Zoroaster, a látszat legtöbbször csal. Én így észrevételezem az életem során.
Alapok nélkül foglalkozni a rózsakeresztességgel. Nem is tudom, mit lehet itt alapoknak nevezeni, ebben az esetben. Tán nincsennek is. A könyvek biztosan nem azok. Bár tudás nélkül elveszhetünk, az is igaz. És akkor Jézus okkal fordul Istenhez, hogy ne haragudjon ránk, nem tudjuk mit teszünk. Mer ugyanis nincs tudása az embernek, ami vezetné. Tudása a léleknek és az értelemnek.
De aki kapcsolatba kerülhetett a rózsakereszttel, ott szerintem csak azok vesznek el, esnek el, kínlódnak, akik elhiszik, hogy többek között az egyik legfontosabb dolog a kilincs, ami az ajtón van, oszt nem képesek a saját önzőségüktől megszabadulni.Elég hülye példa volt ez most, de benne van a kakaó :-)
Szerintem nincs jelentősége, hogy a hatalmon lévő kormány PAPÍRON egyháznak nevezi, jelöli, ismeri el .... vagy sem.
Ha a közösséghez tartozók (ÉS NEM A KÖZÖSSÉGHEZ TARTOZÓ GNOSZTIKUSOK!!) valóban gnosztikusok, akkor ott avilágon semmit nem jelent, hogy a szomszéd mit gondol róluk, vagy a kormány, vagy a nép, az istenadta nép. És tök mindegy, hogy mi van bizonyos papírokra írva. Legfeljebb kicsit meg lehet fejni az állambácsit. Vagy akit önszántából még lehetséges. Mert minden közösség fenntartása pénzbe kerül. A közösséghez tartozók meg egyre szegényebbek.
bár lehet, hogy semmi nincs ilyen az egészben, de én így érzem. És látom.
Mit jelent szerinted a rózsakeresztességgel foglalkozni?
Olvasni ezer könyvet róla? Vagy azzá válni?
Azt mondod azzá válni. Úgy érzem, hogy igazad van. De Mit Jelent Azzá Válni?
Mondjuk bemegyek a közösségükbe és tag leszek? Vagy tanulójuk, vagy mittomén, ami lehetséges? Ettől, hogy odajárok, azzá válok? Felveszem az elvárás-rendszerüket és igyekszem annak megfelelően élni? Ilyen erővel mindenki lehet rózsakeresztes. Illetve akik odajárnak, egyik sem rózsakeresztes. Csak magát meg másokat hitegető.
Egyébként ugyanezt hiszem azokról is, akik elolvasnak a cuccról temérdek könyvet és úton útfélen erről "vallanak". Sakkor mi van? Ettől ők rózsakeresztesek?
Azt mondod, vonuljon ki az ember a társadalomból. Te Zoroaszter! Hajjaj, hogy is írjam le, amit mondani szeretnék. Az internettel ez a föld olyan de olyan picurivá zsugorodott. Hova máshova mehetnénk? Minden át van világítva a kreditkártyákkal, az identification számokkal. Aki akarja, az tudja mi a szokásod, mit vettél tegnap, melyik intézményben tanulsz vagy dolgozol, hol voltál tavaly üdülni stb.
Másik oldalról minden le van vezényelve. A kilincset lenyomhatod ugyan, eldöntheted hogy ki vagy bemész az ajtón, de alapdöntéseid meeg vannak manipulálva. Kivonúlni? Honnan? És főleg hová?
Már az emberi alaptevékenység is (evés, ivás, alvás stb.) is totálisan le van kontrollálva. Azzal, hogy a boltba mész, használod az utcát, a pénzt, be vagy tagozódva ilyen olyan szinten a társadalomba. A lakásodban hallgatod a rádiót, nézed a TV-t, fröcsög rád a köcsög társadalom minden szennye. Isszuk a vegyi anyagokkal "tisztított" vizet, belélegezzük az egyre mocskosabb levegőt. És akkor nem beszéltem a munkába járásról, gyermekek neveléséről. Hogy úton, útfélen ott a társadalom, aki folyton félelemben tart, mert nem vagy elég. Nem vagy tökéletes, nem illesz be, úgyhogy jobb ha örökösen félsz.
De ebből kivonúlni!? Hová? Időlegesen egy parkba, vagy egy erdőbe, megbújva egy sziklahasadékba? Mehetnék külföldre, ott tán még nagyobb hegyek, erdők, sziklahasadékok vannak. Ésakkor? Vittem magamat egy másik helyre. Csak a helyszín változott. Bennem meg továbbra is dúlni fog a harc. A keresés. A bánat és az elégedetlenség.
De lehet, hogy a lélek kivonúlására gondoltál. És az vajon lehetséges e, a mai világban?
