Mitas H06 -os gumikat néztem ki a Jawa 350/634-5 motoromra. Igazán a Mitas H03 hasonlít legjobban az eredeti gumi mintázatára. Viszont -szerintem- a H06 jobban tapadhat a kanyarokban a mintázatából adódóan. Szerintetek?
lényeges még, hogy az ékkel is variálni kell, a vape rendszerhez a főtengely síkjától 1,5 mm magasságú ék a megfelelő, illetve az alaplapon nem mindegy, hová pakolod a szenzort. Különbözik a 250 és 175-350 szerelési pontja.
Köszönöm a tartalmas reagálást a kérdéseimre! Most lett felújítva a főtengely Budapesten. Előtte is volt már fenn a vape gyújtás csak nem voltam biztos a beállításában.Nekem elég szerény volt a szikra még a gyári teslás gyertya pipákkal.Lehet ez is a gond.Meg próbálom a te általad javasolt módon beállítani.Remélem jó lesz !Üdv és Köszi!
Az eredeti gyújtás forgórésze is az ékre van tolva, a főtengely végén pedig a vezérlő körhagyó van, így annak sem mindegy, hogyan áll a főtengelycsap. Az alaplapon lehet állítani, a vape fix.
Persze, az ékre, máshova nem is lehet. Gyári a főtengely, vagy volt babrálva? Mert ugye esetleg, ha felújítás során nem pontosan a hajtórudakhoz megfelelően lett szerelve a jobbos csap, azon semmilyen vape nem segít, a hagyományos forgórésznél természetesen mindegy, mert ott nincs érzékelési pont, mint a vape lendkeréknél. A lendítőkerék palástján lévő "vezérlőbütykök" pontosan akkor adnak impulzust a szenzornak amikor kell. A kettes hengert szükséges fhp-ra állítani, amikor az érzékelőt 0,4 mm-re állítod, és kész. A szikrakép megfelelő, erőteljes, így a motor könnyen, azonnal indult hidegen-melegen, a főtengely szimeringek is rendben voltak, a gyertyapipákat 0k-s pipákra cseréltem, (a 5k-s ngk alap gyertyapipa helyett), egyébként a kapcsolási rajz is ezt javasolja, és szilikonos rezes gyújtókábeleket szereltem fel, mert a gyújtótekercshez nem kaptam pipát, kábelt még konzolt sem, pedig gyári új 6 voltos vape-t vettem. A 6 voltos trafó is hengerenként és fordulatonként, tehát mindkét holtponton gyújt, vagyis kétszer gyújt. Ebben a szettben nincs töltés kontroll az órához. Egyszerű volt beépíteni, nagyon megbízható és gondozásmentes holmi, szóval klassz.
Üdv Zénó21! Az lenne a kérdésem, te is az ékre raktad a lendkereket? Ha igen akkor könnyen indul a motor, és milyen erős a szikra a gyertyáknál? Az enyém nehezen indul.Köszi a választ!
A lendkerék csak egyféle módon szerelhető fel, a főtengelyen lévő ék megvezeti, az előgyújtással nem is lehet matekozni, nincs lehetőség semmiféle állítgatásra. Kizárólag a szenzort lehet és szükséges is a megfelelő hézagra állítani a lendítőkerék bütykeinél.
Üdv Motorosok! Kérdezném a Vape gyújtással kapcsolatban Adott egy CZ 350 472 es gép .Ugyanúgy kell az előgyújtásra pl. 2.8mmre állitani a lendkereket?Nem igazán világos mert nincs magyar nyelvű fordításom a bekötésről. Előre is köszi a válaszokat!
Ez a lyuksor megvan a bovden végén levő fém lemez villában is,csak a másik vége ha a kézifék karban van,és egyszerre működtetném,akkor mitől működik?Felszereltem,de a kapcsolót nem rögzítettem semmihez!Nem látom,hogy valaha lett volna tartója,vagy valahova rögzíthető lenne!
Semmi nincs. Ez egy okos dolog. A bowden tud nyúlni, a kapcsolóban rugó is van pont ilyen célra. A 638-nál a hátsó fék karján volt egy lyuksor, a bowdenvég pozíciójával lehetett a kapcsolás pillanatát állítani.
Ha aggódsz, fogd be egy satuba az egyik végét a bowdennek, a ház végeit rögzítsd le, a másik szabad végét húzzad, és látszani fog, hogy működik.
Meg van,de itt csak közvetlen a működtető karra van kötve,egy kapcsoló,oda ahonnan a hátsófék bovdent húzza!A bovdent berakva,a kapcsoló a tank alatt van!A működése érdekel,mi van,ha nyomom a lábféket,de a kézit is működtetem!Mert a bovden másik vége a kézifék karba van akasztva??????
Hol van a féklámpakapcsoló elhelyezve a 634-en,ezzel a hosszú bowdennel? Középen a kapcsoló!Egyik vége azt tudom hogy a hátsó fékbowden húzó karjára megy!A másik vége hol van,és a kapcsolót mi fogja,rögzíti? Ha még él itt egyáltalán valaki!
Egy 638-am volt ugyanúgy. Egy twinsportot szerettem volna, de szerencse, hogy még viszonylag jó árban és állapotban ehhez is hozzájutottam. Mellette a mustang, így most jawa uralom van a garázsban. Tavasszal összefutunk, ha a Tied összeáll akkor meg mehetünk motorozni!
Egyébként nekem is "készül" egy fekete 360... a piros elnyargalt, messzire trappolt, viszont a családban maradt.
Mostanában nem találkoztunk, minden esetre én még a telephelyre járok üzemanyagot locsolni, néhány hét múlva érkezik a tavasz, talán többet lesz nyitva a diszpiajtó....