Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

doczi1123 Creative Commons License 2022.06.10 0 0 126694

Sziasztok!

Van egy 307SW 2003-as évjárat ,RHS motorkód, 300.000 km.újonnan vásároltam. (XT 2.0 HDI)

A probléma ami kb 1 hónapja jelentkezett először:

Nem mindig gyorsul az autó, például  autópályán 5.ben 90 ről 130 at 1 perc alatt érte el, padlógázzal!

hasonló volt két hete is, akkor mentem autópályán 200 km-t, hasonló menettulajdonsággal,

megálltam egy pihenőnél 20percre, utána ugy gyorsult mint új korában. ráléptem a gázra és ment rendesen.szóval nem mindig van ez a gond vele

Decemberben volt benne cserélve turbó (felújított), légnyomásmérő.Múlt héten vittem vissza a szerelőhöz, hibakódot nem mutat a szerelő diagnosztikája.

nem tudja mi okozhatja.

Amikor jó és rálépek a gázra, akkor a pillanatnyi fogyasztás 10-12 liter, ma nagyon lassan ment felfelé,

 

Most megint szerelőnél volt, valamilyen nyomásszabályzó szelepet cseréltek benne, de a hiba továbbra is fent áll

kaptam egy diagonsztikai lapot.

 

Azt mondja a szerelő hogy nagyon kormol a kocsi, és hiába tisztitja ki a szürőt, pár km után ujra tele lesz. 

 

Kit tudtok javasolni, Szabolcs, Hajdu vagy Pest megyében aki ennek nagytudora, aki megtudná javítani.

 

 

Én nem értek az autókhoz. 

 

Akos13 Creative Commons License 2022.06.10 0 0 126693

Sziasztok!

Elnézést, a szürke írásért, a böngésző sötét kinézete másképp jelenítette meg..


Egy problémával kapcsolatban szeretném kérni a segítségeteket.
Van egy Peugeot 307 2001-es 2.0 HDI Motorkód: RHY
Ez a probléma már több mint tíz éve jelentkezett pár alkalommal és annyira nem volt zavaró. Viszont idén lett cserélve a slusszkulcs nyomtatott áramköre és nagyon sokszor jelentkezik a probléma teljesen véletlenszerű időközönként, pl: 1 hónap akár 2szer vagy 1.5 hónapig semmi. A probléma az hogy nem lehet beindítani a motor:
- Ráadom a gyűjtást
- Felgyulladnak a ledek a műszerfalon
- Várok egy kattanó hangot
- Elalszanak a ledek
- Majd indítozok, de csak forgat folyamatosan.
Ez a nyomtatótáramkör cserét a hivatalos Peugeot márkaszervíz végezte és eddig 3-4 alkalammal lettek kihívva az autóhoz. Minden alkalommal resetelik a számítógépet és utána jó ideig-óráig. (A márka szervíz azt mondta ezzel a hibával együtt kell élni...)
Egy maszek ismerősömtől hallottam egy alternatív megoldást, hogy leszedjük az akku sarut várunk náhány percet és egyből indul az autó.
De sajnos ez sem egy konkrét megoldás csak ideiglenes...
Volt esetleg valakinek hasonló? Esetleg ötlet ezzel a problémával kapcsolatban?
Köszi szépen a válszokat előre is
Üdv

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2022.06.10 0 0 126692

Én a monitort tartottam a tűz fölé, úttörőként így dekódoltuk a titkos leveleket.

 

De most komolyan, erre miért van szükség? :-)

Előzmény: _Haszi_ (126691)
_Haszi_ Creative Commons License 2022.06.10 0 0 126691

Papika, fogod az egérkurzort és kijelölöd - vagy a billentyűzete shift+nyíl és már olvasható is :)

Előzmény: Zolysys (126690)
Zolysys Creative Commons License 2022.06.09 0 0 126690

Modjuk ha em szürkével írnál olvasható lee. sorry nem hunyorgok...

