Csak az asszonytól, mikor rájön, mennyi vackot vásárolt össze az ember a..."jólesz az valamire"...
Tapasztalatból hallottam...... :-P
Bár, kicsit furán nézett rám párom nemrég is, mikor azzal jött haza, hogy az önindító megköszönte az eddigi áramot és törődést és csak kerreg, én meg benyúltam a megfelelő ládába és elővettem egyet...
Kicserélni meg....
Én....mondom én, úgy vagyok ezzel, hogy nem szeretek feleslegesen alkatrészt cserélni.
Csak azért mert van új belőle, egy működő alkatrészt nem cserélek ki.
Nem szeretek bolygatni semmit, ami működik, javarészt csak baj van belőle.
Hát a szerelő esküszik rá hogy jól rakta össze! Most vettem egy lambda szondát esedékes már 250 ezer km után mondják a hozzáértők. A hétvégén szereljük be. Lehet hogy használni fog a fogyasztást illetően.
Én a Sumo-tól vettem, bő éve. Azóta is jól működik.
De ha valamiért kikell vennem, akkor kicsit reszelek/csiszolok a kapcsolók elején, mert kicsit vastagabb vagy rosszabb, mint az eredeti aztán kicsit "kényelmetlen".
Vennem kell bal oldali elektromos ablakemelő kapcsolót WagonR+ -ba. Az új utángyártott, használható minőségű? Már többször szétszedtem a régit..új kell
Van egy olyan problémám a 2001-es Wagoneremmel, hogy 1-2-3 fokozatokba menet közben gázadásnál picit, de gáz elvételekor motorféknén kerregő hangot ad ki a váltóból. 4-5 fokozatokban semmit. Ha menet közben kidobom üresbe akkor sincs semmi hang. Kuplung nem zajos sem kiemelve sem összezárva. Valaki találkozott már ilyen problémával? Ha igen akkor mi a megoldás illetve mi okozza a bajt. Köszi előre is a segítséget.
Sziasztok! Nem tudom mi lett a wagonkámmal egy literrel többet fogyaszt semmi változás nem volt a felhasználásban. Hol keressem a hibát? 250000 km van benne. g13bb. A lambda szonda csere nem lenne aktuális a sok kilométer miatt?
Azon nem tudom hol van, de az Igtnis motoroson jóformán a fojtószelep alatt. Ujjnyi gumicsövön egy kis fém csavar. Kitekerni és amikor megjelenik a víz, akkor teljesen betekerni.