1. Létrehozod az új mappát 2. A Thunderbirdben átmozgatod az új mappába azokat az üzeneteket amiket a másik gépen látni akarsz 3. A két fájlt ( file, file.msf - ezek jöttek létre) átmásolod a másik gép megfelelő Local Folders könyvtárába 4. Elindítod a Thunderbirdet és ott lesz a mappa az üzenetekkel
Viszontkérdéseimből is látszik, hogy akarom, de ölég amatőr vagyok! Szóval, mindenekelőtt kösz! Létrehozok a Thunderbirdben egy új mappát, és ezt csak a Helyi mappák között tudom megtenni. A TC-ben ez már mint fájl és nem mint könyvtár jelenik meg. Ebbe nem tudok másolni.
Érdekes, ha én megjelenítem az eddigi értékek menüjét, és azon a föl-le nyilakkal (nem az egérrel) kiválaszok egyet, és megnyomom a Delete-et - ez nálam működik.
Preferences -> Privacy, Private data mező, Ask me before clearing private data mellett Clear Now..., a feljövő ablakban Saved Form and Search History elé pipa, majd Clear Private Data Now megnyom.
Ha beírok valamit pl. a google-ba, vagy valahova máshova, azt ugyebár megjegyzi. Na ha én valamit nem akarok, hogy megjegyezzen, mert pl. elgépeltem, akkor az IE-ben delete-el ki tudom törölni. De firefoxban hiba nyomom a delete-et, nem törli ki. Nem lehet valahogy eltüntetni?
Segítségre lenne szükségem a Thunderbird-el kapcsolatban. A magyar helyesírás ellenőrzőt hogy lehet beállitani? Próbáltam már úgy is hogy le mentetem magát a spell-hu fájlt és belehúzztam a kiegészítők ablakba majd telepitettem. De semmi igy sem kerül be a kiválasztható nyelvek közé. Ha tud valaki megoldást kérem ossza meg velem. Előre is köszönöm mindenki segítségét.
Automatikusan lefutó szűrőket szeretnék beállítani, de nem megy, pontosabban, teljesen rapszódikusan hol működik, hol nem. Mármnint az automatikus szűrő.
Például: van két POP3 accountom.
Csinálok egy szűrőt, hogy msá színűre fesse az egyikre érkező leveleket.
"Ha a domain neve szerepel a címzettben, akkor változtassa meg a színt."
Mindez a Helyi mappákra beállítva.
"Futtatás most" gombra pöpec.