>P2-esen van felül a "C" oszlopon a hátsólámpa
Minen R5-nel kozepmagasan van a hatso lampatest, felette az a bizonyos muanyag vacak, P2-n az is szinre fujt.
Ha mashol van, akkor azt maszek raktak at.
Egyébként a P2-esen van felül a "C" oszlopon a hátsólámpa, vagy ezt bármelyiken meg lehet oldani a lámpa és a takaróléc cseréjével?
Mert csak nagyon keveset láttam ilyet.
Esetleg az uccsó facelift utániak ilyenek?
Szerkesztettem volna a topicnac töxép piros nagy feliratokat, de sajna ie.5.5-el, nempedig netszképpel léptem fel.!
( Ma eljegyzés van nálunk!!!)Ha idén nem lépnék fel többet, akkor Boldog új Évet!!)
Ps.: vettem egy '76-os bogarat, átmenetileg, beszámította a nagybratyó a VW polo '86-omat.!!
Cool a GÉÉÉP, 3-BAN simán elindul!!( sajna, 9 et zabál, pedig nem egy sportgép( Fr.o.-bol lett behozva,original(inkább aboriginal- aki tudja mit jelent:az '56-ban ausztráliába megugrott nagybratyómnak is 29 évig BGOARA VOLT)az enyém: 56 e km-rel!!Amikor hazaköltözött a franciáktól, akkkor hozta magával)!!!!!De Álllllllat!!
Ki cserélné le egy turbós benzines gépre??HMMM
Mincdenkinek legalább ilyen, de inkább yobb évet, mint ez volt!!!!
Remélem, jövőre találkozunk.....
Idén yobb lennee, de jövőre egy plattformüggettlen turbobenzines tali.... HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!
Üdv
Ave!
Ezt már régen meg szerettem volna tőled kérdezni:
Enikő névre hallgató varázslatos GT Turbod menyit fogyasztana kb, ha->
bleed valve "legkíméletesebbre" állítva, vezetési stílus megegyezne egy 80 és a halálközti keménykalapos bácsikáéval, szal mindenképp a legtakarékosabb üzemmódokat figyelembe véve.Ha úgy tetszik, az elméletileg elérhető legalacsonyabb fogyasztási adatok
városban:
90km/h:
120km/h:
Azt említetted, hogy vastag talppal a 14 lityó könnyedén hozható.
Kösz.
Pedig az is ott van: a baloldali menüben a 205 Technics/1.6 & 1.9 Info oldalon legalul (Verbruik :-) Egyébként 10 fölöttit nem írnak városban sem, persze ránézésre ezek a gyári adatok...
Egész jó az oldal, most volt időm alaposabban megnézni.
Kár, hogy hollandul csak köszönni tudok.
De azért az XM 2.0-ás turbómotorját beletenni , az nem lehetett semmi!
Egyre inkább tetszik a gép!
205 Rulez!
Meg szerintem szép is a kicsike.( az Uno turbo-nál szebb, az tuti)
Lehet, hogy felületes voltam, de fogyasztási adatokat nem találtam.
Azt tud valaki?
>LENDL
Ja bocs. Ivan Lendl eleg klafa teniszezo volt. Amikor en versenyszeruen teniszeztem, o volt a kiraly.
205: nem tudom, engem is erdekelne, milyen. Szepnek szep.
Ja, épp most néztem képes ótóban, hogy standardban 120 le- vel árulják a saxot is meg a 106- ot is.
De mi az a LENDL? (=lendül?)
Amugy P 205 1.6 és 1.9 GTI fogyasztási adatokat tud valaki? A 7végén Peugeot flash-em volt.(=elgondolkodtam róla)
Az 1.9- ről annyit olvastam, hogy kritikus a hűtőrendszere (ezek a franciák:) ), és 120 és kb 140 le közt van évjárattól és katalizátortól függően.
Elég sok van belőlük, és 500-ért már egy '86 körülit lehet fogni. Kérdés: Érdemes?
Ha már a Saxo VTS-nél tartasz, nekem még a Peugeot 106 1.6 16v is tetszik, 118 lóval azért mehet az a kis kasztni is!Igaz, a Saxo 132 paci, ha jól tudom.Szal nem igazán ugyanaz a kategória a kettő.
Meg nemis GTT vagy T.IE :) vagy :( ???
Franciából gyengus vagyok, de az Avantage azt jelenti, mint angolul az Advantage?
:))
>Citroen AX- en Avantage feliratot
Ja, mar en is kineztem magamnak. :)
Amugy a Saxo VTS egy gyonyoru kocsi, ha Citroent akkor tuti azt vennek. Kar, hogy nem egy arkategoria egy R5-el, vagy Unoval.
Pffh... Hazi facelift: hat nem tudom. Minek? Fiatalabb nem lesz tole a gep, a szines muanyagelemeket meg nagyon draga megcsinalni. Amennyire en tudom, a muanyagelemek fenyezese ugyanannyi, mint a full karosszeriae.
A central meg az elektromos ablak nem hiszem, hogy komoly tetel, de en meg ezeket sem csinaltam meg. Nekem ez nem egy "luxusmerci".
Szerintemis.
És a GTT Phase 1-en egy házilagos facelift mennyiből jönne ki kívül -belül?
Érdemes rákölteni? ( amit én tudok: centrál, ablak, hátsó napellenző, stb...a vízes turbón kívül?)
Csak kb.
(mert ha pl: egy átlag PH1 -et kifogok kb 500-ért...........)
Tényleg király, de a Polo GTI-t hiányolom róla.
Amúgy egész segítőkészek ezek a csillagocskák!(mármint nekem)
Amugy, ha az Uno turbo csak három..., akkor hol?
Itt csak Hf turbo Lanciát láttam.
De hogy a fiesta ilyen xar legyen!?
Műláb
Mikes,
Kiraly a site, csak az R5 GT turbonal a bhp/ton adat (122) szerintem nem korrekt. A helyes ertek valahol 140 le/tonna korul van. (Csakugy mint az Uno-nal szereplo helyes adat)
Az R5 evoban szereplo adata a 120 bhp-val visszaszamolva 967 kg-t ad, mig a merleg szerint a gep nem tobb mint 840 kg.
Az "EVO" toronymagasan a legjobb autós lap, amit eddig láttam !
Gondolom a "hot hatches" evo rating-et láttad már, de ha nem, akkor nézd meg
ezt !
Ennek, azt hiszem, mindketten örülhetünk :)
Az Uno Turbo csak három... :)
Mikes
Max Power: Nem alapmu. Britt havilap, tuning, styling, hifi magazin, elsosorban tizeneves autobuzi fiataloknak, sok felmeztelen novel meghintve. Nagyon vulgaris szoveg, keves szakmai hozzaertes. De az osszes fellelheto tuning verda megjelenik benne.
Az en favoritom az EVO. Ez is britt, nem reg indult, talan 2 eve. Tuningot kerulik, inkabb a "driver's car" kategoriaban kutakodnak. Tehat olyan kocsikat mutatnak be, amelyeknek elmeny a vezetese. Sokoldalu tesztek, meresek, gyonyoru fotok. Nem olcso, egy evre az elofizetes kb. 50 font.
Magyarokat nem olvasok. A klasszikus ujsagok nem erdekelnek annyira, a Vmax es a Tuning&Stereo pedig nagyon feluletes.