Keresés

Részletes keresés

NAR Creative Commons License 2019.08.08 0 0 45812

Az M6/M60 mennyire vitte előre Tolna és Baranya sorsát?

Előzmény: aladar644 (45803)
dimelo Creative Commons License 2019.08.08 0 1 45811

Ezek után annak örülök, hogy nem ismersz,

de, hogy azt bírod feltételezni, 2010 előtt nem voltam kritikus,

ez csak a korlátoltságodat, elfogultságodat, pártosságodat jelzi.

 

Mondjuk úgy: akkor sem lelkesedtek az észrevételeim miatt...

 

De az alapszabály: mindig a regnáló kormány készíti a költségvetést és alakítja a prioritási sorrendet.

Vagyis minél tovább maradnak hatalmon, annál több a kritika is.

 

Lehet vágyakozni a halhatatlanságra és a feltétel nélküli hódolatra, de a népben felgyülemlő harag előbb bekövetkezik...

Előzmény: netuddkivogymuk (45810)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.08.08 -8 0 45810

"Viszont kritikus, mindenekelőtt..."

 

Mindenekelőtt az egyik oldal irányába. 

Előzmény: dimelo (45809)
dimelo Creative Commons License 2019.08.08 0 1 45809

Nem pártatlan... írd le százszor.

 

A part (párt): most magyarázzam? Csak része valaminek...

 

Te része vagy valaminek, súlyosan és gyógyíthatatlanul....

 

A pártatlan olyan, mint a függetlentől is független?

Én biztosan és állandóan párt nélküli voltam-vagyok-leszek.

 

Viszont kritikus, mindenekelőtt...

Előzmény: netuddkivogymuk (45807)
dimelo Creative Commons License 2019.08.08 0 1 45808

Az tény, hogy a fórumon nem nagyon lehet elmélyülni a részletekben.

Utálom a tőmondatos fikázásokat...

De tudhatod, hogy az M9 54-51. utak közötti szakaszát elkezdték építeni, majd leállították...

Közötte volt a kormányváltás.

és nem kellett ehhez G-nap sem...

 

Th. Zs. előtte is döntéshozó és jelenleg is főosztályvezető.

ITM Közúti Infrastruktúra Fejlesztési Főosztály.

 

Tehát tudás - ismeret - tapasztalat van (volt - lenne),

csak éppen a valóságot hajlították  meg a mindent felülíró "egyéb" szempontok...

 

Respect Pósta Zoltán! (M6  2007-2008)

Előzmény: aladar644 (45805)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.08.08 -11 0 45807

Csaxólok. Dimelo nem pártatlan az ügyben, így a véleménye sem mértékadó. 

Előzmény: aladar644 (45805)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.08.08 0 3 45806

Ha legalább valami érvre messziről emlékeztető dolgot írnál az ex cathedra kijelentéseid helyett?

Előzmény: józsi24 (45797)
aladar644 Creative Commons License 2019.08.08 0 0 45805

Egy országos infrastruktúra fejlesztés politikamentes kellene legyen,így szakembergárdára lenne szükség. Ha így volt,ahogyan írod, akkor jó volt.

Furcsa,mert a dátumot látva 2003 febr. (talán akkor lett kész,nyomdaképes) a korábbi Fidesz kormány rendelhette meg.

 Az azt követő másik oldal ezt természetesen nem használta fel. VISZONT: azóta 9 éve visszajött a régi garnyitura, akik szembeköpve saját magukat elfelejtették az egészet. Így T. Zs. (nem tudom mit csinál azóta),ha megmaradt szakinak,nem tud a széllel szembe hugyozni.

Előzmény: dimelo (45804)
dimelo Creative Commons License 2019.08.08 0 0 45804

Csak egy fontos adalék: Akkor még művelték (is) a szakmát.

 

Ugyanazok az emberek ma mi(k)hez adják a nevüket?

Utóbbiakról tudom, hogy jelenleg is...

Th. Zs. bármelyik kormány mellett döntéshozó...

 

Hova rejtette el a korábbi szakmaiságát?

 

Előzmény: aladar644 (45803)
aladar644 Creative Commons License 2019.08.08 0 3 45803

Ezt biztosan nem ismerted,de képzeld,volt egy olyan korszak,amikor ez volt a politikai gondolat:Olvasd végig:

https://docplayer.hu/8035234-Az-m9-gyorsforgalmi-ut-szekszard-dombovar-kozotti-szakasz-gyorsitott-utemu-kiepitesenek-megvalosithatosagi-tanulmanya.html

Amikor ez a terv elkészült, 2003-ban,még azt hittem,hogy végre észrevették az akkoriak,hogy van ország. Némi útépítési koncepció jelent meg,ami nyilván az itt élők életminőségének javítását, a régiók gazdasági felzárkoztatását célozta volna,mindezt EU-s kohéziós pénzekből,mivel az arra való,nem a fejlett részek további fejlesztésére. Itt konkrétan a Dél Dunántúli régióról van szó Persze találékony a magyar,így mégis ez utóbbi lett belőle.

De sajnos vissza züllöttünk a Budapest és Vidék szintre. Az okokat most hagyjuk...

 

Jelenleg,amit te keményen ostorozol (a gecibe kívánsz-csakhogy te is értsd),az csupán egy koncepciómentes haverokat kiszolgáló eseti összevisszaság,nem országfejlesztés.

Előzmény: józsi24 (45801)
józsi24 Creative Commons License 2019.08.07 -5 0 45801

ezvalami g.ci lyo, vazze...

 

de most komolyan, az osszes eszemfaszom televan ezzel a pazarlas tebollyal...

 

miafaszer kell minden kib.szott tanyara brutalisan tulmeretezett csomopontot epiteni, mikozben a sokszorosa forgalmu cspok az aggloban brutalisan alulmeretezettek...

