2 jó bontó az ecseri(ez a jobb) csak Peugeot, a dunakeszi pedig francia autó, de az én kedvencem a Bonci mindennel foglalkozik és legjobb árai vannak, ha facen nézed, minden nap felrakják az új autókat, és másnap mész az alkatrészért, csak a megfelelő autóra várni kell. A másik 2 drágább, de valamelyikben biztosan van.
Azt hiszem, egyelőre az is nagy dolog lesz, ha le tudom venni. Aztán majd legfeljebb a csomagtartóba teszem... persze csak ideiglenesen.
Első lökhárítót kéne vennem, lehetőleg bontóban, mert megsérült a hétvégén. Ebben is tudnál tanácsot adni, hogy hol érdemes megnézni? Budapesten lakom.
Igen, csodálkoztam volna, ha neked még nem rohadt volna el. Szerintem ezen mindenki átesik. Tele a net a csévélő szerkezettel. Nekem már 6 éve volt. Felemeltük a karosszériás haverommal, és óvatosan le lehet feszíteni, majd utána le lehet szerelni a szerkezetet. Már nem teljesen emlékszem, de valahogy volt egy olyan gond is, hogy vissza akartam kötni a pótkereket, amíg megveszem a szerkezetet, de nem szabad! De egyszerűen nem emlékszem, hogy miért. Ha valaki tudja majd segít, én pedig majd utána nézek.
Ki a fene tudja ezt kivenni az országút szélén, amikor még otthon, a kertben sem megy...
Amúgy hiába tekerem, nem mozdul meg a pótkerék. Valószínűleg a drót sodrony adta meg magát. Kérdés, hogy iylenkor mit lehet tenni, különösebb roncsolás nélkül.
A kézi könyvben csörlőt említ, na, azzel lehet a baj.
Sziasztok ! Hogy a fenébe lehet az önindítót leszedni az RHS-ről? Azt látni,hogy a vákumszelepeket valahogy el kell fordítíni a tartójukkal,hogy kiférjen a helyéről.Ha valaki csinált már ilyen beavatkozást
Vagy rosszul állította be. A BSI-ben ki lehet választani a típusát Type1/Type2 vagy ilyesmi. Van olyan beállítás, amikor a kijelző nem mutatja, de amúgy működik.
Utólag bele lett berakva egy tempomat kar ami a következő hibát produkálja.5.-ben 50-el haladva szeretném bekapcsolni, egy pillanatra kiirja a sebességet de utánna egyből 3 kis vonalak kezd villogni. Aki aktivált azt mondta hogy az élő adatok között annyit lát hogy mindig ugyanaz az érték a sebességváltó jeladónál ha egyesben ha üresben ha hátramenetben van. Lehet ez a hiba forrása? Ha igen hogy lehetne orvosolni?
Forgalmi alapján simán adnak rosszat, mert nem a gyári alvázszámos keresőt használják (azt csak akkor szokták, amikor gyári alkatrészt rendelsz). Külön kell kérni tőlük ezt és figyelni, hogy megcsinálják-e. :-D
De nem vitázni akarok, csak segítségképpen írtam, mert én nem kapok semmihez hibás alkatrészeket, csak akkor ha véletlenül el van csomagolva. ;-)
2011-es 308-as volt. De a motortartó bakokkal, és a hátsó féktárcsával is így voltam. Forgalmi alapján rosszat adtak a Bárdinál. De már elegem volt belőle, 4 éve leadtam az ecseri bontóba. Most az újabb van. Ennél az első fékbetéttel jártam így. Forgalmival vettem tartalékba, majd amikor ki akartam cserélni kiderült, hogy teljesen más. Vissza sem vették, mert már annyi idő eltelt. Elajándékoztam. Szóval tudnak meglepetések érni. A 307-ünk lassan 20 éves, de azzal nem volt sok gondom volt még.
Én mondjuk a gyári rendszerből nézem ki a cikkszámokat, de kb. 2000-es gyártási évtől eddig egy autónál sem volt probléma az alkatrészekkel. (pedig ezzel foglalkozom, úgyhogy elég sok dolgot rendelek) Az öregebb autóknál még előfordult hiba, de akkoriban még a mikrofilm futott és a digitalizáció nem ment teljesen zökkenőmentesen. :-P
Természetesen ettől függetlenül biztosan lehetnek máshol is hibák, de az, hogy "ez Peugeot" egy nagy marhaság. Beszélhetnék akkor az egyéb típusokról is ezen a téren. ;-)