Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

alpha324 Creative Commons License 2002.12.23 0 0 314
melyik olasz auto hatsokerekes?

feltetelezem nem ferrarival, lamborghinivel vagy masaretival jarsz dolgozni :)

alpha

Előzmény: VDaNi (313)
VDaNi Creative Commons License 2002.12.23 0 0 313
Szia Pityubácsi!

A csodás német autókkal lehet csúszkálni, mert hagyja.
Amúgy az olasz autónkba van ASR amit ki tudok kapcsolni és tudok "kilencessel kanyarodni". TEHÁT

OLASZ AUTÓ LEGRULEZEBB! :)))

VDaNi

Előzmény: Pityubácsi (311)
Bihus Creative Commons License 2002.12.23 0 0 312
Igen, eddig is azt mondtuk, hogy 5 km/h alatt kikapcsol az ABS :)

Szárazon ekkora sebességről már olyan hamar megáll, hogy nem észlelhető a csúszás...

Előzmény: mero750 (307)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.12.23 0 0 311
Nálam sem avatkozik be túl korán az ABS. Sőt, későn se, merthogy nincsen. :-)))
Viszont ma reggel örültem, hogy nincs sem ASR sem ESP, mert így lehetett kilinccsel előre kanyarodni :-)))

NÉMET AUTÓ MÉG RULLÁBB :-)))

Előzmény: Cumbályspile (310)
Cumbályspile Creative Commons License 2002.12.23 0 0 310
Szerintem a japán ABS elég jó legalábbis a Mitsubishié, nem érzem hogy tul korán avatkozna be vagy hasonlók.

JAPÁN AUTÓ RULLA :-))))

Előzmény: Pityubácsi (309)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.12.23 0 0 309
Namégegy OFF:
Én _tényleg_ nem tudom +különböztetni a japó gépeket. Most azért, mert 10-20 évvel ezelőtt is hiper-szuper verdákat gyártottak, vagy azért, mert nem nagyon fejlődött a design, ezt már mindenki döntse el saját maga.
:-)))
ON

Japán ABS-ek milyenek? Csúsznak vagy nem? :-))

Törölt nick Creative Commons License 2002.12.23 0 0 308
"Érdekes, hogy ilyen korú japán gépeket tényleg nem lehet látni, pedig állítólag Qvára megbízhatóak :-PPP "

Ehh :-)

Mondjuk az én 10-éves Carinámat 5-6 évesnek szokták nézni. Eddig még senki sem volt, aki 10 évet kinézett volna belőle. Szóval lehet, hogy ez az oka, hogy nem látsz régi japán autókat :-))

Előzmény: Pityubácsi (299)
mero750 Creative Commons License 2002.12.23 0 0 307
Lehet rosszul fogalmaztam.Ugy értettem,hogy aszfalton rendesen megáll,de a jégen mikor már alig mozog a kocsi,és nem működik már az ABS,akkor csúszik egy picit.Tehát,jégen mindíg ici-pici talán 5 cm csúszás a megállás vége.Lehet rosszul fogalmaztam,szárazon nem blokkolva áll meg,jégen meg a megállás előtti utolsó pillanatban még csúszik.Nem tudom máshogy írni,szerintem,ha teheted tegyél próbát,hogy jégen,vagy jeges havon mész 5 km/h körül,és satuzol egyet.Megállni biztosan csúszva fog.

Üdv: mero

Előzmény: Bihus (305)
Bihus Creative Commons License 2002.12.22 0 0 306
De franciákat, olaszokat lehet.
Előzmény: Pityubácsi (299)
Bihus Creative Commons License 2002.12.22 0 0 305
Egyszer azt írod, hogy az utolsó pillanatig műxik, aztán meg azt, hogy csúszik egy utolsót?

Kicsit pontosítani kellene az álláspontodon :/

Előzmény: mero750 (298)
Cumbályspile Creative Commons License 2002.12.22 0 0 304
Látom nem bírod ki hogy egy kicsit ne szóld le a japán kocsikat

de sebaj :))

Előzmény: Pityubácsi (302)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.12.22 0 0 303
1ébként tényleg nem vagyok tisztában vele :)
Előzmény: Cumbályspile (301)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.12.22 0 0 302
Lehet, hogy már 20 éve ugyanaz a design, azért nem tűnik fel?
Szopottgombóc forma, semmi egyéni arculat (kivéve a Mitshu kb '90-'95)
:-PPP
Előzmény: Cumbályspile (301)
Cumbályspile Creative Commons License 2002.12.22 0 0 301
OFF
Szerintem te meg akkor nem vagy tisztába a japán autók korával mert nem ismered eléggé a tipusokat hogy melyik is amelyik már a 20 évet tapossa.
de mind1
Előzmény: Pityubácsi (299)
mero750 Creative Commons License 2002.12.22 0 0 300
Üdv Urak!

