Eladó egy Graco Quattro Tour Deluxe Travel System babakocsi Gianni (sötétkék-világoskék) kivitelben, használt, de szép állapotban.
A babakocsi jellemzői: - négy pozícióba, teljesen vízszintesig dönthető háttámla (újszülöttkortól használható) - párnázott, kényelmes ülés/fekvőfelület - öt pontos biztonsági öv, melynek magassága állítható - átfordítható napfénytető, melyen lezippzározható kukucskáló található, ill. oldalt betekintő ablak - állítható tolókar és lábtartó - a baba előtt tálca (pohár/cumisüvegtartóval), kinyitható, ill. leszedhető - nagy bevásárlókosár, amely lenyitható, így akkor is könnyen pakolhatunk bele, ha a háttámla vízszintesre van állítva - a babakocsi könnyen, egy kézzel összecsukható, összecsukva az oldalán önállóan megáll - kerekei 22 cm átmérőjűek, teleszkóposak, gumi borításúak, a dupla első kerekek bolygósíthatók, a hátsók fékezhetők (a fék könnyen kezelhető) - a babakocsi könnyen tolható, egy kézzel is irányítható - súlya: 15,2 kg - méretei kinyitva: 115 x 60 x 106 cm - esővédő, textil mózeskosár (a babakocsiba műanyag karabínerrel rögzíthető), valamint téli lábzsák tartozik hozzá
Hordozó tulajdonságai: - 0-13 kg-ig - újszülött szűkítővel - ötpontos, állítható magasságú biztonsági öv - átfordítható napfénytető - az autóba állandó jelleggel, stabilan rögzíthető bázistalp tartozik hozzá, amelynek köszönhetően a hordozó a kocsiba egy mozdulattal, biztonságosan behelyezhető, nem kell minden egyes alkalommal a biztonsági övvel bíbelődni - a hordozó a babakocsira is rápattintható, ez nagyon előnyös, ha a baba az autóban elaludt (hordozóstól áttehetjük a babakocsiba)
A huzaton két helyen icipici kopás látható, egyik a bevásárló kosáron, mely az összecsukás miatt alakult ki, másik pedig ott, ahol a hordozó hozzáért a babakocsi huzatához (mi sokat használtuk a hordozót rátéve). A hordozó balesetmentes!
Ára: 49.900.- Ft.
Megtekinthető, ill. személyesen átvehető a XIII. kerületben (a Béke tér – Kika környékén)
Én a csavarhuzos részeknél egyszerüen hagytam rajta ami maradt,amit lehetett a mosógépbe tettem. Igy beállitottam a kádba és lezuhanyoztam,hisz ezeket csak kézzel lehetne mosni amugy is.
Peg Perego Pliko P3 Switch Modular System - 120.000 Ft (új ára a teljes felszereltséggel együtt kb 200.000 Ft)
Mokka színű ezért unisex, első tulajdonostól (Brendonban vásárolt)
Dohányfüst és állatszőr mentes családtól, hibátlan, szép állapotban csak az általános használat nyomai látszódnak rajta de nagyon vigyáztunk rá, mióta a hordozóra és a mózesre nincs szükségünk becsomagolva a galérián, pormentesen pihennek.
Váz, sportülés lábzsákkal, hordozó, mózes (autóba való bekötőrendszerrel együtt így kényelmesen fekve is utazhat benne a baba mi igy használtuk), pelenkázótáska (egy szakadás van belül de használható)
A kép katalógusfotó, ha van érdeklődő előveszem és fotózom...
Ha érdekel valakit írjon privit mert nem mindig olvasom ezt a topicot!
Sziasztok! Ha valaki szeretne Stokke Xplory babakocsit (2010-es modellek), de nem szeretne olyan sokat kiadni rá, amennyiért a nagy áruházak adják, akkor írjatok a stokkewebaruhaz@gmail.com e-mail címre. 270 helyett 170-ért, minden kiegészítővel már 500 helyett 240-ért. Fizetni csak az áru átvételekor kell, csak színt kell előre választani. Aki valaha is látta már élőben, annak soha nem kell más babakocsi! :)Szép napot mindenkinek!
Nekünk Graco Mirage babakocsink volt, és egyszer le is szedtem a huzatot kimosni, talán segíthetek :).
A rossz hír az, hogy tényleg csavarhúzóval kellett. A jó hír az, hogy egyáltalán nem volt bonyolult, bár egyik-másik csavar megindításához férfierő kellett, mert gyárilag jó erősen betekerték őket, de alapvetően le lehet szedni, visszatenni meg már teljesen egyedül is ment. Csak nagyon jól jegyezd meg, hogy mit hová :).
Viszont számíts rá, hogy a kimosás csak kézzel mehet, mert az összevarrt anyagon belül vannak műanyag lapok, amik nem biztos, hogy kibírják a mosógépet, pláne nem a centrifugát. Jó hír viszont, hogy a sok vizet, órákig csöpögést gond nélkül vette :) A hordozó huzatát is mostam korábban, abban nem voltak ilyen erősítések, viszont ugyanabból az anyagból volt, mint a kocsié - na az simán bírta a mosógép, centrifuga menetet.
