Keresés

Részletes keresés

AmneZia Creative Commons License 2002.04.29 0 0 2357
Remélem nem probléma de beillesztettem Zerg2 és Flanker hozzászólását az említett 576 Fórumra azon belül is az 576KByte topicba. Ha problémát okoz akkor kiszedhetem onnan.
-boneheaD- Creative Commons License 2002.04.29 0 0 2356
Naja, ezen a fórumon valszeg nem is lesz semmi - sajnos. Én is írtam régebben ide egy hosszút (akkor anno az első ender-es 576ról, de felvilágosítottka, hogy ide már nem érdemes írni, mert átvette ennek a helyét az 576.hu/forum - os fórum :(
Ettől függetlenül persze néha idenézhetnének, mert most elég jogos kritikák érkeztek!
Előzmény: KaTy (2355)
KaTy Creative Commons License 2002.04.29 0 0 2355
az 576 oldaláról még mindig semmi...:)
Flanker Creative Commons License 2002.04.27 0 0 2354
Ja,értem.OK.
Előzmény: -boneheaD- (2353)
-boneheaD- Creative Commons License 2002.04.27 0 0 2353
Jaj, félreértetted!
Nem veled van a bajom, hanem azzal, amiről szól a hozzászólásod, azaz a KByte cikkjével, ill az író hozzánemértésével!!
Sry ha félreérhető voltam.
Előzmény: Flanker (2352)
Flanker Creative Commons License 2002.04.27 0 0 2352
Már miért lenne szánalmas a hozzászólásom???
Előzmény: -boneheaD- (2351)
-boneheaD- Creative Commons License 2002.04.27 0 0 2351
Eléggé szánalmas....:(
Előzmény: Flanker (2350)
Flanker Creative Commons License 2002.04.26 0 0 2350
Hát,igaz,ami igaz,ennek a Zerg2 arcnak teljesen igaza van.

A négyzethálón én is kiakadtam,hiszen a korábbi verziókban sem négyzetháló,hanem HEXAHÁLÓ fedte a terepet,azaz a terep egy hatszögletű sokszögekből álló egységre volt felosztva.De,itt a H4ben látszik,hogy ilyen nincs.Agyanis nagyon egyszerű a válasz arra,hogy miért hagyták ki a hálót a progiból:ugyanis a progi már nem térhálóval dolgozik,az egységek oda vihatők,ahova akarod,nem mindig ugyanakkorát lépnek,mint az előző részekben.Ha akarod,akkor akár 1 milliméterrel is arrébbállíthatod az embereid.Éppenezért NEM tartom valószínűnek,hogy egy későbbi patch formájában visszahozzák a térhálót.
De,ha logikusan végiggondoljátok,akkor rájöttök,hogy ez csakis és kizárólag a 3D eredménye.A korábbi részekben igazából a harctériz egységeknek csak egy oldala volt!! Még a H3ban is igazából 2D-s titánnal lövöldözhettünk.Mivel ezek a karakterek már 3Dsek,ezért ki kellett dobni a már jól bevált hexahálót.Ez az oka egyébként annak is,hogy a harcoló két sereg már nem a monitor bal és jobb oldalán van,hanem a balalsó és a jobbfölső részében.

Egyébként,amit én nagyon hiányoltam a cikkből,az az,hogy a cikkíró elfelejtette megemlíteni az egyik legnagyobb fejlesztést,a több irányba fejleszthető várakat.(Tehát egy várban vagy Angyalt VAGY Lovagot gyártó épületet lehet felhúzni.Ha te mondjuk lovaggyártó "üzemet" építtetsz,akkor lemondhatsz az angyalokról.Visszaút pedig nincs)
És,ha végiggondoljuk,rájövünk,hogy PONTOSAN ezért van a régi 11 vártípus helyett most mindössze 5 darab vártípus.

SZVSZ a Heroes4 cikkről ordít,hogy a cikkíró EGYETLEN pályát sem játszott le.(vagy akárcsak kezdett el)

KaTy Creative Commons License 2002.04.24 0 0 2349
Na! belelendültünk:) de válasz sehol...
Előzmény: Zerg2 (2348)
Zerg2 Creative Commons License 2002.04.23 0 0 2348
Hali!

Eloszor is megjegyeznem, hogy ritkan szoktam biralni valakit, vagy valamit nyilvanosan! Most megis ehhez az eszkozhoz nyulok. :(

