Sziasztok! Adott egy g astra 1.7dti motoros, azt a hibàt vettem észre ma reggeli indításkor hogy a szervíz lámpa (a kocsi amiben van a villás kulcs) nem alszik el izzítás után inditáskor el alszik és nem villan fel Menet közben sem. Esetleg valakinek valami ötlet ? Köszönöm előre is! :)
Van egy Opel Astra 1998-as 1.6i autóm, és a ventillátor bekapcsolása után nagyon meleg levegőt fújat be, és ha hosszabb ideig megyek vele akkor sem hűl le rendesen, hanem meleg levegőt fúj be az utastérbe.Mit lehetne vele kezdeni?
nekem egy Astra G-m van, és szó szerint ahogy leírtad nekem is ugyanez a jelenség mutatkozik mostanában. Gyorsításnál, szinte mindegy melyik sebességben, kb. 2000es fordulattól, mintha valami visszafogná az autót és alig akar gyorsulni (de a motor dolgozik erősen), főleg akkor ha plusz teher is van az autóban, majd 3000 fordulat felett olyan mintha kicsit megugrana az autó, mintha henger gondja lenne és a 4. csak ezután "csatlakozik be". Hibakód nekem sincs. Én a kéziféket szinte nem is használom, így az nem lehet a probléma (nálam).
Én is szívesen fogadnék tanácsot, hogy mi okozhatja, eléggé zavaró, főleg mikor előzne az ember.
Esetleg egy komolyabb lerakódás valahol? EGR szelep? Gyertyák?
biztosan volt már másnak ilyen vagy hasonló, de sajna nem tudtam a teljes folyamot végigolvasni... :(
Van egy 2009/02-es, 1.6-os, benzines H Astram, amivel azt tapasztalom, hogy néha tök lomhává válik az autó és elmélyül a motorhang, vagyis nem normálisan viselkedik (néhány hónapja jött elő a gond és eddig összesen kb. 6-8 alkalom volt). Mivel elég laikus vagyok, eddig kézifék gondra gyanakodtam (jellemzően olyankor jött elő a gond, miután járó motornál kézit használtam - legalábbis csak ehhez tudtam kötni), mert olyan volt az autó viselkedése, mintha fékhatás lett volna.
Szervizben nézték, hibakód nem volt, pucolták a féket, műszaki gondot nem találtak, az autó elvileg rendben van.
Hibajelzés a műszerfalon nem volt és most nincs.
Most hétvégén, viszont menet közben jött elő ugyanez a probléma, kézifék használata nélkül, sima gyorsítás közben... Motorhang elmélyült és padlógázzal is alig gyorsult az autó. Leállítás, majd újraindítás után megszűnt a jelenség, de a következő rövid parkolás után megint ez volt.
Az autó használható, de maga a jelenség marhára bosszantó és szeretném megelőzni, h valami nagyobb gond kezdete legyen, mert még használnám az autót egy-két évig. Vezérlés csere kb. 15k km-rel ezelőtt volt.
Üdvözlöm Önöket. 2005 ös 16 16V Opel Mer... ban kigyúlt a chek engine lámpa. 3 hiba kód van/elm 327-torque val olvasva/.
P1482 , P0114 és a 3 adikat váltogatja P3459 vagy U34FF .Kicseréltem a hűtő ellenállását a porcelán hiányos volt a régin.De a hiba kódok továbbra is fent állnak. Mi lehet a baj . Köszönettel.
Sziasztok. A segítségeteket kérnem... adott egy c corsa 1.3 cdti vizfolyassal. Problema megoldotott. Lemostuk a motor teret h lassuk folyik e meg valahol a viz. Azota az auto baszik 2-2500as fordulaton tovabb porogni se hiba kodot nem ir se semmit. Levettuk a sarut vissze tettuk es azota ez a jelenseg. Esetleg talalkozott mar valaki ilyesmivel??? Elore is koszi
Üdv a mindent is tudóknak, hátha találkozott már valaki ilyesmivel, ami nem nagy hiba csak szeretném megoldani... egy z18xer H Astra lenne az alany
A fordulatszámmérő aprókat ingadozik fel és le, de a motor hangján ezt nem lehet hallani. Meg persze nem mindig csinálja, talán hidegen ritkábban. Fojtószelepház kitakarítva, levegő hőmérséklet érzékelő szintén, Maf viszont nincs, azt nem kell pucolni. Gyertyák újak és gyáriak, meg általában, minden beszerelt alkatrész gyári GM termék az autóban, nem veszek gyenge utángyártottat.
Két dologra gondolnék, az első lamdaszondára vagy a gyújtásmodulra, persze az is lehet, hogy nagyon rossz helyen keresgélek...
Az autót a feleségem vezeti aki nagyon szereti, jó lenne ha sokáig tudnánk használni, ezért nem sajnálnám rá a pénzt de azért feleslegesen nem borítanám bele.
Szia, nekem 1.4 G, 2006-os. Tavaly februárban volt egy fűtéscső repedés, az meg lett javítva. Viszont a csobogó hang nekem is ugyanúgy jelentkezik. Csak menet közben, terhelés alatt. Álló helyzetben nem tudom produkálni. Tócsa nincs, viszont eltűnik a wasser, mert a kiegyenlítőből szintig töltés után akár 30km alatt lemegy. Meleg motornál óvatosan megnyitom, amint levegőt kap azonnal visszaáramlik a víz. Csövek nem kémények, olajsapka taknyos, de ilyen mióta a GM olaj van benne. Nívó tiszta, nem vizes, vizet nem forralja, nem füstöl, pöccre indul. Hengerfejet kizárnám, mert havi 2000 kiló méreteket megyek, plusz volt egy oda-vissza Rijeka, valszeg megállt volna már. Kvázi ugyanaz a bajom. Ami aggaszt, a lecsökkenő vízszint. Vízpumpára gondolok én is, de előtte esetleg egy kupak csere, meg légtelenítés. Ismét.
