A kutya se fog Kesztölcig kerülni, főleg nem személygépkocsival, kisteherrel. Ebben igaza van a tinnyeieknek meg piliscsabaiaknak, pilisvörösváriaknak...
Herceghalom M1 lehajtótól az Üromi körfogó Tinnye felé most is kb 36 km, szóval a 70 km extrém idétlen viszonylatokban jön csak ki, főleg kesztölci kerülő nélkül.
A tehertranzit tekintetében nem értelmetlen a csere felvetés.
Az agglomerációs forgalomnak meg kell valami, kb az M0NY nyomvonalon, de milyen kivitelben? Minél inkább autópályaszerű a kivitel, annál több forgalmat vonzhat oda. Egy 80 körüli tervezési sebességű elkerülő főút is óriási előrelépés lenne az agglomerációs forgalomnak. Ami viszont nagyon fontos, hogy ne legyen rajta szintbeni kereszteződés, még körforgalom se!
Van ugye az elméleti célkitűzés: Budapestnek nyugaton is kell autópálya körgyűrű szakasz.
Van ugye a stratégiai, amely kimondja, hogy merre legyen ez az autópálya körgyűrű (pl: Budakeszitől keletre, vagy nyugatra)
Van ugye az elsődleges stratégiai terv, amelynek akár tekinthetjük is az Országos Területrendezési tervet is. (pontosan nem meghatározott nyomvonal)
Ugye utána következne a "Kormányhatározat" (határozatok) amelyben a tervezést, a nyomvonalat, a határidőket és a forrásokat is meghatározzák. Persze a Kormányhatározatok sincsenek kőbe vésve. (lásd M4 Szolnok északi szakasz)
Ehhez képest folyik itt az iszapbirkózás, keverve a stratégiát a nyomvonallal, a forrással, és az érdekek megjelenítésével.
Lényegében még az első pontot, a körgyűrű nyugati szakaszát is megkérdőjelezik, hogy az pótolható e az M10 és az M100 megépítésével.
Higgadjunk le egy kicsit, és kezdjük az elejéről. :)
Érdekes, amikor a területrendezési Tv-nek a térképi melléklete változott, akkor meg pont ellenkezőleg?..a 4/1 melléklettel nem törődve.. - akkor is csak én voltam aki az mondta, hogy nem marad el... és lám!
Részben igaz... de ezzel együtt, igen fájdalmas ez a térkép, és ami mögötte van, sokkal inkább az M10 hiánya kapcsán, mintsem az M0-Észak hiánya kapcsán.
A gyorsforgalmi úthálózat fejlesztése szempontjából nem meghatározóak a NIF projekt leírásaihoz csatolt térképek, hanem az adott szakaszra vonatkozó Kormányhatározatok. Ezekhez ugyan nem tartoznak térképek, de az úthálózat csatlakozási, keresztezési pontjait jól leírják. Ezért korai egy NIF térkép alapján farkast kiáltani.
Elismerve eddigi tartalmi hozzájárulásotokhoz ebben topicban, javaslom, hogy álljatok ki Pilivörösváron, vagy Telkiben a főtéren a kocsma előtt egy párbajra.
Aki legyőzettetik, az legyen eltiltva ettől a felülettől!
Konkrétan hazudsz, mikor Vitézyt a facéról hoztad.. Az M0 nyugat, az m10 vasútmentesen és a 10-es út csoportokból is mutattam posztokat..Ajándék az M100 is mert folyton a levetteket posztolgatod minden felé, pedig a facén minden fent van.
Nekem több infót ad a face, mint a skíscraperen ugyanazok helyismerethiányos agymenése, mint itt az útépítésben.. :-) Bár sokinfót lekövetnek másnapra a facéról.
A csoportokat be lehet állítani, hogy a Facebookon kívül is legyenek-e publikusak. Amelyiket így beállítottak, azt látom. Amit fordítva, azt nem.
Ha azt gondolod, hogy egyes csoportok feedjét a teljes publikumnak illene látnia, akkor keresd meg a csoportgazdát.
Ha meg nem keresed meg, vagy elutasítja, akkor szerintem az a csoport annyit is ér, mint hivatkozási alap -- persze egy kör belső előkészítő eszmecseréjére alkalmas, de nem többre.