Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156904

Valószínűleg ezek a minimálautók (és a kínai piac) mentette meg a PSA-t a csődtől a válság után. A Dacia Logan sikere után több gyártó is elkezdett ilyeneket fejleszteni, a kisebb vásárlóerejű piacokra, és hát Magyarország is részben ilyen piac.

Előzmény: French Force (156900)
gosztiapa Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156903

Ha neked nem tetszik valami,az még nem jelenti,hogy ocsmány.Ez olyan,mint a "németautópárti" vélemények.Ár-érték arányban tökéletesen megfelel,mivel a cél egy új autó vásárlása volt egy adott keretet és igényeket figyelembe véve.Hidd el körbenéztem rendesen.Használt autóval egy a baj.Nincs normális a piacon(mindenki lop,csal,hazudik) a magánszemélyek is kamuznak.Már volt egy pár használt autóm,így tudom mi a dörgés,de most 50 fölött egy újban gondolkodtam.A franciás kényelem itt is megvan bőven.A felszereltség megfelelő. Ár-érték arányban is ez volt a jobb választás.Persze lehetett volna 1 millával többet is kiadni egy másikért,de annyival nem ér többet egyik sem.Használtat meg soha többet.

Előzmény: French Force (156895)
XANTIi Creative Commons License 2018.11.20 0 0 156902

Vitatkozok veled. P301-em van, viszonylag új. De közel 30 éve francia autó mániás. AX-ektől Xantiákig volt szinte mindenből több is. De mire nyugdíjba mentem, tele lett a buxám az állandó baxtatással. Nem hobbi tárgya az autó, hanem közlekedési eszköz. Nekem. A lehető legkisebb gonddal, nyűggel. Pedig tisztességes szerelőkkel dolgoztam! Aki értékeli a feltétlen megbízhatóságot az inkább kisebb, egyszerűbb de újabb autót vezessen. Szerintem. Imádtam a 2 lityós benyás Exclusive automatás Xantiát. De kellett mellé egy occó kis dízel AX, hogy legyen mivel járni, ami nem 11 litert szlopál. A P301 5 lityi gázolajjal (mint az AX) kényelemben, nyugalomban elvisz bárhova. Tágas, bő csomitartó, mindenhez hozzáférni, nem kell nőgyógyász képesítés egy izzócseréhez. Semmi felesleges elektromos firlefranc. Ami 5-10 évesen úgyis betojik és csak komplett egységben cserélhető. Nem olyan elegáns kívülről, mint egy Mistral P306? Zákson! De GONDOK nélkül ülök bele bármikor.

Imádom a régi franciákat. A Kacsától a P604-ig. Vagy a valaha volt legszebb kupét, a P406-ot. De nem napi használatra.

Persze akinek hobbija az alatta fekvés, a bontott alkatrészek lutrija az más kategória.

Előzmény: French Force (156900)
mica-r Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156901

Ha mindenki használtban gondokodik, akkor hogyan lesznek az idő múlásával használt autók?

Pláne újat hasonlítasz öregebb autókkal. Nem valós arányítás.

Előzmény: French Force (156900)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156900

Tudod mit? Inkább 1 millióért vagy olcsóbbért egy használt, de szép és kényelmes autó. Mindig lesz újabb, de hogy jobb-e, szebb-e?... háááát... soha.

Előzmény: mica-r (156899)
mica-r Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156899

Ugyan, pár millió Ft-ért mit vársz? 2X annyiért már lehetnek komolyabb elvárások.

Előzmény: French Force (156898)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156898

Ja. Milliókért. Inkább használt, de kényelmesebb, szebb, jobb.

Előzmény: mica-r (156896)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156897

Vettél volna egy kiváló állapotú 306-ost. Abban legalább van stílus és franciás kényelem...

Előzmény: Gábor19780730 (156889)
mica-r Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156896

Egyszerű olcsó minimál autó, nem kellene sokat várni tőle

Előzmény: French Force (156895)
French Force Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156895

Ez megagáz. Arról nem beszélve, hogy a 301 ocsmány, mint valami török szedán. A Peugeot visszalépése, szégyen. Főleg egy 505, 306, 406 után...

Előzmény: gosztiapa (156892)
FeZ_ Creative Commons License 2018.11.19 0 0 156894

Hát...már nem emlékszem 100% biztosan, de úgy rémlik, hogy kuplungozni meg lehet a helyén, de a váltócseréhez le kell(ett) venni a keretet. 

