Keresés

Részletes keresés

Konnektororrú Creative Commons License 2006.07.10 0 0 444
Van nekem egy nagyon jó barátom, szakmája hentes. Egész életében húzta-húzza az igát, mint egy ló. Nekem mindig a szerencsétlen sorsú Bandi ló jut eszembe róla Orwell Állatfarmjából. Mit tesz Isten, ma a srác az egyik hipermarket grillosztályának vezetője, egészen tűrhető fizetésért - bár ma is annyit dolgozik, hogy két lónak is elég lenne. Mindazonáltal megcsinálta magának az egzisztencsiáját. De az is igaz, hogy ilyen munkabírású fickót nem ismerek még egyet, ugyanennyi munkával, csak kicsit több keménységgel már régen saját húsbolthálózata lehetne.
Előzmény: Törölt nick (443)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.08 0 0 443
Igazad van! Véleményem szerint is, csak a szolgalelkűek képesek ilyen helyeken melózni, de mindenkit nem csinálhattunk mi:)
Előzmény: Konnektororrú (442)
Konnektororrú Creative Commons License 2006.07.05 0 0 442
Ja, és azért meg nem tudok senkit se sajnálni, hogy szegény szerencsétlennek a teszkóban kell robotolnia. Tanult volna valami értelmes dolgot, lett volna töke vállalkozni, azt' urasan megélne. Nem egyetemre vagy hasonlókra gondolok. A becsületes, szorgalmas szakmókusok pl. a mai magyar mércével mérve igen tisztességesen keresnek. Ezt pontos információim támasztják alá autószerelőkről, kőművesekről, víz-gázszerelőkről, villanyszerelőkről, szobafestőkről, esztergályosokról, hegesztősökről, ácsokról.
Konnektororrú Creative Commons License 2006.07.05 0 0 441
Nem arról volt szó, hogy jómodorú-e vagy nem (ez sokszor valóban nehéz), hanem arról, hogy a Taski-ról a bajsza alatt morogba elküld-e anyámba, vagy nem. Ez már messze nem annyira nehéz: nem kell vigyorogni, vagy kedvesnek lenni, egyszerűen be kell fognia a rapcsos pofáját.
Előzmény: Törölt nick (439)
Konnektororrú Creative Commons License 2006.07.05 0 0 440
Az, hogy annak a tahónak mennyire nehéz vagy nem nehéz az élete, pontosan annyira érdekel engem, mint amennyire őt, hogy nekem milyen - semennyire. Velem ne tahóskodjon, mert nem adtam rá alapot. Ha nem így tesz, akkor meg vállalja a következményeket.
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.05 0 0 439
Igaz, az ember nem attól ember, hogy mennyit keres, milyen háza, nyaralója, kocsija van, vagy nincs. Mindenki embernek születik, csak a neveltetése, az életkörülményei változtatják meg, nem mindíg úgy, ahogy azt a társadalom elvárja.
Egyébként meg, néha nem csodálkozom, hogy egy-egy embertársunk úgy viselkedik, ahogy....el kell tartani a családját, szimpatikusnak kell lenni a szomszédnak, meg kell felelni a melóban, példát kell mutatni a gyerekeinek, a legjobb menynek, vejnek kell lenni, hogy a kedves mama is örüljön, napi 16 órát kell gürizni, hogy befizessék a havi rezsit, a kölköket be kell iskolázni és persze meg kell venni azt a farmergatyát is az üzletben, amit az asszony kinézett, mert ugye a "Pirikének is olyan van."
Sok középkorú nem képes felfogni, hogyan lehet az, hogy egész életükben güriztek a szaros kis kétszobás kéglijükért, a Skodáért, és a minden 10. évben egszeri egyhetes kempingezésért, miközben az aranyifjak a sportmerciben bömböltetik a zenét, és a legmenyőbb csajokat furikáztatják nap-mint nap.
Szóval ha ezt végiggondolom, valóban nem egyszerű mindíg, mindenhol és mindenkor kedvesnek és jómodorúnak lenni.
Előzmény: Törölt nick (438)
Konnektororrú Creative Commons License 2006.07.03 0 0 437
Szerencsére odáig nem jutott a dolog, elnézést kérettem vele, aztán minden ment tovább a maga útján.
Előzmény: Törölt nick (433)
MIHALY1963 Creative Commons License 2006.06.26 0 0 435

 

 Hali!

 

 Még mindig nem jött válasz sehonnan.

