Keresés

Részletes keresés

qwer1234 Creative Commons License 2007.08.03 0 0 5366

Pontosítanék :

"PMGD 737-el tapasztalta-e valaki rajtam kívül. hogy felszállás után az A/T-t nem lehet felkapcsolni, illetve a speed gombot sem veszi be ?"

 

Az esetek nagy többségében beveszi, de néha nem. Olyan, mintha egy bug lenne, mert mindent ugyanúgy csinálok, mint máskor.

 

FMC-n keresztül nekem csak a Vref not selected üzenet szokott jönni, ha a Vref-et nem állítottam be.

Előzmény: qwer1234 (5364)
bankii Creative Commons License 2007.08.02 0 0 5365
Hát persze, ha a felső panelon nincs minden kapcsoló a helyén. De erről üzen is az FMC-n keresztül.
Előzmény: qwer1234 (5364)
qwer1234 Creative Commons License 2007.08.02 0 0 5364

PMGD 737-el tapasztalta-e valaki rajtam kívül. hogy felszállás után az A/T-t nem lehet felkapcsolni, illetve a speed gombot sem veszi be ?

 

Továbbá CMD-A, HDG-SEL, F/D, ALT gombok bekapcsolt állapota mellett az ILS elkapása APP és VOR/LOC gombok benyomásával történik ? Megnyomom mindkettőt, ekkor megjelenik az előválasztás, de a kettő közül általában csak a G/S lesz aktív, a VOR/LOC megmarad előválasztottnak.

+1 : DUAL-CH ILS-t hogy lehet elérni ?

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.02 0 0 5363

Köszi, vásárlás előtt szerettem volna véleményeket gyűjteni. Azóta sikeresen megvettem és gond nélkül működik.

 

R

Előzmény: TamásD (5362)
TamásD Creative Commons License 2007.07.30 0 0 5362
Milyen típusú tapasztalatra gondolsz? Nekem fenn vann, megy gond nélkül.

TamásD
Előzmény: Törölt nick (5361)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.18 0 0 5361

Sziasztok,

 

Van valakinek tapasztalata a MyTraffic 5.1-gyel az FSX-hez?

 

Köszi,

R

rast_gasser Creative Commons License 2007.07.11 0 0 5360

A lábkormányt elvitték, köszönöm az érdeklődést. Üdv mindenkinek:r_g

Előzmény: rast_gasser (5359)
rast_gasser Creative Commons License 2007.07.09 0 0 5359

Ingyen átadnám game-portos osztrák kisipari lábkormányomat aktív repszimesnek.  (Viszont érte kell jönni a XI. kerületbe) Első befutó a nyerő: subaru.wrx@freemail.hu

 

bankii Creative Commons License 2007.06.23 0 0 5358

Má' megtaláltuk. (legbalább is én).

Európai - esetleg magyar - Scenery screent tudnál prezentálni?

Mert úgy-e az Államokban VFR kevesek repülnek.

Előzmény: Törölt nick (5355)
Sufni_737 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 5357
A villogót illik bekapcsolni a hművek indítása előtt,de szokták APU indításkor is már felkapcsolni.
Előzmény: cSABA (5348)
Sufni_737 Creative Commons License 2007.06.23 0 0 5356
Üdv!

KÉrdés: Flight1 -nak a 421es Cessnaját(Golden Eagle) keresem!

Korábban is írtam már be ide ezzel kapcsolatban,kaptam is egy segítőkész (valszeg)fórumozótól egy linket,letölthettem,de adatvesztés miatt ez is füstbe ment.
MOst tehát újra keresem! Aki ismeri és használja,az tudja milyen jó minőségű kiegészítő!

Köszönöm!
Sufni_737
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.22 0 0 5355
Azt elfelejtettem odaírni, hogy az avsimen a "kalcsó" keresőszóra kidobja a mintámat.
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.22 0 0 5354

Sziasztok. Készítettem egy új textúrakészletet Fs2004-re. Kicseréltem majdnem az összes textúrát (kivéve a C régiót, azaz Délnyugat-USA-t és Közép-Ausztráliát), amely a településeken kívüli természetes növényzetet ábrázolja. Valódi fotókat használtam azokról a vidékekről, ahol az adott növényzet őshonos. Így nagyon realisztikus lett az Fs9. Ha valaki ismeri a Ground Environment Pro-t, akkor könnyen elképzelheti, mert az én készletem annál sokkal szebb és realisztikusabb. Szépek a színek, a textúrák tökéletesen illeszkednek egymáshoz és az alap FS-textúrákhoz. Feltettem egy darabját + képeket az avsim-re. Töltsétek le, nézzétek meg, és rendeljetek a készletből nálam, jutányos áron, a fizetős sceneryknél jóval olcsóbban. 

