A csodás német autókkal lehet csúszkálni, mert hagyja.
Amúgy az olasz autónkba van ASR amit ki tudok kapcsolni és tudok "kilencessel kanyarodni". TEHÁT
Nálam sem avatkozik be túl korán az ABS. Sőt, későn se, merthogy nincsen. :-)))
Viszont ma reggel örültem, hogy nincs sem ASR sem ESP, mert így lehetett kilinccsel előre kanyarodni :-)))
Namégegy OFF:
Én _tényleg_ nem tudom +különböztetni a japó gépeket. Most azért, mert 10-20 évvel ezelőtt is hiper-szuper verdákat gyártottak, vagy azért, mert nem nagyon fejlődött a design, ezt már mindenki döntse el saját maga.
:-)))
ON
"Érdekes, hogy ilyen korú japán gépeket tényleg nem lehet látni, pedig állítólag Qvára megbízhatóak :-PPP "
Ehh :-)
Mondjuk az én 10-éves Carinámat 5-6 évesnek szokták nézni. Eddig még senki sem volt, aki 10 évet kinézett volna belőle. Szóval lehet, hogy ez az oka, hogy nem látsz régi japán autókat :-))
Lehet rosszul fogalmaztam.Ugy értettem,hogy aszfalton rendesen megáll,de a jégen mikor már alig mozog a kocsi,és nem működik már az ABS,akkor csúszik egy picit.Tehát,jégen mindíg ici-pici talán 5 cm csúszás a megállás vége.Lehet rosszul fogalmaztam,szárazon nem blokkolva áll meg,jégen meg a megállás előtti utolsó pillanatban még csúszik.Nem tudom máshogy írni,szerintem,ha teheted tegyél próbát,hogy jégen,vagy jeges havon mész 5 km/h körül,és satuzol egyet.Megállni biztosan csúszva fog.
OFF
Szerintem te meg akkor nem vagy tisztába a japán autók korával mert nem ismered eléggé a tipusokat hogy melyik is amelyik már a 20 évet tapossa.
de mind1
Való igaz,jégen megállás előtt mindg csúszik egy "utolsót".Azért mondom mindíg a jégen példát,mert ilyenkor jobban figyelhető a működés,mint száraz aszfalton.Valóban blokkolva áll meg,tehát kikapcsolhat vmikor.Aztán,hogy ez sebességfüggő,vagy jelérzékeny,nemtom:(
Üdv ALL!
Valamikor azért ki kell kapcsolnia az ABS-nek, különben nem állna meg soha az autó.
Valószínüleg rendszerfüggő, hogy 5 vagy 1 km/h sebességnél teszi ezt.
mero750:
"...Nézd meg mennyi golf,opel bmw,merci fut 20 év felett az utakon..." Érdekes, hogy ilyen korú japán gépeket tényleg nem lehet látni, pedig állítólag Qvára megbízhatóak :-PPP
+ a VW bogarat kihagytad, igaz azok inkább a 30+ kategóriába tartoznak :)))
Csak egy csendes olvasó vagyok itt is,de ez az ABS dolog,hogy kikapcsol e vagy sem 5 alatt nemtom!Aszfalton nem kapcsol be,de ha jégen satuzok éppen guruló kerekekkel,akkor egész addig műxik,mig nem áll meg az autó.Nem írok típust,szerintem alpha324 a három uccsó betűből tudja milyen van:)))
Szerintem meg lehet,hogy a Fiatok meg a francia kocsik ár/felszereltségben valóban jók,de anélkül,hogy bárkit is szándékomban állna megbántani,ijelenthetem személyes tapasztalat alapján,hogy sokat nem érnek az extrákkal,csak eladhatóvá akarják tenni az autójukat.Egy fapados golf is megbizhatóbb,mint bármelyik francia,vagy olasz.Nézd meg mennyi golf,opel bmw,merci fut 20 év felett az utakon.Annyi idősben franciát,v olaszt nem látni.