Előzmény: Mash_bakter (45772)
aladar644 Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45800

Hülye...

Az írásod többi része annyira skizoid,hogy nem ártom bele magam a javításába.

Előzmény: józsi24 (45797)
gyoparOHs Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45799

Már igencsak a vége felé.

 

https://www.youtube.com/watch?v=3xyr7EaBYyA

Előzmény: pentium10 (45476)
józsi24 Creative Commons License 2019.08.07 -5 0 45797

Igen vannak szituk, amikor mindenki szembejon...

Pl egy legyek uralta topikban min egymilliard minuszt kapnek azon velemenyemre, hogy a szar az SZAR es nem finom...

 

Dehat izlesek es pofonok, joetvagyat.

 

Azmeg aki a dugoban araszolva a szellempalya epitesnek csapol az netto huje.

 

Aminek lenni viszont alanyi jog, es lathatoan te elsz is vele...

 

Karomkodassal persze nem lesz megoldva, de massal se nagyon, amig ennyi huje csapol ennek az eszementsegnek...

Előzmény: Mash_bakter (45782)
NAR Creative Commons License 2019.08.07 0 1 45796

Ezt már majdnem elkezdték, csak Tarlós leállíttatta, merthogy nem sikerült igazán törvényesre az előkészítés: https://index.hu/belfold/budapest/2019/07/22/tarlos_leallitotta_a_szentendrei_ut_felujitasat/ Azért a biztonság kedvéért néhány napig a busz már terelve közlekedett...

Előzmény: Landsmann_ (45795)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45795
Landsmann_ Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45794

Akkor nem lesz nagyobb felújítás ami miatt tavasszal is le lenne zárva bizonyos útszakaszok? 11-es főút, Mátyás király utca, Pusztakúti út lenne, lesz az útvonal.

Előzmény: NAR (45793)
NAR Creative Commons License 2019.08.07 0 1 45793

A 11-es - Mátyás király út kereszteződésben a járdaszigetet szélesítik vagy két hete, gondolom elszöszölnek vele még kettőt...

Előzmény: Landsmann_ (45792)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45792

A 11-es útra gondoltam. A NIF vagy melyik oldalon írták, hogy a Szentendrei út 1,1 km hosszon megújul. De így valóban ők is elírták, mert ez nem a Szentendrei út. 

Előzmény: NAR (45788)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45791

Mátyás király kereszteződés..

 

Előzmény: NAR (45788)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45790

én szombaton jártam arra és jó kis dugó volt az egyik kereszteződés miatt

mentünk kifelé Szentendrére mi is és jó 10 perc volt az a szakasz

Előzmény: NAR (45788)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45789

én is ebben bízom, de a nagy főnöknek a sport az fontos, a többi kevésbe

ezt láthatjuk, de legyen igazad

Előzmény: 20-as vonal (45785)
NAR Creative Commons License 2019.08.07 0 1 45788

A 11-es utat a Pünkösdfürdő utca és a Mátyás király út között nem Szentendrei útnak, hanem Batthyány utcának hívják. A Szentendrei útra vagy a 11-es útra vonatkozik a kérdésed?

Előzmény: Landsmann_ (45786)
troglodita Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45787

Mert hozzákezdtek egyáltalán? :o

Előzmény: Landsmann_ (45786)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45786

A 11-es főút budapestoi Szentendrei úti szakasza a Mátyás király és a Pünkösdfürdő utcák közötti része elvileg mikorra készül el?

20-as vonal Creative Commons License 2019.08.07 0 0 45785

Veszprém lesz kulturális főváros is,ezért talán nem .

Előzmény: Mash_bakter (45780)
puntooo Creative Commons License 2019.08.06 0 0 45784

Sajnos kiürülnek a kis vidéki települések-főleg a keletiek. A munkára kész/képes lakosság meg megpattan Bp-re/Nyugat-Magyarországra/Nyugat-Európába. Ezen sajnos nem segít, ha a bp-i tranzit/inga/városon belüli forgalom beáll a dugók miatt....

Előzmény: aladar644 (45783)
aladar644 Creative Commons License 2019.08.06 -3 2 45783

Kellene egy M0-t tehermentesítő körgyűrű,egy alagút Pest alatt,meg egy ezt tehermentesítő felüljáró,min. 2x3 sávos kivitelben. ugyanígy kellene fejleszteni az M1-t, és akkor az a 8 millió,aki még nem költözött FEL (sicc) a Nagyfaluba,mind be zsúfolódik. És akkor kellene még egy M0.0  kerülő körgyűrű,egy újabb alagút Pest alatt,meg egy ezt tehermentesítő felüljáró,min. 2x3 sávosan.

 

Ez lesz Magyarország, fölöslegesen nagy meghagyott területtel Trianonban. a szomszédék még talán jobban gondját viselnék. Ugye józsika? Há mi a fasz...

Előzmény: józsi24 (45781)
Mash_bakter Creative Commons License 2019.08.06 0 0 45782

azt vágod, hogy kaptál -7-et...  sanszosan senki nem ért veled egyet

mondhatni mindenki szembejön az autópályán

és mint pesti vágom milyen dugóban állni, de káromkodással ez nem lesz megoldva

Előzmény: józsi24 (45781)
józsi24 Creative Commons License 2019.08.06 -10 0 45781

Nem kertelek josolgatasra...

 

neked meg azt kellene megertened hogy ez egy faszsag, es teljesen jogosan haboritja fel azokat az adofizetoket, akik a dugoban basszak az ostoba hivatalnokok kannyat...

 

De biztos vagyok benne, hogy nem fogod...

Előzmény: Mash_bakter (45768)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!