 

 Mihály József

uj_nick Creative Commons License 2006.06.24 0 0 434
Ha veszek egy kocsinyi árut, de a pénztárnál nem tudok fizetni, akkor mi van? :)

Ugyanis ha mégegyszer megyek a Tescoba, akkor tuti nem viszek pénzt magammal, csak a bankkártyát. Ugyanis ott nem lehet vele fizetni. A pénztáros csak huzogatja, összekarcolja, s azt próbálja bizonyítani, hogy nem jó a kártyám + vegyek ki pénzt az automatából + adjak neki kpt. Már kétszer jártam úgy, hogy kénytelen voltam kpval fizetni. Elég idegesítő, hogy utána meg vehetek le pénzt 400Ft extra költségért. Ja, a benzinkúton és más boltokban tök jól műxik a kártyám.
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.21 0 0 433
És még van foga?:)
Előzmény: Konnektororrú (432)
Konnektororrú Creative Commons License 2006.06.20 0 0 432
"Ja a kérdésem az, hogy felétek is az a divat, hogy a legnagyobb forgalomba az élete árán is áttör a tömegen a takarító a géppel?"

Ugyan a budaörsi Auchanban volt, de nekem egyszer a takarító még a foga között tahó módon be is szólt, hogy milyen bunkó vagyok, hogy nem takarodok félre az útjából. A közelben kiállított kenyérsütő gépek egyike kis híján a fejére húzva végezte.
Előzmény: Törölt nick (431)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.15 0 0 431
Úgy látom nem vagyok egyedül a bosszúságommal. Ma bementem a mi üzletünkbe és bosszankodva tapasztaltam, hogy a rengeteg vásárló alig tudott közlekedni, mert mindenütt szétdobált dobozok, elhagyott békák, rosszkedvű polcpaloló ,melósok stb.
Az illatszer résznél egy egész polcnyi cuccot borított le egy polcszervízes a lábaim elé közvetlenül, úgy, hogy nagyon megijedtem, mert nem túl rég jöttem ki a kórházból és féltettem a műtéti hegem:(
Annak meg külön csak gratulálni tudok, aki kitalálta, hogy a jégkrémes hűtő fölötti polcon helyezzék el a zacskós leveseket!Valóban sűrűn szokták a levesporokat itt keresni:)
Valaha én is a kereskedelembe kezdtem, de hamar rájöttem, hogy nem az én világom, de arra még emlékszem, hogy tanították, hogy időnként fenekestől fel kell forgatni az üzletet, a termékeket merőben más helyre kell átpakolni, mert a vevő így kénytelen lesz körülnézni és nem megszokásból megy a lisztes polchoz.Így kénytelen csóringer expedíciót indítani a finomliszt megtalálására, és míg keres, addig sok minden egyebet is beledob a kosarába, valószínűleg azt is amire az égvilágon semmi szüksége jelen pillanatban.
Szóval nagyjából ennyi a stratégia amit valaha tanítottak, de lehet, hogy ez ma már nem így van, puszta véletlen.
Mindenesetre én mostanában inkább a másik nagyáruházba megyek, mielőtt valakinek sikerül rámborítani rendesen a polcot, vagy átmennek rajtam a takarítógéppel.
Ja a kérdésem az, hogy felétek is az a divat, hogy a legnagyobb forgalomba az élete árán is áttör a tömegen a takarító a géppel?
Előzmény: Mágnás misi (427)
Törölt nick Creative Commons License 2006.06.15 0 0 430
Tudom ez nem vígasztal, de ma vettet egy másik városban ennél az intézménynél két ffi nadrágot. Kiírva 1700 Ft. körüli összeg volt, a pénztárnál 2100 körülit fizettünk/db.
Nekem már nincs erőm sem és kedvem sem reklamálni, mert sokszor kellett már 10 perceket sorbaállnom a vevőszolinál és meguntam.
Valószínűleg inkább el fogok menni máshová vásárolni..
Előzmény: városlakó (429)
városlakó Creative Commons License 2006.06.14 0 0 429

