megjegyzés : benzintöl nem dagad meg a normális gumi. csak a guminak mondott helyetesitö anyag. lásd a blokkban is szimering régebben még gumi volt. igazi gumi nem neylon....a másik meg carok a szimeringre: a külsö méretett a villa belsö vége adja a másikat meg a villa szár külsö ennyi. de a szimering a legkevesebb .még mindig nem tom szétszedni . rohadt japánok. direkt csinálták ilyenre. ja van olyan UJ karburátor légszürö összekötö gumim ami a fiokban zacskoban (sötétben) megrepedezett egy igazi utángyártott szar ami ráadásul nem gumi. csak annak mondott lofac....
ja mégegy megjegyzés . ami nekem kijött olaj a teloszárbol az minden csak nem olaj.:( valoszinüleg fékolaj baromi hig és folyik. és marja a festéket. jo esetben valami hig hidraulika olaj.
én már ott tartok hogy olaj leengedve a szárakbol. és kimosom .átmosom benzinnel. hétvégén meg megy bele a endoszkop (boreszkóp) (kamera) hátha ugy okosabbak leszünk. de csak jövö hétvégén lesz rá idöm. és igen a végsö esetben én szétvágom hosszába az elsö szárat.
Igen. A DT teleszkóp szétszedésről én is láttam videókat. De ezen se egy csavar, se egy zéger, se stift, széttekerni se tudtam. Annyi, hogy a felfogató csavaron át kiöntöttem az olajat, átmostam és újra feltöltöttem. De a szimeringet ez nem javítja. Jut eszembe, azt még nem próbáltam, hogy a rudat tekergetem a házban. Lehet hogy menetesen csatlakozik a belső dugattyúhoz és előbb-utóbb kijön? Aztán valahol lenne egy belső zéger...
Ej, a vége az lesz hogy szét kell vágnom az egyik telót hogy kitaláljam a pin kódját.
Keress hibát a levegő részen. Lehet hogy falsot szív. A gumicsövek hajlamosak elöregedni, megrepedni.
Karbit nem tekerted el takarítás közben? A járatokat is kitakarítottad/kifújtad kompresszorral, nem csak a fúvókákat? Karbi beállítás megvolt?
Üzemmeleg motornál az alapjárat állító csavaron tekerj kicsit beljebb (jobbra) 1/2...1 fordulatot. Ha nem javul, állítsd vissza úgy, ahogy volt. Ha javult tőle, akkor karbi beállítás (vagy rossz összerakás) lesz a baj.
A szívatód rendben van? Kitakarítottad, visszaraktad rendesen? Falsot szívhat ott is.
sziasztok van egy yamaha rd 80 elsövillám komplett kerékkel együtt (tárcsafékes) kérdés hogy lehet rugot cserélni illetve szimeringet ? illetve mi a szimering tipusa. jo lenne szétszedés elött ujjat venni. itt birkozom vele de sehogysem megy. :( help. egyik szár folyik nem kicsit inkább ömlik,persze a féktárcsa oldalon, rá a tárcsára ... :( a másikban van olaj de az jo ...
Kérdésem az lenne, hogy tudnátok-e segíteni azügyben, hogy az alapjáratom beton fix lehessen?
Indításkor nehezen, gáz húzgálásra beáll az alapjárat, ez annyira nem is zavarna, viszont amint ráülök, vagy mozgásban van a motor (értsd pl. menet közben kuplungolok) képes leállni, ha nem húzgálom a gázkart. A karbi, légszűrő tiszta, az úszó be van állítva, egyszerűen nem jövök rá mi a gond. Ez egy 1987-es vizes 6 sebességes, 80 ccm RD. Szerintetek? Köszi a választ előre is!
A km állás egyedi dolog. 30 éves gépben is lehet 1000km és 1 évesben is 30000km. A nehéz indulás: 1. gyújtás hiba is lehetséges. szerezni kéne másik CDI-t hozzá próbára. De legalább nézzétek meg hogy szép kövér kék szikrákat ad-e. 2. de valószínűbb hogy kopott a motor (direktszűrő van-é a karbin? ha igen, dobd ki) Hidegen nagyok a hézagok-> elmegy a kompresszió ->nehezen indul. Bemelegszik kicsit: tágulnak az alkatrészek ->javul a kompresszió -> könnyen (könnyebben) indul. Megoldás: valószínűleg fúrás, gyűrűzés. De ha most veszed és tartósan használni akarod, akkor ez nem sokáig elég. Fúrás, hajtókar, hajtókarcsapágyak, dugattyú, gyűrűk, tömítések. Ez lenne az alap. Alaphangon 40e (RD80MX-hez). Ekkor már érdemes még 10-15e-t rákölteni és cseréltetsz a blokkban minden csapágyat, szimmeringet, tömítést. Ráadásul ránézhetnének a váltóra hogy mi az a luft 5-6 között. Mindenesetre nem kéne ott lennie. Legvalószínűbb hogy a váltódob hibája lesz (nem mozgatja megfelelően a léptetővillákat), lehet elég egy takarítás meg csapágycsere is, de ha kuka, akkor alkatrészügyileg bajban leszel.
