Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rdpapa Creative Commons License 2004.04.27 0 0 273
A hétvégén tesztevezettem az új Astrát! 1,4 Enjoy felszereltséggel. A G Astra is nagyon jól vezethető volt, de ez még annál is királyabbra sikeredett (bár az 1,4 moci nekem kevésnek tűnik). Nagyon igényes a külső és a belső egyaránt. Szerelem első látásra/próbára. Az induló ár elsőre magasnak tűnik, de ha megnézzük a felszereltséget akkor már nem is olyan rossz.
Előzmény: Törölt nick (271)
hulla Creative Commons License 2004.04.02 0 0 272
viszik mint a cukrot?
Előzmény: Törölt nick (271)
Törölt nick Creative Commons License 2004.04.01 0 0 271
Most jöttem haza németországból, egy csomó uj Astrát láttam közlekedni, gyönyörüek!
n.drew79 Creative Commons License 2004.04.01 0 0 270
Bizony, legalább az 1.4-est vegye, azzal viszont nem lesz gond. Normálisan viszi az autót. Mondjuk előzésnél klíma off javallott.

Egyébként azt hiszem akciózva is lesznek a classicoc valamennyire.

Jah. Nézzétek meg a schilleropel oldalát, ott elég normálisan meg lehet vizslatni milyen modellbe milyen extrát lehet rendelni...illetve ahogy nézem, már 1.2-es nincs is! És igen durvulens árban vannak...simán best buy: 5 ajtós, 1.4-es, 2.8, + klíma 3.1 valóban. Nem azért, 4 éve, mikor vettük, abs nélkül volt 3.3.

Előzmény: S.Zola (268)
Phoere Creative Commons License 2004.04.01 0 0 269
Én 1,6 8V-st használok (85 LE), ez alapján egyetértek, hogy az 1,2 16V esetében a klíma elég drasztikus terhelés.

Az 1,6D Golf után különösen csalódott lesz, az egy könnyű, ezáltal igen fürge autó benyomását kelti, amely alul nyomatékos, így jól húz.

Ezzel szemben a 16V motor alul nyomatékgyenge, az Astra nehezebb, mint a Golf, szóval szvsz. nagyon lomhának és gyengének fogja érezni.

Előzmény: S.Zola (268)
S.Zola Creative Commons License 2004.04.01 0 0 268
Helló !

Egy barátom gondolkodik Astra Classic II vételén, újonnan. Alapvető feltétele, hogy legyen benne légkondi, ABS, légzsák, kp.-zár. Az 1.2-es most 2800-ért meglenne, az 1.4 pedig 3100 körül ilyen felszereltséggel, a keret viszont szűk. A kérdés: melyik motorral érdemes ? Az 1.2-ről olvastam jókat, rosszakat. A haver tart attól, hogy a klímával ez a motor nagyon gatya, viszont azt hozzá kell tenni, hogy nem "versenyezni" kell neki az autó, nem hajtja állatmód( dízel Golf I után :)). Milyen a fogyasztása az 1.2-nek ?

waters Creative Commons License 2004.03.12 0 0 267
Maxabónál olajcsere van,ha érdekel valakit...
Kb féláron
Phoere Creative Commons License 2004.01.19 0 0 266
Egy ismerősünk a Total-nál dolgozik és kíváncsiságból elküldött laborba olajmintát, amely kb. 15000 km utáni cseréből származik. (Renault Mégane-ból került ki, ami szintén 30 ezres csereperiódusú).

A Renault-szervízben is szeretik cseréltetni az olajat párezer km után azzal az indokkal, hogy bejáratós motor, még fém por kerül az olajba stb.

Nos a labor eredmény érdekes volt: a mintában semmilyen fémszemcse nem volt, ellenben az olaj tulajdonságai kifejezetten a fáradás jeleit mutatták. Tehát a futásteljesítmény miatt hasznos volt a csere.

Tehát szerintem 9000-nél ne cseréld le. Ha jól tudom, az Opelnél 1 év a szervizciklus. Ha addig nem futsz vele többet 20000-nél, hagyjad, de ha igen, akkor félidőben célszerű cserélni.

Ha spórolni akarsz, ezt a cserét NE márkaszervízben csináltasd, hanem vegyél meg mindent (olaj, szűrő) és valahol máshol cseréltesd le az olajat. Ez nem érinthet semmi garanciát vagy szervizelési előírást.

Előzmény: waters (262)
hulla Creative Commons License 2004.01.19 0 0 265
az a biztos!
Előzmény: waters (264)
waters Creative Commons License 2004.01.18 0 0 264
Köszi,akkor inkább beviszem:-)
Előzmény: n.drew79 (263)
n.drew79 Creative Commons License 2004.01.17 0 0 263
Hali!

