Keresés

Részletes keresés

T 6 Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107554

+ T6-282, T4-281=400, 401-404 DKV

Előzmény: Gordon Zsigmond (107551)
Dénes Balázs Creative Commons License 2024.09.25 0 1 107553

Szegeden végezte be:
- T4-281
- T6-281
- T6-282
- T7-281

Előzmény: Gordon Zsigmond (107551)
Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.09.25 0 1 107552

Nem magyar gyártású ugyan, de Debrecenből egy MAZ 103T is rémlik.

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107551

Az Ikarus 280T protói, amelyek egy része Szegeden landolt (T6-281 és T7-281 - előbbiben biztos vagyok, másikban nem teljesen...)

Gordon Zsigmond Creative Commons License 2024.09.25 0 2 107550

Az Ikarus 412GT-ket vettük már (720 és 721)?

263T oktatókocsi (T5000)?

Előzmény: 7-es troli (107548)
7-es troli Creative Commons License 2024.09.25 0 2 107549

+ik260 (3db: eredeti ziu hajtás, Ganz hajtás, replika)

+ik263T (buszból atepitve)

Előzmény: 7-es troli (107548)
7-es troli Creative Commons License 2024.09.25 0 2 107548

+ik411T es 412T

Előzmény: 7-es troli (107547)
7-es troli Creative Commons License 2024.09.25 0 3 107547

+1db 415T, kék-sárga, dinamo hajtással,m később busz lett belőle 

Előzmény: T 6 (107540)
T 6 Creative Commons License 2024.09.25 0 1 107546

435 TD

Előzmény: nemeza (107542)
nemeza Creative Commons License 2024.09.25 0 1 107545

Vagy a piros műanyag Modulo

Előzmény: nemeza (107542)
7-es troli Creative Commons License 2024.09.25 0 1 107544

Szeged,sajat troli építése buszbol:

- 1db volvo

- 6db citaro

- 5db Skoda 21 busz (illetve ha a 810-et is bele számolom, kert az egyik LOR busz vazaval újult meg, akkor 6db)

Új építésű:

- 1db ARC csuklos

 

Dénes Balázs Creative Commons License 2024.09.25 0 5 107543

Tallinn számára is készültek Ikarus 412T-k.

nemeza Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107542

Vannak az ilyen egyedi darabok, mint a 284T pl.

John Howard Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107541

Oh, valóban. Akkor bizony megállhat az 1200 körüli darabszám...

Előzmény: BPI-791 (107539)
T 6 Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107540

És a lila proto? Az +1.

Előzmény: BPI-791 (107539)
BPI-791 Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107539

A 415T teljes állomány 203 db. 

100+100 Bukarest; 3 Galati. 

Előzmény: John Howard (107536)
morgó mh. Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107538

Igazából el is vártam tőled, hogy jobban tudd ezeket, mint én :) . Az "első" feladatra vállalkoztam, nagyságrendet megbecsülni. Fejből nem tudom, hogy konkrétan hány Ikarus 280-ast gyártottak, ilyen mélységben nem érdekel a dolog. Volt, ahol pályaszámmezőket tudtam, volt, ahogy kb. valami érzésem volt... GST nélkül szerintem nagyságrendileg a hazai állomány nem is ment mellé, jó, a 15 G&S kimaradt, bár azt nem ide gyártották.

 

Előzmény: John Howard (107536)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107537

1250-1300 körül az én becslésem

Előzmény: John Howard (107536)
John Howard Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107536

Hát, ez elsőre is elég kócos...

(körülbelül számokat írok, plusz-mínusz 5 kocsi)

 

Ik60T: 160 db

Ik280T: 70 db

Ik280GVM: 80 db

Ik415T: 0 db(!) Magyarországra, viszont volt 100 db Romániába

Ziu9: 173 db Budapest, a szegedi és debreceni darabszám most nincs előttem

 

Azért a Ganz-Solarist nem hagynám ki. Összességében elég nagy darabszámban készült Rigába, Rómába, Nápolyba, stb. Mivel a végszerelésük Mátyásföldön történt (a volt Ikarusban), eléggé magyar gyártásúak...

