Remélem szabad Zemiátor fórumtársat megszólítanom,már egyszer nagyon kisegített most ismét MIA gondom van mégpedig úgy érzem a szeleprtugók nagyon könnyen összenyomhatók hol kaphatok esetleg újat vagy tanács mivel tuningoljam előre is köszönettel Dagi53
IFA Cunewalde, indul-megy-próbálható + egy tartalék blokk. Elmentem érte 240km, megláttam... bakker ez nekem qurva nagy..... Esetleg kompletten a kúpos hasítóval.
Önindító nincs meg, gyorsizzítós gyertya. Mail publikus, mailben természetesen adok telefonszámot.
A henger kopottsága még talán lehet nem is olyan nagy baj ha volna hozzá gyűrűgarnitúra de nem tudom hol lehet kapni hozzá. a főtengely csapágyai zörögnek, lógnak amikor körbe fordítom a motort kézzel. a hajtókar alsó csapágyazása nem kogyog de bemaródások láthatóak rajta ( Ez normális használatból adódhat) nem tudom. Szeretném tovább építeni kistraktornak ha már rendben van. Köszönöm az eddigi segítséget!
Kérdés, hogy mit szeretnél ? Havi 200 órát működtetni üzemszerűen, vagy a magad örömére járatni néhány percet ? Utóbbi esetben nem biztos,hogy még egy motor árát rá kellene költened !
Ha , mint írod "nagyon jó állapotban " került hozzád,talán elég lesz egy hengerfejtömítés , esetleg egy gyűrűgarnitúra a felújításhoz !
Az "elég kopottas" meg a "a főtengelyt is szeretném köszörültetni" jelző, nem mindig fedi a megfelelő üzemi állapotot ! :-)
Egy kint tárolt motorban, még ha fedett helyen is van, mindig képződik kondenzvíz !
Ezért találtál az olajban vizet . Ha sok felgyűlik ,szétfagyhat ettől a motor !
Nálunk ,még mindig vágja a fát a MIA fűrészes ! :-)
Üdvözlök mindenkit! Nagyon örülök hogy találtam egy olyan fórumot ahol a hozzám hasonlóan mások is próbálnak megmenteni az utókornak régen használt gépeket! Én még csak most kezdtem de már gyerek koromban elkezdődött amikor nálunk egy MIA szalagfűrészes gép vágta fel a tüzifát. Beszereztem egy Deutz MAH-711 es motort ami nagyon jó állapotban került hozzám elkezdtem hát szétszerelni és apránként átellenőrizni az alkatrészeit. Az olajban volt sajnos víz nem kevés és a hengerfej tömítést is cserélni kell! Egy ponton viszont elakadtam és ebben kérném a segítségeteket!
A hüvely elég kopottas és nem találok olyan műhelyt a közelben ahol felújítanák. a főtengelyt is szeretném köszörültetni de erre sem találtam vállalkozást. Tud valaki olyan helyet nyugat-dunántúlon ahol ezt elvállalnák? Esetleg más javaslatokat is meghalgatnák okosabbakat ebben a témában! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek előre is!
Üdv mindenkinek. Ma birtokomba jutott egy MIB dízel motor. Sajnos a motort a leàllítàs előtt étolajjal üzemeltették,így egy nagytakarítás lesz.Holnapra tervezem hogy leszedem a hengerfejet, ès a dugattyú kiszedèsèt,de gyűrűzès gyanús. Èrdeklődnèk,hogy van e valakinek eladó dugattyú gyűrű garnitúra? Vàlaszokat előre is köszönöm.
Khm...... úgy gondolom, a "papíralapú" cserének is kicsi a valószínűsége ebben az esetben, ill. ebben a típusban ! Az Izs Planéta "fizetőeszközzel" főleg nem lesz könnyű ilyet vásárolni ! :-)