Keresés

Részletes keresés

Újlaki Creative Commons License 1999.07.21 0 0 150
Pancso csak ott téved, hogy a gépészek tudják... A kondirendszer működését a KLGS szakon (is) tanítják.

A nyomás hatására ugyan valóban felmelegszik a levegő, de a kabin túlnyomása miatt csak hajszálnyit melegedne, és a külső -56 fokban szinte azonnal kihűlne, ha nem melegítenék.

Mind a kabinnyomás és -hőmérséklet szabályozását, mind a friss levegő beadását a hajtóműből elvett levegővel oldják meg. Ezért van az néha, különösen (pont) nyáron, hogy a felszállás előtt közvetlenül kikapcsolják a friss levegő beadását (minden egyes pascal tolóerőre szükség van), majd rögtön utána visszaadják.

A hajtóműből elvett forró (300 C fokos) levegőt két ágra bontják. Az egyik ágban van egy hűtő, pl. a szárny belépőéle mögé süllyesztve, a radiátort a menetszél hűti. A hideg (0 fok körüli?) és a meleg (80 fokos) levegőt a kabin hőmérsékletétől függő arányban összekeverik, úgy adják be a kabinba. A kabinban túlnyomás alakul ki, ez utazómagasságon kb. fél atmoszférányi (huh!) értékkel haladja meg a külső levegő nyomását, ez egy kellemes hegyvidéki légnyomásnak felel meg. A nyomás tartásáról a kieresztő szelepek gondoskodnak, emelkedéskor és süllyedéskor meghatározott program szerint változtatják a nyomást, nehogy a túl hirtelen változás kellemetlen érzést keltsen a fülben. A kabin szétdurranását hiba esetén egy meghatározott értékre beállított biztonsági szelepek akadályozzák meg.

Amikor a kondirendszerből vizsgáztunk, érdekes kérdést tett fel a prof. A repülőgépi rendszerek ú.n. fail safe kialakításúak, tehát meghibásodás esetén is valamiféle biztonságos állapotba kerülnek. Az volt a kérdés, hogy ha eltörik a kabin hőmérsékletét érzékelő spirális szonda, akkor vajon a hideg vagy a meleg levegő áramlik be akadélytalanul a kabinba?

A választ a repülős élményekről szóló témánál várom. :-)

pancho Creative Commons License 1999.07.21 0 0 149
Igen, van hutés, de nem a kabint, hanem a kabinba beáramló levegot (ami a hajtómu kompresszorától jön, márpedig ott elég nagy surítésen megy át tizenakárhány kompresszorfokozaton átjutva, és nagyon felmelegszik) hutik, ha jól tudom, a szintén a - kétáramú - hajtómubol vett össze nem nyomott levegovel keverve (persze még a kabin elott), hogy az kb. 20 fokosan (persze ezt a pilóták tudják állítani) kerüljön be a kabinba. De errol a gépészek tudnának pontosabb adatokat.
Tulajdonképp egy légkondi, ami folyamatosan áramoltatja a levegot (hogy ne fulladjanak meg az utasok. Ablakot nyitni kicsit problémás lenne).
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.21 0 0 148
Ha jól tudom a gépekben a kinti minusz 50-60 fokos hidegben is hűtés megy, mivel a a repülőgépben a külső levegőhöz képest a nagy nyomás miatt felmelegszik a levegő. Aki még emlékszik a fizikára, az tudja, hogy az összepréselt levegő felmelegszik.
Csokis2 Creative Commons License 1999.07.21 0 0 147
Sajnos van olyan (nem is ritkan), hogy a gep ot percet sem tud varni. Ha resideje van (egy adott 5-10 perces intervallum, amikor fel kell szallni), akkor elmegy, ha fene fenet eszik is, kulonben tobb orat acsoroghat a betonon, mire betuszkoljak egy ures lukba, az utasok meg mar fent vannak a fedelzeten. Ilyenkor az osszes pia sem eleg a megnyugtatasukra. Gondolom Ujlaki es pancho jobban el tudja magyarazni, de Ny-Eu felett mar olyan forgalom van, hogy gyakorlatilag allando a dugo. Marpedig itt nem lehet bentragadni a keresztezodesben a piros lampanal. :-)
Csokis
Újlaki Creative Commons License 1999.07.26 0 0 146
Hogy működik-e, nem tudom. Ha szerencséd van, cak nem sokkal drágább, mint ha valahol máshol veszed meg.

