Tegnap, május 2-án 15.55-kor a 168E jelzésű busz a kétsávos úton -Jászberényi úti felüljáró mellett- beállt középre, hogy ne lehessen elmenni mellette. Egyszerűen rámhúzta a buszt, így egy erősebb fékezéssel elkerültem a vészhelyzetet. Ezek után még mutogatott is valamit, ha jól láttam egy nemzetközi jelzés lehetett. Ezek után szinte végig döngetett a Jászberényin az Örs Vezér téri végállomásra. Végig a nyomomban volt, pedig olykor meg is állt egy-egy megállóban. Gondoltam, hogy érdemes lenne jól pofánverni, de aztán úgy gondoltam, megteszik ezt helyettem elöbb-utóbb mások.
Azt hittem, az ilyen sofőrök már kihaltak a BKV-nál.
Qrva anyját ennek az egész elbaszott cégszerű képződménynek... Mi a cukros faszért vannak azok a szájbatekert hangszórók azokon a teliberakott állomásokon, ha nem bírják használni? Ma 1h6 körül sikerült taccsra vágni az Örsnél a villamost, de persze beugatni abba a szaros hangszóróba az luxus, hogy a szitu... Arra haladó öreg bácsitól kellett megtudni a megállóban álló tömegnek, hogy mi a pálya.... Rohadba meg az egész szar, úgy ahogy van, ha nem a cég fizetné azt a szaros bérletet, ebben a hónapban vettem volna utoljára, aztán páros lábbal rúgdosnék félre minden orkot, aki kérni meri...
Reggel az Árpád-híd közepén le kellett szállni az 1-es villamosról, mert előtte műszaki hibás villamos állt. Amikor elindultunk gyalog, nem tudtam nem észrevenni, hogy már vagy 5 villamos állt elöttünk. Miért kellett így egyáltalán elindulni? Nem lehetett volna már a Szentlélek téren lerakni az embereket, a megállóban állókat pedig felvilágosítani, hogy ne várjanak, menjenek busszal? De a szembejövő villamos vezetője is jó volt. Ugyebár a tömeg csak a sinen tudott vonulni, de még nem sikerült túljutni a hibás villamoson, így a szembe jövő sinre kellett rámenni. Aki jött szembe az viszont nem bírta megvárni, hogy elmenjenek az emberek, beállat az ott várakozó villamosok mellé, hogy a vonuló tömeg nehogy elférjen. A két villamos között kellett átpréselődni.
egyébként megnyugtatlak: a helyzet napról napra egyre rosszabb lesz, ugyanis a kocsik öregednek, pénz nincs, alkatrész nincs, beszererzés nincs, karbantartás nincs.....
te, szerinted úgy mégis honnan lehet elvenni? onnan, ahol van, azok közül meg leginkább onnan, ahol sok van.
én pl. tényleg örülök neki, hogy kijjebb is jár alacsonypadlós (bár nekem sincs rá szükségem). igen, akinek szüksége van rá, az várja meg. a rákóczi úton speciel még mindig nagyobb rá az esélye, mint egy külső vonalon. sajnos azzal kell főzni, ami van: adott (elég kicsi) darabszámú alacsonypadlós van, ezt kell beosztani.
a 86-oson (elvben) az ott tesztelt gps-rendszer miatt van (volt?) az, ami. speciális eset, ne vonjuk le belőle semmi különöset.
hogy a legforgalmasabb vonalakon lennének a leglepukkantabb buszok? ez még úgy se igaz, hogy az arány most tényleg közelebb került a normálishoz (=ahol másutt is van).
Örülök neki, hogy most már külső bivalybaszádon is van alacsonypadlós busz :) És aki a 7-en szeretne ilyennel utazni az várjon meg 3-at amíg jön egy? Nem lehetett volna máshonnan elvenni? Nem miattam, mert én ritkán járok vele. De tényleg gáz, hogy a legforgalmasabb vonalon vannak a leglepukkantabb buszok. A 86-oson meg a legmodernebb Volvók mennek.
egyéb vonalakra. (természetesen, koránt sem az összeset) az a jó benne, hogy másutt is tudnak járni alacsonypadlós kocsik. eleve így kellett volna csinálni.
persze ezt nem is tudom, mért mondom neked, hiszen te is figyelembe veszed kevésbé szerencsés embertársaid tömegközlekedési lehetőségeit ;-p
Gondolom marha bonyolúlt megoldani, hogy amikor leszállok a 41-es villamosról, akkor mivel egymás mellett van a két megálló, ott álljon a villamos pótló, átszáll az ember és ugyanazzal a lendülettel tovább utazik. Ezt el sem várom a BKV-tól, mert tudom, hogy meghaladja a képességüket.
