Keresés

Részletes keresés

zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.23 0 0 2465
600as multiving a vaterán 5000ért.
http://www.vatera.hu/ventillator_lapat_szelkerek_propeller_161392715.html
Hátha valaki építeni szeretne
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.23 0 0 2464
Azért egy kis megerősítés jól jönne az oszlop méretezéséhez.

Valahogy így gondolom a piros a györvarat
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.23 0 0 2463
Eljött a súlycsökkentés ideje,vagyis a fogyókúra


Itt kezdem.Ha jól számolom kb 10-15 kilót tudok faragni.
1., A 30x20x2 6m zártszelvény 8,64 kiló itt 3 m lett beépítve 4,3kiló.CSere 30x30x4 alu zártszelvényre ez 1,12 kiló 6m.Nekem 3 kell 0,6 kiló.Itt már -3,6 kilót nyerek hegesztőanyaggal együtt.
2., Az oszlot 100x5 acélcső erre nincs pontos adatom de sztem van kb 8 kiló,tetején 25mm kazánlemez 20x15ös,alján 20x15x5,összesen kb12-13 kiló.Helyére 40x40x4x2 alu zártszelvény rádiusszal a hegesztés miatt, jön 4 db egymás mellé hegesztve sztem simán bírja majd,alua felül 10es alulap.A szelvény 1,5kg/6m ebből kell 3,6 m kb 1 kiló+lemezek 0,5,Az egészen nyerek kb -10 kiló.

3.,Szíjj tárcsa.Szélesebb a szíjnál kb 8 mm-el.Ezt én levenném max 3-ra,és könnyítőfuratokat is tervezek.A tárcsa 16 kiló,furatok és keskenyítés után remélem -2-3 kiló.



Erre jön még


4.,A védőrács ami szintén aluból lesz.A mostani 4 kiló.Alunól ez 0,5 kiló lesz.

Ha jól számolom ez -20 kiló!!!!

A súlyadatok hivatalos helyről származnak,így bízom a sikretben.
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.21 0 0 2462
Nekem is az volt a gond,hogy lassan nem megy,ugyanezért mint amit írtál.Azért akartam külön emelő motor berakni mert akkor akár egy helyben is megállna ha akarnám ,de az enyém kicsi a terveimhez,majd ha lesz rá keret csinálok egy nagyot amiben v8 as van,és fülkés.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.21 0 0 2461
Nem a levegő kevés hanem a súly sok, és később emeli a seggét,de nem húzza ha megyek vele,csak én azt szeretném ha lassabban lehetne vele menni.Most ha indulok az kb 40-50re gyorsítja a gépet.Ha 180 fokban szeretnék fordulni kis helyen akkor vissza kell vannia gézt és akkor ereszkedik a segge de azért nem ül le,viszont keményen kicsapódik.Kisebb súlynál ez sem lenne ilyen intenzíz.
Az alábbi videó kb 40 mp nél a gyári fordulást szeretném én elérni.
http://www.youtube.com/watch?v=OTxOvACH4qg
Előzmény: csonakszerviz (2460)
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.20 0 0 2460
Elöl a fuvoka nyilásokon ha csökkentesz akkor elvileg több levegö lessz.
Enyémen egy szer elforgattam a lapátokat meredekebre,mert az is tulforgott,és pont ellenkezöje történt mint vártam,még magasabb fordulaton emelt mint most elötte de nem jöttem rá miért,és visszaraktam,végülis jol fordult gyorsult egyebek,csak néha beletolta az orrát a vizbe ugy 70-80 körül,az meg valjuk be nemvolt nagyélmény. De elötte mindig éreztem,hogy elkezd elülni erre több gáz,sulypont hátra,és mégsem tudtam kivédeni.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.20 0 0 2459
Láttam a videókat.Láttam a hidrogénes cuccot is.Ötletes.
A madról és a mociról telen beszélünk valahol egyszer már megadtad a számodat majd visszanézem.