Néhány dolgot akartam vásárolni, a (szolnoki) Tesco pont útbaesett és bementem. Az üdítős résznél láttam, hogy a Szentkirályi ásványvíz 1,5l most akciós áron 89Ft-ért kapható. Vettem is egy kartonnal, majd a pénztárnál 109Ft-ot számlázott ki darabjáért a gép. A pénztárosnak azonnal jeleztem problémámat, aki megpróbálta az ásványvíz kartonján lévő vonalkódot is lehúzni, de így 654Ft-ot számlázott le a gép (6x109Ft). Ezek után azt mondtam visszamegyek az üdítős részre és idehozom a papírt, amire ki van írva, hogy 89Ft. A pénztárosnak megmutattam, erre azt mondja, hogy majd a vevőszolgálatnál kifizetik a különbözetet, de vigyem vissza a papírt. Visszavittem, utána megyek a vevőszolgálatra. Az ott lévő eladó tekintetén látszott, hogy elege van mindenből, mi a fenét akarok. Elmondtam a problémámat, azt mondja, hogy megnézi. Az a csigalassúság, ahogy elindult az áruház másik végébe az üdítős részhez, az valami borzasztó volt. 10 perc múlva megérkezett, nem szól semmit, azt látom elkezd előszedni valami papírt, majd azt mondja kér egy ásványvizet. Kitöltötte a papírt, majd kifizette a 120Ft-ot. Azok a pofák, amiket vágott...

Gondolom teljesen fel volt háborodva, hogy 120Ft-ért miért reklamál az ember, de akkor is, rajtam kívül még hány embert verhettek át???

Semmi elnézés kérés, se köszönés...

 

Elkeserítő az, hogy ha az ember nem figyel úgy átverik mint a huzat, de ha szólsz, akkor meg pofákat vágnak és kígyót békát mondanak rólad. Még nekik áll feljebb, nem borzasztó?

MIHALY1963 Creative Commons License 2006.06.14 0 0 428

 

 Hali mindenkinek !

 

 Még nem kaptam választ sehonnan.

 

  M.József

Mágnás misi Creative Commons License 2006.06.14 0 0 427
Pár szívatás után kezdek leszokni a Tescoról, minap bementünk, de át volt rendezve az egész, egy-két dolgot vettünk, oszt otthagytuk.
Egy darabig megint nem megyünk.
Pedig nem kevés pénzt hagytunk ott az évek során.
MIHALY1963 Creative Commons License 2006.06.09 0 0 426

 

 Igen, elhoztam. Lehet nagyon naívnak tűnik amit mondok. De az nem lehet, hogy mindig mindent meglehessen úszni.Sajnos a környezetemben is engem néznek "bolondnak", hogy  írok ez ügyben.

Én még nem adtam fel az igazságba vetett hitemet.

Vagy mégis ?

 

Üdv:M.József

Előzmény: Wormie (425)
Wormie Creative Commons License 2006.06.08 0 0 425
A panaszkönyvbe beírt oldal másolatát elhoztad magaddal? Ha nem kapsz rá választ 30 napon belül, azt is lobogtathatod a fogyasztóvédőknél.
Előzmény: MIHALY1963 (422)
MIHALY1963 Creative Commons License 2006.06.08 0 0 424

 

 Köszönöm a tippet.Elküldöm.

Előzmény: Zitka (423)
Zitka Creative Commons License 2006.06.08 0 0 423

Szerintem ide is elküldheted ugyanezt az e-mailt, csak a nyomaték kedvéért... :-)

 

Csongrád Megyei KH Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

Igazgató: Pálkúti Istvánné

6741 Szeged, Rákóczi tér 1/A.

6741 Szeged, Rákóczi tér 1/A.

tel: (62)562-603

fax: (62)562-602

fogyved@csmkozig.hu

Előzmény: MIHALY1963 (422)
MIHALY1963 Creative Commons License 2006.06.08 0 0 422

 Hali !

 Tegnap jártam a ASzentesen lévő Tescó áruházban és az alábbiakból kiderül, hogy jártam.Válasz még nem érkezett az e-mailemre.

 

 

 

Feladó: "Fer-M.L. Bt." <fermlbt@vnet.hu>
Címzett: <internet_feedback@hu.tesco-europe.com>
Tárgy: Ár játék
Dátum: 2006. június 7. 13:32

Tisztelt Cím !