De, hogy amikor kikanyarodunk a Lánchíd alól, még bent áll a busz, mire oda érünk már elmegy, már mindennek a kupolája. Az egészben az a legidegesítőbb, hogy ezek miatt késem le állandóan a HÉV-et, amire utána 20 percet kell várnom hétvégén.
Pár napja a Bkv ügyvédje küldött nekem egy levelet amiben az állt h jogi eljárás előtti utolsó befizetési felszólitás.( eddig semmilyen felszolitást nem kaptam se elsőt se másodikat:) ) 13.160ft-ot szeretnének velem befizettetni:) A vicc az hogy Én évek óta autoval közlekedek:)És amikor még anno Bkv-val közlekedtem sem büntettek meg soha.
Azt szeretném kérdezni ilyenkor mi a teendő?mert hogy én ezt nem fizetem be az biztos:)
Az 1-es villamos Bécsi úti végállomásán mi történik a villamosokkal? Megfejthetetlen számomra hogy lehet az, hogy arra elmegy 2-3 villamos, mire visszafelé végre jön 1.
A másik visszatérő gondom, hogy miért nem tud az a rohadt 41-es villamos várni még egy kicsit a Batyin amig felérnek az emberek a HÉV-től? Mindíg elmegy az orrom elött, utána várhatok 1/4 órát.
egy-két utas azt hiszi milyen könnyű egy buszt vezetni.próbálják meg egy hétre úgy, hogy hátuk mögött van 5 idegbeteg,6 baromarcú,4 balfasz,8 okostojás meg 1 200kg-os disznó aki nekitámaszkodik az ajtónak és kiesik a buszból!
A bkv suckszervezet ismét hozta a formát. Először sok hűhó semmiért alapon megszivatnak 2mill. embert, aztán kötnek egy megállapodást a szokásos nesze semmi, fogd meg jól alapon. A követelések közül ugyan nem teljesült semmi, de ezt azért nem felejtették el sikerként kommunikálni. Hiába na! Azért tanulnak a városi nagyfőnöktől.
Igen, ez jogos. Általában. De ez esetben nem. Mert ha egyazon munkát végzőknek csak mondjuk a fele gondolja úgy valamiről, hogy ez nem tetszik, ezért sztrájkol, a másik fele meg úgy gondolja, hogy inkább dolgozik, akkor bizony az érdekérvényesítésnek ezt a módját a hajukra kenhetik. Sőt, ha a munkáltató ügyes akkor akár jól is kijöhet egy ilyenből.
Naponta sok ilyen agyatlan atompykával találkozunk . Látom fingod sincs a közlekedéshez,csak éberen kuksolsz ki a busz ablakon. Örülsz a sztrájknak azt látom. Legalább előveheted a háromkerekű bicajt, és tologathatod. Te agyatlan Barom!!!!
Tegnap egy ilyen emberformájú izé miatt állt feleslegesen a Párhuzamos út, mert ő az ugyan előrébb nem megy 2 métert, amíg neki annak sorompó van, ma a 67-es agyatlan izéje indult el, nem zavartva magát, hogy az őt épp előző kisteherautó nem fér be elé (a szembejövő fékezett le miatta).
Jobb is, ha az ilyenek nem dolgoznak randalíroznak közterületen...
Természetesen igen. Tekintve, hogy az ő sztrájkjukkal kapcsolatban írtam, bár ez inkább egy eszmefuttatás, mert az említett szervezet az elmúlt évtizedekben bólogatáson, meg néha némi kamu kardcsörtetésen kívül mást nem nagyon csinált. Valszeg nem is fog. Legalábbis bármely komoly lépés erősen meglepne.
Valszeg igen. Bár amíg az érdekérvényesítésnek ezt a módját az utóbbi évtizedekben mi csak törikönyvekből meg az egészséges erotikából (lada gyár, és kefír rulez) addig az említetteknél gyakorlat lehetett, így léteznek a hozzávaló játékszabályok.
Ez a topic csak buta hergelés, igazság nem sok van benne, ebbe a topicba tömörültek azok, akik kicsit sem értenek a tömegközlekedéshez és ezért kiutálták más, problémákat ésszerűen, sokkal hozzáértőbben megvitató fórumból. - még hogy BMW-kel járnak a BKV vezetők ! - butaság, nézzetek ki az utcára, szerintem Nektek jobb autótok van. Talán nem fizettek adót, abból ?
Mert a többi melós, ha nem tud bemenni, akkor vagy szabit vesz ki (ha kap), és lesz pénze, de fogy a szabija (viszont semmi értelmesre nem tudja felhasználni, hisz nem tervezheti idejekorán, ráadásul csak 1-1 nap), vagy igazoltan van távol, de nem jár neki bér.