Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

francecoupe Creative Commons License 2020.07.28 0 0 14339

Élő adatokkal diagoltak? Mert akkor látni kellett volna mely paraméter tér el a normálistól. Monitor lambda szonda miért lett cserélve? Hova valósi vagy?

Előzmény: F3rrri (14337)
Mr Reacher Creative Commons License 2020.07.22 0 0 14338

Az E10-es benzinnek az az átka, hogy nagyobb az alkoholtartalma. Az alkohol (etanol) erősebb oldószer, mint a benzin. Lerakódások eddig is voltak az üzemanyagrendszeredben, de nagyobb alkoholtartalmú benzin (max. 5%-ról max 10%-ra) azt feloldotta, és ezek a szennyeződések bárhol lerakódnak. Ha a legkényesebb ponton, az injektorban, akkor ott dugulást okoz. Már egy pár teletank E10-es is okozhatja ezt. A xsaránkkal (1.4 8V benzin) játszottam el ugyanezt. Időnként 3 hengerezett, a sárga csekklámba is kigyulladt. Diagnosztika, gyújtáskimaradás. Trafócsere, gyertyákkal, majd lambda szonda, mert meleg motornál maradt a jelenség. Továbbra is gyújtás kimaradás. Egyik szerelő az injektor kábelét cseréltette. Sem gyári, sem utángyártott nincs, csak bontott. Nem javult meg. Egy másik szerelő adott egy tippet. Mivel a 2-es hengernél jelentkezett, cseréljük meg annak a befecskendezőjét egy másikkal. Ha átmegy a hiba, akkor az az injektor a hibás. Átment a hiba. Egy injektor csere volt a megoldás.

Előzmény: F3rrri (14336)
F3rrri Creative Commons License 2020.07.21 0 0 14337

rendes diagnosztikán volt, nem találtak semmitse, azt mondták hogy minden érték normális 

Előzmény: FeZ_ (14334)
F3rrri Creative Commons License 2020.07.21 0 0 14336

eddig azzal jártam, most raktam bele másikat, de nincs változás

Előzmény: Mr Reacher (14335)
Mr Reacher Creative Commons License 2020.07.21 0 0 14335

Injektor. E10-es benzinnel jársz?

Előzmény: F3rrri (14333)
FeZ_ Creative Commons License 2020.07.20 0 0 14334

Kellene üzemanyag-nyomást mérni. Egyúttal meg lehetne nézni, hogy a befecskendezők nem eresztenek-e ? Az üzemanyag-nyomásszabályzót is érdemes megnézni, hogy nincs-e átszakadva. Persze csak akkor ha a motoron van és nem a tankban. Rendesen diagolni is kellene, hátha rálelhető valamire. (és nem feltétlenül hibakód kiolvasásra gondolok)

 

Előzmény: F3rrri (14333)
F3rrri Creative Commons License 2020.07.20 0 0 14333

Sziasztok 

Van egy Citroen C4 1.4 16v autóm.

A motorja erőtlen,remegve jár, menet közben nagyon sokszor benzinszagot érzek benne, főleg emelkedőnek ha többen ülünk benne. (a fogyasztása is elég magas)

Indítás után  ha nem járatom pár percig hanem egyből el akarok vele indulni akkor nem pörög fel csak hörög és fulladozik.

Motorvezérlőben nincs hiba.

Cserélve lettek: 2 es lambda szonda, gyertyák, trafósor, vezérműtengely érzékelő.

Valaki találkozott már ilyennel?

A segítséget előre is köszönöm 

 

 

Tomkuszi Creative Commons License 2020.07.13 0 0 14332

Szia! Nekem is most volt ez a hiba pár hete. Előtét ellenállás szált el. Ezen keresztül szabályozható a fordulata. Mondta ezt az autóvillamossági szerelő.

Persze nekem a szellőző motor legnagyobb fordulaton két napig bírta aztán rettenetes hangja lett, így azt is cserélni kellett-

Előzmény: gombászok (14327)
molton110 Creative Commons License 2020.07.08 0 0 14331

Sziasztok!

 

2011-es 1.6-os benzines C4-esem van. Gyertyát szeretnék cserélni, de csak a kábelek eltávolításáig jutottam el. Tudna valaki segíteni, hogyan tovább?

Köszönöm.

gombászok Creative Commons License 2020.07.04 0 0 14330

Aggódjál! Fék rendellenes működése esetén ez kötelező.