Nem felesleges az olajcsere, csak a márkaszervíz jól megvág érte:))

Egyébként évente ajánlott a csere vagy ha 30e-nél többet mész, akkor 30e km-enként! Az olajcserével nem érdemes spórolni...ha másnem, házilag is kivitelezhet?!

Előzmény: waters (262)
waters Creative Commons License 2004.01.17 0 0 262
Hahó!

Én 5 hónapja vettem egy Astrát,9000 van benne...
Akkor most azt javasoljátok,hogy elvigyem olajcserére?
A gépkönyv tényleg 30000et ír,ha jól emléxem...

Köszi

Előzmény: ECOtec (241)
Tvnet_Sanya Creative Commons License 2003.10.14 0 0 261
128 ezer meg az apro. :)
Előzmény: PÍT (260)
PÍT Creative Commons License 2003.10.10 0 0 260
Km?
Előzmény: Tvnet_Sanya (259)
Tvnet_Sanya Creative Commons License 2003.10.10 0 0 259
Hali!

Van egy majdnem 5 eves ASTRA G-m 16_16V 100Le CDX kivitelben (ezust metal, alufelni, fabetet, computer, klima, gyari riaszto). Pluszban adnek hozza egy garnitura teligumit felnivel (Good-year UG-6, amely kb. 8-10000 km-t futott) + Thule tetocsomagtarto. Ar: 2,2 mill. Ha valakit erdekel a dolog, akkor legyen szives dobjon egy emilt! :)

g_area51 Creative Commons License 2003.10.09 0 0 258
amen:))))))))
Előzmény: ECOtec (255)
hulla Creative Commons License 2003.10.09 0 0 257
ECOtec!
ez nagyon jó 5let, biztos 6ásos lenne!
Előzmény: ECOtec (255)
hulla Creative Commons License 2003.10.09 0 0 256
hejj de drasztikus vagy, én csak a kezét vágnám le.
Előzmény: PÍT (254)
ECOtec Creative Commons License 2003.10.09 0 0 255
Láttátok az Elveszett frigyládát? Az jutott eszembe, mikor a nácinak az izzó jelvény lenyomatot égetett a tenyerébe. Én beérném ennyi büntetéssel, bár lehet hogy célszerűbb a delikvens homlokára tenni, hiszen így messziről látszik hogy egy szemét rongáló.
Előzmény: PÍT (254)
PÍT Creative Commons License 2003.10.08 0 0 254
Én csak kifigyelném, hogy ki az, aztán szöget ütnék a fejébe.:o(
Előzmény: g_area51 (253)
g_area51 Creative Commons License 2003.10.08 0 0 253
ma meg kiderult a szomszed vasat is megdezsmaltak ugyan ugy jo kis karcokkal.
az a gond hogy a holdmayr-mar ne m tema
Előzmény: PÍT (251)
ECOtec Creative Commons License 2003.10.08 0 0 252
Nekem az előző kocsimról 1 hetes sem volt és lefeszítették pajszerral a jelvényt. Márkaszerviz véleménye: Motorháztető újrafényezés + asszem 4500 Ft jelvény. A jelvényt megvettem, nem fényeztettem újra. 3 éves korában eladtam az autót, addig nem rozsdásodott a karc. Bár megtehettem volna hiszen a vevő festékvastagság mérője az annakidején sérülésmentesen átadott kocsi motorházfedelén és egyik hátsó ajtóján valószínűsíthető javítást jelzett. Biztos nem bírta a gyűrődést a tréleres szállítás közben :)))
Mégsem fényez olyan jól a Lagermax v. Höldlmayr szállítócég fényezőüzeme. :)))
Előzmény: g_area51 (250)
PÍT Creative Commons License 2003.10.07 0 0 251
Sajnálom. Az tény, hogyha ilyet látnék lekapcsolnák a villanyt...:o(
Előzmény: g_area51 (250)
g_area51 Creative Commons License 2003.10.07 0 0 250
estet
nekem megint osszekarcolta 1 BAROMMMMMMMMM..
az autot.
a f@szom ki van hogy nem tudjak hogy kell 1 jelvenyt lelopni.rohadna le a keze,akarki is volt.
lehet a fel autot ujra fenyezni ,azt 10honapos
g_area51 Creative Commons License 2003.09.25 0 0 249
1 opel a hatteriparra es az alkalmazottaira is gondol.