 

Én bőven 1000 fölé tenném a (részben) magyar gyártású trolibuszokat,

Előzmény: morgó mh. (107534)
morgó mh. Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107535

(oké, azt már látom, hogy a GVM exportot nagyon nem találtam el...)

Előzmény: morgó mh. (107534)
morgó mh. Creative Commons License 2024.09.25 0 1 107534

Sacc...

100 Ik60T, 50 Ikarus280T, 100 GVM, 15 415T, 15 412T,

10 280-as Szeged és Debrecen, 15 Ikarus Szeged.

Ez kb. 300 magyar gyártású magyarországi.

Nem magyar gyártású: 200 Ziu9, 100 Ziu5, talán 50 MTB, 30+150 Solaris, Szegedre 15 Skoda, Debrecen 15 Solaris,

ez kb. 550 külföldi troli Magyarországon.

Összesen 850 troli Magyarországon.

Magyar troli külföldre: hű. Sacc: 100 GVM Bulgária, 50 GVM NDK

Tehát magyar gyártmány összesen a világban kb. 450.

(Ganz-Solarist külföldinek vettem)

Kíváncsi vagyok, mennyire lövök mellé, és mit hagytam nagyon durván ki...

Előzmény: szintetikusdizelolaj (107532)
kristoof Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107533

Az összes trolit nézve, szerintem a teljes járműállomány 60 százaléka körülbelül?

Előzmény: szintetikusdizelolaj (107532)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107532

Csak egy találós kérdés, csalni persze szabad de nem kell.

Hány trolibusz volt/van Magyarországon, vagy volt magyar gyártású a 20. század elejétől?

A magyar vagy részben magyar gyártásúak akár itthonra akár külföldre, a külföldön gyártottak a hazánk számára, akár forgalmi akár tanulók, akár ipari akár műhely körülmények között gyártottak is játszanak.  

Nagyságrend is jó elsőre.

gumikrumpli74 Creative Commons License 2024.09.25 0 1 107531

Október 5-től az Állomás utcán jön visszafelé is, mint a 9-es busz, október végétől Kápolna térre fog menni a Hungária körút - Salgótarjáni út - Pongrácz út útvonalon.

Előzmény: HBweb hu (107528)
BPO-537 BX-51-61 Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107530

Tovább is csak variálva lesz az útvonal valamikor októberben.

Előzmény: HBweb hu (107528)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.09.25 0 2 107529

10.05-től 15 kocsis lesz a vonal (ma 14), hosszabb lesz a Teststrecke.

Előzmény: HBweb hu (107528)
HBweb hu Creative Commons License 2024.09.25 0 0 107528

T. Egybegyűltek!

 

(Jól látom, hogy) marad még október végéig a hosszú 75-ös?

1047 005-2 Creative Commons License 2024.09.25 0 2 107527

Nem akarásnak nyögés a vége.

 

Soha nem volt járművek meg készülnek,hatóságtól függetlenül.

Előzmény: 7-es troli (107526)
7-es troli Creative Commons License 2024.09.25 0 1 107526

Jó is volt a ziu5-tel utazgatni. 

Továbbra se értem, miért nem lehet vele legalább telepen belül utast szállítani. Természetesen ehhez kellene, hogy 1, működjön 2, legyen olyan hatósági engedélye, amivel a telepen belül vihet embereket (ha ez utóbbira szükség van egyáltalán)

 

 

Előzmény: Közlekedésguru (107523)
valya con dios Creative Commons License 2024.09.25 -1 2 107525

A bőség zavara.

 

Amikor arról írok, hogy ennyi járművet évről-évre folyamatosan üzemeltetni abszurdom, erről beszélek. Remélem a nosztalgiák üzemeltetése nem megy a rendes forgalom rovására.

 

Ezért (is) lenne jó egy dedikált csapat, független menetrenddel, állománnyal, költségvetéssel, kb. külön szervezeti egységként, ne adj isten külön telephellyel, troli, busz, villamos, HÉV szekcióval.

Előzmény: John Howard (107524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!