Ez nem vicc. Volt olyan repülőtér, ahol még a Duty Free előtt, a büfében is olcsóbb volt minden, mint odabent, a vámmentesben.

Azért írom, hogy volt, mert tudtommal nyugat felé vége a mesének.

VaLaki Creative Commons License 1999.07.25 0 0 145
Most működik a 2A-n a Duty Free vag nem ? Reggel utazom és egy-két dolgot ott terveztem megvenni, hogy odáig se kelljen cipelni...
Csokis2 Creative Commons License 1999.07.25 0 0 144
> A new york-i jarat MALEV-DElta codeshare. A gep MALEV gep, magyar szemelyzettel. Szerintetek hol van a check-in, a 2/A-n a MALEVnal, vagy a 2/B-n a Deltanal? Elarulom, a Deltanal! Es miutan becsekkeltel a Deltanal, szepen atgyalogolhatsz a 2/A-ra, a beszallas ugyanis ott van!

Ez csak akkor van, ha Delta jegyed van. Malev jeggyel az A-n van a chek-in. Szerintem az utasok nagy reszenek goze nincs rola, milyen geppel megy, csak azt tudja, hogy milyen jegye van. Most az a helyzet, hogy minden Malev az A-n csekkol, minden mas a B-n. Ez igy eleg egyszeru es atlathato. Inkabb a tranzitban setalok at 50m-t csomag nelkul, mint hogy borondokkel rohangasszak a ket terminal kozt.
Csokis

pancho Creative Commons License 1999.07.23 0 0 143
A tapsolás szokása nyugati gépekről terjedt el hozzánk (pl. olaszok, akinél nincs 13-as és 17-es széksor a gépen, mert az a babona szerint rossz jel).
pancho Creative Commons License 1999.07.23 0 0 142
Jó esély van rá, hogy Czigány Ildi személyében nekünk is lesz női kapitányunk. Érdekes pálya az övé is, először újságíróként valami cikket írni jött a Malévhez, aztán ott ragadt a Légiközlekedés c. lapnál (Malév belső újság), aztán sztyuvi lett, aztán most másodpilóta, azt nem tudom milyen gépen (ő kapja el a férfi stuvikat, hehe. Bár őszintén szólva ezt nem hiszem). Mellesleg még nagyon jól is néz ki.
Duda Creative Commons License 1999.07.23 0 0 141
Terhes nok...
Valaki mondja mar meg nekem, hogy egy 8. honapban levo kismamanak mi a frasznak kell repulni? Vagy egy par honapos csecsemonek, aki vegiguvolti az utat?
graffiti Creative Commons License 1999.07.22 0 0 140
Jut eszembe: engem mindig meglep, amikor landolás után megtapsolja a közönség a pilótát. Mindig, még a kifejezetten pocsék leszállásoknál is...

Nem ez a dolga, gép még úgysem maradt fent? :-)))

Ja, s mintha csak Malév gépen hallottam volna eddig tapsot...

Jonapot Creative Commons License 1999.07.22 0 0 139
Haliho,
oo!
Teljes mertekben egyet ertek azzal a Krétai úttal, persze azért is mert az a rosszul levő utastárs az anyám volt, tehát pláne első kézből mondhatom, hogy nem nagyon tettek bármit is a Stewik., de mind1
:)
na bye
Újlaki Creative Commons License 1999.07.22 0 0 138
Ellenpélda...