Ezeket a költségeket (minimum) kalkuláld bele ha megveszed. Spórolhatsz ha (a fúráson kívül) magad csinálod és te szerzed be az alkatrészeket, de ha ez az első motor amit szétszednél akkor inkább nem javaslom. Szétszedni nem gond de megtalálni a hibát, kijavítani, és összerakni úgy hogy működjön is, az kicsit nehezebb.
Sziasztok, dt 125 lc vásárlás előtt állok. Külső hibái vannak amiket helyre lehet hozni. Üléshuzat, akksi, plexi. Fél éve kb le volt téve. 33ezer km-ben reális és jó? A gond hogy nagyon nehezen indul. Rúgásra nem mindig, van hogy csak belökni lehet. 1-2perc működés után egy rúgás. Az 5. És 6. Között van egy üres sebesség, nem tudom hogy ez normális e.
Helló mindenkinek!! Segítséget szeretnék kérni. Nincs valakinek véletlenül yamaha rd 80lc2-es blokkhoz kuplung agya? Hibás is jó pl beletört csavar vagy kiszakadt menet. Válaszokat előre is köszi...
Valószínűleg csak az első oldalt nézted (0-50 tétel). 614 termékük van (oké, egy része már kifutott).
Gumit szerintem máshogy keress. Méretre. Valami széles külsőm van hátra (RD80MX) de leszedtem mert nem tudtam feltenni tőle a láncvédőt. Valami 4 vagy 4,5" széles. Most asszem 18x3" az enyém hátul. Valami régi elfekvő orosz gyártmány porosodott valakinek a garázsában, mintha zsírúj lenne.
Lehet kontakthiba is. Mostad? Esőn állt? Csatlakozókat húzd szét, fújd be kontaktspray -vel, próba.
Test kábeleket is (ha van), leszed, megtisztít, visszarak.
Keress a kábeleken sérülést, rágást, törést (lecsökkent kábelkeresztmetszet, részleges testzárlat)
Akksi van? Ha cellazárlatos, okozhat vicces dolgokat (bár az másik tekercsről megy). Parkoló állásba nézd meg hogy világít-e rendesen a lámpa (ekkor akksiról megy).
Izzót cseréltél? Volt már hogy valahogy "rövidrezáródott" egy izzó és lefogta a világítótekercset. Egyesével húzd ki őket.
Ami még lehet ezen felül: világítótekercs, kormánykapcsoló kontakthiba, gyújtáskapcsoló kontakthiba. Ezeket hagyd utoljára mert igényelnek némi bűvészkedést.
Helló mindenkinek!! Segítséget szeretnék kérni. Nincs valakinek véletlenül yamaha rd 80lc2-es blokkhoz kuplung agya? Hibás is jó pl beletört csavar vagy kiszakadt menet. Válaszokat előre is köszi.
Sziasztok elment az első ,a hátsó világítás és a féklámpa sem ég illetve járó motornál, a helyzetjelző és a tompított nagyon halványan izzik .Azért írom így mert tényleg a szál csak izzik mi lehet a baj? Yamaha dt 80 lc2 ha tudtok légyszi segítsetek köszönöm.
Hali mindenki, kérdésem lenne, az a kis gumicső ami összeköti a porlasztót és a légszűrőt, tudjátok, na szal olyan lenne e elfekvőbe valakinék? ja és még használtan hatsó gumi az a sürgősebbik. yamaha dt50 mx 1982 vagy ha nincs is olyan gumicső akkor mivel tudnám helyettesíteni? köszönöm a válaszokat előre is.
sziasztok van már 4 éve megvettem a dt80lc2 53v 93-as yamahám és mondják betegsége a berugókak tengely sokszor nek kapja el van mikor be sem leht rúgni hallottam hogy megpersejezik a tengelyt ?igaz e és mit is kellene vele csinálni, vanaki megtudná mondani megköszönném előre is köszi
Üdv! Valakinek van esetleg dt 125 lc re gyàri karbija?? Plusz gyàri cdi? Amugy a gyàri az hàny vezetèkes? Rendeltem motoros boltba de az 6 vezetèkes majd kiderül hètvègèn jò lesz e
Tudtok olyan weboldalt, ahol nagy az alkatrész kínálat (dt 125 r)? Néztem a neten és elég szerény a kínálat, pedig szerintem elég elterjedt ez a motor. ....kössszi!
Sziasztok, valószinüleg mér kérdezte más is amit én akarok, mik a tapasztalatok rendőrök vs yamaha dt 80?
Volt már valakinek baja belőle, persze rendszám nélkül gondolom, ma amugy elmentem két rendőr mellett láttam a tükörbe, hogy utánam néztek, de nem jöttek utánam......