Sziasztok.
Adott egy Audi A4 B8 kombi 2010-es xenon lámpás. Elindulok felkapcsolom a távolsági fényszórót, majd kb 5perc után elalszik általában a jobb első, néha a bal, majd kiteszi a hibajelzést a műszerfalra. Lekapcsolom majd vissza és utána ég normálisan, viszont a hiba megmarad amíg le nem állítom. Tudna valaki segíteni mi lehet a gond? Köszönöm.
A segítségeteket szeretném kérni, hogy találkoztatok-e már hasonló hibával. Adott egy 2012-es évjáratú CJC motorkódos 105 Kw-os 2.0 Crtdi A4 Avant.
Az autó gyakran jelez olyan hibát, hogy a hátsó kiegészítő féklámpa kiégett, de van hogy jobb hátsó index is, ilyenkor egyik sem működik. Előfordul egyszerre olyan is (szerencsére ez a ritkább), hogy összes helyzetjelző hátul kiégett plusz féklámpák plusz jobb hátsó index, ilyenkor a hiba ellenére a helyzetjelzők világítanak, illetve a féklámpák is a kiegészítő kivételével plusz jobb hátsó index nem megy.
A hiba teljesen kiszámíthatatlanul jelentkezik, van, hogy 5-6 beindításig semmi, utána meg 5-6 indításnál folyamatosan van hiba, előfordul az is, hogy elindulok kocsival 60 km folyamatos autópálya menetnél fékezek egyet és elszáll a kiegészítő fék, vagy külsőbe visszasoroláskor, vagy mikor harmadszorra kell araszolásnál benyomni az elakadásjelzőt a jobb hátsó index. Ha a kocsit leállítom és újraindítom akkor a hiba általában elmúlik, de ez is teljesen kiszámíthatatlan, hogy meddig tart lehet 3 km után visszajön, de pl Horvátországba kimentem egy hónapja úgy, hogy semmi ilyen hiba nem volt 700 km-en keresztül, pedig többször megálltunk ott is.
Az is teljesen kiszámíthatatlan, hogy épp mi száll el, többnyire csak a kiegészítő fék szokott, de ahogy fent írtam ez is változó és az is, hogy mi működik és mi nem.
Ha valaki találkozott már hasonló hibával kérem írja, meg, hogy nála mi volt a probléma vagy, hogy milyen irányba indult el a javítást illetően.
Sziasztok.
Van egy Audi A/4 1.9 TDI 1999-es autom. Olyan problémám akadt vele, hogy
nem.megy áram az gyertyákhoz a sapkákon keresztül. Felmerült, hogy izzitó relét kellene cserélni. Tudna valaki segíteni benne, hogy meik bizti lehet az?
Segítségeteket előre is köszönóm
tudna valaki abban segíteni, hogy mekkora felhajtás az EPS jeladót egy A4 quattroból kiszerelni és ezt meg lehet e tenni otthoni körülmények között, némi kézügyességgel? Állítólag az első hamutartó alatt van ennél az évjáratnál (2005) Sajnos elájult a szenzor és elküldeném javítani.
Adott egy Audi A4 b7 1.9pdtdi az a probléma hogy a motorolajba belemegy a gázolaj valaki találkozott már hasonlóval dpf ki lett offolva. Gépen még nemvolt a kocsi.
Szia ! Nem a ventilátor vezérli a klímát , hanem pont fordítva. Menj el klímáshoz ráteszi gépre ,és mindjárt megmondja, hogy mi a baj . Szerintem vagy a nyomás érzékelővel lesz gond, vagy elment a gáz a rendszerből. Akkor szokott ilyent csinálni . Bár ha a gáz megy el akkor egyre gyengébben hűt. De ha szerencséd van akkor csak a klíma biztosíték ment ki . Otthon kár vele kísérletezni. Nekem rátette a gépet , és mindjárt írta , hogy klíma nyomás érzékelő zárlat . Kicserélte plusz kitisztította a rendszert , újratöltötte és azóta tökéletesen működik .
Koszonom a gyors valaszt. Ha hozzaferek megnezem, elegge be van epitve sajnos. a motort hallani amikor a vizet szeretnem spriccelni hatra. csak a viz nem jut el odaig.