Na nézzük, mire emlékszem a szétszedésből: Először a csomagtartó részt szedtük le, az még könnyű volt, talán valami jó erős patentok tartották. (Mondjuk túlzás, hogy könnyű, elég nehezen jártak...) Utána a kupola: először ki kellett csavarni pár csavart fölül, hátul, amik az ülés hátát (inkább oldalát) fogják oda, meg egyben a kupola oldalát a tolókarhoz. Aztán ki lehetett csavarozni azt a vékony pálcát, ami a kupola felső hátsó szélét merevíti. Utána a kupolát nagyon előre hajtva, ki lehetett húzni az íves oldalát adó fémpálca végét a helyéről. Úgy képzeld el, mint egy kulcsot, amit csak a megfelelő irányban lehet kihúzni a zárból, de a kupola textilje nem engedi addig elfordítani, amíg oda van rögzítve hátul. Amint elszabadult a kupola, ki lehet belőle szedni a fémeket és moshatod is :) Aztán az ülés: kb szedj ki minden csavart, ami textilhez ér :). Ha jól emlékszem, ami sajnos nem biztos, akkor ha kicsavarod az ülés textiljét tartó maradék csavarokat, akkor egyszerűen le lehet húzni a fémkeretről, először a lába részt, aztán a hátát.
Sorrendben a csomagtartó és a kupola szerintem fordítva is mehet, ahogy kényelmesebbnek találod :) Merevítő műanyag lapok úgy emlékszem a csomagtartóban voltak, meg az ülés alsó és hátsó részén.
Azt nem tudom, számít-e neked, de azért leírom, hogy szétszedés közben rájöttem, ha összeszereléskor az ülés oldalsó textilháromszögét, amit egy-egy csavar tart a két oldalon, kicsit odébbcsavaroznám, akkor majdnem, vagy akár teljesen lefektethető lesz az ülés, nem csak 150°-ig. (Vagyis a csavar a fémben ugyanott marad, csak a textilt fúrja át máshol.)
Az összeszerelés már tök simán ment, ülés-kupola-csomagtartó sorrendben. Remélem hasznát veszed a leírásnak, ennyire emlékszem...
szia! nem tudom, él-e még ez a topic, de nekem is problémám van a graco babakocsim hizatának leszedésével. tényleg csavarhúzóval kell leszedni? ez elég bonyolultnak tűnik..
Vigyázat! Rossz tapasztalat Jane babakocsiszervizzel!
Mielőtt Jane babakocsit veszel, gondold meg!
Csak egy szerviz van az országban, SZEGEDEN!!!
Ha egy éven belül, garanciaidőben romlik el a babakocsi, akkor a bolt elküldi Szegedre, ahol megjavítják.
De ha egy évnél régebbi, mikor baja lesz, akkor neked kell postán Szegedre küldeni, saját költségen, és vissza is.
Alkatrészellátás nincs, csak szerviz. Tehát ha valami olyan romlik, törik el rajta, amit csak egy csavar tart, akkor is el kell küldeni a babakocsit Szegedre postán, nem küldik el az alkatrészt, hanem a szervizben építik be. Ez ugye megint növeli a költséget.
Saját tapasztalat: 2 éve vettünk egy Jane Energy babakocsit. Zörögni kezdett a kereke, majd kiesett. Mikor megnéztük, láttuk, hogy csak egy 1 milliméteres műanyag pöcök tartja a helyén a kereket. Egy kereket 2 ilyen pöcök tart, akkor esik ki a kerék, ha mindkettő eltörik. Az egyik első keréken eltört mindkettő, így kiesett. A másik első keréken csak az egyik tört el, az még nem esett ki, csak kattog.
Felhívtam a szervizt, hogy küldenének két ilyen kerékagyat, amit egy csavar tart, így a párom is ki tudja cserélni. Nem küldenek. Küldjük a babakocsit Budapestről Szegedre, majd vissza, saját költségen, és ott helyben rácsavarozzák az új alkatrész darabonként 5000 Ft-ért. Az alkatrészt akkor sem küldik el, ha kifizetem az 5000 Ft-ot. Ragaszkodnak hozzá, hogy a babakocsit adjam föl postán!!! Ráadásul a szervizes fickó lecsapta a telefont, miközben beszéltem vele!
Nem tudom, a többi márkának milyen szervize van, de ez a szegedi tipikusan úgy beszél, mint aki megteheti, mivel kizárólagos szerviz Magyarországon, így sehová máshová nem mehetsz, hacsak nem külföldre!
ha nekem nem lenne egy eladó, akkor is a Peg Perego Veneziát ajánlanám. Itt fent van a hirdetésem, ( http://www.expressz.hu/baba-gyerek/babakocsi/lapra-csukhato/hirdetes-21135119/?utm_source=System%2BNotification&utm_medium=email&utm_campaign=NewAdvertEmail) itt minden le van írva, sztem minden elvárásodnak megfelel. Sőt, amiről nem írtál, de szerintem fontos a téliesíthetőség. Hát a Venezia ebben is jó:) Sok van fent az expresszen, olcsóbbak is vannak mint a miénk, de a miénk tényleg nagyon szuper állapotban van, gyönyörű a huzata, nem karcos, és a színe is uniszex.