Tehat, kezembe kaptam 2002 aprilisi szamot rogton el is kezdtem olvasgatni.
Majd elerkeztem egy kedvencemhez a Heroes 4 leirasahoz... :(
A cikket olvasva szamos targyi tevedessel talalkoztam, hogy idezzek 1-et kozuluk:
"A mindent eldöntő csatákat egy négyzethálóval fedett terepen vívják a seregek..."
Hát nem tudom, hogy hol látott a "tisztelt" cikk iro négyzetrácsos hálót? A 4-ben egyáltalán nem lehet (még) bekapcsolni a halot, majd egy jovoben erkezo peccs fog segiteni ezen! Ha a Heroes 3-ra gondoluk, vagy az azt megelozo reszekre, akkor is hibas a negyzethalo megnevezes! Hibas, ugyanis hatszogletu halo volt rajta. A Heroes oldalakon leirtak, hogy a 4-hez is a pecsben majd hatszogletu halo "erkezik". Ha csak ez az egy igen sulyos hiba lett volna a leirasban akkor nem is tettem volna szova. Viszont szamos mas hiba arra enged kovetkeztetni, hogy "tisztelt" cikk iro el sem inditotta a jatekot, vagy ha el is inditotta, nemigazan ult mellette tul hosszu ideig. Nemhiszem, hogy ne tunt volna fel neki, hogy nincs "négyzetrács háló" a jatekban. Erzesem szerint a cikk ugy keszult el, hogy innen onnan ossze ollozta :(. A kepek joreszet elnezve mar talalkozhattunk veluk a neten...
A jatekrol es fokent az ujjitasokrol szinte semmit nem ir, vagy ha igen azt is docogosen teszi meg! A vegere megis odairjha biralatnak, hogy: "keves a lenyeges ujitas". Na igen ha valaki nem ismeri a jatekot, csak nehany perc, max 1-2 orai jatek utan vetemedik a cikk megirasara, akar ezt is "megtehetei". Ha esetleg tobbet is foglalkozott volna a jatekkal, akkor feltunt volna neki, hogy a 4 gyokeresen megvaltozott az elodokhoz kepest! Pont ez a resz hozta messze a legtobb valtozast a korabbi reszekhez kepest. Olvasgatva a valodi jatekosok velemenyet netszerte, elfogadott az a hangulat, hogy talan tul sok dologban is megvaltozott a 4 a 3-hoz kepest! Ehhez kepest azt irni, hogy keveset valtozott!? :( Mit vart a cikk iroja, hogy tavcsoves puskaval rohangaljunk a hosokkel FPS game modjara? Az ugyanis egy masik jatek... Majd a cikk vegen elerkezunk a melypontra a kiertekeleshez. Tudom ez szubjektiv dolog! De ennyire ?! :((( Ugyan mar!!!
Szavatossagra 5-t adni a jatszhatosagra 7-est. Na ne rohogtessetek ki magatokat! Az 5-os szavatossag a ti ujsagotokban eddig kb. azt jelentette, hogy a kutya nem fog emlekezni ra 2 het mulva! Menjetek el 1-2 forum oldalra es csodalkozzatok ra a VALOSAGRA!
Hogy ne hivatkozzak mas ujsagokra, vagy Internetes oldalakra ide biggyesztek a ti ujsagotokbol nehany szazalekot mas jatekokbol.
Jedi Knight 2 (jatszhatosag-szavtossag) 9-9, Global Operations 9-9, Warrior Kings 8-9, Warlords Battlecry 10-10, Settlers 4 kiegeszito 10-10, Dark Planet 7-9, Freedome Force 10-10, es ehhez kepest a Heroes 4 csak 5-7. Megegyszer irom, ne rohogtesse ki magat a cikk iroja! Ha elbol utalja a Heroes sorozatot valaki, akkor ne o tesztelje, mivel akkor ijen silany munka lesz az eredmenye!
Egyebkent nagyon szeretnerm olvasni a biralatat, hogy mitol tartja jatszhatatlannak a jatekot (5-os ertek ezt tukrozi az olvaso szem,eben)? Mitol gyenge a szavatossaga (7-es ertek szinten ezt sugallja)?
Mitol nyujt tobbet jatszhatosagban, szavatossagban az osszes tobbi fentebb emlitett jatek?
Tudom nem voltam tapintatos, nem is ez volt a cel. A jovo valoszinuleg nem az ujsagirot fogja igazolni, ugyanis nehany honap elteltevel kevesebben fognak beszelni a Dark Planet-rol, vagy a Settlers 4 kiegeszitojereol, vagy a Warrior Kings-rol, de meg merem kockaztatni (es it konnyen tevedhetek is) szinte az osszes fentebb felsorolt jatektol ez elmondhato. Velemenyem szerint a szavatossag meg ezt jelentene... Ha nem, ugy tisztelettel kerlek benneteket, homalyositsatok fel!

ps. Elnezest kerek ismet a stilusert, nem bantani akartam vele, csak nem birtam elhallgfatni a megrokonyodesemet, hogy ennyi hibatol hemzsego cikk vegen, a jatek ismeretenek feltuno hianyaval, ilyen biralat lett odabiggyesztve.
Pont e honapban jart le az erlofizetesem es ilyen silany cikkek elbizonytalanitanak, hogy tovabbra is elofizessem az ujsagot. Kar lenne megszakitani ezt a toretlen sorozatot, talan meg adok egy eselyt magamnak es az ujsagnak egyarant. Bizom abban, hogy ez csak egy amolyan tevejgesnek volt felfoghato az 576 stabjanak reszerol.