Szia! Egy tartályból megy előre és hátra is a víz. De a tartályon alul két szivattyú motor van, ami az egyik első a másik pedig a hátsó spriccelésért felel. Lehet hogy a motor megadta magát. Lehet hogy a cső lecsúszott a motorról.Lehet hogy a cső valahol megtört vagy szétcsúszott.Az is lehet hogy elvan dugulva.
audi A4 avant b9 2017.10. ablakmoso folyadek utantöltés...
az elso ablaktorlessel semmi gond, miota megvan nagyjabol 3-4x toltottem utan a motorhazteto alatt szembe allva az autobal balra talalhato mosofolyadektartalyt.
Most par napja viszont a hatso ablakmoso nem spricceli a vizet. Ismerosom azt mondta ket kilon tartaly van azert nem. Valahol hatul is kell lennie egy tartalynak. Ha ez igy van akkor tud segiteni nekem valaki abban hogy hol van a hatso ablakmoso tartaly?
kivulrol a sriccelo nyilasokon nincs nyoma annak h eltomodott volna, ha a vizet az elso tartalybol pumpalja hatra sem hiszem h eltomodott volna a rendszer mert maskepp nem is lehet a vizet beonteni csak finom szuron at.
Egy 2003-as b6-os kocsiról lenne szó. A problémám egyik napról a másikra a kocsi csomagtartó nem nyílik sem a kulcson levő gombbal sem pedig a csomgtarton található gombal. Kulccsal természetesen tudom nyitni zárni. Gondoltam a kis motorral lehet a gond azt ki is cseréltem de ugyan ugy semmi. Esetleg valakinek valami ötlet ??
Sziasztok! Adott egy Audi A4 B6 2003-mas évjárat. Meg tudná mondani nekem valaki, hogy mi a gyújtási sorrend? Trafó és kábel csere van folyamatban, de sehogy sem akar összejönni a dolog.
Te találtál már? Én már találtam, csak amíg nem veszik meg a jelenlegi kocsimat, addig sajna nem tudom megvenni.. :( Szted se sok ez a 235 E km, ugye? Egy ilyen autónál ez nem lehet sok.. Te milyet keresel? Dízel? Benzines? Szia!
Sziasztok, egy A4 vásárlása előtt állok. Amit kinéztem, egy 120 lovas, 2000-es dízel motoros, 2013-as évjáratú. Van vmi amire figyelni kell, vagy ezek jó motorok... 230 E van benne. Sztem az nem túl sok. Az autó mo-i. Mindenféle segítséget elfogadok! Üdv mindenkinek, sziasztok!
Üdv mindenkinek! Adott egy Audi A4 B5 96 1,9 TDI 90LE 1z kevlár kuplung van alatta, hidegen sosem de meleg motornál leginkább induláskor remeg mint az istennyila.Nem lehet normálisan csúsztatni a kuplungot, ez tipikus kevlár betegség, mert roppant idegesítő. Hidegen viszont induláskor teljesen rendben van.Adagoló beállítva műszerrel,motortartó bakok cserélve középső első középre beállítva. Mielőtt kuplungot cserélünk, tapasztalt e már valaki ilyet ill. mi lehet a megoldás?
Üdv mindenkinek! Van egy a4 b5 1996om.ha jól tudom mindegyik típus kibirja a külső hőmérsékletet. Az enyém nem ír ki semmit. Van ötlete valakinek hogy miért nem? Én a külső hőmérséklet jeladóra gondoltam hogy az nem működik és azért.
Audi a4 b7 Avant. A távirányító nem viszi a központi zárat. Egyik kulcs sem. Megpróbáltam úja tanítani a kétkulcsos módszerrel, de nem megy. VCDS segítségével sem lehet tanítani. A központi zár modullal nem kommunikál. Hol van az a modul a kocsiban? Feleslegesen nem akarok mindent szét bontani. Elvileg van egy comfort modul a vezető ülés előtt a padlóban, van egy a kesztyűtartó mögött. a kettő közül merik lehet a felelős a kommunikációért?