Az enyém pont olyan, mint ami a fényképen van. Akkora , mint a gyári, az egyetlen különbség, hogy ennek a másik oldala teljesen lapos, a SIEMENS-nek van a felirat alatt középen egy téglalap alakú kb 10x26x0.1 mm kiemelkedés.
Ja meg még 1 kérdés. Több mellé oda van írva, hogy gyári méret, e mellé viszont nem. Rendesen belemegy a telefonba, mármint a hátlapot fel lehet tenni?
És mennyi telefonálással mennyit bírja? Összehasonlítva mennyivel jobb, mint amit gyárilag adnak hozzá (persze újonnan)? Kicsit visszahoztad a bizalmam...
Helló emberek!
Nem túl régen upgrade-eltem egy m35ről c35re (lopás mijat...) amivel nem lenne semmi probléma, egyet leszámítva, mégpedig, hogy az akksija nagyon sz@r, gyak 1 napot alig bír ki kevés telefonálás mellett is... Kérdésem a következő lenne: hol lehet olcsóért JÓ akkumulátort kapni (már volt negatív tapasztalatom egy utángyártott 600mAh-al, ami negyed annyit bírt feltöltve, mint egy gyári 500mAh-ás), elfogadható pénzért? Inkább egy LiIon-t szeretnék, ha lehetne...
Már csak azt szeretném megérteni, hogy vajon S35be való gyári 650es LiIon akku vajon mért jóval olcsóbb, mint a 600as gyári a c35be...
Ja szóval úgy max 10e pénzt szánnék a dologra.
Előre is köszi!
Jaj, emberek, csihadjatok már... Egy veszekedéshez mindig legalább 2 résztvevő kell. Igen, én is hibáztam, nem lett volna szabad válaszolnom, de annyira büszke voltam a szaros kis poénomra...
Akkora arcod van csak olvasni nem tudsz.
A te peldad helyesen, ahogy en kerdeztem
Veszek egy esernyot.Megprobalom kinyitni, nem nyilik. Megkerdezem: Eso ellen szeretnem hasznalni, de nem lehet kinyitni. Mi ennek az oka?( jol elolvastad a kerdest, mert ugyanez volt a Vodafone eseteben is)
A valasz: nem lehet eso ellen hasznalni, mert sajnos nem lehet kinyitni.
A tobbi ugyanaz.
A velemenyem ezek utan meg inkabb fenntartom, reszemrol a veled valo ertelmetlen vitat lezarom, ha ezek utan sem fogod fel a lenyeget, akkor sajnalni tudlak maximum. Az nagy arcodbol pedig vegyel vissza. Ha nem tetszik, hogy ilyen hulyek irnak ide, akkor nyiss egy sajat topikot, ahova feltehetoen csak hozaadhasonlo "ertelmesek" irnak majd.
Egebkent a primitiv fikazasoddal, ugy gondolod segitesz valakinek. Ha nincs ertelmes hozzaszolasod nem kenyszer a beiras.
És mennyien szidják a Vodafont! (Nézz csak körül az Indexen!) Nekem az esetek 95%-ában van megfelelő térerő(igaz főleg Pesten járok), ahol meg nincs, ott szerintem a Pannonnak sincs, leárnyékoltság miatt. Aki meg tanyán lakik, az fizesse meg a lefedettséget.
Magyarul: a Pannon szarik rád, de a Siemens nem. Szóval a Siemensnek kellemetlen lett volna az ügy. Az én olvasatomban ez a márka védelme. És nem tőled kell a Siemens-t megvédeni. Nem aláztak meg ezzel.
Nem nem.
ha már az esőnél tartunk: veszel egy ernyőnek látszó tárgyat, majd megkérded: lehet ezt eső ellen használni?
mire a válasz: nem, mert sajnos nem lehet kinyitni.
mire te: nem azt kértem hogy sajnáljaanak, hanem hogy miért nem lehet kinyitni!
Nokiával és ericsonnal nem fordult elő (ezek voltak a cserekészülékek). A mellette lévő készülékek működtek, volt úgy hogy 4 órán keresztül nem lehetett hívni, sem hívást fogadni. Nem egy hívásra jelentkezett a hiba folyamatos próbálkozás mellett.
Tehát a hiba készülék cseréjével megszűnt. (Szerintem egyszerű KH volt. megrázom nem műxik, megrázom megint műxik)
"Bizonyiték kell, nem igéret"
Úgy néz ki, a Pannon nem hajlandó tovább küldeni a Marketing Igazgató felé. A Pannonnál a főnökök elbújnak az ügyfélszolgálat mögé. A Névre kb. 5 percet vártam mire megmondták.
Írtam a 1821-es hozzászólásomban, hogy emiatt a probléma miatt váltottam kb. 5 éve. Ez nem készülékhiba, a szolgáltató hibája! Ez tipikus kommunikációs hiba.
Anno amivel ugyanezt tapasztaltuk: Motorola d160, Ericsson 628, Nokia 2110. Egyébként a kollégámnak 4 alkalmommal cserélték a 628-asát.
Egy másik kollégám, a kezdetektől Pannont használ, és az egészet nem hitte el egészen tavalyig. Nehéz is megfogni a hibát, mert ha nem jön hívás, akkor azt hiheti az ember, hogy nem hívják...