Remélem tudtam segíteni, és ha véletlen érdekel a kocsink, csak jelezz. Üdvözlettel Eszter
Egy Pierre Cardin Ps 646os travel systemes babakocsit szeretnék eladni!Hibátlan!A babakocsi tartozékai:lábzsák,esővédő,babahordó,és napernyő!Az eredeti ára 46.900Ft volt és még vettem hozzá a napernyőt 7.000ft mert UV szűrős!Szóval 54.000Ft!De én csak 35.000ft ért adom akinek kell az szóljon és rakok fel képet!
mennyi az a nem túl nehéz, és mennyit szánnátok rá? Annyit biztosan mondhatok, hogy jó kocsit nem találsz olcsón, esetleg piszok nagy szerencsével egy megkímélt használtat.
Tudom, hogy már eladtad a babkocsit, nem is vételi szándékkal érdeklődöm, hanem azért, mert én is hasonló babakocsit szeretnék eldani, azzal a különbséggel, hogy az enyém nem Isofix-es. Viszont korábban nem is hallottam róla, hogy ebből létezne Isofix-es kivitel, ezért hadd kérdezzek rá, hogy ennek a bázistalpát tényleg nem a biztonsági övvel kellett rögzíteni, hanem rá lehetett kattintani az Isofix fülekre?
Eladnánk Haberkorn Variosport babakocsinkat, amit nagyon szerettünk. mózeskosárral, hordozóval, sportüléssel
Tulajdonságai:
Keret és váz alumíniumból
Légkamrás kerekek elöl 18 cm, hátul csuklós kerék 20 cm, kerekek polírozott műanyagfelnikkel.
A kormányozható kerekekkel főleg a városi közlekedésnél és sportnál élvezetté teszik a babakocsizást. A babakocsi nagyon könnyedén tolható.
Mózeskosár A mózeskosár két kézmozdulattal levehető és hordozókosárként használható. A kosár alján lábak találhatóak, amelyek az anyag védelméül szolgálnak. Belül nagyon puha, finoman kibélelt, tartalmazza a puha matracot is. A mózeskosár is lapracsukható, ami megkönnyíti a szállítást autóban. A mózeskosárhoz tartozik lábzsák is.
Sportkocsi felépítés A sportkocsi feltét is 2 kézmozdulattal elhelyezhető, és szép nagy, hogy nagyobb gyekerek is kényelmesen tudjanak ülni benne. A lábtartó többszörösen állítható, mint a sportkocsi feltét is. Három különböző állásba lehet állítani (majdnem teljesen fekvő pozícióig. A sportkocsi felépítés tetője oldalt és hátul (megfigyeléshez) ablakokkal rendelkezik. A tetőt természetesen teljesen el lehet távolítani.
A babakocsi kiváló rugózással rendelkezik, a rúgós kerékfelfüggesztés által.
5 pontos biztonsági öv - párnázott (a legmagasabb biztonsági követelményeknek)
Az anyaga poliészter és pamut keverék. (természetesen kézi mosás lehetséges)
Napfénytető és bevásárlókosár A tető tépőzáras ablakkal rendelkezik, továbbá meg kell említeni a praktikus hálót az alján, amely bevásárlásaihoz sok helyet biztosít és nagyobb terhelésnél sem súrolja a padlót.
Babahordozó A babakocsivázhoz illeszkedő hordozóval adjuk el. Melyet szintén mindkét irányban fel lehet helyezni a vázra. Ennek színe sötétszürke, és piros, árnyékolóval rendelkezik, ami nagyon hasznos nem csak autózáskor, hanem sétáknál is, ha a gyermek elaludt és nem szeretnénk felébreszteni, hogy áttegyük a babakocsiba.
Felépítés mindkét irányba Mind a mózeskosár, mind a sportkocsi feltét mindkét irányba felszerelhető.
Összecsukható Könnyen összecsukható, mi egy kicsi autó csomagtartójában szállítottuk, nem volt gond a méreteivel.
Osztrák minőség
A babakocsikat Ausztriában fejlesztik és alakítják ki, gyártásuk Kínában folyik. Hibátlanok, nagyon divatosak és csúcsminőségűek.
Adatok és tények: Valamennyi részének összsúlya 13 kg
Súlya mózeskosárral kb. 10,5 kg
Súlya sportkocsi feltéttel kb. 10,5 kg
Fekvőfelület a kosárban hossz 79 cm szélesség 33 cm magasság 21 cm
Tolókar magasság 100 cm
Felépített méret - teljes szélesség 58 cm teljes hossz 100 cm
Váz összecsukott mérete: hossz: 87 cm, magasság: 32 cm, szélesség: 58 cm, bármely autóba belefér, mivel a mózeskosár és a sportkocsi feltét könnyen eltávolítható.
Nagyon szerettük, egyedi a színe, igazi lányos babakocsi, mi csak „varázs” kocsinak hívtuk, mert mindig megnyugodott benne a baba és elaludt.