Na, TT: jovunk Nyiregyhaza fele, baktat elottem egy, szepen, dicseretesen, de tenyleg. A baratnom azt mondja: DE ARANYOS KIS AUTO! mondom neki: ez egy sportkocsi lenne.... Erre o: ne hulyeskedj mar! Hat o keveset ert az autokhoz, es roppant elfogulatlan, de ha neha komolyabb sportkocsit lat, sohasem mondja, hogy aranyos....
attól sportautó, hogy úgy érzed magad benne.
attól, hogy BRUTÁLIS.
brutál erő, brutál futómű. nemcsak elgyorsulni kell, be is kell (tudni) fordulni mint állat.
kőkemény futómű, plusz stabilizátorok, sperdifi, jó gumik(!), hajtás hátul. ha bármelyiket nem tudja ezek közül, az nem sportautó - esetleg szép gyors sportOS autó.
valaki kérdezte - igen, lehet 1800ccm-mel sportautó. csak nem széria utcai Golf IV alvázon. ha értitek mire gondolok :-)
Ezt komolyan gondolták Pech úrék? Ha az én _nem_sportautóm_ 8 másodperc alatt vánszorogna százra, hát t@könszúrnám magam... és mindezt jó pár milláért vesztegetik...
Amúgy valahol már elhangzott a megoldás TT ügyben: vegyél Seat Leon-t, abban ugyanez a moci van 8-))
Hát nekem egy 2400ccm -es 240SX-em van, az új változat, eddig meg voltam elégedve a teljesítményével. Pár napja kölcsönkaptam egy új 3000GT -t (TwinTurbo, 4 kerék meghajtás és kormányzás...) Jaj!! 5.2 alatt százon voltam (az adatok szerint legalábbis).
Azért én mégiscsak a sajátomat szeretem igazán :-)
"A 20 szelepes turbómotor az autó megjelenéséhez méltóan gyorsul, illetve szorítja az ülésbe a vezetőt, a sebességváltó pedig ideális társ abban, hogy 8 másodperc alatt már 0-ról 100 km/h-ra gyorsítsunk."
Kedves Kukurikú!
Én nem hallottam még 1.8-as sportautóról!
1ébként egy felnagyított játékautónak néz ki, csak a "3 éves korig ajánlott" felirat hiányzik....
Tudjátok, olyan helyes kis gömbi, nem vágja meg magát a gyermek! :-)
A reszben zaro differencial egy kicsit homalyos. Ha jol tudom az LSD (Limited Slip Differential), mindig a jobban tapado kerekre terheli _fokozatosan_ a nyomatekot. Pl ha jobbra kanyarodsz az Integraval es tolod neki mint diszno akkor nem fog kifele megindulni a kocsi eleje, vagy ha gyorsan mentel a kanyarban nem fog mind a negy kerekkel megindulni kifele, hanem a bal elso kerekedre juttat nagyobb nyomatekot az LSd mivel erzekeli hogy a jobb mar csuszna, es behuzza a kanyarba az auto elejet. Igy lehet felelmeteset autozni elso-kerek hajtassal. Nekem legalabb akkora elmeny volt, mint a hatso kerek.
Azt nem tudom hogy milyen vezerles van akutyunek de mintha hidraulikusrol hallottam volna.
ESI
Most találtam egy olyan régi GTV-t, amit club-racingra használnak és 1:14,00 alatt teszi meg a Hockenheim kis kört a tulaja. Az autó 3.5 V6-os 24 szelepes, 320 LE és 380 Nm 1600-as frodulaton! Ezzel az idövel sok komolyabb autót is megver pl a Diablo GT-t is, és a Donkevoort kivételével cak agyon tuningolt Porsche-k verik meg!
Miért sülyedt el a topic? Ennyire keveset jelentenek a sportautók?
En ezt nem is mondtam...:) Sot szerintem mar egy 120 Le-s is lehet! De az kezdodjon Lotussal...
Hej, de maniakus vagyok ez ugyben... Na, majd ha gazdag leszek, akkor veszek a DS melle egy Lotust. Elobb a DS...
OPi!
" most akkor hogy all a minosites ? kellene csinalni egy mostani allas szerinti csoportositast, hogy lassuk merre allunk... talan kedves topicgazda lenne szives... :-)"
Bocsi, de én azt hiszem valamirol lemaradtam. Milyen minosítésrol van itt szó? Amúgy szívesen megcsinálom :)!
avantage!
Köridoket nem tudsz írni? A táblázat néhány sora elég meglepo, pl. igen jól szerepelt az EVO és különösen a Lotus 340R és a Caterham Blackbird. Ezek után senki sem mondhatja, hogy egy 170-190 LE-s autó nem lehet sportautó!