Először utaztam női kapitánnyal (hölyvezetők, figyelem!), a Lufthansa BaE-146-osa hozott haza egy átszállás után. Nyár volt és meleg; a közel teltházas gépbe való beszálláskor az egyik láthatóan áldott állapotban lévő hölgyutas a kézipoggyászként felvitt óriási bőröndjeiket elrakodó öntudatos üzletemberek miatt a megtorpanó sorban, már az üléssorok között, hirtelen rosszul lett, a férje az elsőszülött kiskorúval a nyakán nem tudott mit tenni. Véletlenül elsőnek szálltam be, már ültem, a hölgy mellémzuhant. Hívtam a sztyuvit a csengővel, azonnal ott voltak ketten, helyet csináltak, madj egy fél perc múlva megjelent egy gyanúsan sok stráfos egyenruhájú, egészen kistermetű leányzó. Pillanatok alatt intézkedett, lett hely, lett levegő, lett víz, a hölgy magához tért az ájulásból. Amikor jobban lett, a kapitány, mert hiszen ő volt a kis sokstráfos, a legszellősebb helyre ültette a jövendő többygermekes családanyát, a harmadik ülésről elültette az oda beosztott utast, udvariasan elrendezte a de facto helycserét, a menetrenddel nem sokat törődve, addig nem ment vissza a kabinba, amíg minden el nem rendeződött. Aztán felszálltunk, nem volt meglepetés, amikor a "Högyeim és uraim, itt a kapitány beszél" kezdetű mondat női hangon szólalt meg. Útközben többször hátrajött érdeklődni a kismama hogyléte felől, de a sztyuvik is odafigyeltek rá. A kapitány más utasokkal is elbeszélgetett, és vágül egy mesteri "meg sem rezdült a viszki a pohárban" stílusú leszállással tette emlékezetessé az utat. Mostanában divat megtapsolni a pilótát a kerékdöccenés pillanatában, de nem lehet elmondani, hogy ez a kapitány akkor mekkora tapsot kapott. Mindenki jókedvűen és mosolyogva hagyta el a gépet. Így is lehet repülni. Így is lehet repülni?

oo Creative Commons License 1999.07.22 0 0 137
Én is Krétán voltam. Az odaúton a MALÉV stewardesei ill Miss Picsái abszolút közönnyel nézték egy váratlanul rosszul lévő utastársunk szenvedését.Semmi jó szó semmi kedvesség, semmi megnyugtatás. A férjének kellett intézkedni egy vizes kendőért is. A gépen tartozkodó esetleges orvos utas diszkrét megkeresésért. Rossz volt látni a Miss Picsák közönyét.
Ja engem kávéval jól leöntöttek és elnézés kérés és valami tisztítószeres gyors kezelés helyett "itassa fel valamivel" felkiáltással odébb álltak.
Hajrá MALÉV csak igy tovább. Remélem hamar eltünsz a süllyesztőben. Hamár a valóságos légügyi dinasztia képviselő Hingyi Trixike nem tudott rendet csinálni köztetek.
Újlaki Creative Commons License 1999.07.22 0 0 136
Dehogynem, Fókával egy munkahelyen dolgoztam, egy nagy nemzeti légitársaságnál. ;-)
Pocak Creative Commons License 1999.07.22 0 0 135
Kedves Ujlaki,

Nem ismered veletlenul a Fokat? (Van neki rendes neve is). Egy ideje irogatott ide.

Újlaki Creative Commons License 1999.07.22 0 0 134
Igazad van, nem néztem meg mégegyszer, mivel kapcsolatban írod. Az lehetett, hogy a személyzet egyszerűen haza akart már menni.

A pilóták is olyanok, mint a többi ember: van köztük nagyon kedves, rendes ember (azt mondják...), és van köztük is bunkó. Volt olyan fedmérnök, aki maga hívott meg a kabinba, és egész úton ott ültem velük, beszélgettünk. Máskor meg az első-utas lányomnak szerettem volna megmutatni a kabint, és hiába mondtam, ki vagyok, valami mondvacsinált ürüggyel bezárkóztak.

vbela Creative Commons License 1999.07.22 0 0 133
Azért Stockholmból Budapestre nem nyugateurópán át vezet az út (esetleg néha). De mire egy gép, ami este 8-kor elindul Stockholmból, mire Lengyelország fölé ér, az kb 1 óra. Este 9-kor már nem lehet annyira zsúfolt.
Egyébként a reptéren nekünk azt mondták az illetékesek, hogy nem csúsztak volna ki az engedélyzett időből.

Meg szerintem az sem igaz, hogy 5-perces késve indulást ne lehessen behozni egy óra alatt.

Végül is mindegy, de azóta MINDEN Malév gép amivel utaztam, vagy ismerős utazott (reggel-napközben-este) menetrendszerint 1 órát késett (+fél óra, -0).

Újlaki Creative Commons License 1999.07.21 0 0 132
Félreérted! Nem Ferihegyen zsúfolt a légtér! Valahol odébb, Nyugat-Európa fölött. A járat kap egy rövid időszakot, amikor elindulhat. Ha azt lekési, akkor újra a sor végére kerül, várhat, amíg újslotot kap.

