Keresés

Részletes keresés

_ham_ Creative Commons License 2001.09.09 0 0 615
Ha lesz egy beta verziód, vagy valami használható, szívesen látunk a mapteszt topicban és akár egy mapteszt résztvevő mapja is lehet, sőt ha igazán jó, akkor a szervereken is ott lehet.
Előzmény: wreckage (614)
wreckage Creative Commons License 2001.09.09 0 0 614
600-as cerka, de szerintem ide a ram keves : 128Mega.
A swap file-t fix 512megara lottem be, talan ez is baj lehet.

A map par jellemzoje:
50000 base patch
14000 faces
1400 opaque faces

Mas:
Egy kis erdekesseg a limitekrol:

MAX_MAP_PLANES          32767
MAX_MAP_LEAFS           8192
MAX_MAP_VERTS           65535
MAX_MAP_FACES           65535 (nalam 14000)
MAX_MAP_EDGES           256000
MAX_MAP_SURFEDGES       512000
MAX_MAP_TEXTURES        512
maximalis patch szam 65535 (n. 50000)

A max patch-szam tullepheto zoner set valamilyen parameterevel, fejbol nem megy.

Random_ Creative Commons License 2001.09.09 0 0 613
Milyen géped van?
Előzmény: wreckage (612)
wreckage Creative Commons License 2001.09.09 0 0 612
Na, a buildVisLeafs-on mar tul van a render , nem is olyan veszes (1h), hanem most a Make Scale-el szarozik de irdatlan sokat. A wincsit ugy 50%-utan orakig tekeri de semmi, 50%-ig viszonylag gyorsan elmegy de aztan kesz... Azt hiszem kell meg min 128Mega. Ez a makeScale folyamat pontosan mit csinal, nem tudod veletlenul?
wreckage Creative Commons License 2001.09.07 0 0 611
Ezeknek az epuleteknek "jellegzetesseguk" ezek a "lyukas" erkelyek. Eleg jol nez ki ahogy ezeken atlatni a sky texturara ezert nem szivesen tomnem be oket.
Moli Creative Commons License 2001.09.07 0 0 610
biztos, hogy kell oda transparensseg?
Előzmény: wreckage (608)
wreckage Creative Commons License 2001.09.07 0 0 609
hehe...bocs
wreckage Creative Commons License 2001.09.07 0 0 608
En is azokra gondoltam. Tulajdonkeppen egy 10emeletes panel ponthaz-rol van szo B] es szerintem az erkelyek okozzak a gondot (ezeken van transzparens textura). Persze egy erkely csak 4 brush-bol all es ebbol 6 face-en van tp. textura. De van osszesen 63 erkely, ugyhogy ki is jon az az 1400-1500 face, hm. Vegre sikerulne mar egy render
wreckage Creative Commons License 2001.09.07 0 0 607
En is azokra gondoltam. Tulajdonkeppen egy 10emeletes panel ponthaz-rol van szo B] es szerintem az erkelyek okozzak a gondot (ezeken van transzparens textura). Persze egy erkely csak 4 brush-bol all es ebbol 6 face-en van tp. textura. De van osszesen 63 erkely, ugyhogy ki is jon az az 1400-1500 face, hm. Ha vegre sikerul a render hozok kepeket.
Moli Creative Commons License 2001.09.07 0 0 606
hat, ize... az atlatszo feluletek.
1400, jezus.
Előzmény: wreckage (605)
wreckage Creative Commons License 2001.09.06 0 0 605
Van egy map amit a hlrad iszonyat sokaig szamol...
10%-al ugy 1/2-ora alatt vegez. Pontosan a BuildVisLeafs-rol beszelek ami felzabalja az osszes ram-ot es kin kivarni (tulajdonkeppen egyszer sem vartam ki).

Egy-ket adat a map-rol:

10509 faces
52977 base patches
1464 opaque faces
36 direct lights

(melyik fingatja igy meg a hlrad-ot?)

Koszontem

wreckage Creative Commons License 2001.09.03 0 0 604
1. Na csak vetnek vegre arnyekot ugyhogy a zhlt_lightflags entiti parametert ("2"-es kulcsertekkel) nyugodtan lehet hasznalni a celra (entiti is vessen arnyekot)