Előzmény: Akos13 (126689)
Akos13 Creative Commons License 2022.06.08 0 0 126689

Sziasztok!
Egy problémával kapcsolatban szeretném kérni a segítségeteket.
Van egy Peugeot 307 2001-es 2.0 HDI Motorkód: RHY
Ez a probléma már több mint tíz éve jelentkezett pár alkalommal és annyira nem volt zavaró. Viszont idén lett cserélve a slusszkulcs nyomtatott áramköre és nagyon sokszor jelentkezik a probléma teljesen véletlenszerű időközönként, pl: 1 hónap akár 2szer vagy 1.5 hónapig semmi. A probléma az hogy nem lehet beindítani a motor:
- Ráadom a gyűjtást
- Felgyulladnak a ledek a műszerfalon
- Várok egy kattanó hangot
- Elalszanak a ledek
- Majd indítozok, de csak forgat folyamatosan.
Ez a nyomtatótáramkör cserét a hivatalos Peugeot márkaszervíz végezte és eddig 3-4 alkalammal lettek kihívva az autóhoz. Minden alkalommal resetelik a számítógépet és utána jó ideig-óráig. (A márka szervíz azt mondta ezzel a hibával együtt kell élni...)
Egy maszek ismerősömtől hallottam egy alternatív megoldást, hogy leszedjük az akku sarut várunk náhány percet és egyből indul az autó.
De sajnos ez sem egy konkrét megoldás csak ideiglenes...
Volt esetleg valakinek hasonló? Esetleg ötlet ezzel a problémával kapcsolatban?
Köszi szépen a válszokat előre is
Üdv

Smíró Creative Commons License 2022.06.06 0 0 126688

Szasztok újra! Zolisys telefonon stopizta a pilácsokat, illetve ő volt az első jelentkező.Meg is nyerte.

 

Nem volt időm -csak most - idetévedni, ezért csak most a válasz: a váltáska Mitsubishi Eclipse Cross lett, CVT-vel, fullosan.

Még nem sokat mentem vele, de fogyasztás amacsekhez képest "horror". Keskenyebb is, isofix használattal középen semmi hely. Csomagtartó is kisebb. De már csak ritkán utazunk öten, akkor meg ha isofix nélkül rakom be a két unoka ülését, épp elmegy.

 

Az olajak, a turbó alkatrész, tetősín, 1 db Barum 17' jobb első keréken keveset futott, 300 sebesség indexű guma is maradt kis pénzért a kerékőrök mellett. Minden tételhez adok egy ajándék szett H1-et:)

 

Továbbra is Gyula-Pest vonalon tudom személyesen kézbesíteni. Ha komolyan kell valakinek, ott volt a számom korábban, inkább azon dumáljuk le.

szervezkedő Creative Commons License 2022.05.31 0 0 126687

Köszi

Előzmény: nyebojsza (126686)
nyebojsza Creative Commons License 2022.05.31 0 0 126686

Az ET-számnak kell azonosnak lenni, hogy elférjen benne a féknyereg, meg ne is érjen a sárvédőhöz.

Előzmény: szervezkedő (126685)
szervezkedő Creative Commons License 2022.05.31 0 0 126685

Mesterek!

 

Rancfelvarrott kombim van amin jelenleg 15os lemez felnik vannak. Az első szeria 15os felnije jó lehet nekem, vagy volt varialas a különböző szériák, kovitelek között???

 

Köszönöm szépen előre is az infót.

janitoth Creative Commons License 2022.05.27 0 0 126684

Hali, az olajszűrő is érdekelne...

 

Előzmény: Smíró (126679)
janitoth Creative Commons License 2022.05.27 0 0 126683

Szia, ha megvan még a két első lámpa futárköltségen vihető?

Előzmény: Smíró (126678)
janitoth Creative Commons License 2022.05.27 0 0 126682

Jó bele!!!

Előzmény: janitoth (126638)
Zolysys Creative Commons License 2022.05.26 0 0 126681

Pilácsokat odaadhatnád :)

Előzmény: Smíró (126678)
bananatree Creative Commons License 2022.05.26 0 0 126680

én már 2009-ben eladtam az SW-t, de mindig olvastam a topikot azóta is, jó volt látni a réges-régi nick-ek posztjait.

A 807 amit helyette vettünk még mindig szolgál :)

 

Mi lesz (lett) az új verda?

 

Előzmény: Smíró (126678)
Smíró Creative Commons License 2022.05.25 0 0 126679

Na és a szűrők:

 

Mann Filter                                                            4.971 helyett 4.500

Vasco pollen aktívszenes:                                      2.900 helyett 2.500

Mann Filter olajszűrő:                                            2.400 helyett 2.000

Mann Filter üza:                                                    3.800 helyett 3.500

Total Transmission Gear 8 75W80 váltóolaj 2 l:      3.800 helyett 3.500

 

sporttársi áron.