Szétszedtem a karbit tele volt kosszal.Bízom benne hogy most már jó lesz.Beteszek egy üzemóra számlálót és fix benyával 1 órát játszadozom majd vele.Akkor tuti meglesz a fogyasztási adat.Most még a motoron kéne könnyiteni.Ha 10-15 kilót lefaragnék jobban működne a gép.Én már az orrban levegőben vagyok 2000nél a motor 3000nél lebeg.40 kiló van köztünk.Az összeszerelésnél már tudtam hogy hol a + súly ami 10-15 kiló stem.Ezt most megoldom.
Ha megvan kisebb gázon működik és indul majd a gép ez biztos számít majd a fogyiban.
Előzmény: csonakszerviz (2458)
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.19 0 0 2458
Üdv mindenkinek!
A motort neked adom ha akarod de bonyodalmas beszerelni beláttam. Enyémet viheted,csere bármi lehet ha szeretnéd,auto,tgk,stb. A fogyasztás csökkentést megoldhatom neked,hidrogénnel,müködik olcsó,és jó. Nézd meg a videókat az elözöleg ajánlott linken. Már pusztán hidrogénnel is tudok motort üzemeltetni,igaz hidegen kell inditáshoz benzin is. Tgk,nál munkagépnél 30% a fogy csökkenés .és ez nem hókuszpokusz mágnes hanem valós. A mercim 2000ccm es most hidegben normál használat mellet 6 lit.körül eszik,ezt ki is lehet próbálni nem csak mese,de a videóm meggyöz ha megnézed.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.19 0 0 2457
Mindíg jön rá érdeklődő, de kimondottan nem árulom.
Előzmény: csonakszerviz (2456)
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2456

A 8 kerekümben eredetileg 15 loerös tecumse motor volt 1 hengeres de vizszintes abba is másikat akarok mert elöször tettem bele egy 12 ps dieselt vadi újat,tök jól ment vele de mindenki más keveselte a lóeröt benne mert quadhoz hasonlitotta,most azt is félreraktam (válság van itt is)  és majd rakok bele nagyobbat ha lessz.

 

http://videa.hu/tagok/167497

 

A videoim között alol van a 8 kerekü.

Arra nem tudok semmit mondani miért nincs meg a videód,én csak netezek a számitogépen meg szenvedek mert állandoan csinál meglepetéseket,pedig nem virusos,és jo gépeim is vannak ,de mostanában állandoan internet exporer hibát ir ki és kilép a böngészöböl,ujratelepitettem,stb megint ugyan az a hiba.

Árulod a légpárnásod esetleg?

zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.17 0 0 2455

Ha ránézel a többi videómra ,feltöltöttem párat mikor még nem hajtott ventit a moci.Olyan hangja van a boxernek ,hogy az ember majd becsinál a gyönyörtöl.Akkor még azt hidtem ezt lehet majd hallani.De az eredményt te is tudod...és ez már halkabb, az áraklásrenedezőtől csendesebb lett.

 

Az miért van hogy a youtube-n nem találom meg a videót ha cím alapján keresem?Már 3szor át is neveztem és semmi.Csak a régi videóimat találni.

 

A 15ös moci még távlat, de mégis mit ajánlanál?

Előzmény: csonakszerviz (2454)
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.16 0 0 2454
Tiéd sem halk,azt hittem a négyütemüvel sokkal csendesebb,visszintes tengejjel tudok neked valszeg 15 loeröst. Illetve van egy kisméretü derékszög hajtásom is hozzá.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.16 0 0 2453
Nekem a terelő kb 60 fok.Azt írta a szakirodalom hogy 30-60 fok között legyen és akkor tuti jó lesz.Gondoltam minél nagyobb annál jobb.De ha azt mondod a tiéd 30 akkor kipróbálom.Hátha az jobb.
A hajómotort orrmotornak szeretném 10-15 Le.A rögzítésben viszont igazad van nem is gondolkodtam még el azon ,hogy hogyan marad majd rajta a venti függőlegesen a tengelyen.
Tolómocinak az 55 kg nem tűnik soknak csak sztem gyenge.Vízte pedig nem szívesen vinnék technikát így a turót én elvetem.
A Mad-on viszont azóta gondolkodom mióta tavaly eladtad belőle a mocit és nagyobbat akartál.Nekem az enyémmel pont a mérete a baj.Nekem túl nagy.Azért is nem akartam megvenni,viszont nem volt más.

