Nem tudom mennyire olvasott még a fórum, de remélem, hogy szerencsével járok.
Egy jövő nyári esküvőre keresek, 964-es tipust. Ha esetleg tudtok olyat, akinek ez a profilja, hogy ilyen tipusú autókat ad bérbe, vagy esetleg van köztünk olyan, aki a saját autóját bérbe adná erre a célra, az kérem írjon elérhetőséget és felkeresem. Köszönöm előre is a segítséget.
ugy az ebay, mint forumok tele vannak motorokkal, (en is igy vettem) 3-8,000.- közt
Sebvaltoarat nem tudok mondani
Motort nehez eladni föleg nem a szar 996-997-eseket , es ennyi Km-rel meg föleg senkit nem erdekel .
lathatod a Motor es a sebvaltod sem egy karosseböl szarmazik ( a különbözö Km teljesitmenyt latva ) egyik mar beszart . . . .csereltek, a kaszni is ajulas lehet
Üdv urak! Van itt 52 darab 1:43 Porsche autómodell. Típusok:Modellhersteller: -High Speed -Minichamps-Schuco-Dea Special Edition-Amer Com -Hongwell-Del prado-Solido-Joy city -Brumm -Metro Csak egyben, 47000ft Email: rfr171@gmail.com tel: 209472545 -
Sziasztok.Szeretnék segítséget kérni,911es 2006os 3,8as 4s ez keresek önindítot,és generátort,ha lehet újat,hol nézzem meg ahol egyből adják nem kell rendelni?előre is köszönöm!
5 év alatt 1.5m az semmi. évi 1.5 már sok lenne :) ehhez az összeghez mennyi km tartozott az öt év alatt? a magyar mentalitás másik oldala,hogy a német ár dupláját kéri a szervíz is itthon :)egyébként ha valami ugyanazt a minőséget képviseli,és olcsóbb ,az sosem baj,de ha a minőség rovására megy az elfogadhatatlan.szerintem.
pesten es miskolcon van egy egy srac akik szerelgetnek..a miskolci srac bont is porit..normal haszanalatnal nincs ezekkel gond ,de mint tudjuk semmi sem tart orokke..hasznalat fuggo..olajra vizre oda figyelni vehettem volna olcsobb szimeringet ragaszkodtam a gyarihoz inkabb egy gyari mint meg egyszer szet szedni mert az olcsob ereszt..hidd el a gyengebb autoval is lehet olyat autozni, hogy meg masnap is mosolyogsz ahogy en is szoktam..bar,csak 217 kw az enyem..mindent meg lehet olcsobban ez magyar mentalitas..5 ev alatt kb1,5 misim ment el ebben az olaj cserek, szerviz,es a gumik is benne vannak..szerintem nem sok..kinek mi a sok
Úgy gondolom, hogy aki sokszor megy egyedül hosszabb távokat, annak a forma mellett a célszerűség és a fenntarthatóság is fontos, elvileg a Porsche erre tökéletes kellene hogy legyen. Lehet öltönyös,farmeres, megvan a presztizse, gyors és használható a hétköznapokban is. Ezt meg tudja ölni a szervízek éhessége, lehúzása. Itthon sok ilyen tapasztalat van,mondjuk a német ide sem akarta(nem is adta , 4 órát vártam miatta) adni az autóm úgy, hogy nem volt frissen ingyen! leszervízelve.
Egyszóval elvileg használatra vannak tervezve,nem dísznek, az ok,hogy nem első autónak,de nem is ünneplősnek,hogy egy évben párszor elővegye az embert,mint az ünnepi terítéket J de ha évi 15-25 e km mellett (több) milliós nagyságrendet képvisel a szervíz, akkor nyűg nem kell.
Ne legyen már két(újkorában) azonos értéket képviselő autó között háromszoros szorzó a szervíznél...
A VW csoport amúgy is ezt képviseli , tömeggyártás óriási minőségromlás mellett, csak legyen aki kifizeti .
Elektronikus problémák minden márkánál jelentős számban vannak, a japán autóknál talán kevesebb,de az ember joggal várja el, hogy egy motor vagy egy mechanikus alkatrész nem legyen már szar ennyi pénzért .
