Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott már ezzel a hibával.
Adott egy 2004 es Renault Trafic, 1.9dci. Nem indul az autó. Aktív hibának hozza, hogy vezérmű/főtengely jeladó szinkron hiba. Mind a 2 jelado ujra lett cserélve, csatik megtakarítva, de továbbra is semmi. Tilja a befecskendezést. A porlasztóknál néztük, van üzemanyag. Óvatosan féktisztitoval próbáltuk, úgy pár pillanatig jár, amig az ki nem megy, viszont fordulatszám mérő meg se mozdul közbe.
Még testkábel hibára gondolok, vagy valami hasonlóra, bár nem tudom ez okozhatja e a jeladok szinkronhibáját.
Nekem is eltörött a hátsó. Svéd márkájút rendeltek nekem, mert állítólag az a legjobb. Autonetnél kedvezménnyel 30 ezer volt a kettő. ja és személyautó rugók helyett, teherautót rendeltek, tegnap lett betéve, eddig tetszik.
Ki kell vennem a vezető ülést "hegeszteni az emelő eltört" elég, ha csak a légzsák csatlakozóját húzom szét vagy le kell venni az akkumulátor sarut is??? Előre is köszönöm segítő válaszotokat.
Egy kis segítség kellene a hátsó rúgom eltört cserélnem kellene valaki esetleg nem tudná csípőből vagy az autó adatai alapján hogy hány mm hosszú kell bele. Az autodoc ról rendelném és van egy pár méret.
Az alany egy 2010 Renault Trafic JL 8fö VF1JLPHB6BY az egyik rugón van még színkód ( kék zöld)
Szia prima011! Meg lett a hiba? Talán más is tud segíten! 2005 F9Q Vivaro 250e km nehezebben indul és néhány másodperc után veszi csak a gázt. Eleinte csak melegen csinálta néha, de jelenleg hidegen /melegen is mindíg. EGR lett cserélve mert csúnya volt. Egyébként hibátlan. Hibalámpa nem világít tárolóban hiba nincs. El kellett hoznom a szerelőtől. de viszem vissza.
Segítséget szeretnék kérni, Renautl Trafi 2.0 dci 2011-es évjárató autóhoz, a következő problémára:
Utastér szellőztetés semelyik fokozatban (1-4) nem működik! Ha jól tudom, szellőző ventilátor előtét ellenállás nem lehet, mert 4. fokozatban azért mennie kellene!
Sziasztok.! Opel vivaro 1.9 . A hiba következő 3000 fordulatnál letilt és le is áll a motor. Valaki esetleg találkozót ilyenel mert nem tudunk rá jönni mi a baj. Köszi a válaszokat.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Adott egy Trafic 2004-es 1,9 100 pacis. A gond a következő. A tankból nem jön előre az üzemanyag, csak üresen forog a motor.... A pumpa vadi új. A relé, biztosíték rendben... Az immó folyamatosan világít. Eddig nem tette..... (A motoron hengerfejcsere lett eszközölve).... Az ecu nem elérhető..... Valakinek valami tipp, ötlet, javallat? Az inercia kapcsolót ha benyomom a gombnak lent kell maradnia, vagy visszaugrik? Ui.: Nem az enyém az autó........ Csak ötleteket javaslatokat gyűjtök..... Köszi!
Opel Vivaro 2,5 dízel, 2005 évjárat, 135LE, G9U730 motorkód. Injektorcsere után az injektorok kódját nem tudta a szerelő beírni a motorvezérlőbe. (Nem adott a program adatbeviteli lehetőséget.) (Renaultként felismertetve egy másik szoftverrel, pedig más típusú kódot kér, nem azt amit az injektorokon megadtak.) Ezek szerint ezt nem kell átírni, vagy csak az Opel márkaszervizek tudják átírni gyári szoftverrel? (Gondolom jó pénzért...)