Ma végre kipróbáltam az új lerekesztésemet áramlásrendezőkkel.Sztem nagyon jól megy a hajó.A lerekesztés 25-27% körüli még nem számoltam ki pontosan,de az egyeneshez képest sokkal jobban emel, kisebb fordulaton már lebeg ,a tolóerő sztem a duplája lett.Amikor mellette álltam és adtam egy telit úgy megindult, hogy bedobott a tuják közé.
A videón kb 10 méterről indultam mire látszom.Sajno szarakodik a karbi,nehezen viselte a 1/2 év tétlenséget.Jövő héten kipucolom és újra próba.Ami viszont megdöbbent hogy kb 12-18 lityit benyal óránként.Ma kb 10 percet próbálgattam,plusz a melegítés megy szenvedés és 3 liter elment.Remélem ez csak ma volt a karbi miatt.Ezt nem lehet egyébként bírni, mégha teligázon is megy a gép.

http://www.youtube.com/watch?v=BPRKpo_J2LE
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.15 0 0 2452

Az a gond a csonakmotorral,hogy a fötengely végén belsö bordástengely van,menet nélkül nehéz megoldani a bordáskerék rögzitését,a hütést meglehet csinálni egy lemez talpal,a vizpumpa lehet elektromos tudok is adni,de sok munka.

Ehejett tudok ajánlani suzuki 3 hengeres blokkot ami kompletten 55 kg,ezt lehet csökkenteni,és tudok rátenni egy alacsony nyomásu turbot akkor az 54 le böl lehet 70-75 öt  könnyen  csinálni,bocs a hibákért de angol bilentyüzetes gépröl irogatok jelenleg,és nem mindig találom el.

 

A mad olcsó ha tényleg kell, abba is suzukit akarok,mert 40 ért autostól vannak.

 A terelö 35 fokos,de ivelt,igy nempontos a mérés.

 

zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.15 0 0 2451
Én úgy érzem nem kell ide több paci.A motor így is pörög 5200at.Ez már nem igaz fokozható élettartam csökkenés nélkül.Meg aztán kacsingatok 1 rotax irányába, vagy valami könnyebb moci felé.Erre nem érdemes sztem több időt áldozni.Már van ötletem is 85-90 Le-force motor, csak a hűtéssel kell valamit csinálnom,mert az ugyebár átfolyó vízhűtéses,és nem tudom hogy egy autó hűtője elég volna-e.Viszont könnyű ,egyedül csizmával simán levettem és feltettem, 2 ütemű így forgatható,3 hengeres ezért nem is rázkódik és kicsi.
Na de ez még csak távlati gondolat.Lehet megveszem tőled a MAD-ot és majd abba teszem:-))
Előzmény: csonakszerviz (2450)
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.14 0 0 2450
Közben  elfelejtettem megmérni nekem milyen szögben áll a terelö,de reggel 9 kor felrakom,de ez ivelt,nem sima,ha gondolod utánna megyek egy komplet injektor szetnek a motorodhoz,és be is kötöm neked,vagy készre szerelem,mert láttam egy subarus forumon a kérésed ,de a gyári porlasztó sem rossz. Nem nagy költség,én most vetem egy 2.2 est 4wd est,játszani, papiros,müködöképes,uj gumik,80 000 volt1993 as. Egy vizpumpát kell cserélnem meg hengerfej  tömitést ez 26000 és késsz.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.14 0 0 2449

Az észrevételed helytálló ,de az én esetemben ez nem áll fenn.

A lágszűrő most azért volt ott ahol, mert így nncs útban a lemezek ide-oda rakása közben.Ma már le is szedtem még az üzicsövelet is, mert minden útban volt.

Ha kész a motorház akkor kitalálom ,hogy hol legyen a szűrő.Most ha megyek vele mindíg csak bedobom magam mögé.Ha meglesz a végleges helye akkor a csövet is szeretném rövidíteni.

Ma eddig jutottam.

Folytatás szombaton.

Azt gondoltam 1 du megleszek,de inkább 1 egész nap kell.A lényeg hogy már tudom hogyan fogom befejezni.Aztán ha kész akkor megpróbálom 1 lemezből az egészet lehajlítani.:-)

Szombaton tervezem kipróbálni az új lerekesztésemet.Remélem jó lesz.Csinálok videót is.