Való igaz,jégen megállás előtt mindg csúszik egy "utolsót".Azért mondom mindíg a jégen példát,mert ilyenkor jobban figyelhető a működés,mint száraz aszfalton.Valóban blokkolva áll meg,tehát kikapcsolhat vmikor.Aztán,hogy ez sebességfüggő,vagy jelérzékeny,nemtom:(

mero

Előzmény: Pityubácsi (299)
Pityubácsi Creative Commons License 2002.12.22 0 0 299
Üdv ALL!
Valamikor azért ki kell kapcsolnia az ABS-nek, különben nem állna meg soha az autó.
Valószínüleg rendszerfüggő, hogy 5 vagy 1 km/h sebességnél teszi ezt.

mero750:
"...Nézd meg mennyi golf,opel bmw,merci fut 20 év felett az utakon..."
Érdekes, hogy ilyen korú japán gépeket tényleg nem lehet látni, pedig állítólag Qvára megbízhatóak :-PPP
+ a VW bogarat kihagytad, igaz azok inkább a 30+ kategóriába tartoznak :)))

Előzmény: mero750 (298)
mero750 Creative Commons License 2002.12.22 0 0 298
Hali Urak!

Csak egy csendes olvasó vagyok itt is,de ez az ABS dolog,hogy kikapcsol e vagy sem 5 alatt nemtom!Aszfalton nem kapcsol be,de ha jégen satuzok éppen guruló kerekekkel,akkor egész addig műxik,mig nem áll meg az autó.Nem írok típust,szerintem alpha324 a három uccsó betűből tudja milyen van:)))
Szerintem meg lehet,hogy a Fiatok meg a francia kocsik ár/felszereltségben valóban jók,de anélkül,hogy bárkit is szándékomban állna megbántani,ijelenthetem személyes tapasztalat alapján,hogy sokat nem érnek az extrákkal,csak eladhatóvá akarják tenni az autójukat.Egy fapados golf is megbizhatóbb,mint bármelyik francia,vagy olasz.Nézd meg mennyi golf,opel bmw,merci fut 20 év felett az utakon.Annyi idősben franciát,v olaszt nem látni.
Bocs az off-ért,és nem akartam megbántani senkit.

mero750

Előzmény: VDaNi (297)
VDaNi Creative Commons License 2002.12.21 0 0 297
Szia Alpha234!

megint nem jol ertetted, nem a VW-val, hanem a VW csoporttal hasonlitottam ossze! ami ugye, tartalmazza a Porschet es az Audit. az elsore pedig nem lehet azt mondtani hogy szar feket csinal...
Hát igen. De azt azért hozzá kell tenni hogy 64 milliós Porsche 911 GT2-ben nincs kipörgésgátló. És nem azért, mert nincs pénz... :)))
nem fogom osszehasonlitani a Golf es Stilo listakat mert nem izgatnak fel a funyirok, es nem vagyok kivancsi arra hogy mennyit kell felarkent fizetni a motoros tukorert :)
A Stiloban széria a motoros tükör. És fűtött... :)))))))
ezen kivul meg mindig nem valaszoltal hogy HOL VAN LEIRVA! hogy kikapcsol 5km/h alatt az ABS, ugyanis hogy te azt mondod az nem mervado, masfelol lehet hogy szar a sebessegjeladod :))
Mindenki ezt mondja hogy kikapcsol mindenhol kikapcsol 5 alatt. Stiloban nem kapcsol ki. És nem csak a mienkbe. Tesztelgettem egy másik stilot is és abban se kapcsolt ki.
nincs egy fikarcnyi harag sem, de tegyunk helyre a dolgokat, a Stilo futomuvet, feket, felszereltseget, kategoriajat, elektronizaltsagat semmikeppen ne hasonlitsd egy csucskategorias autohoz.
Van, hogy egy biztonságtechnikai berendezést nem raknak bele egy kocsiba mert elromolona a sportossága...
Felőlem sincs abszolút harag.
A Stilonak az biztos hogy szinte a legjobb az ár/érték aránya...

Hi

VDaNi

Előzmény: alpha324 (292)
alpha324 Creative Commons License 2002.12.21 0 0 296
akkor plane nem ertem miert puroljak :)
semmi baj nincs vele, biztos jo auto, de...

alpha

Előzmény: sbojan (294)
sbojan Creative Commons License 2002.12.21 0 0 295
Én azért kíváncsi lennék, hogy 4 km/óra alatti sebességnél, mondjuk 1 km/óránál (ez is 4 alatt van, ugye), mi a túró fog egy leblokkolt kereket újra gördülésre késztetni! Tapad-e ilyen alacsony sebességnél még annyira a gumi a csúszós útfelülethez, amitől újra forogni kezd, ha az ekkor is működő ABS csökkent/elveszi a fékerőt?
(Bocs, ha fizikus szemmel nézve nem szakszerű kifejezéseket használok!)
Előzmény: VDaNi (280)
sbojan Creative Commons License 2002.12.21 0 0 294
"...egy also kozepkategorias autoban, amely bar az ev autoja..."

