Kircsi! Nem vertek át szerintem, nekem 99-es volt a cucc, és a 6. szülinapja előtt, 49 ezer kilométernél már hátsó csapágycsere volt szükséges. Elég bóvli cucc ám az a csapágy, sima golyós, egysoros és csak 1-1 darab, nem vitték túlzásba! Műszaki könyvet (szervízkönyvet) 4800 forintért vehetsz például a Campona könyvesboltjában, hidd el, megéri vastagon, nekem sok-sok tízezer forintot spórolt meg a könyv!
Nekem van egy Suzuki LJ80-as terepjáróm. Nemrég vettem bele egy 1000-es háromhengeres motort. Viszont nincs hozzá bekötési rajz. Azaz a motor már a helyén van, vettem hozzá való váltót is, kuplungot, meg mindent, csak a főkábelt nem tudom bekötni.
HA VAN VALAKINEK FŐKÁBELHEZ BEKÖTÉSI RAJZ, LEGYEN SZIVES ELKÜLDENI AZ LJ80@T-EMAIL CÍMRE!
Köszönöm az infót én is úgy számoltam hogy az R13 155/70 helyett felakhatom a R 13 165/70-est, ha meg a 4WD ezzel szerelik gyárilag akkor meg teljesssn nyugodt vagyok.
Másik kérdés. Van vkinek 1.3-as 3 ajtós GLS-e, távirányítós központizárral? A kérdésem annyi lenne, hogy ugye neki sem villog az autó irányjelzője ajtó nyitáskor ill. záráskor.
Segítségre lenne szükségem. Van valakinek tapasztalata három ajtós Swiftnél 165/70 gumikkal. Van egy `98-as 1,3-as három ajtós GLS-em és szeretnék 165-ös gumikat rakni a 155-ös helyett. A km óra csalás nem érdekel.
Próbálkozott valaki a Swift-ben a rádió alatt található óra átalakításával annak érdekében, hogy be lehessen oda tenni egy Blaupunkt DC-A 09 CD váltót? (http://www.blaupunkt.hu/7607769100_main.asp)
Megköszönök minden segítséget.
Egyébként egy 2002-es 1.3 16 V Swiftem van, és teljesen meg vagyok vele elégedve. Még egyetlen problémám sem volt vele, megbízható járgány.
nem oly rég vettem át az új Suzuki Ignis Sportomat és egy kérdésre reagálva szívesen megosztom a tapasztalatokat:
1. Felszereltség: megjárja, el.abl., man. klíma, kissé furcsállottam, hogy 3.5 M-ért nem fért bele még egy egyszerű rádió sem, nem hogy cd-lejátszó. A fehér alufelniket minden piros lámpánál megbámulja a szomszéd...
2. Motor/fogyasztás: A motor valóban pörgős, szereti a magas fordulatszámot, de alulról is kielégítően húz. Sajnos a fogyasztás igen magas, mind városban mind pedig országúton (forszírozott tempó mellett) 9-9.5 l között van. A 98-ast jobban szereti, abból kicsit kevesebb kell. Lehet hogy majd még alakul, alig pár száz km van benne, de sok reményt nem fűzök hozzá. A végét nem néztem még meg, de sztem olyan 190 körül van. Bár 160 felett már eléggé hangos a motor. A kormányzása nagyon pontos, olyan gokartos, de igen észnél kell lenni nagyobb sebességnél.
3. Külső/belső: Szerintem helyre kis autó, olyan dobozforma, a spoilerek elég közel kúsznak el a fekvőrendőrök felett. A futómű borzalmasan kemény, rossz úton olyanokat üt, hogy ha McDrive-ban fogyaszt az ember, jobb ha kiáll kólázni a parkolóba, mert kb. 5-6 cm-re emelkedek néha az üléstől. A műanyagok belül kemények, néhol kissé hézagosak az illesztések, de nem nagyon nyöszörögnek hál' istennek. A sportülések jók, de max. átlagos testalkatig, magasabb/kövérebb emberek szenvedni fognak benne, ugyanis elég szük a hely a hátnak és nem is túl kényelmes a tömése sem.
Ha bárki tud hasznos infokat a fenti autóba beépíthető jó hifiről/hangszórókról, illetve egy apróbb tuningpraktikákról, szívesen venném ha megosztaná velem is. ha bárkinek kérdése akad, én is szívesen válaszolok.
Bár a Swifteddel valszeg tényleg peches vagy, mert nem szoktak ennyit nyavajogni, a szervízeket illetőn kicsit sem lepődtem meg.
Nekem nem sikerült olyan márkaszervízt találjak, ahol elégedett lettem volna...
Mióta megszűnt a garanciám (májusban volt 3 éves az autóm), és már nem kell márkaszervízbe hordjam, sokkal kevesebbet költök a szervízekre, és rendesebben is megcsinálja az a "szaki", akit a közelünkben találtam....