Tegnap előtt jártam az Önök Szentesen lévő áruházában.
Ballagási ajándékot kerestem (konkrétan videokamerát).
Találtam is egy Panasonic készüléket 84,900-forintos árban.
Ma elmentem megvásárolni (miután a többi ajándékozóval is egyeztettem)a készüléket.
Vettem hozzá még kazettát és kamera táskát is.
90000 forint volt nálam gondoltam ez bőven elég lesz.
Amikor a pénztárgépbe került a termék már nem 84900 hanem 89900 forintba került.?!
Mindenki meglepődött én közöltem, hogy ez így nem oké.
A kiszolgáló nagyon udvariasan kis türelmet kért ( ami már fogytán van mert álltalánosan jellemző az Önök áruházaira, hogy legszívesebben 5 embert foglalkoztatnának üzletenként és így nagyon sokat kell várni)és telefonon felhívta Oláh Szilviát az áruház nagy asszonnyát (igazgató helyettesét).
Ő nem engedélyezte, hogy a termék árcimkéjén szereplő árért vigyem el a terméket.
Ekkor én mentem az információs pulthoz ahol elmondtam mi történt, és nagyon segítőkészen ismét
vissza tértünk a műszaki osztályra ahol ismét telefon,elutasítás(a nagy asszonytól),vissza az információhoz,panaszkönyv,egy másik szintén nagyon udvarias hölgy,érdeklődés mi a problémám,telefon a nagy asszonynak, elutasítás.
Ahogyan a panaszkönyvben leírtam nagyon megkérdőjelezem kereskedői vénáját az Oláh Szilviának ezt itt is állítom.
Honann veszi a bátorságot, hogy egy egész áruház megitélését ilyen negatívan befojásolja az ő inteligenciájának hiánya. Arra nem is merek gondolni, hogy ez így van kitalálva.
Ha megtetszik egy termék a vevőnek, megveszi és amikor a pénztárnál fizetéskor derül ki a turpisság
akkor ha kicsit mérgesen is de elviszi a drágább áron. Nyereség szempontjából oké de a korrektség ??
Ez a kereskedelem (nekem is üzletem van ) lejáratása.
Szerintem ez az eset egy újság cikket is megér a helyi lapokban.
Nagyon nem szeretném, ha a nagyasszony bosszút állna a teljesen korrektül eljárni próbáló eladókon.
Egyébként én rendszeresen járok vásárolni ebbe az áruházba és eddig semmi problémám nem volt.
Hasonló dologról hallottam ( az akciós virág mire a pénztárhoz ért megdrágult ) de eleddig csak pletykának tartottam.
Ezek után sokkal óvatosabb és figyelmesebb leszek Önöknél.
Várom válaszukat.


Tisztelettel: Mihály József

HexeCica Creative Commons License 2006.04.10 0 0 421

Teljesen igazad van, ugyanezt a kérdést ismerősöm is feltette az ügyfélszolgálatnak, erre megrántották a vállukat....

Arra kíváncsi lennék, hogy egy illetékes hogyan vélekedne erről, milyen ötlete van egy ilyen problémára.

 

Előzmény: Törölt nick (420)
HexeCica Creative Commons License 2006.04.09 0 0 419

 

Szia!

 

Egy ismerősöm hasonlóan járt, mint Te, visszavitt egy kifogásolt CD-t, Vagy DVD-t, nem tudom pontosan, de az volt a lényeg: ki van bontva, tehát nem orvosolják a problémáját... Ember vissza akarta kérni a terméket, aztán jött a feketeleves, merthogy nem, hogy nem adták vissza, hanem még jegyzőkönyvet akartak írni, a személyes adataival, az igazolványait le akarták fénymásolni, és alá akarták vele íratni.

A srác a pultra csapott, valahogy visszaszerezte a pénzéért megvett, de selejtes árut, és otthagyta őket...

A jegyzőkönyv azért készült volna, hogy a vevő elismerje, hogy jogtalanul reklamált, és a teszkó semmiért sem felelős...

 

 

Előzmény: Törölt nick (416)
HexeCica Creative Commons License 2006.04.09 0 0 418

Csak az élvezet kedvéért, újabb történet: (Anyukám szerint vonzom ezeket)

 

Egy het kirándultunk, és a komáromi Tescoban kötöttünk ki egy gyors hidegebéd vásárlás céljából.

Vettünk 6 zsemlét, 1 tömlős kempingsajtot, némi felvágottat, és innivalót, fél szatyor cucc volt, 4, vagy 5 tétel. Ehez képest sok volt a végösszeg... kifele menet néztem át a blokkot, és lám, lám..... 6 zseme, és 6 kemignsajt van leblokkolva!!

A pénztáros beütötte a szorzót a zsemlénél, az addig rendben, hogy az egy darab szóló tömlős sajtnál milyen apropó folytán szorzott azt nem tudom.

