Van pl a Microsoft Outlook. Ez egy levelező program. Itt meg kell adni a mail címet, jelszót és néhány beállítási értéket és a leveleket letölti a programba. Ha van több mail cím akkor mindegyiket be lehet állítani és egy helyre gyűjti a leveleket.
A belépőoldal alján van egy "Adatvédelem" link, ami egy olyan dokumentumra mutat, aminek az első bekezdésében ez van: "A www.mailbox.hu oldal üzemeltetője az MBX Infokommunikációs Kft." Gúgliban kb. az első találat a cég honlapja (amúgy: mbx pont hu), ahol van "Kapcsolat" menüpont, ott elvileg tudsz írni nekik, sőt ott van a céges email-címük is. Azután hogy ezeket olvassa-e valaki, vagy foglalkoznak-e érdemben a kérdéseddel, az már más tészta... de még az is lehet, hogy igen, szóval egy próbát megér.
Konkrétan átirányítás opcióról nem tudok, de a filtereknél (Settings --> Filters --> managesieve --> (itt hozzá kell adni egy újat a képernyő alján a "+" jellel)) lehet olyan beállítást csinálni, hogy: Filter name: (ez mindegy) For incoming mail: --> all messages
...execute the following actions: --> Send message copy to (és itt megadhatsz egy email-címet, hogy hova küldjön egy másolatot a MailBox-os fiókodba érkezett emailekből) Bevallom amúgy ezt a funkciót én még nem használtam, szóval nem tudom, működik-e, de jobb híján egy próbát megérhet.
Sziasztok! Napok óta nem tudok belépni a mailboxomba...Olvastam, hogy volt több napos probléma másnál is, de én azóta sem, a jelszó beírása után továbbra is a "sikertelen bejelentkezés" feliratot kapom :P Valakinek tipp????
Én is ezt tapasztaltam (ami megerősíti azt az elméletemet, hogy nem tervezett leállásról volt szó, mivel különben nem sérült volna az eltárolt feladói név), de szerencsére meg lehet változtatni itt: Settings --> Identities --> (a Te email címed) --> Display Name
Ha akarok irni egy emailt, a feladónál a nevem be van irva elöre, pedig ez korábban nem volt.De a nevem elött van 3db "?" , ezen nemtudok változtatni.Igy nem is megy el az email.
Valóban, ma reggeltől ismét megy - így "csak" 5 teljes nap kiesés volt a szolgáltatásban előzetes bejelentés nélkül. Viszont hálátlanság lenne nem meglátni a jót is: legalább a régi leveleink most megmaradtak, sőt egyes (mindegyik?) a leállás alatt érkezett levelek is megérkeztek hétfő reggelre. Szóval ö'öm és bódottá' van :)
Úgy tűnik eljött a szokásos bekrepálás a MailBox-nál: szerda reggel adatbázis-hibaüzenet, amit délutánra lecseréltek egy karbantartást hirdető üzenetre - persze bizonyára mindenki tudja, hogy miféle "karbantartás" az, ami előzetes bejelentés nélkül, adatbázis-hibaüzenettel kezdődik, teljes elérhetetlenséggel jár, és az üzemeltetők is képtelenek megjósolni az időtartamát... Őszintébb lenne merevlemez/fájlrendszer/adatbázis összeomlásnak nevezni, és sűrű elnézéskérések közepette pontosan leírni, mi ment tönkre, mi a helyreállítás tervezett menetrendje, és mennyire súlyos a hiba? (pl. várhatóan van-e esély arra, hogy a régi levelek megmaradnak - lévén nem az első eset lenne a MailBox elmúlt 5 évében, hogy minden saját gépre le-nem-mentett levél elveszik) Valamint kb. szinte alapelvárás lenne az is, hogy függetlenül attól, hogy a régi leveleket helyre tudják-e állítani, felhúzzanak egy új (üres) levelezőszervert, ami a menet közben érkező új leveleket addig is fogadja, hogy minél kisebb legyen a kiesés a szolgáltatásban. Dehát ki törődik már ott a MailBox-nál a professzionális hibakezeléssel, vagy legalább csak a hozzáértés látszatával is!
Levelező rendszerbe állítsd be nekem úgy működik folyamatosan már évek óta. Weben nem használom, telefonon böngészőben használhatatlan olyan rosszul jelenik meg, hogy nem lehet kezelni.
Sziasztok, régóta használom mailboxot de az utóbbi időben sok gondom van vele. Pl. belépek és látom az levelezést egy pillanatra majd kilép, másik, üzenetre kattintva megjelenik egy villanásra és szintén kilép hiba üzenettel. Több levelem fontos lenne ami ide érkezett de nem tudom elérni ez gond. Próbáltam az admint is e-mailban elérni de úgy tűnik nincs válasz. Nálatok mi a helyzet?