Cseréltek már valamikor is fékolajat a rendszerben?? Ha nem első feladat!

Előzmény: ajkaposvár (14329)
ajkaposvár Creative Commons License 2020.07.03 0 0 14329

Sziasztok!

Van egy 2006-os c4 1.6 hdi-s kocsink.A gondom az lenne ,hogy nagyobb sebességnél szinte tövig kell nyom-ni a féket majd ha kicsit felengedem a pedált akkor felkeményedik .Lassabb sebeségnél 50 km/h alatt viszont jól /magasan fog a fék/.Nem jelez ki a számítógép semmilyen hibátOlajfolyást nem észleltünk a fékbetétek pedig újak.

Szerintetek ez így normális vagy aggódjak a fék miatt?

Válaszotokat előre is köszönöm!

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.07.02 0 0 14328

Ablaktörlő halál:

a BSM szállt el, megvolt a csere. 85 ezresbe fájt.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14326)
gombászok Creative Commons License 2020.07.02 0 0 14327

Tegnap reggeli indulás után a szellőzőventilátor csak legnagyobb fokozatban megy, előző használatkor még semmi gond nem volt vele. Értelemszerűen a klíma is csak ekkor hűt. C4 nem mai gyerek 2006-os.

Van-e valami tippetek?

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14326

Na most nekem lett problémám... :-(

Napokkal ezelőtt a kocsi első ablaktörlője a parkolóban önállósította magát. Mikor visszamentem a kocsihoz, akkor láttam, hogy megy. Kulcs a kezemben, a kocsi zárva!

Beültem, ráadtam a gyújtást, megmozgattam az ablaktörlő karját és leállt. Annyira, hogy azóta sem indult el. Ma hosszabb vidéki utam volt és 300 km autópálya elég ahhoz, hogy bogaras legyek. Indítom az ablakmosást, a spricni nyomja a vizet, a lapát nem mozdul... Akkor jöttem rá, hogy semmilyen formában nem működik.

Volt már valakinek ilyen baja?

Azt remélem, hogy valamiért tiltásba került, remélem egy akkumulátor saru levétellel orvosolható, esetleg diagban kell kiütni a hibát. Ha ez nem segít, akkor nagyobb a baj.

Tomkuszi Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14325

Szia! Nekem is volt ilyen hiba. Szereld ki, és a csatlakozási pontokat tisztítsd át . Lesz ott kevés kosz, oxid réteg. Finom csiszolás, kontakt spray megoldotta a problémát. 

Előzmény: sheva09 (14323)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14324

Tipikusan vezetéktörés és a C4 egyik típushibája ez. Vagy a test, vagy a tápvezeték sérült.

A flexibilis átvezetésnél az érintett vezetékek kivágása és jobb minőségű flexibilis vezetékekkel történő bepótlása a legolcsóbb megoldás. Nyilván szakszerűen kivitelezve.

Előzmény: sheva09 (14323)
sheva09 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14323

Sziasztok!

 

2005 1.4 benzines C4-em van.

A pótféklámpám néha működik, néha nem.

Nézte szerelő, de a kábelköteg ellenőrzésén kívül nem történt más.

Állítása szerint azzal nincsen baj, valószínűleg cserélni kell a komplett lámpát (Ezzel kapcsolatos kérdésem, hogy ez mennyibe kerül?).

Amikor közelről megnézem, látszik, hogy a fékpedál lenyomásakor halványan, de vibrálóan világít a lámpa teljes szélességében.

Járt már így valaki, ha igen, akkor mi a tapasztalat? Valóban cserés, mert 'elfáradt' a lámpa, vagy javítható?

Köszönöm szépen!

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14322

Köszönöm, akkor az lesz... :-(

Így drágább! :-(

Előzmény: FeZ_ (14321)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14321

Azt írja az alkatrésznél , hogy "rugalmas tartály", tehát gondolom zacsis.

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14320)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.22 0 0 14320

Igen köszönöm, ezt már kigugliztam, de a kérdés, hogy a kocsimban a FAP utántölthető tartályos, vagy zacskós, amit nem lehet, csak megvenni?

Előzmény: FeZ_ (14318)
St.Sharky Creative Commons License 2020.06.22 0 0 14319

Elnézést, tényleg lemaradt.

Az alany 1,4 vti (2012 évjárat).