Csobogó hang témában osztom meg a fejleményeket :)
Beszéltem a szerelőmmel, ő azt mondja, míg valami konkrét hibajelenség nincs (összevissza hőmérséklet ingadozás, vízforralás, folyadék jelentős fogyása, stb.), amit célirányosan lehetne vizsgálni, addig ne essünk neki, nem ér annyit.
Szót fogadtam, de nem hagyott nyugodni, újra ellenőriztem a folyadékszintet. Kupak le, belekukkantok, van benne, de eléggé alul volt a szint. Gondoltam rátöltök. Folyadék bele, aztán valami rejtélyes okból megnyomkodtam a vastagabb csöveket: buggyant 2 nagyot, és az össze folyadék eltűnt a csőben... Ezen felbuzdulva töltöttem, és töltöttem, bő egy litert ivott meg, mire jó szinten állt a kiegyenlítőben.
Indítás után csobogott, de hamar abbahagyta, utána szépen mutatott a hőmérséklet jelzőm mindent, felment olyan 92-93 fokra, aztán (gondolom) nyitott a termosztát, visszaesett 88-89-re, majd szépen beállt 94 fokra, mintha odaszögelték volna, fűtésem is fasza.
Szóval egyenlőre figyelem a folyadékszintet, hogyan változik (utoljára 3 éve cseréltem, az eltűnt folyadék azóta tűnt el valamikor, valahová), illetve bőszen nyomkodom a csöveket, hátha még mindig levegős a rendszer.
Csöpögésnek jele nincs, füvön állok vele, sehol nincs kiégve.
Csak azt nem értem, hogyan tud megrekedni a levegő... Nem úgy van, hogy ez elvileg légtelenedik magától?
Valószínű a vízhőfok jeladással lehet gond. Amikor lement nullára a vízhőfok, nem indult be a ventilátor?
Az ECU lehet hogy érzékeli a hibát, és vészüzemmódra kapcsol. De hibakódnak lennie kellene.
Leírom, én hogy jártam, csak a tanulság miatt.
Nyári meleg, 35 fok. Utazunk, a klíma megy. A vízhőfok rendben. Egyszerre csak a mutató lemegy
nullára, a klíma lekapcsol, a hűtőventilátor a legnagyobb fordulaton beindul.
Vízhőfok jeladó csere. Akkor is csinálja. A végén az lett a megoldás, hogy a vízhőfok jeladó körébe be kellett tenni sorba kötve egy 70 OHM os ellenállást. Így minden rendben. Az ellenállás autónként változhat, és az sem biztos, hogy nálad is működik. De én megpróbálnám.
Valaki már régebben feltett egy képet arról, hogy vannak gyári hibás rendszerek.
A probléma ott kezdődik, hogy ha bemelegszik a motor, minden váltásnál kivillan az olajlámpa.....lehet, hogy a jeladó hibásodott meg, vagy esetleg komolyabb a probléma?
2010-es Opel Astra J 1.4 benzin 220K kilométerrel.A probléma a következő: 1: Kb 20perc-fél óra távolságra van a melóhelyem,végigmegyek a városon,emelkedő fel-le az autónak semmi baja.Kiérek a városból,kicsit felgyorsitok minden oké.Jön egy enyhe emelkedő az autó elveszti az erejét,hiába váltok vissza semmi.Mire felérek már alig megy az autó.Amint felértem újra minden oké.Ma visszafele is megtörtént enyhe emelkedő a városban erő semmi.Látszólag egy idő után kezdi el.1 hetet volt szervizben nem találtak semmit,számitógépre kötve nem volt hibakód,nem volt semmilyen eltérés.Bármi ötlet mi okozhatja? 2:Mielőtt az előbb emlitet hiba előjött autópályán code4 hibaüzenet jelent meg(klimaberendezés kikapcsolva)Vizhőfok mutató lement 0-ra,de meleg levegőt fújt az autó.1-2nap múlva magától eltünt a hibakód de a vizhőfok nem megy fel 50-nél jobban.Ha legalább fél órát megyek városban akkor megy feljebb.Látszólag az elsőnek emlitett hiba pár nappal ez a hiba után kezdődött.Ezt mi okozhatja?A kettő szerintetek összefüghett?Remélem tud valaki segiteni mert kaptam már olya választ szerelőtöl elfáradt a motor,szóval ennyi volt neki.Ezt nem akarom elhinni.Remélem tud valaki segiteni,előre is köszönök minden választ.
Enyém is ebben szenved. Sajnos eloregedett a karpit alatt a szivacs. Le kell szedni, a maradektol megtisztitani. Másik karpitot venni, ragasztani. Komplikalt a szetazedese is de nem lehetetlen.
Sziasztok! Egy kis segitséget szeretnék kérni! Van egy 1.4, 90 Le 2008.-as évjáratu astra g.-m. Z14XEP motorkód. Érdemes valamiféle injektor illetve üzemanyag rendszer tisztítót használnom, és ha igen, akkor milyet? A válaszokat elöre is köszönöm.
Elhagytuk belőle a főtengely ékszij tárcsát tedtünk bele azóta másikat de még sem indul pedig szikrát kap benzin is kap ha valaki tudja a megoldást kérem irjon mert már mindent át néztünk benne