Ha lesz egy beta verziód, vagy valami használható, szívesen látunk a mapteszt topicban és akár egy mapteszt résztvevő mapja is lehet, sőt ha igazán jó, akkor a szervereken is ott lehet.
Na, a buildVisLeafs-on mar tul van a render , nem is olyan veszes (1h), hanem most a Make Scale-el szarozik de irdatlan sokat. A wincsit ugy 50%-utan orakig tekeri de semmi, 50%-ig viszonylag gyorsan elmegy de aztan kesz... Azt hiszem kell meg min 128Mega. Ez a makeScale folyamat pontosan mit csinal, nem tudod veletlenul?
Ezeknek az epuleteknek "jellegzetesseguk" ezek a "lyukas" erkelyek. Eleg jol nez ki ahogy ezeken atlatni a sky texturara ezert nem szivesen tomnem be oket.
En is azokra gondoltam. Tulajdonkeppen egy 10emeletes panel ponthaz-rol van szo B] es szerintem az erkelyek okozzak a gondot (ezeken van transzparens textura). Persze egy erkely csak 4 brush-bol all es ebbol 6 face-en van tp. textura. De van osszesen 63 erkely, ugyhogy ki is jon az az 1400-1500 face, hm. Vegre sikerulne mar egy render
En is azokra gondoltam. Tulajdonkeppen egy 10emeletes panel ponthaz-rol van szo B] es szerintem az erkelyek okozzak a gondot (ezeken van transzparens textura). Persze egy erkely csak 4 brush-bol all es ebbol 6 face-en van tp. textura. De van osszesen 63 erkely, ugyhogy ki is jon az az 1400-1500 face, hm. Ha vegre sikerul a render hozok kepeket.
Van egy map amit a hlrad iszonyat sokaig szamol...
10%-al ugy 1/2-ora alatt vegez. Pontosan a BuildVisLeafs-rol beszelek ami felzabalja az osszes ram-ot es kin kivarni (tulajdonkeppen egyszer sem vartam ki).
Egy-ket adat a map-rol:
10509 faces
52977 base patches
1464 opaque faces
36 direct lights
1. Na csak vetnek vegre arnyekot ugyhogy a zhlt_lightflags entiti parametert ("2"-es kulcsertekkel) nyugodtan lehet hasznalni a celra (entiti is vessen arnyekot)
Helo, kerdes: Hogyan tudom elintezni hogy entity is vessen arnyekot? Az entity pontosan: func_wall, solid, FX Amount 255 (transparent textura van rajta). Valahol olvastam hogy egy zhlt_lightflags parametert hasznalva az entity tulajdonsagai(prop.) kozott 2-es kulcsertekkel, zoner renderkeszletet hasznalva, arnyek vetesre birhatok az entity-k na ezt kibrobaltam de nem akar mukodni. Mas: hogyan tudok egy teljesen sik feluletet csinalni (pl. amire aztan transzparens f? texturat tudok normalisan fesziteni). Lapitsak ossze teljesen egy brush-t aztan tie to entity, ezt igy szoktak illetve igy lehet? Koszontem.