1, Gyári szervíz a városligetnél 12.000ft os órabérrel,,,,, szóval oda nem megyek de nagyon korrektek segítőkészek voltak,,kicsekkolás 14.000 ft hibakód pillangószelep motor halott. Utángyártott vagy bontott sehol a gyári megy 80.000ft,,,egy renault gyári kb 30.000ft.
2 Találtam egy tuti ssangyongra szakosodott szervízt a 9 kerben a metró áruház mögött,,, 4wd 200kft,,, Egyelőre csak ledumáltuk a melót de úgy éreztem, hogy eléggé hozzáértő volt az illető szerelő Attila.
3. Az autóról röviden.
Ott basztam el hogy köcsög dieselt vettem de a 175le és a 36nm brutálisan jó,,,csak győzzed fizetni az alkatrészeit ami dupla árú mint egy európai márka más autójának.
4. Jól összerakott nagyon massziv , nagyon keveset fogyasztó tágas nagy autó jó 4x4 hajtással. Mocsárpróba megvolt.
5. Érték ár arányban verhetetlen . Hyundai santa fe volt tervben de korando lett .
6. Hyundai Kia ,,,mindent kapni utángyártott alkatrészeket,, sangyong csak gyári duplaáron.
Sziasztok! Engem is érdekelne, hogy milyen autó ez a Kyron? Már nagyjából mindent elolvastam róla, eyedül a megbízhatósága érdekel. Hogy szuperál? Vannak külnösebb gondjai? Engem is a 2.0 XDI érdekelne. Az oroszoknak nagyon sok van, és az ottani népítéletek, meg a tesztek alapján elég problémásnak mondják. Vagyis van aki meg van elégedve vele, de van akinek előjönnek a típushibái pár tízezer km alatt a vadi új autónak! Nagyon érzékeny az üzemanyagra, -25 fok alatt meg sem próbálják beindítani a tulajok, hacsak nincs benne Webasto. A felfüggesztés megy néha nagyon hamar tönkre, hűtővíz kerülhet a motorolajba, stb. Ezek csak a típushibáknak egy része!
Szia még nem de a régi tulaj azt mondja idözitett bomba és arra gondolta rakok a csomiba egyet ha bedöglik ki cserélem csa pl van 13000 ért is meg 32000ért gondoltam mivel ez mágnes szelep igy gondolnám másé is jó lehet bele v nem .
Sziasztok probálkozom ujra ugy látom a ssangyong actyve tipus betegsége a vákum modulátor ha jól mondom akivel beszéltem mindrnki 10 èv alatt 3 4 cserélt mivel lehrtne meg ovni v mit lehetne más tipust beszerelni helyette . Válaszokat elöre is köszi
Veszel egy nyomásmérőt (Pneumatika boltban 2-3 eFt, és csövet is tudnak adni, vagy veszel résolaj csövet) és a töltött ágat megcsapolod valahol, és becsövezed a műszerfalhoz. Ha nagyon remeg a mutató akkor kell egy szűkítés az óra elá a vezetékbe. Ha direkt kocsiba valót veszel (5-10eFt) valószínű nem fog remegni, mert azoknak szűkített a csatlakozó csonkja.
Ha teljesen laikus vagy egy szerelő jó eséllyel meg tudja oldani, ha odaviszed neki. Googli rengeteg találatot ad ha rákeresel a beépítésre és a műszerekre is.
Sziasztok azután érdeklödnék hátha valaki tudja ssangyong actyve sports 2.0d 2007 163ezer km milyen alkatrészdk cseréje következhet vezérlés volt már . A másik ha bele teszem y tempomat kart akkor az ecuba be kell kapcsolni v müködik magától a vectrámba bekellet kapcs a sharanba nem. Válaszokat elöre is köszi . Ja most szeretném meg venni . A hátulja törött volt elég házilagosan javitották hátha a volt gazdi rá ismer. Üdv zt
Ssangyong Actyion Sports 2007 évjáratú gépemen motorhiba visszajelző lámpa világit. A hibakód, magas turbótöltő nyomás. Vákum mágnesszelepet már cseréltem, de a hiba megmaradt. Esetleg van használható ötletetek, merre tovább? Köszönöm előre is.
Sziasztok! Most gondolom egy ssangyong kyron 2.0 4x4 dízelen, 2009 es 200 ezer km automata váltós, érdeklődnék szokott e gond lenni ezzel a típussal, illetve ezeket szerelték részecskeszűrővel?