Mivel a közeljövőben tervezek új Ignist venni, és újra jönnek a márkaszervízes időszakok a garancia miatt, ezért ha valaki tud megbízható, rendes Suzukiszervízt Bp-en, az írja meg, legyen olyan jó...!
azért írok Nektek, mert nekünk is volt egy kis Swiftünk, 1.3-as GLX, 2 éves, nagyon szerettük és vigyáztunk rá...
De sajnos csak tegnap estig, mert ellopták.
Azt mondták a rendőrségen, hogy ez volt aznap a 3. ellopott ugyanilyen Suzuki a III. kerületben, úgyhogy mind nagyon vigyázzatok, mert állítólag rákaptak.
Bár sajnos úgyse tudunk mit tenni, ha el akarják vinni, el is viszik.
A Római lakótelepről vitték el egyébként a miénket, egy nonstop nyitva tartó bolt elől este 10 körül... ennél jobban nem nagyon tudtunk volna rá vigyázni...
Az Emberibb Parkolásért Mozgalom (bejegyzett civil szervezet) március hóban
aláírásgyűjtést kezdeményez a fizető parkolás kiterjesztése, és az anomáliái ellen, budapesti helyi ügydöntő népszavazás kiírására.
Mivel közel 150.000 aláírást kell összegyűjtenünk, a dolog csak akkor lehet sikeres, ha önkéntesek segítik közérdekű munkánkat! Kérjük, nézzétek meg honlapunkat:
és vegyétek fel velünk a kapcsolatot! Mondjátok el barátaitoknak, ismerőseiteknek is, hogy lesz egy ilyen akció! Küldjük el végre melegebb éghajlatra az autósokat és önkormányzatokat fosztogató parkolási hiénákat!
Új vagyok még ezen a fórumon sőt ez lesz az első autóm is.
A választás már eldőlt. Biztosan Swift lesz mert ebben az árkategóriában messzemenőleg ő a legjobb választás. Szal az lenne a kérdésem /így vásár előtt/ hogy szerintetek milyet vegyek 1.0 -at vagy 1.3 -at ? Egyértelmű hogy 96 előtti lesz és hogy használt. A másik kérdésem mivel ez az első autóm hogy a kötelezőnél ahogy láttam ha vidéken van az üzembentartó akkor lényegesen olcsóbb a díja mint ha Pesten lenne. Számokban 64.000 - 45.000 /év. Ha vidékre jelentem be akkor parkolhatok ingyenesen a Pesti Lakásomnál ? Ahhoz hogy otthon ingyen parkoljak a helyi önkormányzathoz kell hogy forduljak ? Ja és érdemes szerintetek egy 500Eft -os aútónál egy 45 eft -os váltózárat bele szereltetni hogy ne lopják el vagy amúgy sem lopják ezt a tipust ?
Bocs a kérdések tömkelegéért de még naon zöldfülű vaok és nem akarom hogy bevigyem magam a málnásba :).
Ha van itt valakinek Ignis Sport-ja, vagy már volt szerencséje kipróbálni, attól kérdezem, hogy milyen a gép? Hozza azokat a paramétereket amit a katalógusban írnak róla (gyorsulás, fogyasztás, stabilitás). Ja és elmegy 95-ös benzinnel is, mert a katalógusban 98-ast írnak? Lehetőleg elfogulatlanul... :)
116e km, sötéttürkiz, ötajtós, el.ablak és tükör, kp.zár, + téligumi garnitúra, nem volt törve, ő az első tulaj, garázsban állt - mármint az autó :) és nagyon vigyázott rá!
Nálunk a tünetek ugyanezek voltak, 1000-es Swift, azzal a különbséggel, hogy az első indulás zökkenőmentes volt. De mióta megforrasztották a kipufogó repedését, azóta megy mint az angyal.
Az utóbbi időben azzal a problémával küszködök, hogy 1.3-as Swift-tem nehezen indul. A jelenség az, hogy sokáig kell indítózni és csak 3. 4. próbálkozásra indul el úgy hogy padlóig nyomom a gázpedált. Az elindulási is túlzás: akadozva, rángadózva jár a motor kb 10 másodpercig. Ezután már minden rendben, ha indulás után rögtön leállítom, akkor tízből tízszer pöccre indul. A dolog azért érdekes, mert sokkal keményebb hidegekben nem volt ilyen gond... Ötlet?
autót készülök venni. már jópár topicot végiglátogattam, volt jelöltem a Fiat Tioptól kezdve Renault 5-ön át a Skoda Favoritig minden, most épp' Suzukinál tartok. nem csajozni kell (az már van :D), nem traktort vontatni, csak közlekedni, részben városban melóhelyre, részben hosszabb távra (100-200km). szerintetek érdemes bevállalni egy Swiftet? találtam egyet ami egész korrektnek néz ki, '90-es, 1.3 motor, 111e állítólagos km, ránézésre és az eladó elmondása alapján gyönyörű állapotban. igazábólt két kérdésem van:1) a GL felszereltség jelent vmit a négy keréken és üléseken kívül? 2) mit nézzek meg rajta hétvégén a normálisnál jobban? hol vannak a Swift kényes pontjai? pl. rohadás, futómű, stb.