Keresés

Részletes keresés

Godolloi HEV Creative Commons License 5 napja 0 2 492312

Igen, május 12.-20.:
https://www.kapella2.hu/vaganyzar/vaganyzarkarbantarto/megtekintes/c4216baf1fb04cc621033fa9353c08d7
A 906-907 és 940-941 szelvényeket írja, ez pont az említett két 40-es lassújel helye.

Előzmény: traxxtoto (492306)
zjakabfi Creative Commons License 5 napja -1 0 492311

Akkor lehet, hogy tényleg cserélnek, bár az alapprobléma (helyjegy) akkor is fennáll.

Katka úgyis áll Fehérváron.

Előzmény: traxxtoto (492308)
zjakabfi Creative Commons License 5 napja -1 1 492310

Nem lehetett volna ezt kicsit korábban?

Előzmény: traxxtoto (492306)
zjakabfi Creative Commons License 5 napja -1 0 492309

Igen, a hétköznap nem munkanap. :)

Igen, ez így lehet valóban.

Előzmény: DJ. Bakter (492305)
traxxtoto Creative Commons License 5 napja 0 1 492308

A Katica csak hétvégén közlekedik Déli és Szfvár között az előszezonban. 

Előzmény: zjakabfi (492300)
traxxtoto Creative Commons License 5 napja 0 1 492307

Meg Lepsény bejáraton is egy 40-es, remélhetőleg ezek megszűnhetnek. 

Előzmény: zjakabfi (492301)
traxxtoto Creative Commons License 5 napja 0 1 492306

Igen, 12-20 közt talán. 

Előzmény: r1232 (492296)
DJ. Bakter Creative Commons License 5 napja 0 0 492305

vagonWeb szerint 15:00 és 18:00 (2536 és 2518), a kettő között a fővonalon jön vissza (gondolom üresen).

Azonban a vagonWeb azt írja, hogy (C) napokon ez a vonat Flirt, szóval csak munkanap jár a Samu.

Előzmény: zjakabfi (492304)
zjakabfi Creative Commons License 6 napja 0 2 492304

Hétköznap 18:00-kor megy Vácra a 71-esen, előtte a 70-esen jön vissza, szóval valamikor koradélután is mehet egy kört legalább a 71-esen.

Előzmény: MaciG08 (492303)
MaciG08 Creative Commons License 6 napja 0 0 492303

Sziasztok! 

 

Valaki tudja esetleg mi Samu fordája mostanában? :) 

 

zjakabfi Creative Commons License 6 napja 0 1 492302

Azért remélem nem fogják az előváros rovására flirt és kissesíteni a fővonal távolsági vonatait...

 

Előzmény: rom templom (492286)
zjakabfi Creative Commons License 6 napja 0 0 492301

Polgárdi Tekerespusztánál van lassújel.

Előzmény: r1232 (492296)
zjakabfi Creative Commons License 6 napja 0 1 492300

Szerintem nem.

Mivel onnan a Balaton helyjegyköteles, gyanítom a 20- as  vonal utasai a helyjegymentes Katika és Vizipók vonatokra lesznek terelve.

Előzmény: Abymot (492295)
_nyunyuka Creative Commons License 6 napja -2 2 492299

A mai világban amúgy sincs értelme! Amikor a civil, publikus Google műhold-képek között is van tízméteres pontosságú, lásd "szupertitkos helyen" tárolt buszok-villamosok, akkor egy katonai/kém-műhold előtt mi marad rejtve? Talán még azt is megmondják, hol van a pályában egy induló repedés vagy milyen márkájú cigik csikkjei hevernek a peron mellett 🙂.

Előzmény: sosiforda (492298)
sosiforda Creative Commons License 6 napja 0 3 492298

Azért a lengyel helyi sajtóban a vasúti/állomási infrastruktúra kezelő a teljes tilalomnál árnyaltabban nyilatkozott  -talán még nem kell azonnal börtönbe menni, ha valaki egy lengyel állomás peronján lefényképez egy InterCityt:

 

https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/zakaz-fotografowania-wszedl-w-zycie-jakie-praktyczne-skutki-122918.html

 

"A PKP SA által kezelt pályaudvarokon jelenleg változatlanok maradnak a szabad fényképezés és nem kereskedelmi célú filmezés lehetőségére vonatkozó szabályok – tájékoztat a PKP SA sajtóirodája. 