A Stilo mikor volt az év autója? Az nem a Stilo volt... :-)

Előzmény: alpha324 (284)
sbojan Creative Commons License 2002.12.21 0 0 293
"Lehet, hogy mostmár van más autókba is de a Stiloban volt az első!"

Mi volt a Stiloban az első?

Előzmény: VDaNi (291)
alpha324 Creative Commons License 2002.12.21 0 0 292
VDani,
megint nem jol ertetted, nem a VW-val, hanem a VW csoporttal hasonlitottam ossze! ami ugye, tartalmazza a Porschet es az Audit. az elsore pedig nem lehet azt mondtani hogy szar feket csinal...
nem fogom osszehasonlitani a Golf es Stilo listakat mert nem izgatnak fel a funyirok, es nem vagyok kivancsi arra hogy mennyit kell felarkent fizetni a motoros tukorert :)
ezen kivul meg mindig nem valaszoltal hogy HOL VAN LEIRVA! hogy kikapcsol 5km/h alatt az ABS, ugyanis hogy te azt mondod az nem mervado, masfelol lehet hogy szar a sebessegjeladod :))

nincs egy fikarcnyi harag sem, de tegyunk helyre a dolgokat, a Stilo futomuvet, feket, felszereltseget, kategoriajat, elektronizaltsagat semmikeppen ne hasonlitsd egy csucskategorias autohoz.

alpha

Előzmény: VDaNi (291)
VDaNi Creative Commons License 2002.12.20 0 0 291
Szia Alpha234!

Amikor a Stilo-t tervezték még nem állt rosszul a gyár. Lehet, hogy mostmár van más autókba is de a Stiloban volt az első!
A legdrágább Stilo 7,8 millió Ft.
Úgyhogy nem kéne leszólni a Stilot!
Ma megnéztem és megy az ABS!
Nézd már meg a VW-t!
Semmi újat nem talál ki. Hasonlítsd össze a Stilo-t és a Golfot. Egy Stilo felszereltséggel rendelkező Golf 5 millió. A Stilo meg 3,5. Tényleg vedd rá magad és nézd meg a Stilo felszereltségét.
Árlistát...
Úgyhogy ajánlom figyelmedbe a Stilo-t!

Szia

VDaNi

Előzmény: alpha324 (284)
alpha324 Creative Commons License 2002.12.20 0 0 290
bocsbocs,
ugy ertem, hol van az leirva, hogy a Stiloban levo ABS 5km/h alatt SEM kapcsol ki??

alpha

Előzmény: alpha324 (285)
Attiska Creative Commons License 2002.12.20 0 0 289
Gépjármű szerkezettanon tanultuk, hogy az ABS 6 km/h sebesség alatt nem működik. Ez mondjuk jó régen volt, sajnos a mai ABS-eknél nem tudom, hogy mi a helyzet.
Előzmény: Kálmánka (286)
VDaNi Creative Commons License 2002.12.20 0 0 288
mégse
Kálmánka Creative Commons License 2002.12.20 0 0 286
Tényleg kikapcsol alacsony sebességnél. Hogy mennyinél azt nem tudom, de azt én is tapasztaltam, hogy ha nagyon lassan, éppen hogy csak gurulok, akkor blokkol a kerék a jeges havon.
Előzmény: alpha324 (285)
alpha324 Creative Commons License 2002.12.20 0 0 285
btw, hol van leirva hogy kikapcsol 5km/h alatt? milyen gyartmanyu es tipusu az abs rendszer?

a

Előzmény: VDaNi (280)
alpha324 Creative Commons License 2002.12.20 0 0 284
VDani,
ne haragudj, de erosen ketlem hogy egy also kozepkategorias autoban, amely bar az ev autoja, barmilyen tekintetben is jobb fek, futomu legyen, mint pl. a legujabb BMW-ben, Mercedesben.
ez pusztan azert van igy, mert a legujabb fejlesztes mindig nagyon draga, a csodben levo fiat pedig ketlem hogy megengedhetne maganak hogy a legujabbat berakja, azt eloszor a nagyok eljatszak (VW csoport, Daimler-Chrysler, stb.) majd utana jonnek a kissebbek. A BMW ebbol a szempontbol egyedi, mert nagyon kicsi ezekhez kepest, de megis altalaban a legjobbat rakja bele. aztan lehet hogy a fiatnal is igy van, de a legdragabb stilo arat megszorzod kettovel es meg mindig nem vagy ott a 330Ci alaparanal...

alpha

Előzmény: VDaNi (280)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!