Megvásárolnám akkor a két méter speckó fém szálas benzin csövedet. 8 mm belső átmérőjű van neked igaz? Régebben írtad, hogy beszerzési áron... Most is áll még így?
11,5 x 2 = 23 Font. 1 Font kb. 300 Ft., így kb. 6900 Ft.- Légyszi írd le emailben számlaszámodat + postaköltséget, s akkor utalom a lovét. email: eleslajos@freemail.hu
Remélem ez bírni fogja már a hőt, mert 1 évet bírt ki a motortérben a benzincső. :((
Több olvasónk megosztotta velünk egy-egy régi opeles élményét. Én is tartozom eggyel. Kölyökkoromban lakott egy család az utcánkban. Nagypapa, anyuka, unoka. Hármukra jutott két Opel Admiral, két Monza és egy gömbölyű Senator. Teszem hozzá, akkoriban még ritka volt a nyugati[...] Bővebben!Tovább »
esedékessé vált nálam egy zárcsere. Vagy legalábbis felújítás, kulcsfelújítással együtt, kulcsról lekopott a fényes réteg pl és vezető oldali zár elég tropa.
Hogyan érdemes ilyennek nekiindulni ?
Akkor már lecserélném vagy felújíttatnám mindet, összes zárat, összes kulcsot.
Ha jól értem arra gondolsz, hogy ugye a 4x4-es, 24 mm-es s tab rúdban ott van felfele a kanyar, de mivel a V6 nem 4x4, ezért ott nincs semmi, és nincs semmi szerepe = elfér. Jól értem?
Mint kiderült 4x4-ből kaptam meg a 24 mm-es stab rudat, tudod közép tájt ebben van felfele egy nagy ív. Felmegy nekem a V6-ra vagy bele fog érni valamibe? Emlékszel esetleg így fejből? Ha nem akkor szerzek FWD-ből.
Sajnos most szombaton el kellett engednem szeretett Calibrám kezét. Eladtam:-(
Kinőttük, nem volt túl családbarát. Rettentően sajnálom hibáinak tudatában is. Vígasztal, hogy egy barátom vette meg.
Igazából nem akartam már rá több pénzt költeni, és jövőre ismét kasztnizni kellett volna.
Aznap este telljesen magamalatt voltam. 9 évig szolgált hűen, egy rossz szót nem szólhatok róla. Sosem hagyott cserben.
Szerintem sosem lesz többé ilyen szép autóm, amit ennyire szeretni fogok.
Tegnap meglett az utódja is, egy 1.8as 1es Focus.
Barátkozunk, de nem egy C20XE. Át kell szoknom. Ami tetszik, az a csönd(végre:-)) és a brutális futómű. Nagyon komolyan kanyarodik a kis kerekeken. Azt kell hogy mondjam stabilabb kanyarba mint az ültetett Cali. Viszont a súlypont elég magas.
Egyszóval elmúlt a Calibrás időszakom.
Örültem hogy részem lehetett benne, bárki bármit is mond.
Megy mind a két fokozat, de nekem az klímánál indult csak be mindig is a 2.5-nél.
Guberáltam ma a haverom törött B Vekijében, elcsortam a bugó hátsó kerékcsapágyas agyat + 286x10-es tárcsáját. Amin meglepődtem, nem tudtam, hogy B Vekin 25-ös főfékhenger van, ki is kaptam gyors belőle míg ki nem dobja, mert már Audizik. :)
van olyan Mo-on, aki saját programot képes írni mocihoz ?
Látok neten többféle motorvezérlés szettet is, melyeket soros portról vagy USB-ről a gyári programmal szépen fel lehet programozni, szondákat érzékelőket ráilleszteni (lambda, víz, olaj, turbók stb) és onnantól már csak szakinak kell lenni, hogy értse is az ember, mit olvas le a képernyőről + kipuffogógázok mérése, teljesítménymérés, összhangban a motor tudásával és kapacitásával.