kalgyula@gmail.com

vlevi Creative Commons License 2007.06.16 0 0 5353
Én nem tettem automatára, de 4x gyorsítás azért bejátszott.
Előzmény: cSABA (5352)
cSABA Creative Commons License 2007.06.15 0 0 5352
Igen, az eleg kemeny. En olyankor automata pilotara teszem es felgyorsitom az idot.
Előzmény: vlevi (5351)
vlevi Creative Commons License 2007.06.15 0 0 5351
"elég messze lehet vele repülni."
Igen, a Dreamfleet félében a szárnyvégeken is van üzemanyagtartály, így 1600nm a hatótávolsága. Ebben benne van a felszállás, emelkedés 14000 lábra, valamint 45perc biztonsági tartalék is. Egyszer kipróbáltam. Az agyam szétuntam, valami 10-11 óra.
Előzmény: cSABA (5350)
cSABA Creative Commons License 2007.06.15 0 0 5350
Igen, a MS nyilván az elsőt modellezte le.

Egészen megszerettem a Baront. Stabil gép, mozgékony, könnyen kezelhető, viszonlyag gyors és elég messze lehet vele repülni.
Előzmény: vlevi (5349)
vlevi Creative Commons License 2007.06.13 0 0 5349
Igazságot kell adni az FS2004-nek, van olyan Baron 58, ahol ilyen a műszerettség.


Nagyobban

De persze van teljesen másfajta is.

Ebből is van nagyobb
Előzmény: cSABA (5348)
cSABA Creative Commons License 2007.06.13 0 0 5348
Ha valakit erdekel, nagyjabol rajottem minden valaszra.

Erdeti kerdesek:
1. (vilagitas) Vannak altalanos szabalyok, a legitarsasagnak lehetnek egyeb belso szabalyai, de nagyjabol iranyelvek a kovetkezok:
Navigation - azt jeloli, hogy aram alatt a gep. Ha bekapcsolod az aksit, akkor ezt is.
Beacon - azt jeloli, hogy a gep mozog. Mielott taxizni kezdett, bekapcsolod.
Strobe - a gep repul. Felszallas elott bekapcsolni.
Taxi - taxizaskor hasznalni.
Landing - leszallaskor es felszallaskor hasznalni, bizonyos magassag alatt.

2. Szerintem ezt jol csinaltam.

3. Ezt meg mindig nem tudom, de erzesem az, hogy a legiiranyito tudja a szelet es a kompenzalt szoget adja nekem. Legalabbis a szimulatorban igy tunik. A kompenzalasnak "lepcsos" palya lett az eredmenye.

GPS: Az is a magneses szoget mutatja. Tegnap Kanada eszki reszen repultem, ahol az elteres 50-60 fok volt (!) es ott nyilvanvalova valt. Az elteres a directional gyro es a GPS szog kozott a szelnek tudhato be. A "lepcsos" palya valoszinuleg annak a kovetkezmenye volt, hogy en kompenzalni probaltam a szelet, pedig nem kell.

Baron VOR2: nem igazi VOR kijelzo, es ezert nincs is tekerogombja! Igazabol csak egy RMI, abbol is az egyszerubb fajta, mert mindig egy ADF es egy VOR allomas fele mutat. Annyi igaz, hogy a VOR frekvencia a 2-es navigacios radioval allithato, ezert gondolhatja azt az ember, hogy VOR kijelzo, de igazabol nem az. A sarga nyil mindig ADF, a zold mindig VOR.
cSABA Creative Commons License 2007.06.12 0 0 5347
Eleg szep, meg kell hagyni. Csak en nem nagyon akarok kolteni mar erre kolteni.
Előzmény: vlevi (5346)
vlevi Creative Commons License 2007.06.12 0 0 5346
De mostanában inkább 3D nézetben repülöm a Baront, 75%-os nagyítással.
Előzmény: vlevi (5345)
vlevi Creative Commons License 2007.06.12 0 0 5345
Ja, én ezen annyit csaltam, hogy felraktam a 2D panelre a trimmet, hogy lássam.
Előzmény: vlevi (5344)
vlevi Creative Commons License 2007.06.12 0 0 5344
"Egy alapvetőbb kérdés: hol a francba van a Baron 58-on a VOR2 tekerőgombja?"
Most megfogtál. Megnéztem, és én sem találom. Hozzá kell tenni, hogy én a Dreamfleet féle Baron 58-al repülök, ég és föld a kettő. Normális 2D nézet, tökéletes 3D nézet (lecsekkoltam a www.airliners.net-et található kabinfotókkal), sőt az utasrész is meg van csinálva. Az, hogy repülés közben mennyivel realisztikusabb, sajna nem tudom.



