Egy ilyen hátsó racsnihoz minimum a Campagnolo 44-56-os hajtókarja dukál! Esetleg lehet még felszerelni 54-56-ot előre, és akkor felezed a hátsó áttételeket mint az Indurain. De neki a hajtókarja is 180 hosszú volt hozzá. Kimondozzan hegyi áttételek.
Én használtam normál kiskanalas outi hátsó váltót 32-es fogaskerékkel. Lánchossz nem lehet akadály. Viszont a váltó felső fogaskereke nem megy lejjebb, mint a 32-as fogaskerék alja, ergo elég szarul megy a lánc, de nem vészes, együtt lehet vele élni.
Viszont felteheted hátra az XTR váltódat, és akkor minden kaffa lesz.
Én is megnéztem a weboldalukon, megerősítem az este 10 órát, tehát nem kell annyira nyomni a gázt. Viszont elég egyérteműen írják, hogy a nevezést csak akkor tekintik érvényesnek, ha az ott felsorolt valamelyik bankszámlára megérkezett a nevezési díj. Helyszíni fizetést nem említ, viszont magyarországi bankot sem. Hogy van ez?
A szállásadónknak én csak délutánt említettem, hogy akkor érkezünk, gondolom mindenki megérkezik olyan 5-ig.
Gardener-nek 28-as lánckereke van hátul, ha jól emlékszem rövidkanalas váltóval. Elől 39-es lánckereke van, és bizony néha még ez az áttétel is túl nagynak bizonyul. Ha felhívod őt, biztos elmeséli a tapasztalatait. Mindenesetre ideje nekiugrani a projectnek, mert lassan INDULUNK!!!!!!!
(Amúgy mindig jobban jár az ember, ha előlre tesz egy kis kereket, mintha hátra egy nagyobbat)
A kiírás szerint este 10-ig lehet elintézni a rajtszám átvételt, és magam is úgy emlékszem, hogy sokáig állt a bál. A zfazék által emlegetett Race accross The Alps befutója van mellesleg ekkor, úgyhogy lehet nézni, hogy milyen fáradtak tudnak lenni a biciklisták.
E-mailt megkaptam, igazad van, majd beszélek az érintettekkel. Van-e arról információ, hogy a szállást mikortól lehet elfoglalni?
A másik, hogy még korábban "áldásodat" adtad arra, hogy velünk lenne egy németországi magyar fickó is, aki szintén bevállalja a hálózsákozást. Ez még mindig áll?
1997-es full 105-ös a gép, átépíteni nem akarom, más alkatrészekkel keverni sem. A tripla hajtómű és a hátsó váltó csere ezért nem tetszik. De talán a hátsó fogaskerekek növelése nem annyira gáz. Egy próbát megér, majd kiderül.
A Fazekas családon kívüli 12 ember össz-szállásköltsége: 260€. Ágy csak 10 személy számára van, Kamikázé és én hálózsákolunk. KZval még nem egyeztettem, de szerintem ne mutyizzunk pár eurón, ugyanannyit adunk a közösbe, mint a többiek: 21,66€-t. Tehát ez lenne a számítható fejenkénti összes szállásdíj.
A sofőrök részére: a Michelin útvonaltervezője által javasolt megközelítés: Budapest-Bécs-Linz-Stattledt-Salzburg-Bad Reichenhall(Németo)-Schneizlreuth(Németo)-Erpfendorf-Wörgl-Innsbruck-Zams (innentől nem autópálya)-Landecki alagút-Pontlatzerbrücke-Nauders. Aki unásig ismeri, attól bocs.
Viszont: valaki erősítsen meg abban, hogy valóban 16:00-ig lehet csak nevezni szombaton?
Phu, mint az országúti topicban kibeszéltük a minap, azért vannak hosszú ill rövidkanalas hátsóváltók, hogy jól lehessen differenciálni az átérést. Namost - elvileg a dupla hajtóműhöz rövidkanalas hátsó dukál, a triplához hosszú. Gyakorlatilag elmehet röviddel egy tripla hajtóműves, de lehet necces is. Ebből számomra az következne, hogy az elvileg te rövidkanalas hváltód nem nagyon fog tolerálni ekkora áttételtartományt. De próbáld ki, vagy cseréld azonnal a hváltót is hosszúkanalasra. (Pechedre K_Peti mostanság vihetett el egy jó kis 105öst, s aligha fogsz könnyen találni, inkább csak sora v tiagra szinten, rendelésre.)
Múlt héten megállapítottam, hogy az országúti géppel a Gellért hegynél nagyobb emelkedőre nem tudok felmenni 42-23 -as max áttétellel. Ha bírja a váltó, akkor hátulra felteszek egy 12-32 -es sort, az talán megoldja a problémát. Esetleg előre egy 39-eset a 42 helyett. Vagy montival indulok egy vékony slick gumival. Ha egyáltalán.... (még mindig nem tudom hogy összejön-e.)
Holnap egy sörözés? Jó lenne még egy utolsó "összetartás". Emilt küldjetek ha lesz valami, a topikot nem tudom egész nap figyelni.
Idei kiirast nezegetve:
A rajt: 6.30
B rajt: 8.30
Ahhoz, hogy polot kapj 17.00-ra kell beerni.
Igy volt ez tavaly is? Az eredmenyek alapjan gombfociek nem ertek be. Kaptatok polot?
Illetve amit nagyon nem ertek, hogy sokatok ideje 9o 19p. De ugyan ennyi van irva az A es B tavosoknak is. DE HAT A "B" TAV 2 ORAVAL KESOBB RAJTOLT, NEM? Gondolom eggyutt ertetek be, de akkor a B ido miert nem kevesebb 2 oraval?
Akkor minden érintettnek (Nagya, KZ, K_Peti) küldöm a Buchungbestätigungot (foglalás-visszaiga, ha a jövő hét eleji sörözés nem jönne össze, vagy valakinek nem lenne jó az időpont. Nyomtassátok ki, azzal jelentkezzetek a szálláson.
Az eligazitó német szöveg kb.:...Érkezéshez: Landeck irányából jőve az elő ház a bal oldalon, rögtön a helységtábla után, közvetlenül a Suzuki-műhelyek előtt.
Remélem ez így jó lesz, ha bármi gáz utca van az emailbe leírom mégegyszer a telefonom, meg a ha megtalálom, a szállásadónk telefonját.
Ha vki közületek nagyon tudja a színtmagasságokat, kérem, hogy a következő helységek magasságát legyen szíves írja meg:
Gyöngyös, Mátrafüred, Mátraháza, 24-es út Galyatető elágazás, Parád, Recsk, Verpelét, Kisnána, Domoszló, Markaz, Abasár.
Nekünk nagyon gagyi térképünk van, ezek nincsenek rajta, viszont szeretném összeszámolni, hogy mennyi szintet mentünk.
Nehezen jönnek össze ezek a sörözések. Nekem a héten már egy nap se jó, de a telihódon, vagy jövő hét elején azért összejöhetnénk. Hogy el tudjak menni a versenyre, azon továbbra is nagyon küzdök.