6 open autó próbálkozhat a dueleken: #36-Grala, #44-TBA, #60-Ragan, #62-Alfredo, #78-McLeod, #84-Johnson. A 44-essel a NY Racing tér vissza, 2022 után újra Biffle-t próbálták indítani, de lemondta (valszeg nem fizették meg).
Muniz a #35-ös Gase Motorsports autót kapta meg az Xfinityben (Gase eddigi üzlettársa, Emerling kiszállt a csapatból és az SS-Green Lightnál próbálkozik), de nem lesz könnyű dolga, mert 44-en neveztek, amiből 6 DNQ lesz... egyébként úgy látom, már a 2000-es évek óta nem játszott filmben.
Chastain, Saiter, Honeycutt és Mosack fog osztozni a Nice 45-öy Truckján, Frankie Muniz meg öt futamot teljesít az Xfibityben - az első Daytona lesz ha kvalizni tudja magát. (Ő volt a kissrác a már megint malcolmban).
Mondjuk az dolog hogy egy autóversenynek jó volt, de szinte nem is volt verseny ezen a kicsi pályának nevezett bármin is. Kb 1más mögött mentek azt kész.
Na, hát kb. annyi értelme van amit írtál. Gondolom a Busch (vagy épp az aktuális szponzor) fizet érte annyit hogy megérje csinálni, meg a kb. senkit nem érdeklő Pro Bowl hétvége alatt felteszi a NASCAR-t a térképre hogy mindjárt Daytona 500.
Attól még az, tegnap megnéztem az arénán (az aréna 4 saját kommentátora nagyon idegesitett) egy esti programnak jó volt, nem értem ettől még miért ne kérdezhetném meg, hogy mi értelme..
Euro Nascar ment egy francia pályán néhány éve a Tours Speedwayen de az egy parkolóból lett kialakítva és ők se mennek már oda. Hollandoknál van még Venray.
pénz kérdése, de én nem látom azt, aki ennyi eurót pluszban beletolna a pályába és nem beszélve a többiről
Rockingham évek óta "halott pálya", új tulaj van ott 2018 óta, aki használt autókat tárol ott
Soros Gyurka keze van ebben is, miatta nincs versenypálya :)
"The facility at Rockingham will repair more than 100,000 second-hand cars for sale every year, with the capacity to store more than half that at a time.
The news comes weeks after Cinch raised £1bn to fund expansion across Europe from investors including a subsidiary of the Abu Dhabi Investment Authority (ADIA), hedge fund firm Neuberger Berman and funds managed by billionaire investor George Soros."
Euro Nascar ment egy francia pályán néhány éve a Tours Speedwayen de az egy parkolóból lett kialakítva és ők se mennek már oda. Hollandoknál van még Venray. De itt se tudok elképzelni egy Cup versenyt
Williams is lehetőséget kap náluk, már most is nevezve van a Clashre. (2022-ben indult már 3 Cup futamon a Live Fasttal) A #15-ben most Grala ül, de az 500-ra a Front Row #36-ossal nevezett be, ezért Herbst veszi át a helyét. A #62-essel meg Alfredo próbálkozik.
Én kanyargós pályás versenyre gondoltam nem oválra. Amúgy itt olvastam réges rég a topikban, hogy azt hiszem angliába, meg a németeknél van használható ovál, de nem vagyok benne biztos, rég olvastam.
Eléggé kevés a valószínűsége, pedig a Hungaroringből milyen jó lapos ovált lehetne csinálni :D
Én adnék egy NASCAR/(IC)/NASCAR Euro hétvéget a Lausitzringen, de hogy őszinte legyek, nem látom esélyét annak hogy évi pár futam kedvéért körbesaferfalazzanak egy ovált. Rockinghamről nem tudom hogy megvan-e még, más komolyan vehető ovál meg tudomásom szerint nincs az öreg kontinensen.
Nem tartott sokáig a lendületük... Jelen állás szerint 3 bajnokcsapat szűnt meg idén, és csak ketten maradnak, a Thorsport és a Front Row (ők is 5-1-es megoszlásban)
Pontosítás: lemaradtam róla, de Alan tényleg leszerződött az RBR-rel, #33-as truckot fogja vezetni.