Köszönöm WebNeo a segítséged. Bár ezeket olvastam már. Ott csak utalások és bla bal van konkrét összeg nincs. Gondoltam van valaki aki konkrét árajánlatot is tud mondani. Nem gond megyek a szervízbe kértem ellenőrzést , közben a szervizesektől kérek konkrét árajánlatot. Igaz minden szervíz más áron dolgozik de majd szerzek kis tapasztalatot. :)
Renault Clio II-esemben minden előjel nélkül elsötétült a rádió kijelzője. A rádió egyébként működik hibátlanul csak nincs óra, illetve állomáskijelzés. Lehet ennek külön biztosítéka vagy maga a kijelző adta fel? Lehetséges valamilyen érintkezési probléma a dolog hátterében? (A kijelzőn egyébként minden szegmens világított amíg működött. Az autó 2001-es évjárat.) Köszönöm szépen a tanácsokat, ötleteket.
Tud-e valaki tanácsot adni abban,hogy egy 2010 évjáratú,1149cm3,55KW teljesítményű ,D4FD740 motorkódú CLIO-ban hol lehet az üzemanyagszűrő? A szerelőm azt mondja,hogy nincs benne,de amikor egy alkatrész keresőben beírom hozza a szűrőt...Kíváncsi vagyok ,hogy kinek van igaza....Előre is köszönöm a tanácsokat!!!
Sziasztok. érdeklődnék van-e tapasztalat szervízcsomag vásárlásról ? Vett már valéaki szervízcsomagot? Más márkáknál létezik ilyen esetleg a Renaultnál is van , nekem azt mondták nincs de talán elsőre nem akartak anyagilag leterhelni hamár elhozhattam a kis drágát. :)
Múlt héten vettem egy Clio-t 1.2 16v benzin.Már vételnél is rángatott alapjáraton a váltórúd, de mondom biztos valami gumibak vagy váltókulissza gumi kopás.
Erre eltelt pár nap és egyre rosszabb lett.Kértem egy hibakód olvasót a övetkezőket dobta ki.
Kicseréltem a trafót plus a gyertyákat a hiba ugyan úgy fent áll.Mértem kompressziót, illetve végnyomást(amikor mérőt tekernek a gyertye helyére és padló gáz és indítás).IMert az elektronikai szerelő a hibakódok alapján azt gyanította, hogy a kompresszió hiánya miatt írhatja ki ezeket.rreális 14,7 bar egy hengerben a többiben 13,7.megmértem meleg motornál , hidegnél mindegyiknél ugyan azaz érték.
Töltöttem fel egy rövid videót, hogy mit produkál az autó.Olyan mintha valami elektronika lenne vagy a vezérlés lenne elrakva.
Mai munka.Aki sokat városozik,és nem tud eltávozni a kondenzviz,lehet akármilyen márkás hátsódob.Bosal a régi,és az uj is az lett. Élt 9évet.Belül teljesen széthullvafekete rozsda.
Bocs a spamért, csak tovább keresgéltem a témában ...
Szóval van nekem két gyári kulcsom.
Az egyik sajnos a sorozatos házi javítás miatt tovább már nem bírta és a mikrokapcsoló (illetve a boardon lévő két érintkező) végleg megadta magát. Ugyan ezen a kulcson az immo vagy működik vagy nem.
Van egy másik kulcsom, ezen a központi zár egy darabig jó, ha újra syncelem az autóval. Az immo az mindig működik rajta.
Kértem rengeteg árajánlatot, két kulcs készítése esetén 60k alatt nem úszom meg. Tudom, hogy drága cuccokat kell vennie a másolóknak, sok autó, sok típus, stb, szóval ne értsetek félre nem kérdőjelezem meg az árat, és ha nem lesz más megoldás, akkor szépen összerakosgatom rá :D De egy 20 éves autónál a 60.000 forintból inkább más dolgokat javíttatnék meg.
Szóval ebayen, aliexpressen is találtam "blank" kulcsokat, elektronikával. Ha jól értem ezeket az üres kulcsokat egyszer lehet autóhoz tanítani (illetve ha jól tudom az autót kell megtanítani a kulcs felismerésére). Szintén találtam olcsó(bb) diagokat, ami nekem csak arra kellene, hogy az új kulcsokat megetessem az autóval.
Működőképes lehet ez így? Olvastam olyat is, hogy csak márkaszervíz által adott precoded key -t lehet megetetni az autóval évjárattól függően ....
Vagy inkább köttessem ki az immót (erre is találtam elektronikát, nem tudom működhet-e).
(az immo és a kulcsszár most -még- mindegy, csak a kp zárra vagyok kíváncsi, hogy ahhoz hozzá lehet-e tanítani ilyen utángyártott, blank kulcsokat, vagy kell hozzá pl diag/más)
A kulcsokat ugye újra lehet tanítani a központi zárral (belső zárgomb nyomvatart 5 másodpercig, lezár-nyit, aztán kulcs gomb megnyom módszerrel, volt már, hogy kellett, működött).
