Üdv. A gyújtáskapcsolóról műxik. Ellenkező irányba fordítva a kulcsot, egy bovden közreműködésével. Ha ez elszakadt, a kicseréléséhez csontra kell vetkőztetni a mocit.
Szeretnék segítséget kérni Tőletek. Nemrég vettem egy Malaguti Madison 250S -t és a bukósisak tartó nyitója nem működik. Azt már látom, hogy nem az ülés alatti kis kallantyúnál van a gond (ami egyébként meg sem mozdul ha elfordítom a kulcsot). Szerintem a zárnál lehet valami bibi, de ahhoz viszont igen körülményes hozzáférni.
Volt már esetleg valakinek hasonló gondja? Nem szeretném feleslegesen, rossz helyen továbbontani.
Ne itt keresd a választ. Teljesen kihalt a fórum. Nekem levegős f12 van szóval gyakorlatból nem tudok segíteni, de szerintem a vízhőfok jeladónál lesz valami probléma. Kábelszakadás, kontakthiba. Ha minden igaz akkor a motorodon van egy forráspontjeladó a hengerfejnél. Itt is át kellene nézni a csatlakozást. Egy ér köt rá csúszósaruval.
Sziasztok ,van 1 Malaguti Drakon 50-es mocim és index relét szeretnék cserélni rajta ,de nem tudom hol lehet a mocin . Segítségeteket szeretném kérni ,hogy hol található és esetleg hogy néz ki milyen fajta van rajta. Előre is köszi !!!
Mértem még egy kört aksival és lámpával. Nagyon magas még így is, indexel együtt 14 körül megállt. Nekem a töltőtekercsek se teljesen jók a mellékelt rajz alapján. kb 710 Ohm helyett csak 400 Ohm körül volt nekem a zöld szálon mért ellenállás. Cserés lesz az is valószínű.
Hááááááááát. Asszem elszált a fesszabályzóm. Ha hagyom egy öt percig akkor alapjáraton 14,3 a fesszabályzó jobb vezetéke (piros kék) 14,5. Aztán amikor odahúzom neki akkor majdnem 18ig felment. Még nem tudom hogy ilyen volt e vagy most romlott el. Egy vezeték kiosztást azt tudnál írni? Nekem dupla sárga, barna fekete kék-piros. Mindjárt mérek egyet aksi nélkül is.
Vákumcső rendben, gyertya benzines, 20 fokban 2.ikra indult szépen csak nem pörgött föl ahogy szokott szivatóval. Múltkor nehezen indult, de utána gond nélkül elmentem vele 10km-et. (8-10 fok volt akkor). Ha bemelegszik akkor semmi baja.
Van egy malaguti f12 phantom robogóm. 2001-02-es évjárat lehet. Olyat csinál hogy beindításkor minden egyes rúgásra beindul egy pár fordulatra, de utána leáll. Ha egyszer beindul és kipörög nyél gázon egy 5 másodpercig akkor már nem szokott leállni. Karbi pucolva, benzinszűrő beépítve, főtengely szimering cserélve, membrán cserélve, gyertya cserélve, (variátor felújítva (szerintem nincs köze hozzá)) . Az automata szivatóra gyanakszom hogy beragadt valahol. Csak az az érdekes hogy melegen nem dödög, dombnak felfele 50-55 körül megy. Van valami tippetek???