2. Oke, koszontem

Moli Creative Commons License 2001.09.02 0 0 603
2. igen.
Előzmény: wreckage (602)
wreckage Creative Commons License 2001.09.01 0 0 602
Helo, kerdes: Hogyan tudom elintezni hogy entity is vessen arnyekot? Az entity pontosan: func_wall, solid, FX Amount 255 (transparent textura van rajta). Valahol olvastam hogy egy zhlt_lightflags parametert hasznalva az entity tulajdonsagai(prop.) kozott 2-es kulcsertekkel, zoner renderkeszletet hasznalva, arnyek vetesre birhatok az entity-k na ezt kibrobaltam de nem akar mukodni. Mas: hogyan tudok egy teljesen sik feluletet csinalni (pl. amire aztan transzparens f? texturat tudok normalisan fesziteni). Lapitsak ossze teljesen egy brush-t aztan tie to entity, ezt igy szoktak illetve igy lehet? Koszontem.
Off Creative Commons License 2001.08.27 0 0 601
na helo random_:

bele kene mar kezdeni a mapba. idaig nem volt sok idom de most mar ugy is kezdodik a suli. tehat lesz :))

na ma elkezdem

egyebkent ha valaki tudja hogy kell decalt csinalni ossza meg velem. valami reszletes formaban....

koszike

by: Off-

Random_ Creative Commons License 2001.08.21 0 0 600
Na újra egyben a gépem ismét tudok szerkesztgetni. :)
Moli Creative Commons License 2001.08.20 0 0 599
ha kell egy modell adott animacioja, azt siman ki tudod szedni egy milkshapepel, es a map melle tudod rakni.
Előzmény: BadGuy (597)
BadGuy Creative Commons License 2001.08.19 0 0 598
Hoppá. Halott katonát tudsz csinálni de halott orvgyilkost nem

monster_hgrunt_dead katonát rak le blabla póz,külső
monster_hevsuit_dead ilyen sisakos figurát bla póz

Na ennyi

Előzmény: BadGuy (597)
BadGuy Creative Commons License 2001.08.19 0 0 597
Off én segítek neked de többféle megoldás van.

ezek az egyszerűek

monster_barney_dead : kizárólag HALF-LIFE-ban működik lerak neked a te általad kiválasztott pózban 1 halott biztonsági őrt.

monster_scientist_dead : kizárólag HALF-LIFE-ban működik lerak neked a te általad kiválasztott külsővel és pózban 1 halott kutatót.

Na és jön a legjava :]

cycler_sprite : A te általad kiválasztott modellel lerak 1 modelt a pályára.

Előnyei :
-Működik az összes HL moddal
-Azt a modellt használod fel amelyiket akarod

Hátrányai:
-Ha megütöd a modellt vmi sav folyik ki :D
-Nem választhatsz animációt a modell első animációját fogja használni.

Tehát akarsz 1 halott katonát. cycler_sprite-al nem fog menni.

cycler : Na ezzel tudok TALÁN rajtad segíteni Ha felkeresel IRC-n magánban mert ez hosszú..

Na így dióhéjban ennyi. Gondolom a kutató vagy a bizi. őr kell. Az ott van fentebb. EGYSZERŰ.

De ha más modell kell akkor már magyaráznom is kell mert eléggé bonyolult lenne ide leírni.

Előzmény: Off (568)
BadGuy Creative Commons License 2001.08.19 0 0 596
Na vmi qúrva gyorsan szét kell őket választanunk mer flame tenger lesz!! -:D
Előzmény: trollcsi (573)
Moli Creative Commons License 2001.08.12 0 0 595
tiszta kek szin.
meg a nevebe asszem a } jel.
Előzmény: Off (594)
Off Creative Commons License 2001.08.12 0 0 594
es azt hogy atlatszo azt hogy alitsam be? (valami szineel?
Előzmény: Moli (593)
Moli Creative Commons License 2001.08.12 0 0 593
de. sima textura. a neve ele spec karakter kell ha atlatszo.
Előzmény: Off (592)
Off Creative Commons License 2001.08.12 0 0 592
Helo

nem tudjatok hogy kell decal-t csinalni?
by: Off-

Random_ Creative Commons License 2001.08.10 0 0 591
Na akkor tessék nekiesni a pályának ezerrel! :))

Nekem mostantól nincs gépem mert eladtam a házat.

Az új meg nincs meg.

Előzmény: Off (590)
Off Creative Commons License 2001.08.09 0 0 590
van gepem !!!!!!!!! jeeeeeppeeeee
Random_ Creative Commons License 2001.08.09 0 0 589
Aki a kicsit nem becsüli.... :))))
Előzmény: Csomas (588)
Csomas Creative Commons License 2001.08.09 0 0 588
Szóval, Half Life. Aha.
Csoma
Random_ Creative Commons License 2001.08.09 0 0 587
Nekem az efektek bejönnek nagyon.
Meg valahogy kényelmesebb.

Csinátunk má vele 15 km-es buszbérletet is. :))

Előzmény: trollcsi (586)
trollcsi Creative Commons License 2001.08.09 0 0 586
:p
egyébként nem rossz a photopaint, csak pölö nyomdai munkára alkalmatlan, mint a többi corel termék, bár a 10-est nem próbáltam.
na off vége.
Előzmény: Moli (581)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!