Kell hozzá egy csápos. Ahhoz képest nem, hogy mennyire bonyolult és "sűrű" az autó, de jó tudni, hogy mi hogy nyílik. Ha jó emlékszem, akkor egy bódé le-fel egy műszak volt egy gyakorlott műhelyben, amikor beszélgettünk róla.
Hajjaj, az a jó kis hegeszthetetlen titán cső... Amennyire tudom, bódé le. Vagy váltó le, de akkor a váltó fölött levő rögzítőcsavarjaival vért izzadsz ki is, meg be is, de nem hagyhatod ki, mert akkor megint el fog törni. Bár lehet elég csak megemelni a bódét... nem tudom, nem csináltam, nem láttam, csak hallomásaim vannak. Amúgy ezzel van dolgod (A Discover3/4 és a RRSport a ruha alatt kvázi ugyanaz):
Sziasztok! Tegnap elött került a családba egy 2,7-es Land Rover Range Rover sport, ki fuj a kipufogó vagy is az a cső ami megy a turbóhoz....(fotóztam) Tudna valaki segíteni, hogy hogyan lehet a legkönnyebben levenni ezt a csővet? aknám van csápos emelőm nincs, nem szeretném a fülkét le emelni....Valaki szedte már ki ezt a csővet? Elöre is köszönöm a választ!
Van valakinek eladó vagy kölcsön lökhárítója TD5 defenderre? Sehogy sem akar sikerülni a vizsga, bármilyen szelíd lököst faragok a gép alá, a vizsgáztató az eredetit fogadja csak el.
Grand csirkéből melyik kasztnival nézed?MErt ugye 2 verzióban is van 2,7 szerintem..
Írták az emelést itt korábban ,az szerintem a cherokke -ra sokkal jellemzőbb probléma...NEkem volt olyanból 3,7 v6 és nagyon szerettem de sajnos nem tudtam tovább emelni és így nem volt a legjobb. De az összkerék rendszere jó volt(központi difis verzió volt 2004 ből).
A quadtratrack nem rossz rendszer,kortól függően.
Volt wrangler rubiconom is,az is jó autó nagyon(2,0 turbo volt) ...Nem használtuk ki,mindenesnek kicsi volt így eladtam 1 évesen..:D...
ÉS mivel a feleségem szerint a szomszédok már biztosan azt hiszik hogy autóval is kereskedünk(sokat váltogattam az elmúl 3 évben),két autó helyett nézegetek Disco 4 et ill TLC 150-et...Az egyiket el is adtam a héten,és másikra is van talán vevő.Erre ma nézem a netet és eltűnt a kinézett Disco 4....F.szom ki van!!!!!!!!!!!
Sziasztok, disco sport tulajok velemenyere lennek kivancsi. 3gt bmwemet szeretnem lecserelni egy disco sportra. 2016-2018as evjaratokat nezem max 120k kmig. Megbizhatosag, fentartasi koltsegek, vezethetoseg barmilyen info jol jon. Koszi a segitseget:)
Azt meg nem mondom, mert a Disco2 alapvetően tekercsrugós, talán mintha hátul lett volna benne valami kisegítő/szintező(?) légrugó, de ezzel tényleg nem vagyok képben. A Disco3-ból tulajdonképpen mind légrugós, bár létezett belőle gyári tekercsrugós is elhanyagagolható mennyiségben. Mifelénk talán csak a fullfapad kivitelben (Dél-Afrikában akár a HSE is) lehetett olyan, meg a "teherautó" változatokban. Szóval szinte kizárt, hogy olyan jöjjön veled szembe. Esetleg olyan, amivel nem boldogultak és átalakították (van hozzá átépítő készlet az angoloknál)
Műszaki szempontból a Defi110 TD5 kb ugyanaz, mint a Disco2 TD5, csak a Dizsin nagyságrendileg komfortosabb a bódé. Amennyire tudom, a D1-ben a csomagtér padlólemez környéke fogy el a leghamarabb, a D2-ben meg a hátsó váznyúlvány. A D2-nek már vékonyabb anyagból van az alváza, azt viszont nem tudom, hogy a Definél is meglépték-e ezt. De hátha jön valaki, aki képben van ezekkel.
Megint kihagytam egy szót... :-( szóval a legnagyobb "baj" a rozsda. a D1 300TDi a legmegbízhatóbb "traktor" mind között. Csak hát nem erős, olyan 110 körül van a kényelmes max utazója.
A merci motor meg a valto az szimpatikus, jo lenne az az 5sebesseges automata. A tobbi resze meg passz, szamomra, nem tudom. Hajtasarol azt hallom nem tul jo terepen. Amugy emelik a 2.7est is, kardant kell alakitani rajta.
Discoverybol meg nem egeszen tiszta hogy pontosan melyik evjarat es valtozat amit keresek. Ugyanis olvastam, hogy talan a 2000res evek kornyeken volt ami mar fekezgette a kerekeket aztan kivettek es lett osztomu zar, vagy forditva, nah ez nem vilagos meg. De a lenyeg hogy szeretnem elkerulni a kerekfekezgetos valtozatot, es az isztomu zar meg kene bele, legalabb.
Valaki tudja ezt pontosan hogyan is van?
Szoval szimpatikusabb a Discovery, es ez nyilvan manualis valtos lenne.
A ket ajtos Discovery kasztnija ugyanakkora mint a negy ajtose?
A motor 1-4millió, attól függően, hogy zsákbamacska bontott, vagy gyári új. A javítás a legtöbbek szerint felejtős, bár van egy(-két) angol cég aki már ráállt. De akkor posta oda-vissza és harc a vámosokkal. És megbízhatósági tapasztalat még nincs.
Légrugó: kompresszor valami 140ezer (nem nagyon javítható), a vezérlőszelepek egy 10ezer forintos készletből felújíthatóak, a rugós tagok meg talán 80-100ezer/db körül járhatnak most, lengéscsillapítóval együtt (lehetne külön csak a "zsákot" is cserélni, de mire az ereszteni kezd, bőven cserés lesz a lengécsillapító is) Persze az árakat régen néztem, de nagyságrendileg stimmelhetnek.
A Merci motor a dugót lyukasztja (meg az elektromos része döglődős), a LR (Ford) motorja meg a főtengelyt töri.
Jeepben csak utaztam, de kizárt, hogy bármilyen használati szempontból jobb tudna lenni a Discoverynél (tereptudás, utazás, zaj, kényelem stb). A javíthatóság már más kérdés. Az amerikai/osztrák talán könnyebben szerelhető (bár ott is hallok szívásokat), a Discóhoz érteni kell, és az összetettsége és a borzasztó szűkre szabott "helyei" miatt a szerelők 90%-a be se engedi az udvarra XD
ebben a kocsiban csak a kipufogoban van legalabb ot kulonbozo szenzor, pedig nem is V motor. Alapos diagnosztika, elo adatok kiertekelese az elso es legfontosabb.
Új vagyok itt! Van egy Land Rover Discovery Sport-unk, amit jó lenne szervizelni (motor check lámpa ég, volt légtömegmérő csere, továbbra is ugyanúgy ég a lámpa) + szokásos szervizeléses dolgok..
Eddig szakszervizbe vittem, kérdésem tudtok-e ajánlani normális hozzáértő szakit Bp-en!?