Még így is előfordulhat, hogy bedugul a légtér, ilyenkor felhangzik az Úr (a Kapitány úr) hangja: Kedevs utasaink, itt a parancsnok beszél. Amint azt a gyakran repülők bizonyára észrevették, most lassan repülünk. Ez azért van, mert előttünk a légtér zsúfolt, és bla bla bla...

Tudjátok, mit mondott az egyszeri pilóta édesanyja, amikor a fia munkába indult? Kisfiam, legyél óvatos, csak lassan és alacsonyan repülj...

vbela Creative Commons License 1999.07.21 0 0 131
A kis sétától legalább lemegy a POCAK :)
vbela Creative Commons License 1999.07.21 0 0 130
Na de este 8-kor? Amikor aznap mar csak 10 gep indult...
Pocak Creative Commons License 1999.07.21 0 0 129
Gyerekek,

Aki a MALEV-ot szidja, annak buntibol 5x kell utazni a BA-n vagy egy amerikai belfoldi jaraton! Aaaa, nem, eleg csak egyszer, tul szigoru voltam...

BA, beszallas Losziban tengerentuli jaratra:
orankent inditanak egy Jumbot valahova (kb. 600 utas/db, de javitsatok ki szagemberek!). Ehhez 4, azaz negy darab pult nyitva. Kb. 100 meteres sor, nem vicc! Kb. 1-1,5 orat vartam a check-in-re.
A sztyuvik teljesen retardaltak, egyszer a dobozos sorrel locsoltak le, most legutobb egyszeruen elfelejtettek kiszolgalni, majd mikor szova tettem, a ficko nem ertette, mirol van szo.

Egyebkent az LRI tenyleg sittes. Megerkezik az ember lanya Nevigyorgjbol a 2/B-re, mozgolepcso? Ugyan minek! Jo tesz nekunk az kis lepcsozes!

Az 50 - 100 forintos bedobos jatek meg egyszeruen szegyen, bun, hogy ilyesmit megengednek! Es legalabb valami nyomorult tajekoztatot kitennenek, hogy ne ott kavarogjon a szerencsetlen kulfoldi!

Ami viszont kizarolag a MALEV hibaja es kotve hiszem, hogy ne lehetne megoldani:
A new york-i jarat MALEV-DElta codeshare. A gep MALEV gep, magyar szemelyzettel. Szerintetek hol van a check-in, a 2/A-n a MALEVnal, vagy a 2/B-n a Deltanal? Elarulom, a Deltanal! Es miutan becsekkeltel a Deltanal, szepen atgyalogolhatsz a 2/A-ra, a beszallas ugyanis ott van!

sz.lacix Creative Commons License 1999.07.21 0 0 128
A ferihegyi rep.tér müködése borzalmas.
Nekem a MALÉV-val semmi bajom.
Eddik kb. 15*repültem, ebből:
3* Egyptair
2* Tunis air
10* Malév kb 5-6 charter

semmi nagyobb problémám nem volt, mindenki udvarias volt, mindig az ablak mellett ültem, a kaja ehető volt (még az araboké is).

Ami kiakasztott az a ferihegyi 2B terminál a legutolsó Tunis air-os utam során. kb 2 órával az indulás előtt, kezemben a rep.jeggyel a chek-in pultnál 2.-ként állva kb.30perc időbe tellett, hogy bejussak. Bent a gép indulása előtt 20 percel kb.25 ember volt, a többi még kint várakozott.
Egyszercsak jönnek csapatostul elöl a beszállító hölgyekkel(?) és közlik, hogy szabad helyfoglalás lesz a gépen, mert a Tunis-air nem azt a gépet küldte amire ők számítottak. Boueing737 helyett Airbus320 Az ülések ugyan úgy számozottak mindkét tipuson csak az Airbuson 1 sorral több van. Mindenkinek volt helyjegye, akkor miért nem tudták oda leültetni ahova szólt.
Ritka nagy közelharcban volt részem, szerencsétlen arab stewardess-ek pedik csak figyeltek, hogy mi ez a hisztéria.
Ezekután én UTÁLOM a ferihegyi rep.teret.
Visszaúton Tunéziában a 170 fő kb.15 perc alatt bent volt, és mindenki leülhetett a helyére veszekedés nélkül, sokkal kellemesebbé téve így a visszaútról az emléket.
A pesti LRI-s hölgyeket(akik 2 óra alatt képtelenek normálisan beszállítani) pedig én úgy rúgnám fenékbe, hogy legközelebb csak a metrón kezelhetnék a jegyeket.