Nem tudom a Porschénál hogy van,de gondolom ugyanúgy mint a többi márkánál. Bmw Ate fékbetét + tárcsa 50-60 e,(mercinél ugyenez a textar) ugyanez a gyártmány gyári emblémával komplett 150. Arról nem is beszélve, hogy a gyári alkarészek is féláron beszerezhetők a képviseletek áraihoz képest,és ha minden kötél szakad, ők is kötelesek “hozott“ alkatrészből dolgozni.
Nem tudom mi vinne rá , hogy ha nem garis a kocsi , dupla-tripla áron bármit is náluk cseréltessek . A te esetedben a szimering + tömítés dolognál miért náluk vetted ha nem titok? Kb 10 aftermarketes gyártó van akitől negyed áron beszerezhető lett volna ,vagy nem így van? Tényleg érdekelne !
Van egyébként itthon „normális“ Porsche szerelő aki ért is hozzá a márkaképviseleten kívül? Megköszönnék 1-2 elérhetőséget a tájékozódás miatt.
Ha ebből valakinek az jön le,hogy az ember ,ha így gondolkozik ,akkor biztos nem teheti meg, akkor téved,csak feleslegesen senki nem szeret költeni,főleg nem a semmire.
boxster s 85 szazalekban ugyan az az alkatresze mint a 911 nek..egyreszt ezert annyi amennyi..vond le az afat..hidd el kint sem fogjak bagoert javitani gondolom ez csak a munka dij es nem tartalmazza valto olaj cseret fotengely szimeringet fek olaj cseret fagyallo cseret..stb....itt meg hiaba viszed a jozsihoz pistahoz azt se fogja tudni eszik e vagy isszak hidd el mar korbe jartam..
700e a kötelező egy boxterre? az komoly(akkor tényleg duplán néznek hülyének egy Audihoz képest) ..érdekelne hogy milyen tételek szerepelnek a számlán? mondjuk az 3-5e ft-os féltengely szimering ára sem szar...az,hogy ki mondja hogy vesz csak egy dolog..én sem biztos,pont ezért érdeklődik előtte az ember fórumokon.w212 e500 Kárpát utca olaj, gyertyák összes szűrő ,fékfolyadék 300e, barát műhelyében(nem gázsszervíz,hanem Bosch , de semmi jelentőssége ) anyagáron 70e... gondolkoztam a gari meghosszabbításán,de ennél a típusnál már nem lehetett, nem is bánom...3 kötelező alatt megvan egy esetleges nagyobb baj ára...
gondolom egy 911-et sem csak a leg lehúzósabb helyen lehet szervízeltetni..
9157 hsz keress vissza ..pont ma 1 db feltengely szimeringet es egy db tomitest gyari vettem a pc ben 28 ezerert..ezek nem audik nem mercik ezek Porschek..sok ember irta mar h vesz itt...aztan 1 ha vett..
Köszönöm a választ mindkettőtöknek.Ezek szerint maradok az eredeti 385 lovas elképzelésnél.Még egy kérdés? A Gts miben módosult a sima s-hez képest? Ha jól tudom az volt a modellváltás előtti utolsó széria? Az látom hogy erősebb lett, más változás van esetleg? Gondolom ez egy limitált széria? A kézi váltósnál mennyibe fáj egy kupplungszett csere , vagy a Pdk-nál egy komplett váltó ?
Pitiáner kérdés de gondolom az olajcsere intervallum mindkettőnél 10e-nél illő, a váltóolajat én 80-e nél cseréltem az enyémben hiába mondják hogy nem kell...Kerámia fékre nincs szükség , a sima betét+tárcsa ára nagyságrendileg mennyi?(Gondolom nem jelentősen több mint egy Merci Bmw garnitúra) A gumi annyi amennyi,utána tudnék olvasni,de jobb lenne tapasztalatokat,reális árakat hallani.A Porsche csoportos szervízzel kurva@ rossz tapasztalataim vannak, az országban többen is teljesen hülyének néztek az Audinál,gondolom a Porsche még vastagabb pénztárcát feltételez, így még hülyébbnek néznek(itthon) .