Okés, viszont ehhez ki kell szednem a rádiót. Az adatokat a villanyszerelőtől kaptam, jelenleg nincs szerszámom a kiszereléshez, de folyamatban van. Jelentkezem, ha megvan a szám. Köszi a segítséget!! :)
Philips CAR400. Ami rá van írva: GM326559176, No: 24 455 379, 2F3, és kettő vonalkódos sorszám: 9022 213 99754 02, illetve alatta még egy vonalkód: 003 0146 3146459.
Üdv! Segítséget kérnék Opel Zafira A autómmal kapcsolatban. Sajnos le kellett venni az akku sarut, és így a rádió kódot kér, ami sajnos nincs meg. Tud valaki a márka szervizen kívül valami megoldást ajánlani?
Üdv! Szeretnék tanácsot kérni! Van egy Opel Zafira B 1 9 diesel 120 lovas autóm! A probléma a következő,
Tíz tizenkét óra állás után nehezen indul ,kétszer háromszor is indítani kell hosszan, ha elindul utána napközben két három négy óra hossza állás után is indul könnyen viszonylag. Fogyasztása jó teljesen jó dinamikusan megy az autó csak ennyi a probléma ez a nehezen indulás hogy mitől lehet.Köszönöm előre is
Szerintem valami olyasmi lehet hogy a gyári műszerrel meg kellene nézni hogy a beállításokban van-e valami olyasmi hogy be van állítva hogy jelezze a jégmentesítést ,na ezt kellene nem aktívvá tenni és lehet hogy segítene a problémádon !
Még egyszer megpróbálok itt segítséget kérni? Opel zafira tourer 2015 1,6 dti atom van és sűrűn kiírja , hogy jégmentesítés és elkezd füstölni. Valaki e kis országban tudna segíteni , hogy mi a baj és a megoldás?
Ha úgy gondolod hogy hőmérséklet függő akkor én rákötném a Tech-2 és adatlistába megnézném mennyi meleg motornál a hőmérséklet ,mert lehet hogy azt érzékeli hogy pl : 156 fok akkor viszont a vezérlő letiltja a befecskendezést ,de a hőmérséklet jeladó cserével ez tökéletes lesz !
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. 2005-ös évjáratú, 1.6-os benzines Opel Zafirám van. Olyan tünetet produkál, hogy melegen nem indul, műszerfal világít de viszont egyáltalán nem teker a kulcsfordításakor. Viszont hidegen indul, szépen jár a motor. Ha esetleg valaki járt már így és rá jöttek a probléma okára, vagy tudja hogy mi lehet a baj, akkor nagyon boldog lennék ha meg osztaná velem. Előre is köszönöm!😊
Egy párat már cseréltem ,mármint szelepfedelet, a membrán csere nem minden esetben lehet jó, van hogy farsot szív mellette ! A tuti megoldás a GYÁRI KOMPLETT SZELEPFEDÉL CSERE !
Sziasztok! Az autó B Zafira 1.6 A16XER. Hibajelensegek nem biztos, hogy összeefüggenek.
1. Olajnyomás csak 1500-2000 körül jön meg. (Olaj, szűrő cserélve, jó minőségű gyári opel.)
2. Ez összetettebb. Nehezen indult, és nem volt lehúzva a szelepfedél, folyt az olaj alatta, ezért leszedtem, hogy tömítést cserélek. Ha már leszedtem, elkezdtem nézegetni a szelepfedél membránt. Szakadt volt, ezért csere. Gondoltam jaj de jó ez magyarázat a nehezen indulásra. Összeszerelés után indul megy, viszont egy olyan hibát produkál, amit pont a membrán csere hivatott megoldani. Alig lehet leszedni az olaj beöntő fedelét a vákumtól. A nívó is nehezen jön ki. El tud romlani a fedél? Levegővel átfújtam, kimostam és elvben minden a tanácsok szerinti sorrendben lett összerakva. Ha karter csövet lehúzom, van szívás a csövön, és az olaj beöntőnél lehet érezni a karter gázt. Valami a fedél en nem dolgozik. Nem csak membrán, hanem komplett szellőztető lett cserélve, lehet, hogy fordítva raktak bele valamit?