Egy kis tapasztalatomat osztanám meg veletek:
Most írtam egy levelet a Siemens és a Pannon Marketingesének.
Kiváncsi vagyok, mikor kapok választ:
A levél "röviden"
**************
Tisztelt XY,
Több éve használok már Siemens telefont, eddig megelégedéssel.
A tegnapi eset viszont megingatja márkahűségemet.
Májusban cseréltem le c35-s telefonomat c45-re.
Kiváló készülék volt teljes megelégedésemre. Augusztus közepén többször (teljes térerőt mutatva) nem volt hívható ill. nem lehetett hívást kezdeményezni.(fals szám hívóhangot adott)
Augusztus 26.-án leadtam javításra a Pannon bemutatótermében.
Kb. két hét múlva a készüléket, a végfok cseréje után átvettem. Másnap a hiba megint jelentkezett. Visszamentem a Pannonhoz, ahol a vezető helyettese által megkísérelt próbahívására a hiba újra jelentkezett. A készüléket tehát otthagytam további javításra.
Tegnap a készülék átvételekor közölték velem, hogy van egy 18.-i szakvélemény, miszerint a készülék tökéletes (a hiba, amit a Pannon részéről is tapasztaltak, nem létezik). Első próbára a készülék jónak tűnt. Én kértem a javítási lapot, mivel a hibát akkor, két héttel ezelőtt a Pannon (helyettes)vezetője is tapasztalta. Ekkor odajött Ő, személyesen is és elismerte, hogy a készülék akkor tényleg rossz volt, de most a szakvéleményt kell figyelembe venni.
Nos, ekkor még egy hívást próbáltam az ügyfélszolgálati munkatárs és a már említett (helyettes)vezető előtt és a készülék megint produkálta a hibát. Ezt a jelenlevő (helyettes)vezető elismerte, illetve Ő is próbált hívást kezdeményezni a készülékről.
Én jeleztem, hogy a hibás készüléket nem veszem át. A Pannonos (helyettes)vezető viszont közölte, hogy Ők nem állnak velem jogviszonyban, így csak egy lehetőségem van, miszerint kérem a fogyasztóvédelmi vizsgálatot a készülékre.
Megjegyzem Jogviszonynak tekintem azt a szerződést, amit a vásárláskor kötöttem, ez egyébként az 1 év garanciát is tartalmazza. (azon pedig a Pannon neve van)
Kértem a vásárlók könyvét, amibe le kívántam írni, hogy a 28. napon a készülék még mindig hibás, a hibát a pannon részéről is tapasztalták, így azt nem tekintem üzemképesnek, ezért nem veszem át. A vásárlók könyvét nem kaptam meg, egy kis türelmet kértek. Egy kis idő múlva a vezető közölte velem, hogy felhívta a szervizt és abba maradtak, hogy
A MÁRKA VÉDELME
érdekében cserélje ki a készülékemet, kerülve a további vitát. (Az egész kb. másfél óra volt)
Magyarul, nem azért cserélték ki a készüléket, mert hibás. Nem kértek elnézést a hibás készülék miatt.
Csak egyszerűen a MÁRKA VÉDELME akció oldotta meg a problémám.
Nos, örülök, hogy most jó készülékem van, de sértve érzem magam, és igazságérzetemet, hogy ezzel nem a hibát akarták orvosolni. Nehezére esik a Pannonnak? azt mondani, hogy elnézést kérünk a hibás telefon miatt, ezért adunk egy jó készüléket, reméljük ezzel elégedett lesz.
Kikérem magamnak! Tőlem nem kell megvédeni a SIEMENS márkát. Én csak használható telefont akartam. Nem kellett volna ezzel a MÁRKA VÉDELME dumával megalázni.
Kérem Önt, hogy az IMEI: 350673525245783 c45-s készüléket vizsgáltassa meg (ne egy 5 perces antenna teszttel, esetleg próbálja valaki használni néhány napig), mivel a hiba a pannonnál két alkalommal is mutatkozott (nem az én kitalációm), így várhatóan jelentkezik.
Kérem, tiszteljenek meg a vizsgálat eredményével, és NE tekintsenek egy problémás ügyfélnek.
Mar bocs, de en azt kerdeztem toluk, hogy MIERT nem lehet, mert mivel en nem vagyok annyira jaratos a temaban, lehet, hogy nem jol csinaltam valamit, de OKA kell, hogy legyen.
Erre az OKra kerdeztem ra nagyokos, es erre tenymegallapitottak.
Ha teged megkerdeznek miert esik az eso, te azt
valaszolod, hogy esik az eso?
Mielott meg barkit lehulyeznel, elobb birkozz meg a szavak jelentesenek tanulmanyozasaval es probald meg az ERTELMET is eszrevenni a mondatoknak!!!!
Ezutan mar joggosabban lehulyezhetsz barkit. Bar ez az epito jellegu hozzasszolasod is azert jelzi a szellemi szinvonaladat. Mar bocs. Es az ekezetek hianyaert is, remelem igy is ertheto.
Ahogy nezem az enyimet, nem lehet javitani, minha egybe lenne ganyolva. Szerintem olcsobb, mint egy aksi, de azert nem merek semmit mondani. 5000 korul realis?