Valószínűleg ezek a minimálautók (és a kínai piac) mentette meg a PSA-t a csődtől a válság után. A Dacia Logan sikere után több gyártó is elkezdett ilyeneket fejleszteni, a kisebb vásárlóerejű piacokra, és hát Magyarország is részben ilyen piac.
Ha neked nem tetszik valami,az még nem jelenti,hogy ocsmány.Ez olyan,mint a "németautópárti" vélemények.Ár-érték arányban tökéletesen megfelel,mivel a cél egy új autó vásárlása volt egy adott keretet és igényeket figyelembe véve.Hidd el körbenéztem rendesen.Használt autóval egy a baj.Nincs normális a piacon(mindenki lop,csal,hazudik) a magánszemélyek is kamuznak.Már volt egy pár használt autóm,így tudom mi a dörgés,de most 50 fölött egy újban gondolkodtam.A franciás kényelem itt is megvan bőven.A felszereltség megfelelő. Ár-érték arányban is ez volt a jobb választás.Persze lehetett volna 1 millával többet is kiadni egy másikért,de annyival nem ér többet egyik sem.Használtat meg soha többet.
Vitatkozok veled. P301-em van, viszonylag új. De közel 30 éve francia autó mániás. AX-ektől Xantiákig volt szinte mindenből több is. De mire nyugdíjba mentem, tele lett a buxám az állandó baxtatással. Nem hobbi tárgya az autó, hanem közlekedési eszköz. Nekem. A lehető legkisebb gonddal, nyűggel. Pedig tisztességes szerelőkkel dolgoztam! Aki értékeli a feltétlen megbízhatóságot az inkább kisebb, egyszerűbb de újabb autót vezessen. Szerintem. Imádtam a 2 lityós benyás Exclusive automatás Xantiát. De kellett mellé egy occó kis dízel AX, hogy legyen mivel járni, ami nem 11 litert szlopál. A P301 5 lityi gázolajjal (mint az AX) kényelemben, nyugalomban elvisz bárhova. Tágas, bő csomitartó, mindenhez hozzáférni, nem kell nőgyógyász képesítés egy izzócseréhez. Semmi felesleges elektromos firlefranc. Ami 5-10 évesen úgyis betojik és csak komplett egységben cserélhető. Nem olyan elegáns kívülről, mint egy Mistral P306? Zákson! De GONDOK nélkül ülök bele bármikor.
Imádom a régi franciákat. A Kacsától a P604-ig. Vagy a valaha volt legszebb kupét, a P406-ot. De nem napi használatra.
Persze akinek hobbija az alatta fekvés, a bontott alkatrészek lutrija az más kategória.
Ezt gyárilag így állították be.Nekem Peugeot 301 van és fél óra után teljesen áramtalanít,még a rádiót sem lehet bekapcsolni.A Peugeot szervizben mondták,hogy nem lehet átállítani......
Sziasztok. Pár hete vettem magamnak egy citroen c -elysset 1,6 hdi. Na most ezzel az economy moddal van problémám,leállítom a motort és egy kis idő után kikapcsolja a rádiót,belső világítás nem működik,ablakot sem engedi lehúzni,ha valamit csinálni akarok újra be kell indítani a motort. Ki lehet ezt valahogy iktatni? Az akkumlátor új benne 60 Ah s.
Nincs mit! Ezek kb. azok a paraméterek, mint ahogy én vettem, csak az enyém színe cápaszürke metál.
Ha tényleg valós a szervízkönyve és a futott km, akkor nem fogod megbánni.
A hirdetésnél néhány negítívumot említ az Autónavigátor, pl.: "részben kárpitozatlan csomagtér", de azt általam leírt módon (Aliexpress) viszonylag olcsón tökéletesen orvosolni lehet.
Ha esetleg megveszed és érdekelnének a csomagtartó fedélen borításán kívüli megoldások is, mint pl.: 5-10 euróért színezett cápauszony antenna vagy 3-5 euróért krómozott kipufogóvég rendelése, akkor szívesen segítek a későbbiekben.
Hali! Én februárban vettem egy 2013-as hasonlót (1.6 benzines, Exclusive kivitel), 56ezer kilométerrel - teljesen megbízható eladótól; és mondhatom: nagyon meg vagyok vele elégedve.
Én kb. ilyenre vágytam, még nincs agyonelektronizálva, de a lényeges dolgok benne vannak - ahogy az egyik internetes teszt írta: igazi válságszedán. Eddig 8600 km-t mentem vele, a benzinen kívül még szükségből semmit nem kellett rá költenem.
Azért írtam a szükséget, mert az Aliexpressről egy csomó kiegészítő dolgot rendeltem hozzá (pl. csomagtér belső borítás, stb.)! (Igen, Kínában is gyártják ezt a Citroent, ott nagyon népszerű és emiatt sok minden méretpontos.)
Szia! Gyári diagnosztika többet mondana, ha le tudod szedni meg lehet nézni az egr szelepet kipucolni visszarakni. A turbónyomás hiánya valami vákuumcsőtől is lehet, ugyan így nem tudom az egr szeleped régebbi vákumos vagy elektromos.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Berlingo 1.6hdi-hez. Tegnap hazafelé jövet egyszer csak visszafogott lett az autó. Jó tempójú menet után városban alig gyorsult erőtlen lett, alig bírok felgyorsítani 90-re. Nem sokára rá motorhiba világítani kezdett. Félre állva kiolvastam P0402, töröltem, azóta nem jött vissza a hibakód, motorhiba jelző sem világít, de az autó ugyanolyan erőtlen. Mi lehet a gond. Létezhet hogy egr miatt valamiféle biztonsági fokozatba kapcsolt vagy turbó hallt meg? P0402-re egr-t olvastam.
2005-ös facelift utáni. Nem zörög, nem rohad, egy dologra nem tudott a szerelő mit mondani.
Az első lengéscsillapítón finom olaj jelek vannak. Az első kerék felett benézve a kerékívbe van a lengéscsillapító, azon a gumiharang és ott van minimális olaj. Bele szabad menni a vásárba, vagy drága dolgokat vetít előre?
Személyes átvétel Halásztelek (M0 mellett közvetlenül). Szerelés Csepel. Budapesti kiszállítás most ingyenes. Országos kiszállítás: megbeszélés alapján.
Írj rám! Az email címem a nevemre kattintás után nyilvános.
Szükségem lenne gyors segítségre. Találtam feleségemnek egy 9HY motorkódú 1.6Hdi Citroen Xsara Picassot okmányok és állapot alapján valósnak tűnő 137e km-el. Az autó nagyon szép, a küszöb már volt javítva, alul nem láttam rozsdát. Holnap próbálom beprotezsálni egy átnézésre, mert holnap estig tartja nekem az ember az autót. DE ha nem sikerülne, két dolog volt ami zavart: 1. alapjáraton minimálisan ingadozott a fordulatszám (úgy néz ki elég sokat ment városban), illetve mintha induláskor valami fémesen nyikorgott volna. Fordulaton (1100+) már semmi nem volt, ment mint a golyó. Eladó szerint csak az ékszíj, de ugye nem feltétlenül kell elhinni mindent, amit az autóról mondanak. 2. klíma nem működött, a fedélzeti egyből kiírta, hogy a gáz szint alacsony...van valami típushiba ami ki szokott lyukadni, szét szokott repedni, vagy bármi lehet?