gyakori szerviz sok lee

ECOtec Creative Commons License 2003.09.25 0 0 248
OFF, de mondok olajcsere témára egy saját sztorit:
80-as évek, fater új Skodája 1500 km-es szerviz. Én vittem a kocsit. Kocsi emelőre fel, olaj leereszt, szaki el. Másik szaki jön, kocsi leereszt, szaki benyúl a kocsiba, keze a gyújtáskulcson.Ijedten megfogtam a karját: mit akar? Tudjátok mit mondott? Hogy gyorsabban lemenjen az olaj, kicsit be szokták indítani, az az 1-2 perc nem árt neki. Határozott tiltásomat furcsállotta (!!!) Soha többet azt a Skodát nem vittük szervizbe, még a mai napig is gond nélkül fut, igaz, másnál. 70.000 km-ig volt nálunk, szerelőt nem látott, én cseréltem az olajat, gyertyát, állítottam a gyújtást, azt hiszem 50.000 km környékén cseréltünk rajta vezérműláncot-kereket (nem feszítős).
Na most a jelenlegi szerelők a Schiller-Maxabo-Gombos csapatban, de mondhatnánk bármelyiket különbek ezeknél a szakiknál?
Ha valaki tud jó szervizt, megbízható Opel szerelőt Bp. vagy környékén, tegye közkinccsé a fórumon!
NemTudom Creative Commons License 2003.09.24 0 0 247
Hello :-)

A gyárak nem "érdeke", hogy meddig megy az autód. Minél rövidebb ideig annál jobb. :-)
Szóval a reklámokban sem arról beszélnek milyen tartós. Csak azt, hogy milyen sok rá a garancia. Azt senki nem mondja, hogy sosem romlik el.
Te itt 7-8ezerről beszélsz.
Én 1000 mondtam.
Jó tudom a mai technikával ...
Na de a mai technikával, akár .. ehetnénk.
De mégsem teszük, mert valaki hibázhat.
Szóval én kicseréltem, vele együtt azt a sok mindent. Ami nem maradt volna benne a motorba, ha az opel dolgozói minden szabályt betartotak volna. Ami surolja a lehetetlenség határát.

Például miért nem gyártanak olyan mosógépet ami csak egyszer öblit?

Mert egy cserével, illetve akármilyen szűrővel sem lehet kiszürni.

Tudom az autógyárak már 10 éve azt mondják.
A szalon után úgy nyomod ahogy akarod.
Én is ezt mondom a szakmámban.
Igaz azért hogy a folyamatos munkám biztositva legyen. ;-))

Előzmény: ECOtec (241)
Phoere Creative Commons License 2003.09.24 0 0 246
A mai motoroknál szerintem is mindegy, ezért nem értem az Opel egyéves szerviz ciklusát. Kizárt, hogy a Renault motor ennyivel jobb lenne vagy az Opel ennyivel rosszabb.

Az biztos, hogy a km a mértékadó. Az Opelnél ehhez képest az időkorlát a szűk.

A te évi több mint 20000 km-ed nem az átlag magánautósra jellemző.

Előzmény: g_area51 (245)
g_area51 Creative Commons License 2003.09.24 0 0 245
vegul is mindegy ha 1 -2 vagy akar 5 evet ajanlanak.inkabba a km ami szamit.
renault vagy opel vegul is mindegy .
szerintem a rönó csak reklamnak foghatja fel.
en meg nem tartok az 1 evnel de mar 20 ezer van benne:))))
ECOtec Creative Commons License 2003.09.19 0 0 244
Mindig az ELŐÍRTAKNAK MEGFELELŐEN fogok olajat cseréltetni a kötelező szervízen belül. Ez miatt nem fog senki egy fillért lealkudni. Az előző két kocsimat szinte telefonon vették meg: 3 kérdés: szín, évjárat, sérülés / köszönöm uram a többi nem érdekel. Nem érdekelte egyik vevőt sem igazán sem az állapot, sem a megkíméltség (nem beszámították!!!).
Másik véleményed: Való igaz, hogy ha választhatnék, valószínűleg egy NJOY v. Elegance modellt vettem volna én is min. 1.6-os motorral, de a családi költségvetésben -akinek van, az tudja, hogy általában ebben nem az autó az első - az autóra ennyi jutott, hogy egy 1.2-es vivát vettem, és ezt is nagyon szeretem. Nekem többet ér, mint egy Yaris, Polo v.Corsa már a méretei miatt is. Előzésnél vissza kell kapcsolgatni és kicsit jobban pörgetni, ennyi, de az autópályás 130-at simán bírja a 170-es végsebességével. Azt sem felejtsük el, hogy ezeknél az 1.2-es modelleknél - Stilo, Astra - a hiányzó nyomatékot a váltóáttételekkel igyekeztek pótolni (pl. az enyémben S váltó van)így nem olyan rosszul vezethetőek ezek a kocsik.
Egyébként láttam és már nőt rángató 2.2-es kupéval "bénázni".::)))
Előzmény: RAF2 (242)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!