Lényegre törve: Ma lefüstőlt a Hondámon (XRV 750 AT)a fesz. szabályzó, és a Wikileaks-n olvastam :D, hogy valakinek a VFR-esek közül sikerült valami tuti utángyártott szabályzót venni, mondták, keressem a kluboldalon az illetőt. Nos, itt is megpróbálom a keresést.
Elég régen jártam Nálatok, egy kis rövid történet, miért kellett eladnom, és miért nem járok mostanában a fórumon:
Világ életemben vfr fan voltam, tizenévesen hallottam először egy 400as hangját, kész, elbuktam, beleszerettem, kell...
Lett is lehetőségem olcsón megvenni a 750est, szerencsére. Volt egy tél és tavasz, amikor szingliként volt időm ilyen szépen megcsinálni, a lengővillán kívül (Szakál mester csinálta) minden saját munka volt.
Jó volt a klubbal motorozni, de közben +1 hölgytaggal és egy poronttyal, és -1 munkahellyel kevesebb lett. Fogyott a pénz, és bár ki tudtuk volna izzadni, hogy a motor megmaradjon, egyszerűen idő nem volt rá, hogy élvezzem. Átalakult az életem, kevés lett a hely, felelősebben kezdtem gondolkodni, és nagyon nehéz szívvel meg kellett válnom tőle. Amikor az embernek gyermeke születik, és a kevés szabadidejéből választani kell, hogy kivel vagy mivel töltse, a család felé billen a mérleg. Emelkedő benzinárak, van 1 autó és 1 lakáshitelünk, soroljam? Imádok és talán tudok is motorzni, de szeretnék minden este hazaérni egészben, és ti tudjátok a legjobban, hogy ez szinte nem rajtunk múlik sajnos.
Ha a gyermek nagyobb lesz, és lesz egy kis felesleges pénzem, akkor szeretnék újra egy 94es pirosat, öreg napjaimra, mert mindig azt mondtam, hogy majd evvel kaparnak el, de el nem adom.
Marad a nézelődés az autóbólk és a VFR Klub Hungary matrica a zöld golfon, egyenlőre ennyivel is beérem.
Egy motor maradt azért, márkatársaim, egy Spacy űrhajó a kocka korszakból, eredeti gyári dobozzal. Nemsokára vizsgázik és ismét két kerékre váltok a munkába menet.
Nektek széles utat és olcsó benzint, minden jót mindenkinek!
Frissítettem a Tűzrókát, elfelejtette a mentett jelszavam, s nem tudok belépni a VFR fórumra, pedig felírtam a jelszót, de nem tecc neki.. remélem az admin néha olvassa ezt a fórumot is.. :-)
Köszönjük mindannyiotoknak, hogy eljöttetek Édesapánk Siklós István - V.4. Siki temetésére.
Édesanyánk kérte, hogy külön emeljem ki az Ő köszönetét, nagyon meghatotta, hogy ennyien eljöttetek, a pólót amit Apuval együtt búcsúztattunk és hogy megemlékeztünk róla.
Remélem hamarosan újra találkozunk, ha nem is motorral, bár az sem kizárt, de valamilyen formában az utakon vagy személyesen. Vigyázzatok magatokra a családotokra és mindenkinek széles utat kívánunk. A Siklós család!
A helyzet a következő. Meg lehet oldani azt hogy beálljanak a motorok a ravatalhoz díszsorfalnak, de csak abban az esetben ha korábban érkeztek úgy egy órával és a temető kapujától lehet tolni. A motort szigorúan le kell állítani. Így engedi meg a temetőgondnok.
Kifelé ugyanígy. A durrogás pedig csak a temetőn kivül lehet én is úgy gondoltam, hogy a temetés után. Indulás előtt. Beszéltem a Sünikével, mert téged nem érlek el telefonon, hogy hol tudtok a battaiakkal találkozni. Az időpontot kérlek egyeztessétek e fentiek figyelembe vételével. Nagyon köszönöm az eddigi segítséget. Anita
Eddig közülünk is konkrétan mindössze hárman jelezték, hogy el tudnak jönni.
Szerintem ezt a közös durrogást inkább a temetés után kellene valahogy, együtt, összeverődve a parkoló motoroknál, és mielőtt szétszélednénk, akkor lehetne beindítani a vasakat, és megforgatni a gázkart...természetesen csak rövid ideig, hogy ne zavarjon senkit, és hogy inkább szimpátiát, mint ellenérzést váltson ki.
De az sem elképzelhetetlen, hogy úgy 10 perccel előtte. A helyet Ti ismeritek, milyen távolságra tehetők le a motorok a ravataltól.
Előre is köszönöm a közreműködést. És ha lehet lenne még egy kérdésem kérésem a temetéssel kapcsolatban. Szeretnénk, ha lenne egy közös durrogás. Csak arra nincs ötletem, hogy ezt mikor lenne jó megvalósítani.... A másik, hogy jön még egy motoros csapat, de csak kevesen, akik Battaiak. Velük kezdtett Apu annak idején motorozni. Szóval a két csapatot összeszervezve kellene egy nagy közös durrogást csinálni az Apunak. Ha van valami ötleted kérlek írd meg. Köszönettel: Siklós Anita - Kawáslány
Biztosan megyünk, de hogy hányan és kik, az a következő napokban derül ki.
Sajnálom, hogy így találkozunk újra, de az élet már csak ilyen - minden jó véget ér egyszer :(
Bármi kérdésünk lenne, jelentkezem, illetve csütörtökön mindenképpen tudomásodra hozom, hogy hányan megyünk másnap, hogy elkísérjük barátunkat utolsó útjára...
Elsősorban köszönjük a képet az egész családnak nagyon jól esett.
Másodsorban remélem, hogy sikerül összeszervezni, hogy minnél többen elgyertek a temetésre. Az időpontot már megírtam. Kérlek, hogy jelezz vissza, hogy jöttök-e. Nagyon várunk benneteket és biztos vagyok benne, hogy Apu is számít rátok.
Apu temetése pénteken 12 órakor lesz a százhalombattai temetőben. Remélem, hogy tudtok jönni és kicsit osztoztok fájdalmunkban és megemlékezünk Apuról.
Ha bármilyen kérdésetek van a telefonszámom: 70/5682144. Kawáslány - Anita
Biztos vagyok benne, hogy sokan emlélkeztek rám. Annak idején én voltam talán az egyetlen, aki Kawasakival járt veletek erre arra motorozni.... Bizonyára emlékeztek Édesapámra is Sikire vagy Papamaci ki, hogyan hívta őt!
Sajnos nagyon rossz hírt kell, hogy közöljek veletek. Apu, a mai napon végleg lehúnyta a szemét és már az angyalok között motorozik!
Emlékezzetek rá és kérlek benneteket, hogy aki ismerte Őt gyertek el a temetésére lehetőség szerint motorral!
A dátumról még értesítelek benneteket. Előre is köszönettel: Siklós Anita - Kawáslány
Egy kicsit a reklám helye, bár inkább segíteni tudok.
A cég ahol dolgozom nagyon jó áron kínálja a motorgumikat, nagyon sok motoros jár emiatt hozzánk. És helyben szerelni is tudjuk őket. Ha gumiabroncs vásárlását tervezitek elötte érdemes érdeklődni a peter@strauszgumi.hu e-mail címen.