Keresés

Részletes keresés

Spenót Creative Commons License 2020.05.18 0 0 206788

Ja, nem sok. Megértem, hogy röstellkedsz miatta. :)

Előzmény: mtb (206786)
omilost Creative Commons License 2020.05.18 0 0 206787

A hétvégén megfutottam  Turult 2:03 lett, sokat tököltem a navigációval, az egyik pontnál nem volt térerő, szóval érdemes 2G-re állítani futás előtt a telót, azzal simán ment. A végén nem voltam elkészülve, maradt még bennem, szóval tolhattam volna erősebben is az elején, majd legközelebb. 2gél, 7 dl iso fogyott.

mtb Creative Commons License 2020.05.18 0 0 206786

Jelenleg csak a helyi szabadidőpark 700 méteres körének lemérésére tudnék vállalkozni, amit már régebben megígértem:) Amúgy meg nem volt ez olyan sok, még két maraton se jön ki belőle, 83,8 lett a vége...:)

Előzmény: Spenót (206785)
Spenót Creative Commons License 2020.05.18 0 0 206785

Nincs más hátra, a tudomány nevében egy rövid deneutralizálás után újra és újra meg kell csinálnod különböző beállításokkal.

Én sajnos erre nem tudok vállalkozni, mert a harmadánál elpatkolnék. :-) 

Előzmény: mtb (206783)
Ermak Creative Commons License 2020.05.18 0 0 206784

Gratulálok, szép menet volt!

A 4:08 nem is rossz idő elsőre, és "fos" idővel végigcsinálni sokkal jobb, mint túl erős tempóval nyomni és aztán feladni

Előzmény: HCS77 (206773)
mtb Creative Commons License 2020.05.18 0 0 206783

Én 2007 óta használok Garmin órákat, de valahogy sosem merültem bele a különféle műholdbeállítások tesztelésébe. Anno a 310XT-n már volt GLONASS, de sosem próbáltam ki, elég volt a GPS is. Az azt követő óráknál szintén, bár amikor megjelent a GALILEO, azzal tettem 1-2 próbát, de nem tapasztaltam érdemi javulást, főleg itt az Alföldön nem. Pedig lehet, hogy éppen a hegyekben kellett volna tesztelnem, ahol sok esetben gyengébb a jel, de mivel én többnyire versenyeken futottam a hegyekben, ahol kijelölt pálya van, a tracket csak megerősítésképpen futtattam, plusz az üzemidőre is jó hatással volt a csak GPS használata. Azon az 1-2 túrán pedig, amikre rendszeresen járok (Téli Mátra, Tortúra) már szinte majdnem tudom fejből az útvonalat, így a navigáció szintén csak a biztonság kedvéért futott.

Szombaton azonban eddigi leghosszabb távomat futottam meg csak track alapján, önállóan, itiner olvasgatás nélkül, a 945-öt GPS-re állítva. A Villámkör 83 km-es távját tettem meg a Gödöllői-dombságban, és azt mondhatom, hogy a pálya 90%-ában nem volt gondom az útvonal követésével. Azonban volt néhány, jelvételi szempontból erősen leárnyékolt hely, ahol ráadásul több út futott össze, így percekig kellett agyalnom a helyes irányon, ill. előfordult 1-2 rövidebb túlfutás is. Nem tudom, segitett volna-e ezeken a helyeken egy GLONASS vagy egy GALILEO bekapcsolása. Az biztos, hogy az üzemidőbe belefért volna, mert a 945 a 9 és fél órás menetidő alatt 100-ról 60%-ra merült navigációval, csuklós pulzusméréssel. Mindenesetre az ilyen bizonytalanságok ellenére is összesen talán vagy fél km pluszom lett, ami ekkora távnál véleményem szerint elhanyagolható. 

Előzmény: Ati_66 (206782)
Ati_66 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206782

Gondolkodtam, hogy szerzek a Garminhoz egy footpodot, de jobban belegondolva nincs rá szükségem.

Az F5+  csak GPS alapú távolság mérésével én nagyon elégedett vagyok. Eleinte kísérleteztem a többi beállítással is, de annyira nem mélyedtem bele, hogy sokat teszteljem. Amikor pedig a fogyasztás minimalizálási lehetőségét kerestem visszaálltam minden tevékenységnél csak GPS üzemmódra.

Azonos útvonalon sokkal kisebb szórással méri a távolságot mint a POLAR a footpoddal vagy a G5 GPS-sel.

Nem csak a teljes távra igaz ez, hanem futásnál az 1km-es résztávok bringán az 5km-es résztávok azonos útvonalon szinte ugyan ott vannak mindig.