Szorítsatok

Előzmény: csonakszerviz (2448)
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.13 0 0 2448

Lenne egy javaslatom,ahol most van légszürö az biztos nemjó mert ott vákum van üzemközben,és kiszivja a porlasztóból az üzemanyagot,ezáltal gyenge lessz a motor,továbbá ha ilyen hosszú a szivocsö másik oldala akkor kell egy kamrát is csinálni hozzá,sok autón van ilyen lehet te is láttad már,kétütemü motor ettöl meg is szorul,de majd ugyis fogod érezni,hogy nagy fordulaton nem megy rendesen a motor,olyan lessz mintha kifogyna az anyag az úszóházból.

Sokáig motorral versenyeztem nem a levegöbe beszélek,legjobb megoldás az lenne ha a nyomo oldalra tennéd a légszüröt,de akkor az összes porlaszton lévö,csövet is elkell odáig vezetned,tulfolyo,szellözö,egyebek.

Megoldás az is ha csinálsz a porlasztó köré egy zárt dobozt,és abba vezeted be a levegöt,esetleg nyomás alatt ,vagy a gyürü mellöl. Ne érezd oktatásnak csak megakarlak kimélni sok szivástól,de lehet ehez a motorhoz,és testhez nemkell az összes rendelkezésre álló erö.

zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.13 0 0 2447
Ma egy már régen hanyagolt részen ügyködtem.

Ha minden jól megy akkor holnap befejezem.Az üziellátást kezdtem átalakítani ez is holnap kéne hogy elkészüljön.
Aztán szombaton bekötöm az új fordulatszámmérőt, nyomásmérőt kicsit alakítok a futón és azután már csak körözni szeretnék vele.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.11 0 0 2446

Igen az látszik, de ha 2őt teszek be és a lerekesztést be-ki lépő élét is mézem akkor épp 9 lesz benne.

Meg aztán ez most tudományosan megvan tervezve egyszerre 1 lapát van rendező mögött.Ha berakok mégaegyat mex , akkor újr kell tervezni és csinálni az egészet.Ez +1/2 nap.

De úgy van ahogy mondod ,csak nehezen állnék neki.

Előzmény: MedZ (2445)
MedZ Creative Commons License 2010.01.10 0 0 2445
Hi
nekem tetszik :)
de ha jó az emelés még 1-1 áramlásrendező belefér.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.09 0 0 2444
Az átalakítás alatt sokat gondolkodtam a lerekesztés méretén és arra jöttem rá hogy a leválasztáskalkulátor fals adatokat ad meg.Nekem kb 40 % volt a vízszintes lerekesztésem.A mostani kb 25, de ezt nem tudom pontosan kimérni hely szűke miatt.
Sajnos nem tudtam kipróbálni.Ez jövő szombatra marad.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.09 0 0 2443
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.09 0 0 2442
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.09 0 0 2441
Ez történt ma
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.09 0 0 2440
Megköszönöm ha leméred mert most csak hasra állítom.Az egyetlen szakirodalom azt mondja 30-60 fok között azért ez elég nagy szórás.Ráadásul a 60 fok már nagyon durva.
Előzmény: csonakszerviz (2439)
csonakszerviz Creative Commons License 2010.01.08 0 0 2439

Üdv mindenkinek!

 

Zsomi ha gondolod lemérem neked az enyémen a szögeket,stb,most nincs benne motor könnyen hozzáférek,ez legalább gyári,de az áramlás rendezönek van más célja is,azért van megcsavarva,hogy ellensúlyozza a forgatónyamatékot,de lehet rosszul tudom,az biztos ,hogy az enyém is megdöl teljes gázon egy kicsit akár vizen akár szárazon.

.lajosba Creative Commons License 2010.01.08 0 0 2438
szia zsomi!mikor jössz errefelé? baltekra gondoltam.
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.07 0 0 2437
A harmadik kép egy harmadik megoldás.Itt nincs tőrés csak szárnyprofil.Ezt csak úgy feltettem
zsomi.vac Creative Commons License 2010.01.07 0 0 2436
Na de akkor még egy kis elmélet.
Az áramlásrendezőt csavarni vagy hajtani kell??
Mert ha csavarom mondjuk az agytól kifelé akkor az agynál még egyenes a terelő és itt is nyom a lapát levegőt és itt is csavert a venti itt akkor nem kéne ugyan abban a szögben lennie a rendezőnek mint a végén??(Medz angol légpárnásán láttam így ezért ezt csináltam.
Vagy az ésszerű megoldás kell a lapát mindenhot azonos szögben hajlított??
Mint itt

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!