Ha veszek aftermarket kulcsot (ebay, ali, akármi) elektronikával együtt, akkor azt is hozzá lehet tanítani ezzel a módszerrel a központi zárhoz? Van valami maximum, hogy mennyi kulcsot tud kezelni a kp zár, akár hármat, négyet is?
"és az izzítás jelző kigyullad és önálló életre kel az autó 1500-2000-es fordulat közt ugrál és nem reagál a gázpedálra sem"
Egyidőben jelentkezik ez?
Mivel benzines ebből én elektromos hibára gyanakszom, főleg motorvezérlő és ha van ( nem tudni milyen évjárat ) gázpedál. Nem vetném el a gyertya és trafó hibát sem.
Legolcsóbb ha szétszeded és megnézed az összes csatit a motortérben érzékelőkön stb-n, kontakthibát keress szét össze 2-3 alkalommal .
igen, ezt már néztem, ez alapján meg is csinálom, de akkor még abban segíts légyszíves, hogy pontosan milyen tömítések kellenek, mert nem szeretném, hogy valamim ne legyen ha már ennyire szétdöntöm a szekeret.
Renault szakit, szakértő szervizt keresek Budapest közelében. NEM márkaszervizt, az nem érdekel. Olyat keresek, ahol Renault-ra specializálódtak, valóban értenek hozzá, tudják mit kell átnézni, kicserélni egy-egy éves átvizsgáláson, hogy
Sziasztok, a lányomnak rendetlenkedik az 1.4 16V clio II-je. Alapjárat ingadozik, néha leáll, legújabban pedig motorhiba lámpa és az izzítás jelző kigyullad és önálló életre kel az autó 1500-2000-es fordulat közt ugrál és nem reagál a gázpedálra sem. Olvastam már hogy voltak hasonló tünetű autók amiknél a szívósor és egyéb levegővel kapcsolatos tömítések cseréje megoldotta a problémát. Kérlek segítsetek hogy hol és miket kellene cserélni a jobbulás érdekében.
Elég bosszantó és számomra eddig rejtélyes problémám akadt a Cliok csúnyácska változatával egy 1.2 16V 2006 novemberi Thaliával. Tisztelettel kérném segítségeteket!
KB fél éve kezdtem tapasztalni halkan, hogy 50-60 km/h sebességnél ( halkan máskor is itt viszont intenzíven) balos kanyarban de ha csak balra sávot váltok is a jobb eleje felől véleményem szerint a kerekek forgása miatt ritmikus hangot hallok. Olyasmit mint amikor egy féltengely kopott.
Először a szilentekre gondoltam, melyeket kicseréltem, a stabilizátor rúd szilentjeivel együtt. A hang maradt. Utána a csapágyra gondoltam bár a hang nem búgó hang és a kerekek nem lógtak felemelve hangot nem nagyon adtak. Egye fene 250000km után gondoltam ártani biztosan nem fog kicseréltem őket mind a két oldalon. (nem ütve préselve). A hang maradt. Viszont egyre nagyobb lett. Észrevettem, hogy alátekert kormánynál jobb oldalról ropog időnként ami féltengelyre utal. Kicseréltem aminek köszönhetően a ropogás elmúlt, de az eredeti hang megmaradt. A szerelés alatt láttam a betétek és féktárcsa hibályát amire ráfért a csere.Bíztam benne hogy a tárcsa vetemedése okozza esetleg a hibát, hogy terheléskor jobban üti a betéteket mint az előírt. Teljes fékrendszer csere elől hátul. Sajnos a hiba maradt. Szeretném ha tudnátok, hogy talpasok és kormányösszekötő gömbfejek valamint válltóolaj gyári olajjal egy évvel ezelőtt megtörtént. Futóműbeállítás történt.
Megjegyezném, hogy amikor a hangot hallom ami már erőteljesen zavaró rádió mellett is akkor a kormánykeréken és a pedálokon gyengén de remegés érezhető a hang ritmusának megfelelően. Gondoltam a gumi hibájára is emiatt két hátsó előre elsők hátra de a hang akkor se szűnt meg :(
Toronycsapágy szerintem nem adhatja. Az eredeti még. Viszont a kocsi lenyomása után nem rugózik hanem azonnal ahogy kell visszaáll. Emiatt úgy érzem nem t.csapágy és nem esetlegesen a lengéscsillapító.
Kérlek titeket ha van tippetek írjátok meg nekem.Van egy illető aki a hajtóműt mondja hogy az cserés viszont megemelve átnézve azt mondta nem biztos benne.
Sikerült ... Egyelőre csokival van összekötve a két kábelrész, jövőhéten veszek vízmentes csatit oda.
Sikerült, és ez a venti jóval halkabb mint ami benne volt (elvileg valami merci venti, jó nagy). Így érzésre kicsivel kevésbé hatékonyan hűt, de szerintem megteszi.
Köszi mégegyszer a cikkszámokat, iránymutatásokat, konzultációt :)