Tisztelettel:
Zerg

KaTy Creative Commons License 2002.04.19 0 0 2347
Hali!
Most olvasom az 576 legújabb számát,rendben van DE:a 13. oldalon (nyulas cikk) a Nagy Lebowski beszól(ír) a Sam&Max -re egy olyat hogy ..idézem:"Ez a program a rajzfilm összes ötletét felkarolta és hihetetlenül aranyos RAYMAN szerű PLATFORMJÁTÉK született"

A Rayman és a Platformjáték természetesen nincs kiemelve a cikkben....
tehát a képek alalpján kedves Nagy Lebowski lehet hogy platformjátéknak tűnik a S&M ,de megnyugtathatlak hogy egy kalandjátékról van szó (ráadásul a legjobbak közül) a Lucasarts fénykorából..amikor még olyan KALANDJÁTÉKOKAT tudtak csinálni mint pl: az előbb említett Sam&Max,Day of the tentacle,Full Throtle stb.....

na csak ennyi...nem szoktam kötözködni de szerintem ha nem ismersz egy játékot akkor legalább kérdezd meg a kollégáidat...Ők biztos segítenek....

csá!
Zaz

kmm Creative Commons License 2002.04.14 0 0 2346
igen, de martin "szinezte ki" :)
Előzmény: Yuuzer (2345)
Yuuzer Creative Commons License 2002.04.13 0 0 2345
Kmm: Az úl lapot is te csináltad?
zombie-nyuszie Creative Commons License 2002.04.12 0 0 2344
Meg úgy látom a billentyüzeted sem...:-)))))))
Előzmény: kmm (2343)
kmm Creative Commons License 2002.04.12 0 0 2343
egyenl?re nem m1 az 576.hu, mert most került át a domain az uj szolgáltatóhoz. Reméljük hamarosan elérhet? lesz.
addig itt tudjátok elérni: http://195.70.36.183/www.576.hu/, de a fórum nem m?ködik 1Nl?re
Yuuzer Creative Commons License 2002.04.12 0 0 2342
Váááááááá.........!!!!!!!!!!! Nem megy az 576.hu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aramir Creative Commons License 2002.04.03 0 0 2341
Már reagáltak rá, pedig nemis írtam nekik. Sajnos ezek a visszatekintők csak most voltak... :(
ALIEN(tm) Creative Commons License 2002.04.02 0 0 2340
Írd meg nekik is mailban, mert jó ötlet.
Előzmény: MAZSA (2338)
Aramir Creative Commons License 2002.03.29 0 0 2339
A visszatekintökhöz hangulatossabbak lennének a régi játékok képei, pl Rambo C64-en. Ezt emulátorokkal nemhiszem, hogy nagy gond lenne megoldani. Bár ez csak egy retro rajongó nyavajgása, ne is figyeljetek rám...
ALIEN(tm) Creative Commons License 2002.03.12 0 0 2337
Akkor várni kell a jövő hétig ...
Előzmény: Yuuzer (2336)
Yuuzer Creative Commons License 2002.03.10 0 0 2336
Látod már fel is támadt :-)
Előzmény: tihanyi.tamas (2335)
tihanyi.tamas Creative Commons License 2002.03.10 0 0 2335
áá általában mindig feltámad a topic miután az ujság megjelent.legalábbis pár napra.
Előzmény: Yuuzer (2334)
Yuuzer Creative Commons License 2002.03.10 0 0 2334
S midőn Yuuzer felmegyén az Indexre, s szólá a néphez: "E fórum támadjék fel!"
Azon szent pillanatba a fórum feltámadá :-) (ha a nép is így akarja).
Tényleg kárr volna veszni hagyni ezt a jó kis fórumot.
-boneheaD- Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2333
Jó.
Előzmény: ALIEN(tm) (2332)
ALIEN(tm) Creative Commons License 2002.03.05 0 0 2332
Ne halj meg topic...mondom ne NEEEEEEEEEEE
mgoos Creative Commons License 2002.02.18 0 0 2331
ezer kösz...
AmneZia Creative Commons License 2002.02.18 0 0 2330
Hatterszin: Hex: FFFFFF
Doboz hatter: Hex: f0f0f0
Doboz keret: Hex: ffe699
Szovegszin: Hex: 000000
Aktiv link: Hex: 000000
Megnezett link: Hex: 505050
Link: Hex: 800000

nah talán így

AmneZia Creative Commons License 2002.02.18 0 0 2329
hopp elszúrtam
Előzmény: AmneZia (2328)
AmneZia Creative Commons License 2002.02.18 0 0 2328
Hatterszin: Hex:
Voros: Zold: Kek:
Doboz hatter: Hex:
Voros: Zold: Kek:
Doboz keret: Hex:
Voros: Zold: Kek:
Szovegszin: Hex:
Voros: Zold: Kek:
Aktiv link: Hex:
Voros: Zold: Kek:
Megnezett link: Hex:
Voros: Zold: Kek:
Link: Hex:
Voros: Zold: Kek:
Beléptető link: Belépés

:D
Előzmény: mgoos (2327)
mgoos Creative Commons License 2002.02.18 0 0 2327
izé, tudjátok vannak a szinkodok a beállitásoknál. Ott elállitottam a szinkodokat. Megmondaná vki az alapot, Mert kifolyik a szemem.

GAMER

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!