Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34826

Nézd át, ha van rajzod. 2db pedálkapcsoló kedvéért én még nem cserélnék köteget. Ha máshol is kókány van, akkor már lehet célszerű.

 

A motvez. kódolást márt leírta neked korabban. Eddig is beindult az automata váltós kódolással..

 

A fékpedál kapcsoló beállításra is találsz a neten leírást.

 

Gondolom az már érted, hogy miért az izzítás lámpa villog..

 

Előzmény: KKrisz75_1 (34824)
balabmw Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34825

Nekem sikerült 1/4W-ossal is.

Szerintem a ~2Ohm a lényeg.

Előzmény: Octi19 (34823)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34824

Ok, akkor megnézem a fékpedálok kapcsolóit. (Csinál olyat a kocsi ha huzamosabb ideig megyek és nem nyomok féket akkor az izzítás villog. Pillanatra megnyomom a fékpedált és elalszik.)
Meg akkor már megnézem a kuplung pedál kapcsolóra milyen kábelek mennek, mert a kapcsoló ott van de nincs rajta semmi kábel.


--------------
Amit múltkor ajánlottál programot kapcsolási rajzra, az meg van, de nem tudom merre induljak.

Szerezzek egy manuál váltós kábelköteget? De akkor a motorvezérlőben át is kellene írni, hogy a kocsi manuál?
Vagy tételesen nézzem át és kössek át mindent.
(Kábeleztem már be szűz kasznit is, nem kis munka, de nem lehetetlen)

csak nem tudom melyik a jobb megoldás. És ha kicserélem utána menni fog az autó vagy el sem indul, amíg nincs átírva. Lábkiosztás amúgy ugyan az motorvezérlőnél... stb... sok sok kérdés.  És csak egy részét tudom meg a kapcsolási rajzból.

És nem tudom a 409es kábelem ami van mire elég. És nincs aki ki tudja próbálni, aki ért annyira hozzá, hogy kipróbálja és megmondja.
Én meg nem merek bele piszkálni a programba. (Hülye meg nem vagyok, hogy csak úgy vaktában játszadozzak, belépve az advanced módba engedne átírni, de nem tudom át is írná-e...)

 

Előzmény: 409 (34820)
Octi19 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34823

Köszönöm!

Előzmény: 409 (34822)
409 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34822

2 Ohm /5W

Előzmény: Octi19 (34821)
Octi19 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34821

...nem tudja valaki véletlenül, hogy egy AUDI A2 milyen ellenállási értékeket fogad el a légzsáknál. Van egy makacs hiba, légzsák gyújtó ellenállás túl alacsony, és meg akarom nézni, hogy ha beteszem neki az ellenállást akkor produkálja-e továbbra is...

409 Creative Commons License 2019.04.17 0 0 34820

Elsőre azt a fékpedál felügyelet hibát kellene kideríteni, valószínűleg kapcsoló hiba, bár ki tudja mit kevertek ott össze a pedálbak átépítésekor.

A motorvezérlő szoftverkódját majd át kell írni a végén 2-re, hogy a tempomat helyesen működjön, de ennek nincs köze az ABS működéséhez.

 

Az ABS-nek bármi baja lehet. Emlékeim szerint ezeknek csak kétféle kódolása van. 2 kerék, vagy 4 kerék hajtás. Mindenesetre, ha valamit cserélni kell benne, az reménytelen. Komplett bontottat kell keríteni.

Előzmény: KKrisz75_1 (34819)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2019.04.16 0 0 34819

Na. Megcibáltam az autót, hogy az összes hibakód kijöjjön.

Control Module Part Number: 3A0 907 379 D
Component and/or Version: ABS ITTAE 20 GI V00
Software Coding: 03704

2 Faults Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-00 - -
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent


VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 028 906 021 GG
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G70AG 1443
Software Coding: 00001

2 Faults Found:
00671 - Cruise Control Switch (E45)
25-00 - Unknown Switch Condition
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Igen a tempomat se működik, de az egyelőre nem is érdekel. Nem használom, majd idővel foglalkozok vele.(Bekötési probléma és aktiválás stb..