Előzmény: Smíró (126678)
Smíró Creative Commons License 2022.05.23 0 0 126678

Szasztok!

 

Megváltam a szeretett verdámtól. Felvarrott SW volt, 2.0 HDi. Együtt éltünk 16 évig, 253 ezer hibátlan Km-ig.

 

Mivel nem készültem eladásra, illetve cserére, berendeltem még az év elején komplett olajcseréhez mindent. Tehát szűrők: olaj, gázolaj, lég-, pollen (aktív szenes), és mivel cseréltem 60 ezrenként a váltóolajat is, abból is 1 litert. A motorolajat már átvette egy kollégám. Némi kedvezménnyel tehát át tudnám adni az Olajwebshoptól rendelt dolgokat.

 

Van 2 első lámpám, beködöltek kissé, kb 2 éve újra cseréltem őket. Felesleges, igyen felajánlás. Tökéletesek lennének ezt leszámítva, korábban raktam fel róluk képeket. Van egy csomó H1-es izzóm, Philips, és más márkás, nem gagyi egyik sem. Ezekért is kérnék valamennyit, akinek kiégős, azok lehet, nem csalódnának. A gyáriakat 1x kellett nem rég a Philpsre cserélni. Nekem éjjel-nappal mentek, tehát tartósak. Van a ködlámpához is vagy 2 bontatlan izzóm és néhány H7 is.

 

Maradt gumiszőnyeg szett és nyári szőnyegszett 1 garnitúra.

 

Van egy kerékkulcsom, kihúzható nyéllel, ami a mérete alapján sajnos nem jó az újhoz. Ehhez kapcsolódóan van 3 garnitúra kerékőröm is. Az egyik lemezfelnihez jó, a másik kettő könnyűfém felnihez jó, tehát alátétes. Kerékre van továbbá 16" mérethez (205/55) egy bontatlan hóláncom is.

 

Van továbbá néhány vadonatúj ablaktörlőm is elsők és hátsó is és egy bontatlan gyári alkatrészem egy turbo druck labda.

 

Van továbbá egy pár alu Lidl-s kereszttartó rudam is, mivel kicsi, így nem tudom használni.

 

Gyula-Bp vonalon (még ha girbe-gurba is) találkozhatunk, ha van érdeklődő.

 

70perharminc85venöt7harminc7. A nick alatti mail nem játszik.

 

d.jocov Creative Commons License 2022.05.19 0 0 126677

Eladó lesz, kb. 2 héten belül garantáltan karcmentes hibátlan állapotban, androidos fejegység beépítőházzal egütt. ára 100 Euro.

Dizzyws Creative Commons License 2022.05.11 0 0 126676

2002, 2.0 RHS ről lenne szó. 

Előzmény: Dizzyws (126675)
Dizzyws Creative Commons License 2022.05.11 0 0 126675

Sziasztok

Ma beugrott megint a fault, kb 1 hónapja ugyan ez volt.

" Átmeneti hiba. Kipufogó nyomáskülönbségének jele. Rövidzárlat a testen vagy becsipődött csövek." P1429

 Motor ikon kint marad, törölni tudtam.

Van valami tipp mit, hol kellene megnéznem rajta? 

Aleko Viva Creative Commons License 2022.05.11 0 0 126674

Sziasztok!

 

Adott egy 307 cc 2.0 16V  RFN motorkóddal. A probléma a következő. Hidegindítás után gázadásra fullad az autó. Pöccre indul stabil az alapjárat de gázadásra lehörög és visszadurrog a szívócsőbe. Ha hagyom járni hogy kicsit melegedjen kb 5 percet akkor utána már szinte tökéletes az autó. Trafó gyertyák újak, befecskendező szelepek cserélve. Üzemanyagnyomás stabilan 3,5 bar. EGR szelep vakolva, Fals levegő kizárva. Kompresszió minden hengerben 12,5-13,5 bar között hidegen.  