Bocs az off-ért,és nem akartam megbántani senkit.
megint nem jol ertetted, nem a VW-val, hanem a VW csoporttal hasonlitottam ossze! ami ugye, tartalmazza a Porschet es az Audit. az elsore pedig nem lehet azt mondtani hogy szar feket csinal... Hát igen. De azt azért hozzá kell tenni hogy 64 milliós Porsche 911 GT2-ben nincs kipörgésgátló. És nem azért, mert nincs pénz... :)))
nem fogom osszehasonlitani a Golf es Stilo listakat mert nem izgatnak fel a funyirok, es nem vagyok kivancsi arra hogy mennyit kell felarkent fizetni a motoros tukorert :) A Stiloban széria a motoros tükör. És fűtött... :)))))))
ezen kivul meg mindig nem valaszoltal hogy HOL VAN LEIRVA! hogy kikapcsol 5km/h alatt az ABS, ugyanis hogy te azt mondod az nem mervado, masfelol lehet hogy szar a sebessegjeladod :)) Mindenki ezt mondja hogy kikapcsol mindenhol kikapcsol 5 alatt. Stiloban nem kapcsol ki. És nem csak a mienkbe. Tesztelgettem egy másik stilot is és abban se kapcsolt ki.
nincs egy fikarcnyi harag sem, de tegyunk helyre a dolgokat, a Stilo futomuvet, feket, felszereltseget, kategoriajat, elektronizaltsagat semmikeppen ne hasonlitsd egy csucskategorias autohoz. Van, hogy egy biztonságtechnikai berendezést nem raknak bele egy kocsiba mert elromolona a sportossága...
Felőlem sincs abszolút harag.
A Stilonak az biztos hogy szinte a legjobb az ár/érték aránya...
Én azért kíváncsi lennék, hogy 4 km/óra alatti sebességnél, mondjuk 1 km/óránál (ez is 4 alatt van, ugye), mi a túró fog egy leblokkolt kereket újra gördülésre késztetni! Tapad-e ilyen alacsony sebességnél még annyira a gumi a csúszós útfelülethez, amitől újra forogni kezd, ha az ekkor is működő ABS csökkent/elveszi a fékerőt?
(Bocs, ha fizikus szemmel nézve nem szakszerű kifejezéseket használok!)
VDani,
megint nem jol ertetted, nem a VW-val, hanem a VW csoporttal hasonlitottam ossze! ami ugye, tartalmazza a Porschet es az Audit. az elsore pedig nem lehet azt mondtani hogy szar feket csinal...
nem fogom osszehasonlitani a Golf es Stilo listakat mert nem izgatnak fel a funyirok, es nem vagyok kivancsi arra hogy mennyit kell felarkent fizetni a motoros tukorert :)
ezen kivul meg mindig nem valaszoltal hogy HOL VAN LEIRVA! hogy kikapcsol 5km/h alatt az ABS, ugyanis hogy te azt mondod az nem mervado, masfelol lehet hogy szar a sebessegjeladod :))
nincs egy fikarcnyi harag sem, de tegyunk helyre a dolgokat, a Stilo futomuvet, feket, felszereltseget, kategoriajat, elektronizaltsagat semmikeppen ne hasonlitsd egy csucskategorias autohoz.
Amikor a Stilo-t tervezték még nem állt rosszul a gyár. Lehet, hogy mostmár van más autókba is de a Stiloban volt az első!
A legdrágább Stilo 7,8 millió Ft.
Úgyhogy nem kéne leszólni a Stilot!
Ma megnéztem és megy az ABS!
Nézd már meg a VW-t!
Semmi újat nem talál ki. Hasonlítsd össze a Stilo-t és a Golfot. Egy Stilo felszereltséggel rendelkező Golf 5 millió. A Stilo meg 3,5. Tényleg vedd rá magad és nézd meg a Stilo felszereltségét.
Árlistát...
Úgyhogy ajánlom figyelmedbe a Stilo-t!
Gépjármű szerkezettanon tanultuk, hogy az ABS 6 km/h sebesség alatt nem működik. Ez mondjuk jó régen volt, sajnos a mai ABS-eknél nem tudom, hogy mi a helyzet.
Tényleg kikapcsol alacsony sebességnél. Hogy mennyinél azt nem tudom, de azt én is tapasztaltam, hogy ha nagyon lassan, éppen hogy csak gurulok, akkor blokkol a kerék a jeges havon.
VDani,
ne haragudj, de erosen ketlem hogy egy also kozepkategorias autoban, amely bar az ev autoja, barmilyen tekintetben is jobb fek, futomu legyen, mint pl. a legujabb BMW-ben, Mercedesben.
ez pusztan azert van igy, mert a legujabb fejlesztes mindig nagyon draga, a csodben levo fiat pedig ketlem hogy megengedhetne maganak hogy a legujabbat berakja, azt eloszor a nagyok eljatszak (VW csoport, Daimler-Chrysler, stb.) majd utana jonnek a kissebbek. A BMW ebbol a szempontbol egyedi, mert nagyon kicsi ezekhez kepest, de megis altalaban a legjobbat rakja bele. aztan lehet hogy a fiatnal is igy van, de a legdragabb stilo arat megszorzod kettovel es meg mindig nem vagy ott a 330Ci alaparanal...