Kár hogy csak most kezdtünk el beszélgetni. Pár nap és vége a világnak. De talán a másik oldalon is folytathatjuk.
Még annyit, hogy: bennem van egy kép. A rózsakeresztes gnosztikus. Mondd, ha tévedek! A gnosztikusok már Jézus előtti időkben itt voltak a földön. Tehát rózsakeresztesnek nem csak a 17. századtól vannak. Hanem több ezer éve.
Még pontosabban, ahogyan itt gondolom, érzem: a szót, rózsakeresztes, meg lehet magyarázni. Miért rózsa, miért kereszt, mi mit jelent, és miért.
De!
Én úgy érzem, ez is, mint a többi, csak egy szó. Ennek az egésznek (HA VALÓBAN GNOSZTIKUSOK!, MÁRPEDIG AZOK), akkor ennek az egésznek túl kell lennie a szavakon. És tök mindegy, hogy hogyan nevezik. Csak van. Templomba járástól függetlenül. De ez most nem tartozik ide.
Hogy mennyi sületlenség van terjesztve vallásfilozófia és egyéb címszavak alatt ebben a világban!
És látod, mennyi ember örül ennek meg amannak!?
Vajon miért pont az okoz számodra örömet, ha befejeződnének a sületlenségek terjesztése a vallásfilozófia örve alatt? Miért pont örve alatt? Nem is értem.
Nem mindegy neked?
Gondolod, hogy amit te terjesztel, az a tuti?
Vagy te vagy itt a tanyagazda? (akkor bocsánat :-), nem tudtam, hogy itt ilyen is van)
Látod, engemet egyáltalán nem zavar, ha sületlenségek vannak terjesztve.
ÉA (ENKI, EN.KI) : Ő a régi isten, Ő a hajdanvolt aranykor istenasszonya, az emberiség édesanyja.
ENLIL társa és párja; mert még egy isten is nyomorult és szánnivaló, ha társtalan.
ENLIL és ÉA. : az istenpár . "Isten-Isten" -szavunk erre emlékeztet bennünket.
ÉA: rá emlékeztek a sivatagi vándorlás alatt, amikor "aranyborjút" (=Szent Tehenet) öntöttek és imádtak, őhozzá vágyakoztak vissza.
A Szent Tehén : a bőség jelképe és nem kell hozzá ölni (ezért szent, mindent megad ölés nélkül).
ÉA: Ő ENKI, Ő az Ős-Vízöntő, belőle források fakadnak, az élet vizének forrásai. Mert az élethez víz társul, nem pedig tűz. (a tűznek fék kell, ha elszabadul: pokol)
ÉA: Ő a Föld-bolygó ősi istenasszonya, Ő az Isteni Anya, aki gyermekeit táplálja. (szeretet csak nála van, hímistennél nincsen szeretet - a szeretet anyai tulajdonság)
ÉÁ-t tagadták meg a zsidókeresztény Bibliában (és a hozzá kapcsolódó kultuszokban), belőle csináltak "sátánt és gonoszt".
ÉA: a Fennséges Forrás, mely mindeneket táplál.
ÉA: Ő az életadó. (egyedül jó)
ENKI és ENLIL: sosem háborúztak, ez csak a kései zsidó képzelet terméke.
ENLIL és ENKI: valójában az eredeti Isten-Pár, mert az isten mindíg párban jár, mert csak "párosan szép az élet".
Az eredeti isteni teremtés szerint senki és semmi sincsen magában. Csupa páros szám (jelzi), páratlan egy sincs közöttük. Páratlan számok a sivataghit kultuszaiban vannak.
Az istenség száma sosem volt 1, az istenséghez csak páros számok tartoznak, mert az isteni teremtésben mindennek párja és értelme van.
Ó, ti magányosok (single, szingli-k, egyedül-állók), elhittétek a sivatagot, és amiért elhittétek, világotok sivataggá lesz.
sivatag = SIVA-TAG = Fallosz (mindenekfelett és egyedül, magányosan és frusztráltan, időnként dühöngve és kifordulva magából).
A sivatagot (Siva-Tag-ot) imádják, a víz nélkül való, tüzes és forró helyet imádják. Tűzdémonok vezetik őket, tüzesek a gyakorlataik is, a hitük is tűz.
Mit tettek a tűzdémonok?
Tanításaikban az istenpárt kettészakították és elhitették velünk (hit), hogy EN-LIL és EN.KI gyűlölik egymást és az idők végéig (ami sosem jön el) harcban állnak egymással.
Ez hazugság.
Ez egy Birodalmi tanítás a rabszolgává tett lelkek felé (a nephilim felé, az Úriasak felé, a RÁ-fajta felé).