Másik:
Görög charteren 3 gyerekes nemzetiségiék az utolsó pillanatban értek oda, de a repülő megvárta őket.
Tu-154 tele, persze nem egymás mellé kerültek. Repülő gurul ki, mire a 150kg.-os férfi felpattan, hogy ő nem hajlandó külön ülni, adjanak nekik együtt helyet,mert leszáll.
Már a pilótával akart beszélni, hogy menjen vissza, mert ők nem hajlandók így utazni, guruljon vissza,adja oda a csomagjait és ők leszállnak.
Aki ismeretes a légiforgalomban az tudja, hogy egy ilyen manőver több órás késést is okozhat.
Végül az utasok(nem nemzetiségiek) ajánlották fel, hogy inkább szétülnek, hogy ez a sz*** oda ülhessen ahova akar.
A stewardessnek meg végig mosolyognia kell!

Na bocs, ha hosszú voltam.

Újlaki Creative Commons License 1999.07.21 0 0 127
Pancso csak ott téved, hogy a gépészek tudják... A kondirendszer működését a KLGS szakon (is) tanítják.

A nyomás hatására ugyan valóban felmelegszik a levegő, de a kabin túlnyomása miatt csak hajszálnyit melegedne, és a külső -56 fokban szinte azonnal kihűlne, ha nem melegítenék.

Mind a kabinnyomás és -hőmérséklet szabályozását, mind a friss levegő beadását a hajtóműből elvett levegővel oldják meg. Ezért van az néha, különösen (pont) nyáron, hogy a felszállás előtt közvetlenül kikapcsolják a friss levegő beadását (minden egyes pascal tolóerőre szükség van), majd rögtön utána visszaadják.

A hajtóműből elvett forró (300 C fokos) levegőt két ágra bontják. Az egyik ágban van egy hűtő, pl. a szárny belépőéle mögé süllyesztve, a radiátort a menetszél hűti. A hideg (0 fok körüli?) és a meleg (80 fokos) levegőt a kabin hőmérsékletétől függő arányban összekeverik, úgy adják be a kabinba. A kabinban túlnyomás alakul ki, ez utazómagasságon kb. fél atmoszférányi (huh!) értékkel haladja meg a külső levegő nyomását, ez egy kellemes hegyvidéki légnyomásnak felel meg. A nyomás tartásáról a kieresztő szelepek gondoskodnak, emelkedéskor és süllyedéskor meghatározott program szerint változtatják a nyomást, nehogy a túl hirtelen változás kellemetlen érzést keltsen a fülben. A kabin szétdurranását hiba esetén egy meghatározott értékre beállított biztonsági szelepek akadályozzák meg.

Amikor a kondirendszerből vizsgáztunk, érdekes kérdést tett fel a prof. A repülőgépi rendszerek ú.n. fail safe kialakításúak, tehát meghibásodás esetén is valamiféle biztonságos állapotba kerülnek. Az volt a kérdés, hogy ha eltörik a kabin hőmérsékletét érzékelő spirális szonda, akkor vajon a hideg vagy a meleg levegő áramlik be akadélytalanul a kabinba?

A választ a repülős élményekről szóló témánál várom. :-)

