Anno mikor bejött az etanol,próbálkoztunk,de akárhogy állítottuk,gyűjtást,karbit..dupláját ette ,mint sima 95ből. Erő meg a kanyarba ment el :D Utána vissza benzinre,de most mióta megemelték az etanol tartalmat ,a fogyasztás is emelkedik.
én úgy tudom az eredeti uaz-t 70-es oktánszámú benzinhez tervezték, és pont azért eszik olyan sokat, mert ezzel az oktánszámmal nem lehet akkora kompresszióviszonyt alkalmazni, és a motor termikus hatásfoka lesz alacsony
az etanol viszont javít az oktánszámon (és kismértékben csökkenti az energiatartalmat)
(és az a gyanúm hogy az olajfinomító kap az alkalmon, és a 95-ös oktánszám beállításához többet kever be az alacsony oktánszámúból, amivel pénzt spórol, cserébe viszont a benzin romlandó lesz)
Annyira állitsd be,hogy hideg motornál még azért gázadásra el tudj vele indulni normálisan ne hörögjön vagy ne álljon le.
Amióta etanolos a benzin és emeltek rajta,azóta a fogyasztások is nőlnek szépen....Szóval lehet itt megszakitós,elektromos gyújtás meg szuper gyertya,ha a benzin sz@rabb már mint a 86os volt....
Sziasztok! K 126 karburátor dúsító csavarjai közül melyiket hogyan kell beállítani? Kettő db csavar van egymás mellett közvetlenül egyik picivel nagyobb.
Sokat eszik a szergej,ezen szeretnék picit faragni. Egyébként benzinszintem az ablak 2/3ánál van stabilan. Csak a fogyasztás amit sokallok... 50km-en 15liter :D
Vettem egy uazt leszerelt elso kardannal mert nem hajtott.
A valtokihajtas az jo,kézzel tekertem a hid behajto reszt ha elobbre jarok akkor is ugyanugy konnyen minimalis ellenallassal forog semmi recsegés.Nincs ezekbe valami oldhato szabadonfuto szeruség?
lehet valaki atallitotta 30 eve esetleg.A hol es hogyan kell dologban kérnék segitséget pár szóban.
Épp a K131-esemet "tisztogatom", és van benne ez az ún. ürítőszelep, vagy kiegyensúlyozó szelep, vagy úszóház szellőztető szelep, nevezzük, ahogy akarjuk.
Namármost ennek úgy kéne működni, hogyha meghúzza az a derékszögű rudazat(képen alsó zöld kör) a gázkarról, akkor nyit/zár a szelep, ami összeköti-kiszellőzteti az úszóház légterét ezzel a réz csatlakozóval (képen felső zöld kör)?
Na csak mert nekem, akárhogy húzogatom azt a szelepet, nem csinál az semmit, és az egész szerkezet integrálva van a fedélbe, hozzáférhetetlenül.Gondolom azért csak nem véletlenül alkották meg ezt a dolgot erre a karbira, nem lehet hogy ez pl. túldúsulást okozhat a nyomáskülönbségek miatt?
Adott egy 4 szinkronos 452 es váltó. A kérdésem az hogy a csapágyméretei megegyeznek a 2 szinkronos váltóéval? A nyelestengely- ill. a mögötte található bordás tengely csapágy méretei kellenének. A sima 2 szinkronos méreteit tudja valaki? Válaszokat előre is köszönöm!
Pár éve volt szerintem itt, vagy valamelyik veterános csoportban téma, hogy egy csomó UAZ-t selejteztek a Honvédségtől, aztán vonaton vitték őket, képek is voltak.
Ezekről valaki tud valamit, mi lett a sorsuk? Képek esetleg fellelhetőek?
Miskolc 1-200 km-es körzetében nincs valakinek esetleg fülese eladó UAZ 469-ről, ami rendszámos/rendszámozható? Kb. 500 ezer Ft körüli árfekvés vonzana.