A PKP SA emlékeztet arra, hogy a pályaudvarokon jelenleg nincs fotózási tilalom, a magánszemélyek nem kereskedelmi célú fényképezése nem igényel bejelentést vagy engedély beszerzését. Ez természetesen vonatkozik a közterületekre, amelyeket minden utasnak és más állomáshasználónak szántak.

 

A PKP PLK is hasonló hangnemben beszél, hangsúlyozva, hogy "az előírásnak megfelelnek, a jelöléseket ott helyezik el, ahol szükséges". – A nyilvánosan hozzáférhető helyekről való felvétel és fotózás soha nem volt tilos – hangsúlyozza Karol Jakubowski, a PKP Polskie Linie Kolejowe SA sajtócsapatától."

Előzmény: Atis57 (492288)
Abymot Creative Commons License 6 napja -1 0 492297

Nocsak. A Kapellán egyelőre nincs nyoma. Talán ezen a szakaszon újra 120-at szeretnének a főszezonra?

Előzmény: r1232 (492296)
r1232 Creative Commons License 6 napja 0 0 492296

Lesz a 30-on is egy hosszabb teljes kizárásos vágányzár májusban ha jól emlékszem Szabadbattyán-Lepsény között.

Előzmény: Abymot (492295)
Abymot Creative Commons License 6 napja 0 0 492295

És május 12-től a Balaton IC-k helyén talán a Katicák fognak páros óra:35-kor indulni a Déliből?

Előzmény: zjakabfi (492293)
rom templom Creative Commons License 6 napja -2 7 492294

Teljesen egyetértek!

Amikor a 11-es vonalon a  völgyhíd cserével végeztek, akkor kijött egy győzelmi jelentés, hogy ezen felül kicseréltek 13,5 talpfát és beépítettek 29 m sínt. Összesen kb 200 méteren megszűnt a lassújel . Amikor szóvá tettem, hogy szerencsétlen Bz úgy tántorog Zirc és Vinye között, mint a részeg libák a Vukban és a hosszú vágányzár alatt helyre lehetett volna hozni a pályát, akkor a tisztelt kommentelők (nagy részük vasutas) nekem esett, hogy ennek is örülni kellene. Hát én nem tudtam maradéktalanul...

Előzmény: Izsó001 (492289)
zjakabfi Creative Commons License 6 napja 0 0 492293

Május 1-től 11-ig kijött egy vágányzári a 20-asra.

Minden Bakony és Göcsej visszakerül :00-ra , lesz Fehérvártól is busz Ajkára, és a Balaton IC-k 5 perccel korábban mennek a Déliből.

zjakabfi Creative Commons License 6 napja -4 0 492292

Ez a jogállam. :)

Előzmény: Atis57 (492288)
Izsó001 Creative Commons License 6 napja 0 1 492291

Valóban hiányosak, de ami most van, azon is mehetne némi forgalom. Pl. a négyes(?) vágányhoz hozzá sem nyúlnak.

Igen, kitérőcseréről is hallani, azért írtam azt, amit. :-)

Előzmény: Fizolti (492290)
Fizolti Creative Commons License 6 napja 0 3 492290

- Rákosrendezőn erősen hiányosak a vágánykapcsolatok, több helyen váltó helyett sima keresztezés van (pl. Nyugati jobbról csak az 1-re lehet közlekedni, és az 1 abból az irányból csak a Nyugati jobbról érhető el). 

- Vonali biztosítóberendezés is hiányos, Nyugati jobb felől és bal felé kötött a menetirány, illetve Angyalföld jobb felől csak megálljt és hívót tud a bejárati jelző. 