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (206779)
Ati_66 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206781

Gratulálok! Ez elsőre saját felkészülési módszerrel szép eredmény.

A frissítésből szerintem hagyd ki a csokoládét. Futás közben feleslegesen terheli az emésztést a csokoládé zsírtartalma.

Előzmény: HCS77 (206773)
Mr Long Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206780

Egy mellkaspanttal jobban jarsz, mint egy sima footpoddal. 

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (206779)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206779

Bár ilyen alapon a footpod is segíthe, eddig erre sem gondoltam. No meg, ha jobban belegondolok, ezekben a Fenixekben már eleve van mozgásérzékelő, hiszen nem tudna másképp lépést számolni a sima aktivitás tracking során. Eddig erre sem gondoltam. Jól jött a HRM-Run-os megjegyzésed.

Előzmény: O/O (206775)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206778

Szép találat!!!! :-)

Előzmény: O/O (206775)
Spenót Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206777

Gratula! Versenyen biztosan jobb lett volna ennél is, bár én a húgomat odaadnám egy ilyen maratonért. :-) 

Most ne felejts el kihenni! Ez a legfontosabb. A következőt majd versenyen fusd vagy szervezz bringás kísérőt.

A csoki szerintem csak a végére jó... nem véletlenül nincs csoki versenyeken. (vagy ritka)

 

Előzmény: HCS77 (206773)
O/O Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206776

Ne minősitsd ennyire le a teljesítményedet. Ez egy teljesen jó idő ismerve az előzményeket! Meg ugye most nem is a legjobb idő volt a cél.  CSak az elsőt lefutni, frissítést megnézni stb. Tehát szinte mindegy is lett volna az idő ;) Gratulálok! hajrá

Előzmény: HCS77 (206773)
O/O Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206775

Na, talán most én is! 

“Te a futásnál is egész oké, ahol már mindegyik GPS jel által mutatott mozgás tényleg mozgás lehet, hiszen nincsen mivel összevetnie.“

ha “futásdinamikus“mellkaspántot használsz lehet mégis van mivel összevetnie 😉

 

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (206772)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206774

Megy ez Neked! Gratula! Olyan srácnak tűnsz, aki nemcsak szorgalmas, hanem vsz jó adottságokkal is bír, úgyhogy csak rajtad múlik, hogy gyorsulsz majd, vagy inkább távot nyújtasz.

Előzmény: HCS77 (206773)
HCS77 Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206773

Sziasztok,

 

na összejött. Első maraton. Nem vész.  Oké fos idővel (4 óra nyóc) de ezen majd reszelek jelentősen. 0-ról 462 nap kellett, 2019/02/10-n futottam először a helyi vásártéren, már ha azt futásnak lehet nevezni.

 

3-kor megébredtem, betoltam egy zabszeletet.

 

5-kor keltem, de sokat molyoltam mert utálok korán kelni, szaszeroltam, hogy miben vigyem a sótablettákat, mert szemerkélt az eső, végül kettévágtam egy pezsgőtablettás dobozt, kupak vissza rá, így elfér a zsebben. Indulás előtt 3 vitatigris, vittem 3 mars csokit, tasakban egy liter víz, övön 0,75- ez utóbbit a gyors újratankolás miatt vittem. - egyébként ez sok időt elvett. A tasak ilyen tartaléknak volt csak. Szóval tökörésztem egy csomót, kb 6.30-kor indulhattam.

 

Mórahalom és Domaszék közkútjai között voltam. (domaszéken a templom után jobb oldalt van for infó, mhalmon 55-ös úton lovasszínháznál, aztán cba, ill. később is van egy). 30 nál kissé szúrt az oldalam, de elmúlt, a végén egész jól tudtam szedni. 

 

A tanulság az, hogy megpróbálok kevesebbet frissíteni legközelebb. / kutyulok maltodextrinnel valamilyen erősebb ch tartalmú cuccot, mivel minden trutyómban nagyjából ez van, meg dextróz. Vagy veszek ilyen tasakos cuccokat próba cseresznye. + nem fogom vissza magam, két km bemelegítés után megpróbálom majd rendesen szedni, szerintem 30-ig simán fog menni egy jó átlag, utána meglátjuk.

 

Köszi a tippeket, tanácsokat srácok. 

Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206772

Mentem egy 5 órást bringázást, olyan lassút, Galielo-val, s tényleg jó lett. A 4-5 helyen ahol megálltunk pont annyi extra távot szedett össze, amennyi ilyenkor várható. Egyébként az auto pause-t kikapcsoltam mindegyik futási és bringa profilnál, mert akkor bizonyos dolgokat inkorrekten számolnak a progijaim. Pont ugyanezért nem használom szívesen a manuális megállítást sem,  bár egy túrázós bringázáson nem számított volna, ha megnyomom, hiszen nem hajtottam peak power célokat.