Előzmény: sixbighammer (156893)
sixbighammer Creative Commons License 2018.11.18 0 0 156893

Sziasztok!

Peugeot 406 2.1 td 12v. Bölcső keretet le kell dobni váltó levételhez? Vagy kifér valahogy? 

Előre is köszönöm szerelő úrak tanácsát.

gosztiapa Creative Commons License 2018.11.10 0 0 156892

Ezt gyárilag így állították be.Nekem Peugeot 301 van és fél óra után teljesen áramtalanít,még a rádiót sem lehet bekapcsolni.A Peugeot szervizben mondták,hogy nem lehet átállítani...... 

Előzmény: Gábor19780730 (156889)
kari56 Creative Commons License 2018.10.19 0 0 156891

Üdv Urak!

 

Az I-es és II xsara ajtói egyformák? Délutánra átrakták az oszlopot a parkolóházban a bal oldalra:((

FeZ_ Creative Commons License 2018.10.08 0 0 156890

Kiiktatni úgy tudom, hogy nem lehet, de diaggal át lehet állítani, hogy hosszabb idő után kapcsoljon át a BSI.

 

Előzmény: Gábor19780730 (156889)
Gábor19780730 Creative Commons License 2018.10.08 0 0 156889

Sziasztok. Pár hete vettem magamnak egy citroen c -elysset 1,6 hdi. Na most ezzel az economy moddal van problémám,leállítom a motort és egy kis idő után kikapcsolja a rádiót,belső világítás nem működik,ablakot sem engedi lehúzni,ha valamit csinálni akarok újra be kell indítani a motort. Ki lehet ezt valahogy iktatni? Az akkumlátor új benne 60 Ah s.

janisch Creative Commons License 2018.09.11 0 0 156888

Nincs mit! Ezek kb. azok a paraméterek, mint ahogy én vettem, csak az enyém színe cápaszürke metál.

Ha tényleg valós a szervízkönyve és a futott km, akkor nem fogod megbánni.

 

A hirdetésnél néhány negítívumot említ az Autónavigátor, pl.: "részben kárpitozatlan csomagtér", de azt általam leírt módon (Aliexpress) viszonylag olcsón tökéletesen orvosolni lehet.

Ha esetleg megveszed és érdekelnének a csomagtartó fedélen borításán kívüli megoldások is, mint pl.: 5-10 euróért színezett cápauszony antenna vagy 3-5 euróért krómozott kipufogóvég rendelése, akkor szívesen segítek a későbbiekben.

Előzmény: apatata (156887)
apatata Creative Commons License 2018.09.11 0 0 156887
Előzmény: janisch (156886)
janisch Creative Commons License 2018.09.10 0 0 156886

Hali! Én februárban vettem egy 2013-as hasonlót (1.6 benzines, Exclusive kivitel), 56ezer kilométerrel - teljesen megbízható eladótól; és mondhatom: nagyon meg vagyok vele elégedve.

Én kb. ilyenre vágytam, még nincs agyonelektronizálva, de a lényeges dolgok benne vannak - ahogy az egyik internetes teszt írta: igazi válságszedán. Eddig 8600 km-t mentem vele, a benzinen kívül még szükségből semmit nem kellett rá költenem.

Azért írtam a szükséget, mert az Aliexpressről egy csomó kiegészítő dolgot rendeltem hozzá (pl. csomagtér belső borítás, stb.)! (Igen, Kínában is gyártják ezt a Citroent, ott nagyon népszerű és emiatt sok minden méretpontos.)

 

Ez a hetedik autóm, nekem eddig ez a legjobb!

Előzmény: apatata (156885)
apatata Creative Commons License 2018.09.09 0 0 156885

szép Estét

Tervezem , hogy 1 CITROËN C-ELYSEE 1.6 VTi  Selection tulaja legyek az autó 2015-ös  85kw

Valaki esetleg tudna segíteni , hogy egy kis infót az autóról adna nekem?

Megéri nem éri az alkatrész van-e hozzá? Amit kinéztem abban 103000 km van gondolom akkor cserélnem kell a vezérlést , de nem találtam hozzá a neten

előre is köszi az infót

starex Creative Commons License 2018.08.13 0 0 156884

Sziasztok,valaki tudna segíteni,1,4 KFU benzines citroen c4 16 szelepes,motor kerreg,hol lehet a probléma??