Tüzes lelkű halottak, ők az anyagon (=az anyagi régiókon) túl nem látnak, nem érzékelnek, nem gondolnak (túl az anyagon).
Mi az ő sorsuk?
Kősziklához hasonló sors az övék, őket életről-életre ugyanúgy, ugyanoda inkarnáltatják vissza Birodalomból való uraik: a karma Urai, a Sors Urai. Szabadulásuk nincsen.
Ezért azon munkálkodnak, hogy senki másnak se lehessen!
ÉÁ-t tagadták meg ők, a tüzes démonok, a (mikrokozmikus méretű) pokol lakói.
Ti emberek, akiknek még ÉL a lelketek!
Tanuljátok meg, hogy nem csak ez az egy (jelenleg nyomorúságos, bár hajdan édeni) létszféra létezik!
Tanuljátok meg, hogy mindannyian (?) halhatatlan és elpusztíthatatlan , örökké-valóság-ból való lények vagytok (akiket leraboltak idegen entitások és akiket jelenleg is lerabolnak idegen entitások).
Nektek az egységes isten-pár-t viszályként tanítják, nektek mindíg viszályt, megosztottságot és kettéhasítottságot, egymással küzdő feleket tanítanak (jelenlegi uraitok), így tesznek benneteket, páros létezőket viszállyá, kettészakítottsággá, megosztott felekké.
Páratlan számokkal operáló világnézeteknek ne higgyetek!
EN.LIL és EN.KI : halhatatlan lelketeket Tőle kaptátok, saját képére alkotott benneteket, legjobb tudása szerint. LIL.IK (lélek) szavunk is erre mutat.
ÉA népének maradéka, aranykornak népe: elteltek az idők, aranykór emészti a földet, tüzesedik, hevűl, sívatagosodik.
Tengri népe, emlékezz önmagadra és istenedre!
Kevesen vannak a mandeusok, ők őrzik...
ÉA volt Oannes (a pápa ma is rá szeretne hasonlítani), Éá-t képviselte János is és Jézus is.
A tudás köntösökbe van szőve, ki találja meg a köntöst és kinek tárul fel a belészőtt tudás?
A Tórát - rótták. (a rótt)
Ahol az Isten-Anya gyűlöletéből csinálják a vallásokat, ott a Föld sivataggá, tüzes pokollá lesz.
Az Ószövetségi időkben 50 – 150 évenként kiirtották a buzernyéket, kivéve ha a király, vagy a nagyvezír is buzeráns volt, ekkor nem volt életben a mózesi törvény, mert a főbuznyák nem tudott volna kibontakozni 1maga (mint ahogy a kannibál sem). Mi heterók kivételes estekben hajlandóak vagyunk megengedők lenni; nem lehetünk. Mivel nem vagyunk búzikirályok és a Szentírás egyértelműen állást foglal a kérdésben. Pál levele a rómaiakhoz 1. Rész , 27. V. Csajkovszkij kottapapírra vethette volna a hattyúk tavát heteróként is, Leonardó mester föltalálhatta volna a repülő biciklit akkor is, ha nem buziskodik X. Leó pápával, állításom ellentettjét semmi nem bizonyítja.A java még csak most jön: gurcsán nős létére ott újjong a büszke-menetben - ez a bomlasztás Csimborasszója.Az orsósgyerök előirányzatot készíttetett a vámosoknak, ügyészeknek, rendőrségnek a pénzbevételeket illetően. A rendőrségen belül előjöttek a meleg zsernyákok baráti köre (annélkül, hogy bárki kérdezte volna őket). A buznyák a buzeráns zsernyák, nem a peták váltópénze. A buznyákok olyanok, mint az ártánykutya, haragszik kanra, nőstényre, ezek hajtják befele a fent említett bevételi előirányzatot, büntetve eleveneket, holtakat (néha ártatlanokat).A tiltottból tűrt, mára támogatott lett, vizualizálható a nem távoli jövő, amikor kötelező lesz buziskodni. A tévedés kockázata nélkül megállapíthatunk 2 dolgot:1, ennél már nincs lejjebb2, az EREDETI ISTENI TERVben ne szerepelt a seggsikoly a sekrestyében c. homóporó, és a fityma csattogás a buzibár mosatlanfaszszagtól átitatott alagsorában sem.A filozófiáról majd máskor.
Küszöbőrök bizony vannak: Mózes I. 3. rész, 24. verse. Ez 1 jelképes dolog. Olyan, mint az agygát, ami nem engedi a baktériumokat az agyunkba - ennek a mentális megfelelője. Bennünk vannak, a 3. szem és a korona csakra megnyitásának gátjai, ami által le vagyunk "csukva " a Tyúkudvarba, az állatvilágba. Ez nekem se nagyon tetszik, de ez van.