 

S ritkán látott, hallott szavak következnek: a Fenix 5 plus GPS beállításoktól függetlenül mind a futásoknál, mind a bringázásoknál nagyon, de nagyon jól becsüli meg a teljes távot, még akkor is, amikor a csiganyál gyűjti a métereket. Ez a bringázásnál nem nehéz, mert elég ahzt néznie, hogy éppen nem mozog a kerék, tehát a benzinkutas GPS ténfergés nem igazából jelenthet valódi haladást. Te a futásnál is egész oké, ahol már mindegyik GPS jel által mutatott mozgás tényleg mozgás lehet, hiszen nincsen mivel összevetnie.

 

 

Előzmény: Pinyo (206739)
Csempa Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206771

Én használtam Sodioralt egy darabig, megfelelő volt. Csak aztán kipróbáltam másfajtákat is és azok is jók voltak. 

(De igazából bármivel működök, csak sok legyen :)

Előzmény: Spenót (206770)
Spenót Creative Commons License 2020.05.17 0 0 206770

Ezt is kipróbálom majd, köszi!

Tegnap a gyógyszertárban Sodioralt ajánlottak. Ma azzal futok, bár hőség az nem lesz. Szakad az eső...

Domonyvölgybe akartam menni, de így marad az aszfalt.

Előzmény: Pinyo (206769)
Pinyo Creative Commons License 2020.05.16 0 0 206769

Én a Basica szénhidrátos italport használtam egy ideig. Mert volt az édes íz helyett valami sós (nem, ez nem jó szó) ízvilága. Nagyon bejött, egyszer egy Crosskovácsi mtb versenyen voltak szponzorok.

Előzmény: O/O (206766)
O/O Creative Commons License 2020.05.16 0 0 206768

Pár napja én nyomkodtam írtam át ezt-azt, ez okozhatta a bajt! Köszi most jó nem piszkálom :)

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (206764)
Spenót Creative Commons License 2020.05.16 0 0 206767

Nagyon köszi!

Előzmény: O/O (206766)
O/O Creative Commons License 2020.05.16 0 0 206766

Gyógyszertári a bázikus keverék nevü por. 
én ezeket használom

egy ismerős doki aki fut erre esküszik

Előzmény: Spenót (206763)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2020.05.16 0 0 206765

De a HRmax-ban nem vagyok biztos, pedig futásra is kaptam nemrég egy új 190-t, bringára meg egy 177-et. 

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (206764)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2020.05.15 0 0 206764

S egy-két napja nem tekertél egy extra lazát? Olyan kirándulósat?

 

Én amúgy nem jártam még úgy, hogy egy új, detektált FTP-t ne kellett volna aktívan elfogadnom. S bár nekem is elég rossz már a szemem, de a rögzítések elmentésekor mindig figyelek, hogy mit dob fel az óra. Ha jól emlékszem, az FTP-t és az LT-t el lehet utasítani még akkor is, amikor beállítod azok érzékelését, a VO2max és az új max pulzus automatikusan átíródik, ha be van ez álkítva

Előzmény: O/O (206762)
Spenót Creative Commons License 2020.05.15 0 0 206763

Használ itt valaki vagy valakinek a valakije vagy a valaki valakijének a valakije gyógyszertárban kapható elektrolitot, mint pl. Sodioral?

O/O Creative Commons License 2020.05.15 0 0 206762

Igen! Látszik, hogy volt valami zűr.....

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (206761)
Tisztul_A_Visztula Creative Commons License 2020.05.15 0 0 206761

Azert megnezted az ftp alakulasat a gc app-ban?

Előzmény: O/O (206760)
O/O Creative Commons License 2020.05.15 0 0 206760

Köszi! Szerintem a gondolataiddal irányítod az eszközeimet 😳 minden helyre állt, szerintem nem nekem sikerült 🤪 sőt!! A W/kg értékem elérte a rég áhított 3-ast! Ez épp a zöld alja tehát a béka feneke alatti, de nekem ez már királyság! 😀
Egyébként meg futottam ma terepen 10 km-t 5 perces tempóban 140 bpm pulzuson ez is tetszik 😛

Előzmény: Tisztul_A_Visztula (206754)
amatőr Creative Commons License 2020.05.15 0 0 206759

Adalék a karantén-léthez: plusz 2,5 kiló, nagy has, mínusz izom.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!