Visszamentem, szóltam neki, elküldött az információhoz, ott bemutattam a szatyrot, a termékeket, a blokkot, az arányokat. MAjd egy formanyomtatvány kitöltése, aláírása után egy hang és szó nélkül, méla unalommal, és egy enyhe fintorral visszakaptam az 5 db nem megvásárolt sajt árát, ami kb 770 Ft volt.( a vásárlás valós összege nem volt ennyi!!)

Tök jó, nem aláztak le, nem vitatkoztak, nem vágták hozzám a pénzt, igaz, annyit sem mondtak, hogy "bocs, vazze" nemám, hogy "elnézést"!!!!!!...

Hát ennyi:))))))

Tombolda Creative Commons License 2006.04.08 0 0 417
Akkor meg mit keresel itt? Mehetnél söprögetni inkább a szart a boltokban. Ja nem. Pénzügyi szolgáltatások értékesítése. A legfontosabb a vevőknek.
Előzmény: Tesco Pénzügyi Partner (414)
Tesco Pénzügyi Partner Creative Commons License 2006.04.03 0 0 414

 

Kedves "HexeCica",

 

Visszajelzését köszönjük, ám a Tesco Pénzügyi Partner pénzügyi szolgáltatások értékesítésével foglalkozik a Tesco-ban, a leírt problémákkal kapcsolatban nem tudunk segíteni. Amit tehetünk, hogy továbbítjuk panaszát az illetékeseknek.

 

Üdvözlettel,

 

Tesco Pénzügyi Partner

Előzmény: HexeCica (413)
HexeCica Creative Commons License 2006.03.28 0 0 413

Kedves Tesco Pénzügyi Partner!

 

Ha már Önökre találtam, akkor feltennék néhány apró kérdést, amelyre talán tudják a választ.

 

Bizonyos okok miatt már nagyon ritkán járok a Tescoba...  gondolom legyintenek egyet: hjja egyel több vagy kevesebb vevő, mindegy... mert ahogy lentebb olvastam, van ahol igy állnak a problémamegoldáshoz.

 

Az évek során (szintén a pécsi Makay úti áruházban ) utolért, szinte minden egyes vásárlásnál tapasztalt átvágások szoktattak le a teszkós nagybevásárlásokról.

Apróságok:(?)

miért nem egyeznek a pénztárgépek árai a kiírtakkal?

hogyan lesz pl: a 99 FT/ kg-os árból a pénztárnál 399 Ft/ kg.-zöldségeknél rendszeres-

miért keverik össze a polcon az akciós terméket, a teljesárúval?

hogy kerül ki olyan áru a pultokra, amelyeket nem lehet kifizetni, mert nincs ára?

miért van hatalmas plakáttal kírva egy ár, aminek semmi köze a valósághoz?

néhány akciós termékből miért nincs kirakva, ha az ember rákérdez akkor kiderül, hogy van, de tudatosan nem teszik ki (konkrétan sajt)

Miért van olyan áru kirakva amelynek a szavatossági ideje ki van satírozva feketével?

miért mutat más mérleg kevesebbet, mint a Tescoé???????

 

 

Ezek gyűjtő kérdések amelyek zömében az árrakkal vannak összefüggésben, a termékek minőségét -hűtés, tárolás, címkézés- nem is kezdem el leírni.

Az utóbbi években nem volt olyan vásárlás, amikor ne kelljen a vevőszolgálathoz menni reklamációval.

 

Veszek 2 db pogácsát, 12 van blokkolva;

veszek virágcserepet, 3 különböző méretben, különböző árral, és a legdrágább árán van szorozva mind;

Veszek kimért terméket, lemérem itthon, kevesebb, lemérem máshol; kevesebb;

és reggelig sorolhatnám

 

Az árleolvasó nem működik, jó ha egyet lehet találni az áruházban ami talán üzemképes....

 

Volt olyan is, hogy valamit vettem ami  mindössze 20 forinttal tért el a meghírdetett ártól, de szóltam érte, én visszakaptam a különbözetet, de mások nem, sem aznap, sem másnap, sem harmadnap, sem negyednap amikor még mindig ugyanúgy volt a kiírás, és ugyanúgy drágább volt a pénztárnál..

 

Legutolsó bevásárlásunk során, 11 ilyen "apró" átvágást számoltunk össze....

 

A kérdésem: miért nem lehet tisztességesen kereskedni?

Miért nem lehet korrekten kiírni az árakat, beállítani a pénztárgépeket, a mérlegeket?