Előzmény: cSABA (5343)
cSABA Creative Commons License 2007.06.12 0 0 5343
Igen, az az eset világos.

Egyébként megint megtörtént ez velem. Majdnem biztos vagyok benne, hogy azt jelenti, forduljak 10 fok felé, és amikor elérem az előre kijelölt pályát foduljak rá. Olvasgattam valódi légirányítós sztorikat, és az is erre utalt nekem.

Másik kérdések:
Az igaz, hogy a directional gyro a mágneses északra áll be, de a GPS a valódi szöget mutatja? A múltkor a GPS-t használtam arra, hogy beálljak a megadott szögre, és nagyon úgy tűnt, folyton lesodródok a légirányító által elképzelt pályáról, ezt csak azért gondolom, mert 3 percenként szólt, hogy forduljak jobbra, aztán 20 mp után visszafordított az eredeti szögre. A flight analysis a végén egy lépcsős pályát mutatott. Tehát mintha nem a jó szög felé haladtam volna eredetileg. Legközelebb nem törődtem azzal, hogy mit mutat a GPS és csak a directional gyro szerint álltam be, és akkor 10 percekig hagyott egy irányba repülni, nem volt "lépcsőzés".

Egy alapvetőbb kérdés: hol a francba van a Baron 58-on a VOR2 tekerőgombja? Tegnap hiába kerestem, nem találtam.
Előzmény: vlevi (5342)
vlevi Creative Commons License 2007.06.11 0 0 5342
De mondhatna (és szokott is) mást is, pl. "proceed on course, until established on the localizer"
Ez azt jelenti, hogy rávezet az ILS leszállóirányra, és amikor "irányban" vagy, akkor ráfordulhatsz a kifutó irányára. Persze ilyet csak IFR-nél fog mondani.
Előzmény: cSABA (5340)
bankii Creative Commons License 2007.06.11 0 0 5341
Mert egészen addig kell a megadott irányon (mellesleg magasságon, sebességgel) repülnöd,amíg az ATC újabb utasítást nem ad.
Előzmény: cSABA (5340)
cSABA Creative Commons License 2007.06.11 0 0 5340
Köszi a választ!

Ez kicsit furcsa mondjuk, akkor miért nem csak annyit mond "turn left heading 010"? Ez a "folytast ezen az irányon" teljesen feleslegesnek tűnik. Ráadásul *tipikusan* csak egy irányt mond, szóval kell, hogy legyen oka annak, hogy most hozzátette ezt a dolgot.
Előzmény: bankii (5339)
bankii Creative Commons License 2007.06.11 0 0 5339

2. Ballra 010-fokra, és folytasd ezen az irányon.

 

Előzmény: cSABA (5338)
cSABA Creative Commons License 2007.06.11 0 0 5338
Én hadd kérdezzek néhány alapvető dolgot, amit nem találtam meg sehol.

1. Hogyan kell a fényeket használni. A Cessnában van Navigation, Beacon, Taxi és Landing. Erről egy fórumon olvastam ugyan, de kiváncsi vagyok, hogy ti mit mondotok. Van még más repülőn olyan is, hogy Strobe.

2. Amikor azt mondja IFR-nél az irányító: "Turn left heading 010, proceed on course", azt én úgy értelmeztem, hogy 10 fokos headingre fordultam, megvártam, míg interceptáltam a flight plan-ben megadott course-ot, aztán ráfordultam. Ezt így kell?

3. Ez a legfogósabb, mert erről tényleg tippem sincs. A múltkor úgy repültem, hogy viszonylag erős oldalszél volt. Azt az utasítást kaptam, hogy "turn heading 160". Amikor a repülőgép heading-jét 160-ra állítottam, akkor kb. 152 fokos pályán haladtam a GPS szerint. Ahhoz, hogy 160 fokos pályán haladjak, 167-168 fokos heading felé kellett mennem ("crabbing"). Szóval ilyenkor az irányító elvárja tőlem, hogy kompenzáljam a szelet, vagy a headinget kell beállítanom csak arra amire mondja?
flyvet Creative Commons License 2007.06.11 0 0 5337

FS 2002.

 

Nagyon örülnék a megoldásnak...

Előzmény: Törölt nick (5336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!