pancho Creative Commons License 1999.07.21 0 0 126
Igen, van hutés, de nem a kabint, hanem a kabinba beáramló levegot (ami a hajtómu kompresszorától jön, márpedig ott elég nagy surítésen megy át tizenakárhány kompresszorfokozaton átjutva, és nagyon felmelegszik) hutik, ha jól tudom, a szintén a - kétáramú - hajtómubol vett össze nem nyomott levegovel keverve (persze még a kabin elott), hogy az kb. 20 fokosan (persze ezt a pilóták tudják állítani) kerüljön be a kabinba. De errol a gépészek tudnának pontosabb adatokat.
Tulajdonképp egy légkondi, ami folyamatosan áramoltatja a levegot (hogy ne fulladjanak meg az utasok. Ablakot nyitni kicsit problémás lenne).
Eclipseboy_ Creative Commons License 1999.07.21 0 0 125
Ha jól tudom a gépekben a kinti minusz 50-60 fokos hidegben is hűtés megy, mivel a a repülőgépben a külső levegőhöz képest a nagy nyomás miatt felmelegszik a levegő. Aki még emlékszik a fizikára, az tudja, hogy az összepréselt levegő felmelegszik.
Csokis2 Creative Commons License 1999.07.21 0 0 124
Sajnos van olyan (nem is ritkan), hogy a gep ot percet sem tud varni. Ha resideje van (egy adott 5-10 perces intervallum, amikor fel kell szallni), akkor elmegy, ha fene fenet eszik is, kulonben tobb orat acsoroghat a betonon, mire betuszkoljak egy ures lukba, az utasok meg mar fent vannak a fedelzeten. Ilyenkor az osszes pia sem eleg a megnyugtatasukra. Gondolom Ujlaki es pancho jobban el tudja magyarazni, de Ny-Eu felett mar olyan forgalom van, hogy gyakorlatilag allando a dugo. Marpedig itt nem lehet bentragadni a keresztezodesben a piros lampanal. :-)
Csokis
Újlaki Creative Commons License 1999.07.16 0 0 123
Bár én volnék a témaindító, és az akkor felpanaszolt eset igencsak felbőszített, aminthogy az esetből megfogalmazott, általánosabb témacím is jogos. De azért hadd védjem meg kedvenc légitársaságunkat, ha nem vétkes.

A késésnek számtalan oka lehet, és csak az esetek egy részében az adott légitársaság a ludas; nem számítjuk ide, ugye, a szándékos késést. Késést okozhat tradícionálisan az időjárás, a reptér zsúfoltsága, a légtér zsúfoltsága, msá társaság késése (amikor is, ugye, megvárjuk az utast, ezzel esetleg másokat rántunk bele egy késésbe), terrorakció, sztrájk, közlekedési dugó a városban (volt, hogy a személyzet sem ért ki időben, azért várt mega gép), műszaki hiba és sok más. Ezek közül csak néhány esetben hibáztatható a légitársaság, és csak egészen ritka, hogy valóban konkrétan felróható neki a késés.

Késés...

Valaki mesélte, hogy édesapjával repült egy amerikai belső járaton. Egyszer csak egy erős durranást hallottak, rázkódást éreztek, majd vége lett, pár perc múlva a kapitány bemondta, hogy meghibásodott egy hajtómű, le kellett állítani, így a repülési idő kicsit hosszabb lesz, 5 óra helyett 5 és fél.

Aztán még egy durranás, rázkódás, csend, a kapitány bemondta, hogy még egy hajtómű leállt, ezért az út 6 órás lesz.

Aztán még egy durranás, rázkódás, csend, a kapitány bemondja, hogy egy hajtóművel az út 8 órán át fog tartani.

A papa ekkor azt mondta:
– Remélem, a negyedik hajtómű nem áll le!
Mire a fiú:
– Igen, mert akkor sohasem érünk oda, örökre itt ragadunk.

Hozzátenném, hogy a törtélnet valóságtartalma kissé kétséges, legkésőbb a második leállás után valószínűleg leszálltak volna az első adódó repülőtéren, de sztorinak nem rossz.

Előzmény: Jonapot (122)
Jonapot Creative Commons License 1999.07.15 0 0 122
Hali,
en pont ebben a pillanatban ertem haza...
Malev geppel Kretarol....
1 orat kesett a gep, de en mar eddzett vagyok, mivel 1szer mar volt egy 9 oras keses is hajnalban, amikor be voltunk zarva a repuloterre, mar becsekkolt allapotba, igy se ki se be!
DE ez nem a Malev hibaja volt.
vbela Creative Commons License 1999.07.15 0 0 121
Gondolom mindannyian ismeritek a Malev gepek pontossagat. 1 ora keses korantsem ritka. Nos, egyszer kestem 5 percet (1 kollegammal) a csatlakozassal Stockholmban csutortok este 8-kor (a SAS hibaja volt), de a Malev nem tudott megvarni, pedig tudtak, hogy csak 5 percet kesunk. Ja, aznap persze mar nem volt tobb gep. A SAS foglalt nekunk helyet a masnap reggeli szinten Malev jaratra. Kettenk voltunk bizniszen, de majd kinyaltak a seggunket. Valoszinuleg tudtak mi tortent.

Azert jo emlekeim is vannak: 1x 3-3 vacsorat kaptunk a kollegammal, meg odajott poenkodni a sztyuvi, hogy hasznaltam-e mar a lelegzo maszkot. Persze kiprobaltam...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!