Miért nem tud a Tesco becsületes munkát végezni?

Miért útálják ki az embert a vevőszolgálatnál, sokszor többtízperces álldogálás után, miért beszélnek a vevőkkel lekezelően, kioktatóan, ha visszakérdi a pénzét??? miért úgy adják vissza, hogy csattog az apró a pulton, és még a tisztességes vevő érzi pocsékul magát?????

 

Most itt abbahagyom, legalább volt egy "Tesco-közeli" forum ahol megvető tekintetek, grimaszok  nélkül feltethettem kérdéseimet.

 

Köszönettel:

 

HexeC.

 

Előzmény: Tesco Pénzügyi Partner (412)
Tesco Pénzügyi Partner Creative Commons License 2006.03.28 0 0 412

Tisztelt Bogárdi János,

 

Engedje meg, hogy későbbi levelére válaszoljak először: amennyiben megőrizte a vásárlás blokkját, és a sajt csomagolását is, mindössze annyi a teendője, hogy visszaviszi őket az áruházba, ahol vásárolt, és a különbözetet, amennyivel többet fizetett, visszakapja.

 

Március 1-én kelt levelével kapcsolatosan pedig elnézését kérjük a késői válaszért, de mindenképpen szerettünk volna utánajárni a kérdésnek, mielőtt bármit is reagálunk rá. Természetesen nem a reklamáció jogossága volt a kérdéses, hanem az, hogy hány pénztárnál hibásodott meg a kártyaleolvasó, és mik lehettek ennek az okai. Szeretném jelezni, hogy bár a kártya a Tesco Pénzügyi Partner terméke, a leolvasókat valóban nem mi üzemeltetjük, ezek OTP terminálok.

 

Levelét megkapva azonnal utánajártunk a dolognak, és az eltelt 3 hét alatt a leolvasókat meg is javították, tehát mostantól elvileg semmi nem akadályozza abban, hogy a Pécs Makay úti Tesco áruházban is tudjon Tesco Bevásárlókártyával fizetni. Ezen túlmenően a kártya gyártójával is felvesszük a kapcsolatot, hogy teljeskörűen felderíthessük a hiba okait.

 

Elnézését kérjük az okozott kellemetlenségekért, és kérjük, hogy azonnal jelezze, ha a jövőben is hasonló problémával szembesülne.

 

Üdvözlettel:

 

Tesco Pénzügyi Partner

 

2006. március 23.

Konnektororrú Creative Commons License 2006.03.25 0 0 411
Ez benne van ezeknél a pakliban. Rendszeresen vannak egész irreálisan nevetségesen alacsonyra árazott termékek (a múltkor épp pölö valami húsféleség volt jó 300 forinttal olcsóbb, mint amennyi lenni szokott, és még lejárt se volt), ezeket mindig fokozottan figyelem, mikor a pénztáros beüti, és naná, hogy szinte mindig jóval magasabb árat üt be, mint ami ki van írva! Az üfsz pultnál való reklamációra ezután olyan természetes módon fizetik ki a különbözetet, hogy jól láthatóan ez náluk "üzemszerű", a napi rutin része. Mondjuk, ha napi 1000 vevő nem veszi észre, hogy átlag 2-300 froncsival átizélik, az már 2-300e/nap tiszta nyereség a teszkónak :-////
Előzmény: Radix (410)
Radix Creative Commons License 2006.03.18 0 0 410
No, hát válasz eddig nem érkezett márc. 1-jei emailemre, és valószínűleg már nem is fog...

TESCO sagam újabb epizóddal bővült ma.

Óvári "Trappista sajt kilós". Akciósan a hátoldali cimke szerint 999 Ft/kg. Vettem egy 888 Ft-os darabot. Gyanúsan sokat fizettem. Otthon számlaelemzés: edami sajt 1/2 kg 1549 ft értékben van beütve. 661 Ft-os bukta, vagy ha úgy tetszik, 1,7-szeres túlfizetés.

Felhívom ÜSZI-t. (Naná, hogy 06 20-as, naná, hogy gombnyomogatós callcenter, naná, hogy minden vonal foglalt. Hívja újra. Úgy is lett.) Másodikra sikerült.

T. ügyfélszolgálatos készséges, azonnal tudta miről van szó (talán már másoknál is előfordult?). Két vonalkód van a csomagoláson, esetemben - pechemre - nem sikerült a jót a pénztárosnak eltalálni.
Előzmény: Radix (407)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!