Hozzáteszem, hogy elsősorban nem városban használom. Heti egyszer teszek meg vele 140 km-t, remek felületű aszfalton, tempomatot 90-re állítva. Szerintem ez a lehető legjobb használat a kocsinak. :)
(Ilyenkor akár 8 alá is lemegy a fogyasztás a kompjúter szerint.) Néha viszont elgurul a gyógyszerem, hiszen az a sorhat hang azért kívánja, hogy oda-odalépjek időnként. Az ilyen eset viszi fel az átlagot 9-re.
Az van hogy sok valasztasom nincs ha a BMW-t nezzuk. 3-as szeria kicsi. E34 szinten. E39-bol csak a fekete jon be M-packos mondjuk az nagyon. E38-bol nem kapok 2M-ert normalisat. Marad az E60. Korabeli Audinal es Mercinel is szebb szerintem.
Valahogy az E60 az egyetlen BMW (legalábbis amíg ki nem jöttek a most gyártott hódfog vesés típusok), amibe nem látom bele egy elegáns, szép BMW arányait, 1 forintot nem adnék érte. Az összes többi azért hordozza a BMW-s karaktert, de az E60 szerintem nem.
Herbál árúsok és ember csempészek kedvence lesz a választás az E60 525i. Ha megszívom akkor megszívom. Max csinálok vele egy WhistlinDiesel féle durability tesztet. Kevés az értelmes darab és az eladók is hát.. meg kell nézni kitől veszi az ember. Köszi mindenkinek a segítséget óriási pozitív csalódás az egész BMW-s közösség itt és Facebook-on is. Ha érdekel titeket akkor majd megmutatom mit sikerült összekukázni :)
Remélem azért majd egyszer sikerül mennem egy kört egy jó E34-el még ha csak az anyóson is mivel vezetni nem tudom mert 8 méter hosszú a lábam.
Igen ez jogos bár nekem a 178e km az legalább 10 év alatt kerülne bele. Ha 39 lesz akkor 28i. Manuál váltó az biztos bármit veszek. De ha játszik a 25i akkor lehetne E60-is abba is ezt tették. Külsőre nagyon jó ültem is benne vasárnap amikor az E34-et néztem mert ilyen is volt a tulajnak és belepofátlankodtam. Itt nincs baj a térrel. Aranyközépútnak látszik a 20i és a 30i között.
Magamnak tàkos relatív megoldható. Az A4-ből kiindulva bár ez egy faék technika egy 39-hez képest eddig egyszer vittem szerelőhöz az is egy hibakód olvasás volt. 6 év 90 ezer km.
3 év alatt 178k km-t mentem egy faceliftes 30D-vel, 95% autópálya, 130 tempomat. Ez idő/km alatt kicsivel több, mint 4 Mio Ft-ot költöttem a szervizére, amiből cca 300k Ft volt a "nem szükséges" karosszéria munka, az összes többi ahhoz kellett, hogy mindig menjen, megbízhatóan. ha jó volt, akkor nagyon jó volt, de a mai eszemmel arra a "menésre" - azért az árért - egy Octavia 1.6 CR TDi 6-os manuált vennék.
Ha 39-nél maradsz, és azzal a futásteljesítménnyel, amit írsz, akkor 25, vagy 28i-t mondanék, manuál váltóval, és a vétel-átírás után maradák 4-500e ft-tal.
9 literes fogyasztás, dinamikus közlekedésre alkalmasság, szép hang, teljesen elégedett vagyok. Eddig kizárólag vízforralási gondjai voltak, de az már négyszer is: vízpumpa lapát elfáradás, viszkóventilátor elfáradás, termosztát elfáradás, legutóbb pedig a kiegyenlítő tartály kupakjáról derült ki, hogy nem zárt hermetikusan.
Nikasil probléma nem volt, sem bármi hátránya az alublokkságnak.
Bármilyen bajor vasat veszel, tarcsiba legyen min. 1 guriga, ha nem tudod magadnak tákolni. Ez már nem csak a lefutott bömbikre igaz manapság-durván elszaladtak a szervízdíjak/alkatrészárak.
Ha ez nem fér bele, kétszer fox neki örülni: vételkor/elpasszoláskor. Tanulj a más kárán, még nem késő.
Nagyon sok az érv és ellenérv. Ezért is sajnálom hogy az E34 nem jött össze mert ott 100%-ra tudtam mit keresek. 25i és pont.
Ezen átlendülve az E39 lett a célpont.
30D-re mondják hogy megbízható, nem eszik nagyon sokat de cserébe nyomatékos. Alkatrész van és nem is drága. Viszont az átlag futás az valahol 700 ezer körül lehet bennük. Most szenvedjek télen az indítással? Porlasztókkal? Meg úgy az egész üzemanyagrendszerrel?
23i kevés oké. 25i az M54 az se jó oké. Marad a 28i. Itt is lehetnek bajok mert hol nem és a fogyasztás a duplája a 30D-hez képest. Viszont ez legalább be fog indulni mindig - remélhetőleg.
Most ha azt nézzük hogy veszek valamit és 30 ezer múlva felrobban olyan szar az nekem bő 2 év boldog futás. Ennyi erővel vehetnék E60-at is 25i-t M54-el vagy 25/30D-t M57-el. Itt is a tábor olyan megosztó hogy nemigaz. Valaki úgy megszívta vele mint az állat másik meg azt mondja hogy 150 ezret ment vele és olajat cserél csak. Kinek lehet hinni? Elektronika tényleg egy hulladék bennük vagy nem? Csapágyas lesz a 25/30D motor és 1M a felújítás vagy nem? Minél többet kutakodok és olvasok annál jobban nem tudom mit keresek. Ezzel elmegyek egy másik fórumra hogy még bizonytalanabb legyek. Rálocsolom az összes pénzem az A4-re és kész. Ez legalább elvitt mindig oda ahova akartam. És úgy vettem hogy AFN legyen a motor me' az jó. És az is.
Akkor annyit megy mint en. Meg mindig vacilalok a 30D es 28i kozott de ez segitett. Ami miatt talan jobb lenne a 30D az hogy minden bokor alatt van hozza motor vagy barmi alkatresz es a fogyasztas is jobb. A benzinessel meg kevesbb gond lenne de ha van akkor nagyobb szivas nem? Manual lenne mind ketto.
Hogy erre eddig nem gondoltam.. :D A következő kiszemelt a 39 már csak azt kell eldöntenem hogy a benzines vagy a diesel a nagyobb roller. Remélem ebbe már el fogok férni..
Felgyújtom magam. Akkor vehetek bármi M-es benzines legyen az 39 vagy 60 pre vagy facelift ha már alu mind. Vagy 30D-t az még vas blokkos volt egy ideig. Igen amúgy igazad van US-ben volt vasblokkos a 39.