Sziasztok! Így közel az 5. x-hez, újrakezdésre készülődve szinte vakon túrtam a netet, alapvetően er-5, cb-500 vonalon, és csak véletlenül akadtam erre modellre. Nyilván ez a motor nem hasonlitható össze az általam említett kettővel, de a stilusa nagyon megfogott, és azt gondolom az igényeimet is lefedné a tudása A fórumot visszaolvastam év elejétől, de sajnos még így is nagyon kevés az infom, és a gugli sem lett a barátom e tekintetben. Kérem aki tud, segítsen ki néhány linkkel, vagy esetleg egy kigyűjtött doksival, hogy jobban megismerhessem a típust. Előre is köszönöm!
Egyrészt, aki ennyire retteg az emberiségtől, az ne adjon fel hirdetést.... A másik, hogy fogalma sincsen, hogy mi az a foglaló...
Pedig hívogató ez a sok rakás szar, ami 0 Km-es állapotban sem ért egy gombot sem... nem azért mert régiek, hanem mert egy ipartörténeti rémregény, egy gépjármű technikai zsákutca.
De ezért érdemes nézegetni a Jófogást, össze lehetne ollózni belőle egy tanulmányt egy pszihológiai hetilapban....
Majd térképen beazonosítom, de más is mondta azóta...az biztos, hogy több sávos volt és a közepén pedig valahogy elfogyott...meg a gps re is fogyeltem közben.
Az lehet, hogy és sem figyeltem annyira, de akkor minen túristának ott a végzet? Mondjuk 76-77-ben laktam ott, emlékezhettem volna...:-)
Meg a gps alapján egy panelházhoz visz, a szomszéd sarki sörözőben sem mondták, hogy a panel mögött keressem a boltot mert van ott egy tó...de legközelebb már megtalálom!
Voltál nálam??? Szolhattál volna, nagyon sajnálom! Meg az asszony is, megneztük volna èlőbe a mocid....
Ez nem egèszen úgy van, hogy hètvègen nem dolgozok, hanem pont turán voltunk. A Szilviam Ls ènek első igazán komoly bevetèsèn! Eddig a 2 honap alatt 4000km tekert bele teljes megelègedèssel! Először komoly batorsagnak tünt, hogy azzal akar jonni( elèg komoly túratempót szoktam diktálni, es több sportmotor is volt velünk a hètvègen), bár a tempot joocskán visszavettem kb 110-120 ra, de kis Ls remekül tudta, ami külön meglepett, hogy kegyetlen kanyarvadasz kis gèp...nem sok szűz resz maradt a gumi szèlèn!
Marci, legközelebb erre jarsz, szolj előtte.....szèp estèt!
Elmentem a Főnix bulira Károlyházára, hogy reklámozzam egy picit az Ls-bulit... Győrben túléltem egy körforgalmat(biztosan részegen tervezték), aztán 1 órás bolyongás után megtaláltam egy horgászboltot(áruház), ahol közölték, hogy a tulaj hétvégén nem dolgozik...(Garai Úr, majd legközelebb....)
Az Ls-t egy vérmes motorosfeleség meg akarta venni, de nem adtam....még mit nem...
Most már csak abban bízom, hogy a kedvenc nyomozóm felesége is jön Salgóbányára Debrecenből....
Nekem akkor a herli T- kormány volt rajta, előretolt lábtartó, herli támla. Most a gyárihoz húzó dragbar, lábtartó a gyári helyén, és kapaszkodó. Látványos változás, de jó irányba.
Ha valakinek régebben a laza rendszerben át lett alakítva a járgány és úgy vizsgázott, akkor nem rakhatja vissza az eredetit!?
Olyan mint a kerékbilincs, igaz hogy k. sz@r helyen állsz és akadályozod a forgalmat, de ott maradsz!
Az alábbi útvonalhoz(tervezet) keresünk csatlakozókat.(Dunakeszi-Dobogókő-Esztergom-pici Szlovákia-Alsópetény-Salgóbánya) kb. 210 Km. Természetesen a cél Salgóbánya, az Ls-tali.(medve nem lesz, intézem)
A tervezett indulás Dunakeszi nagy Lukoil kút, péntek (07.27.) 10 óra. Laza Ls tempó, semmi szervezés....illetve mégis egy pici....Alsópetényben van egy versenyjó étterem(nem drága), ott foglalnék asztalt kb. 14-14,5 órára. Ha valaki szeretne csatlakozni, kérdezni, a számom 06309828246, email nyilvános.
Fontos megjegyezni, hogy a szervezők az útvonalért, időjárásért, a Japán technikáért, valamint magukért és a túratársakért felelősséget nem vállalnak. A kulturált közlekedés elvárt és természetes. (addig mi is megtanuljuk) :-)