 

+ Olyasmit is hallani, hogy egyes váltók vonóvezetékes helyett már motoros állításúak lesznek a pályás munkák után. 

Előzmény: Izsó001 (492289)
Izsó001 Creative Commons License 6 napja 0 4 492289

Sajnos minden átépítés, felújítás kellemetlenséggel jár. Az meg még inkább az, hogy meg sem próbálnak olyan megoldást kitalálni, ami minimalizálná az utasokat ért szívatást. Csak egy példa:

 

Gondolom nem lenne lehetetlen, ha nem egyszerre bombáznák szét mindhárom utasforgalmi vágányát Rettentőnek, így maradhatna egy, amin fenn lehetne tartani egy minimális forgalmat. Azon mondjuk foroghatna egy motorvonat RPÚ és a nyugati között. Ha feszmentesíteni kell, akkor is megoldható, amíg vágánykapcsolat van

 

Sőt, tulajdonképpen még így is van egy, amit akár használhatnának is. Igen, lenne némi gond a végponti váltókörzet bekötésekor, de az talán nem a kizárás teljes időtartama. A kezdőpontit üzemben kell tartani valahogy, mert a Parkot sem zárhatják ki 5 hétre, vagy mennyire.

 

Végezetül:

-csak remélni tudom, hogy a beépítésre kerülő kitérők nem onnan jönnek, ahonnan a Nyugatiba is hozták. Azok még mindig 20-asok, vagy már csak 10? Nincs olyan páros, ami ne késne 2 percet amíg Rettentőre kiér.

-még véletlenül sem nyúlnak az Istvántelek körüli pályahibákhoz, azért majd egy újabb teljes kizárás kell. Vagy még van hova szétesni? Végül is felszabadul pár sárga tábla Rettentőn, nem is kell messze vinni. ;-)

 

Előzmény: rom templom (492286)
Atis57 Creative Commons License 6 napja -5 2 492288

Szia!

 Szóval vissza a legvadabb 50 -s évekbe ?  Már csak  állomási táblák össze-vissza cerélése hiányzik.

Előzmény: LoviGabi (492287)
LoviGabi Creative Commons License 6 napja 0 8 492287

Csütörtök óta Lengyelország egész területén tilos a kritikus infrastruktúrát érintő objektumok fényképezése vagy filmezése. Aki mégis megteszi, és lebukik, pénzbírságra vagy akár börtönbüntetésre is számíthat.A tilalom mintegy 25 ezer létesítményt, épületet, létesítményt és eszközt érint - írja a Bild című német lap.

Konkrétan a következőkre vonatkozik:
Katonai létesítmények
Hidak és alagutak

Vasutak és vonatok

Repülőterek és kikötők

Postahivatalok és energetikai létesítmények

Kormányzati épületek, beleértve a Nemzeti Bank épületeit is

Aki megszegi a törvényt, annak mobiltelefonja vagy kamerája elkobzására kell számítania. Súlyos esetekben akár 20 000 złoty (kb. 1,9 millió forintnak megfelelő összegű) pénzbírsággal - vagy öt és 30 nap közötti elzárással - is számolhatnak.

A tilalom azonban csak akkor érvényes, ha a hivatalos tiltó tábla jól látható az épületen vagy az ingóságon (pl. a vonaton).
A piktogramokon kívül lengyel, angol, német, orosz és arab nyelven is fel van tüntetve: „Fotózás tilos”

rom templom Creative Commons License 6 napja 0 2 492286
CorsairS Creative Commons License 2025.04.17 0 2 492285

Páratlan irányban minden alsó pályán megy elég rég óta, személyek, IR-ek, IC-k.

Előzmény: kbn (492283)
Vendégsín Creative Commons License 2025.04.17 0 4 492284

Tekintve, hogy váltóirányítón keresztül táplált az egyenáramú közbenső körből, igen.

Előzmény: Tractron (492282)
kbn Creative Commons License 2025.04.17 0 0 492283

Sztszok, az létezik, hogy a gödöllői személyek elkezdték az alsó pályát is használni, vagy csak a szemem káprázott?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!