 

Szóval a fenti vezérlés típusa és csereperiódusa a kérdés.

 

Köszönöm

 

Előzmény: FeZ_ (14316)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.22 0 0 14318

EOLYS 176 adalékot ír hozzá, de azt ha jól tudom már leváltotta az INFINEUM F7995.

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14317)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.22 0 0 14317

Szia!

 

Meg tudnád nekem nézni, hogy FAP folyadékból melyik kell és milyen formában (utántöltés, zacskós)?

 

2009-es 1,6 HDi FAP

VF7LC9HZH9Y505810

 

Előre is köszönöm!

Előzmény: FeZ_ (14316)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.22 0 0 14316

Melyik ?

Előzmény: St.Sharky (14315)
St.Sharky Creative Commons License 2020.06.21 0 0 14315

Sziasztok!

Segítségeteket kérem...

C4 B7 milyen vezérléssel rendelkezik és milyen csereperiódus vonatkozik rá?

Előre is köszönöm!

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.15 0 0 14314

A műszerfal alatti ventilátor hibáját nehéz lesz ráverned a biztosítóra. Őszintén szólva nehezen is lehet indokolni.

Lehet, hogy az ütközés során egy már kezdődő hiba jött elő, ezt nem lehet kizárni, de közvetlenül mint hiba okát bizonyítani szinte lehetetlen.

Igazából egy jó és korrekt szerelő kellene, mert ha tényleg összefüggés van a koccanás és a meghibásodás között, akkor az lehet, hogy kontakt jellegű. Utóbbira gyanakodnék, ha "áramot nem kap".

Budapesten tudok ilyet. Ha nem szükséges, akkor nem cserél ventilátort feleslegesen, hanem mér, ellenőriz, csapágyaz, perselyez, felújít mindent. Biztosan olcsóbban kijössz...

Előzmény: sev2 (14312)
gombászok Creative Commons License 2020.06.15 0 0 14313

Üssed a biztosító fejét!

Létezik utószemle is, jelentsd be a problémát, ha nem akarja elfogadni, fenyegesd meg a felügyeleti szervéhez történő feljelentéssel.

Ugrani fog.

Előzmény: sev2 (14312)
sev2 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 14312

sziasztok,

 

kis segitseget kernek.

2006-os ferdehatu C4-esembe belementek. Kis koccanas volt, de szettort a bal elso sarvedo es a fenyszoro is. Ezeket elfogadta a biztosito. Utana eszrevettem, hogy a hutes/futes sem mukodik. Egyszeruen nem kapcsol be a ventillator, nem kap aramot. Kozvetlenul az utkozes elott meg mukodott, de a biztosito nem hiszi el, es sajnos az utkozes pillanataban eppen nem keszitettem olyan videot, ami mutatja a ventillatort mukodes kozben es utana pedig azt ahogy karambolozok. A javitas osszege eleg magas. A motorterben allitolag semmi nem utal arra, hogy az utkozestol lenne a hutes/futes aramellatas problema.

 

Esetleg valakinek van otlete, hogyan tudnam bizonyitani, hogy az utkozestol serult meg valami?

 

koszonom!

 

 

Gombai Renáta Creative Commons License 2020.06.06 0 0 14311

Sziasztok! Segítséget,tanácsot szeretnék kérni!Citroen c4 autóm van ,nincs benne gyari rádio! Ki lett szedve az aksi és nem birom beallitani a dátumot időt!

46András46 Creative Commons License 2020.06.03 0 0 14310

Tisztelt márka társak!

 

Van egy C4-Grand Picas.. 2012 évjáratú 2.0 110kw HDI Motor kód.. DW10CTED4......

A kérdésem az lenne,,járt e már úgy valaki hogy a magasnyomású szívagyú felől olaj szivárgás pontosan nem lehet behatárolni mert nagyon hátul van és sok minden kitakarja de a szívagyú környékén van olaj folyás de alatta is van egy fekete henger alakú alkatrész ami szintén olajos vagy a kisnyomású szívagyú is ott lehet  

Mi lehet még ott amiből szivároghat az olaj?  Olvastam még régebben hogy ott valahol van egy szerviz furat ami szokót szivárogni az olaj tudja e valaki hogy ez a szerviz furat hol lehet vagy hol keresem a szivárgást?...

Megtisztelő válaszokat előre is köszönöm.......

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!