Elszállt teljesen a kuplungom, nem tudom sebességbe tenni az autót. Nagy volt a holtjáték, lent fogott a kuplung. Nehéz volt benyomni a pedált. Gondoltam, elmegy addig amíg németországból haza utazok vele. Otthon olcsóbban kijövök a kuplung cserével. Viszont egyik nap mikor vizsgáltam a pedált észre vettem, hogy törött a kuplung pedál tartó. Próbáltam odatartani, tesztelgettem, hogy ez miatt fog e lent a kuplung, de elszállt teljesen. Puha a kuplung pedál. Alul a munkahengernél a rúd teljesen bemegy, de semmi. Visszajön a pedál, nem mindig teljesen de van rugózása. Hidraulikus pedálról beszélek. Túl laza, nem fog, nem emel ki. Zajmentes, szépen vette a sebességet csak annyi volt, izmosabban bekellett nyomni. Lehet ez okozta a törést is, vagy a törés miatt fogott lent. Olajfolyás nincs, tartályban a szint megfelelő. Gondoltam levegős is lehet, viszont a légtelenítőcsavart nem bírom meglazítani, félek, hogy eltörik az olajvezető. Teljesen belevan szorulva, max ha megbontom a kocsit teljesen akkor tudom nagyobb erővel rátartással, lecsavarni. Viszont a pedál nem marad lent, visszajön, bár nem mindig teljesen. Lehetséges, hogy csak a tartó a hibás ? Vagy munkahenger ? Vagy kinyomócsapágy ? Vagy tárcsa ? Ismétlem, zajmentes. Se recsegés se semmi. Köszönöm elöre is a válaszokat.
Segítséget kérnék egy irányjelző hibához. Balra megy az index, jobbra nem. Pontosabban jobbra indexelésnél a műszerfali visszajelzés nagyon halványan látszik és furcsa halk, nyüszítő hang van a szokásos kattogás helyett. Balra indexnél visszajelzés, kattogás OK. Izzók jók, biztosítékok jók. Vészvillogó kapcsolóval sem megy. Kormánykapcsolót lehúztam, nem ott van a hiba. További csavar, ha kihúzom a biztosítékokat (amelyek elvileg az indexhez tartoznak) akkor sem változik a hibajelenség. Vagyis balra villog minden, jobbra semmi. A lámpák környékén, vezeték szakadást-összeérést nem láttam.
Tapasztalata, tippje valakinek ? Gyorsan a végére kellene járnom,mert így nem tudok közlekedni vele. (Megbízható villamossági szerelő el van havazva, napokig nem tud foglalkozni vele...)
Hello - Renault Trafic Generation-hoz keresek kalaptartót, ami egyben az ágy rész harmadik eleme is. Tud valaki segíteni? A gyári 300.000Ft körül van, és lényegében ez csak egy darab szivacs. Esetleg a pontos méreteket honnan lehet megtudni? Nagyon köszönöm!
Üdv mindenkinek! 2008.as Renault trafic 2.0dci 114 le motornak a honnan kell nézni a porlaszók sorrendjét? Hallotam ezt is azt is.Köszi a segitséget előre is😉
Egy kis segitséget kérnék hátha járt már igy valaki.
Az alany egy 2012-es 2.0 dci 114 Le. Opel Vivaro.
Az autó nem indul. Aksi kimérve , hibátlan. Az öninditó nem húz be, nem forog, a műszerfal visszajelzői nem világitanak. Biztositékok jók( az utastérben és a motortérben is).
Láncos vezérlésű. Elvileg csak akkor kell cserélni, ha hangos a lánc, de tapasztalatok alapján 200-230.000 km környékén ajánlott cserélni, mert ha nem csak hosszútávon használják az autót, akkor hajlamos átugrani a vezérlés.
A mostani tesztben sztem sokat nyomott, hogy semmilyen modern balesetmegelőző felszereltség nincs. 2015-ben pedig nem volt utasoldali légzsák, oldallégzsák, pláne függönylégzsák. Ma már mindegyik szinte fillérekért rendelhető, ami azért javíthat a túlélési esélyeken. De lassan jön az erősebben feszliftezett Trafic. Nissan változatáról már van a youtubeon videó, abban már lesz vészfékasszisztens, sávtartó, radaros tempomat. Mondjuk ezek közül nekem egyedül utóbbi hiányzik.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy ma menet közben leállt a sebességmérőm, csak nullán áll. Menet közben, néha felugrik. A többi minden jó. Mi lehet a baj, hol keressem a hibát 2005 trafic 1'9.