 

Előzmény: 409 (34814)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 34818

Holnap megnézem.
Amikor a motorvezérlőt lekérdezem akkor felül azt írja ki. Jól tudom?

Előzmény: 409 (34814)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 34817

Ha sufnizva van akkor nem a lámpában, mert másik visszajelzővel, párom kocsijából (ugyan ez a típus) is ugyan azt csinálja.

Előzmény: balabmw (34813)
wiking1945 Creative Commons License 2019.04.14 0 0 34816

Sziasztok
Elöljáróban: Nagyon kezdő vagyok a diagnosztikában, tehát legyetek elnézőek, ha hülyeséget kérdezek.
Az autó egy 1.8t Audi A4 B5
Tegnap leszakadt a kipufogó tőben.
Most vissza lett hegesztve
A kocsi kidobott valami  hibakódot, ha jól emlékszem ezt:16618/ - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded
(Ez nem biztos hogy ez volt)
Viszont úgy érzem, mintha nem nagyon akarna a kocsi nagyobb fordulaton húzni...talán valami turbo hiba?
Valaki mondta, hogy a 115 merőcsoportban lehet kutakodni.
Kérdésem: Kérem szépen valaki magyarázza el miket fogok ott látni, miket kell látni , mik azok az értékek, amik hibára utalnak....Szóval kicsit szájbarágósan mindent ami a ott van, vagy kell lennie..
Köszönöm előre is!


409 Creative Commons License 2019.04.14 0 0 34815

Igen, a leírás szerint erre a hibakódra világítania kell a lámpának.

Előzmény: balabmw (34813)
409 Creative Commons License 2019.04.14 0 0 34814

 

 A motornak mi a szoftverkódja?

Előzmény: KKrisz75_1 (34812)
balabmw Creative Commons License 2019.04.14 0 0 34813

Így már bonyolódik,egyre kisebb az esély a távsegítségre.

Ahogy 409 kolléga is jelezte,nem teljesen értelmes a hibaüzenet sem.

 

Megvizsgálnám azt a kontrol lámpát, vajon az ABS vezérlő működteti vagy csak megsufnizták, hogy úgy tűnjön..

 

Abból indulok ki,hogy ha nem működne az ABS, akkor azt feltétlenül jeleznie kéne!

Előzmény: KKrisz75_1 (34812)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2019.04.13 0 0 34812

Nem tudtam szerkeszteni.

Most nézegettem a kapcsolási rajzot és gondolkoztam.

Az automata váltó és a manuál közt az ABS szempontjából van eltérés? (Vagy én nem veszem észre?)
Valamikor ez automata volt, de már manuál. Előző gazda cserélte.

DE nem ütötte ki a váltót és a köteg is a régi, vagyis minden ugyan úgy megvan benne csak a váltó más.
Ez okozhat ilyet?

Előzmény: balabmw (34810)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2019.04.13 0 0 34811

Igen. Úgy jelez ahogy kell.

ezért volt fura, hogy esős úton nagyot fékezve megcsúszik és nem kerreg az ABS.

Előzmény: balabmw (34808)
balabmw Creative Commons License 2019.04.13 0 0 34810

Mennék tovább,ha lenne infó a kontrol lámparól.

Előzmény: 409 (34809)
409 Creative Commons License 2019.04.13 0 0 34809

 

 Csak az az érdekes, hogy időszakosnak írja a hibát. Kódolási hiba időszakosan elég valószínűtlen.

Előzmény: balabmw (34808)
balabmw Creative Commons License 2019.04.13 0 0 34808

Elvileg azt jelentené,hogy az ABS vezérlő nem megfelelően van kódolva az autódhoz.

Az ABS visszajelző lámpa megvan? Világít pár másodpercig gyújtás ráadásakor,majd kialszik?

 

Előzmény: KKrisz75_1 (34807)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2019.04.13 0 0 34807

Hello.