Párhuzamos, sőt multiverzumok is vannak - lenniük kell:
egyrészt az anyag kvantummechanikai jellemzői okán,
másrészt, hogy azAkasha krónikában mindendolog, minden gondolat minden lehetséges kimenetele megvan.
ezek nem lázasagyú félbolondok gondolataiban léteznek, hanem a korlátolt (gyenge) kapacitású agyak nem tudják fölfogni,
Én ebből azért azt az erkölcsi fertőt, amilyennek leírod, nem veszem ki, a pénzbüntetésben reménykedést sem, mint az erkölcsi gyengeség jelét (ha van is ilyen adat valahol, akkor azért utána elég keményen helytállt, amikior felvállalta a halálát, a szexuális szokásai meg igazán nem jelentenek semmit, akkoriban ott elég bevett dolgok voltak ezek, ha ez az adat is igaz egyáltalán. És azért a filozófiában is letett valamit az asztalra, ha nem is írt le semmit, és minden adat közvetett is róla. Nem különösebb vitaképpen, igazán nem vagyok Szokratésznek valami szakértője, csak ez így erősen sarkított volt.
Egyébként ha még lett is volna benne emberi gyengeség, jó néhány másik filozófusban is volt, azután mégis inkább a munkájuk-gondolataik, és nem a gyarlóságaik miatt tisztejük őket a mai napig.
Én személy szerint nem vagyok tradicionalista (miért korlátoznám magam?), viszont a kérdésre adott válaszában egyet kell értenem B.T.Imrével.
Az Arany Rózsakereszt Szellemi Iskolája véleményem szerint egy haladó szintű ezoterikus irányzatnak tekinthető, egy olyan irányzatnak, aki komoly veszélyekkel járhat a tanulóra nézve, egyenes arányban a szorgalmával és kitartásával, erőfeszítéseivel.
A „pasu“ , „pasuság“ egy rendkívüli jelentőségű témakör.
Látok (konkrétan) olyan embereket, akiken igen súlyos nyomot hagyott a „rózsakeresztesség“ gyakorlása...(bár már kiléptek a szervezetből) de valami miattúgy néz ki, nem igazán tudnak egy bizonyos „pecséttől“ („jelenléttől“ ? „“nyomtól“ ?) szabadulni.
Véleményem:
manapság a személy (lélek) kiüresítésének és elsivatagosításának első fázisai (ahogyan én látom) a népszerű ázsiai buddhizmusokkal történnek meg
(ezek végzik el a negatívan értelmezhető kiüresítés első fázisait az „ürességről“ szóló tanításaikkal).
A „mester“ gyakran röhög, (ahogyan a Popol-Vuh-ban az „urak“ (=az alvilág urai vagy pl. a „röhögő buddha“) röhögnek).
Amikor a buddhizmus valamelyik ága elvégezte a személy kiüresítését (=kismértékű elsivatagosítását ... sivatag = Siva-Tag), ezután (konkrét példákról tudok) lépnek be a rózsakeresztbe.
(én voltam náluk, de egy alkalommal „hideg jelenlétet“ éreztem és többször nem mentem )
Bővebben itt beszélhetünk a témáról, ha érdekelnek a gondolataim és a véleményem.
Nemrég egy könyvben olvastam(Julius Evola : A hatalom yogája) , hogy az üresség csak szimbólum és a dolgok legvégső lényegére utal.
Én a taoizmussal kapcsolatban másztam mindig a falra idegemben az üresség szó hallatán , de a napokban arra jörttem rá , hogy a régi tanítások ide hozzám , magyarországra 2012-re brutálisan csonkolva érkeznek el.
Régebben másik névvel , váltottunk mitt már pár szót , akkor írtál a "Pasu" fogalmáról , mibenlétéről.A véletlennek köszönhetően , persze ha már lehet ilyet mondani , Julius Evolánál és László Andrásnál olvastam a témáról és jó lenne valakivel fejtegetni ezt a témát itt , már persze akkor csak ha érdekel még , esetleg valaki mást is.
Ez egy eléggé lesúlytó vélemény , kiváncsi lennék más kompetens véleményekre is.
Ez a rész azért megdöbentett , bár szerintem azért , mert valóság-szaga van :
" A pszeudo- és fõként kontratradicionális szervezetek által kijelölt utakon amennyiben az ember elér egy bizonyos mélységet, az egy kitörölhetetlen nyomot, egyfajta ördögi pecsétet hagy az illetőben, amitől soha többé nem tud megszabadulni, hasonlóan azokhoz a legdurvább kábítószerekhez, amelyek fogyasztása strukturálisan változtatja meg az embert, s aki ily módon már soha nem lesz az, aki korábban volt"