Vezérlés,?? előre is köszi

cmlHunter Creative Commons License 2018.08.01 0 0 156883

Szia! Gyári diagnosztika többet mondana, ha le tudod szedni meg lehet nézni az egr szelepet kipucolni visszarakni. A turbónyomás hiánya valami vákuumcsőtől is lehet, ugyan így nem tudom az egr szeleped régebbi vákumos vagy elektromos.

Előzmény: kiki71 (156882)
kiki71 Creative Commons License 2018.07.28 0 0 156882

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni Berlingo 1.6hdi-hez. Tegnap hazafelé jövet egyszer csak visszafogott lett az autó. Jó tempójú menet után városban alig gyorsult erőtlen lett, alig bírok felgyorsítani 90-re. Nem sokára rá motorhiba világítani kezdett. Félre állva kiolvastam P0402, töröltem, azóta nem jött vissza a hibakód, motorhiba jelző sem világít, de az autó ugyanolyan erőtlen. Mi lehet a gond. Létezhet hogy egr miatt valamiféle biztonsági fokozatba kapcsolt vagy turbó hallt meg? P0402-re egr-t olvastam.

válaszokért előre is köszönet. 

kazi30 Creative Commons License 2018.07.26 0 0 156881

Sziasztok! Van valakinek a PSA MA 5-ös váltójához valami szerelési okossága?

.:Zool:. Creative Commons License 2018.07.17 0 0 156880

Sziasztok!

 

Leendő C5 gazdaként kérdeznék.

 

2005-ös facelift utáni. Nem zörög, nem rohad, egy dologra nem tudott a szerelő mit mondani. 

Az első lengéscsillapítón finom olaj jelek vannak. Az első kerék felett benézve a kerékívbe van a lengéscsillapító, azon a gumiharang és ott van minimális olaj. Bele szabad menni a vásárba, vagy drága dolgokat vetít előre?

 

Köszönöm előre is!

stevie-13 Creative Commons License 2018.07.13 0 0 156879

Sziasztok! Gumis ajánlat következik :-)

 

Szezonvégi Vredestein akció (ennél olcsóbb nem lesz!)

 

195/65R15 Vredestein Sportrac 5 91H 13.990
205/55R16 Vredestein Sportrac 5 91H 15.990
225/45R17 Vredestein Ultrac Satin XL 94V 20.990

 

215/55R17 Vredestein Ultrac Satin 98W 24.990 (DOT2016)
225/55R17 Vredestein Ultrac Satin XL 101W 33.990

 

Személyes átvétel Halásztelek (M0 mellett közvetlenül). Szerelés Csepel. Budapesti kiszállítás most ingyenes. Országos kiszállítás: megbeszélés alapján.

 

Írj rám! Az email címem a nevemre kattintás után nyilvános.

xmbela Creative Commons License 2018.06.22 0 0 156878

Valószínű a hűtővíz szintet reklamálta. Kühlmittel vs kältemittel.

Előzmény: Emutheone (156876)
raider Creative Commons License 2018.06.21 0 0 156877

Az első említett hang lehet a generátor is (szabadonfutó mech), a klíma esetén tipikus a klímahűtő szétrohadása.

Előzmény: Emutheone (156876)
Emutheone Creative Commons License 2018.06.21 0 0 156876

Sziasztok!

Szükségem lenne gyors segítségre. Találtam feleségemnek egy 9HY motorkódú 1.6Hdi Citroen Xsara Picassot okmányok és állapot alapján valósnak tűnő 137e km-el. Az autó nagyon szép, a küszöb már volt javítva, alul nem láttam rozsdát. Holnap próbálom beprotezsálni egy átnézésre, mert holnap estig tartja nekem az ember az autót. DE ha nem sikerülne, két dolog volt ami zavart:
1. alapjáraton minimálisan ingadozott a fordulatszám (úgy néz ki elég sokat ment városban), illetve mintha induláskor valami fémesen nyikorgott volna. Fordulaton (1100+) már semmi nem volt, ment mint a golyó. Eladó szerint csak az ékszíj, de ugye nem feltétlenül kell elhinni mindent, amit az autóról mondanak.
2. klíma nem működött, a fedélzeti egyből kiírta, hogy a gáz szint alacsony...van valami típushiba ami ki szokott lyukadni, szét szokott repedni, vagy bármi lehet?

Előre is köszönöm!

kisatila Creative Commons License 2018.06.04 0 0 156875

A "szedd le a ponyvatetőt'-re lettem volna kíváncsi..

Előzmény: FeZ_ (156874)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!