Az érdekelne mit jelenthet ez a hibaüzenet.
Illetve Mi okozhatja.

Google felhozott oldalaiból felületes angolságom miatt sokat nem tudtam meg.

Előzmény: balabmw (34803)
Skodabajnok Creative Commons License 2019.04.11 0 0 34806

Köszönöm szépen az útba igazítást !

Előzmény: 409 (34805)
409 Creative Commons License 2019.04.10 0 1 34805

 

 Azért, mert azzal a csatolóval/szoftverrel csak a K vonalon lévő vezérlőket látod. A motor CAN BUS-on van.

Előzmény: Skodabajnok (34804)
Skodabajnok Creative Commons License 2019.04.10 0 0 34804

Sziasztok !
Nemrégen próbáltam egy Bora -t diagnosztikázni vag com 311.2 - vel ...

De a motorvezérlő kivételével mindent látott a kínai vag-com kábel

Mi a probléma ? Miért nem tudtam olvasni a motorvezérlőt ?

A kiírást én is le tudtam fordítani !:-)


1.6 Otto ( a motorkódját csesztem megnézni )
2004
Köszönöm a segítségeket !
Ezt írta ki :

balabmw Creative Commons License 2019.04.08 0 0 34803

De mit szeretnél tudni?

Előzmény: KKrisz75_1 (34799)
ctvi Creative Commons License 2019.04.08 0 0 34802

Azt kell megtudni, hogy CAN-en kommunikál-e? Mert, ha igen, akkor CAN-es csotoló (interface, kütyü,  programmal) kell hozzá, az eredeti húzós, a többit meg nem ismerem, van bennük lutri.....

Eredeti Can-es csatolók árai: a vcds.huoldalon vannak. A többit meg nem ismerem, mert nekem eredeti van.

Előzmény: tacsi344 (34795)
ctvi Creative Commons License 2019.04.08 0 0 34801

OP-COM az opel, pl. a VCDS, ami ehhez jó.

Előzmény: tacsi344 (34795)
ctvi Creative Commons License 2019.04.08 0 0 34800

Elviszed olyanhoz, aki ért hozzá, és megoldja, Pl VCDS-el....., ha csak valóban törölni kell, és nincs más, ami miatt visszajön. Csatlakozások, vezeték stb. Ha minden ok., akkor nem jön vissza általában, ha pedig újra előjön. akkor meg meg kell keresni az okát......

Előzmény: tacsi344 (34797)
KKrisz75_1 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 34799

Sziasztok.
Információra lenne szükségem.

 

Az alany egy Golf3 1.9 TDI Variant AHU.
Vag-com 409.1 el olvasva ezt a hibaüzenetet kaptam

Azt írja a az ABS ellenőrzésnél.
1 Fault Found:
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-10 - - - Intermittent

Nem jelez az ABS visszajelző, csak esős úton nyomtam egy erősebb féket, kerék megcsúszott és nem dolgozott az ABS. Ezért lett megnézve.
(nagy tragédia nem volt, kgst kocsihoz vagyok szokva korrigáltam lábbal, de ha már van azért jó ha működik.)

NoVo7 Creative Commons License 2019.04.07 0 0 34798

Tisztelt Fórumozók!

 

Passat B8 2.0 dízel DSG, gearbox és airbag hibát írt ki a műszerfalra. Semmi előzménye nem volt, a házunk előtt megállva tolatni akartam, ekkor sípolt és hozta a hibát. Előtte kb. 60 km-t autóztam.

tacsi344 Creative Commons License 2019.04.03 0 0 34797

Szia,

 

Octavia2-nek törölném a hiba kódját (amit a klima tisztitaskor a jobb első ülés airbag kapcsolójának a lehúzása és véletlen gyújtás ráadás miatt következett be - szóltak érte a vizsgán)

 

Létezik valami olcsó ebay-es cucc, amivel ezt meg tudom tenni?

 

köszi!

Előzmény: 409 (34796)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!