Vízhőfok beszívott levegő hőfok normális MAP szenzor ellenőrizve,  fojtószelep próbából másik autóéról cserélve a jelenség ugyanaz. Valakinek valami ötlete esetleg? Már csak a hengerfej hiba merült fel bennem, hogy esetleg kitámasztanak a szelepek hidegen.

NLZen Creative Commons License 2022.05.09 0 0 126673

Köszi!

Előzmény: janitoth (126672)
janitoth Creative Commons License 2022.05.07 0 0 126672

Szia, a CC-nek úgy tudom osztott a hátsó lámpája. Így ez a lámpa szerintem nem jó bele. Ez a 3 illetve 5 ajtósókhoz jó. Szerintem.

Előzmény: NLZen (126671)
NLZen Creative Commons License 2022.05.05 0 0 126671

Sziasztok!

Tudnátok ismételten segíteni?
A linken található lámpát vajon egy 2005-ös 307CC-be is jó lehet?
https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=160481728&t=9040099

janitoth Creative Commons License 2022.05.03 0 0 126670

Sziasztok. 2001es,5 ajtós 1.6os,16 szelepes,benzines 307esben .ilyen alapon megy a fordulatszám mérés? Jól gondolom hogy elektromos módon és nem spirállal? Olyat szokot csinálni induláskor hideg motornál hogy mintha pillanatokra elvesztené a jelet s ugrál a mutató a 0 és az adott fordulatszám közt. Amikor fékezek visszatér a folyamatos kijelzés. Csak a fordulatmérő teszi ezt a többi kijzés stabilan műxik. Van valahol egy jadó aminek lelazulhatott a csatija? Üzemmelegen nem csinálja.

Papalac Creative Commons License 2022.04.29 0 0 126669

Azért az a tárcsa már elég kopott, de ha kibírt 220 ezret, akkor az jó. Az utángyártott nem fog annyit bírni. Sima váltónál 150 körül cserélni kell sajna. Mondjuk a szerkezet vagy a csapágy adja meg magát.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126668)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2022.04.24 0 0 126668

Lemaradt a kuplung képe, rossz gombra klikkeltem... :-)

 

 

Konszenzusra abban jutottunk, hogy a tetűlassú MCP6 félautomata sebességváltó előnye, hogy ennyire kíméli.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126667)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2022.04.24 0 0 126667

Ilyen a kicserélt részecskeszűrő:

 

 

 

Érdekesség, de ahogy írtam egy füst alatt a kuplungot (kettőstömegű lendkerékkel együtt) is cseréltem.

 

Nem hitte el a szerelő, hogy 220 ezer km van benne!

 

 

Előzmény: kirsan (126665)
kistoves Creative Commons License 2022.04.23 0 0 126666

Köszönöm, sajnos akinél volt, nem foglalkozott vele, pedig ott volt 3 napig az autó, inkább csak nyűg volt neki. Tegnap kaptam egy szakembert, jövő héten egyeztetek vele. Köszönöm a segítséget.

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126664)
kirsan Creative Commons License 2022.04.23 0 0 126665

Szia, pontosan ezt írtam neked, hogy mind így jártunk, hogy eltömítődéstől függetlenül 200 ezer körül a kocsi hisztizni fog a részecskeszűrő miatt. Ez bele van programozva! Hogy egy másik példát mondjak, 2002-es évi Epson nyomtatóm van. Mondták, hogy bizonyos számú nyomtatás után, hibát fog jelezni, hogy vidd szervizbe. De a válasz, hogy vegyél másikat. Persze, mert ebbe még 300 Ft !! a patron. A szervizben mondták, hogy van rá szoftver a neten, ami lereszeteli a chipet, de ők nem tehetik meg. Megtaláltam neten, megcsináltam, és utána köszöntött a gép, hogy megvettem az új terméküket. Azóta kétszer kellett reszetelni, de hibátlan. 

Azért volt nálunk, kicsit más a helyzet, mert akkor még nem 316 ezernél olcsóbban részecskeszűrő, és akkor 25 volt a tisztítás. Azért ott más az arányszám, de azóta eltelt 8 év. 

Maga az additív folyadék szint alacsony kifejezésre nem emlékeztem pontosan, de az is hisztizni fog, ha kell legközelebb, de 2 liter, az több, mint 120 ezerre elég szerintem, ha odafigyelsz a tankolásokra. 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (126656)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!