Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

.DanO Creative Commons License 2010.12.03 0 0 33703

Sziasztok.

Tulajdonosa lettem egy kivételesen jó állapotban lévő 1.4-es Opel Kadett E-nek. Nem csodákat várok tőle, de szeretnék belőle talán egy kicsit nagyobb teljesítményt kihozni. Mivel nem értek hozzá így kérdezek. Javasoltak nekem pl egy ilyen verziót, hogy elsőre cseréljek injektort amit talán a GSI változatból áttehető ebbe.(nem mondta az ismerősöm biztosra h ezt lehet-e vagy sem) így első kérdésem az hogy ennek értelme lenne-e illetve hogy ez lehetséges-e? A másik az lenne, hogy kéne nekem egy jó szerelő aki ért az ilyesmihez és alkalom attán tuningolna nekem Pécs közelébe. Meg ha tudnátok valami tanácsot adni azzal kapcsolatban, hogy mit is lehetne még vele kezdeni akkor azt megköszönném. :) Ismétlem nem "csodákat" várok tőle, csak egy kicsivel többet, mint amire most képes. :)

Előre is köszi.

s8quattro Creative Commons License 2010.11.29 0 0 33702

Van,nem DPF-es kocsit kell venni :)

Előzmény: BarG (33697)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.26 0 0 33701

mindkettő high-tech kategória

 

szerintem német vagy angol oldalakat nézd meg, ott több tapasztalat van

Előzmény: vectra12 (33700)
vectra12 Creative Commons License 2010.11.24 0 0 33700

Tarox fékekkel van vkinek tapasztalata?

Tarox vs Stoptech?

 

Kösz

vectra12 Creative Commons License 2010.11.24 0 0 33699

Itt nem nagyon találtam.

Előzmény: Törölt nick (33695)
BarG Creative Commons License 2010.11.18 0 0 33697

Tudom, hirdetéshegyek szólnak erről. Csak ha passzdarab megy a dpf    helyére és hatóságilag feltűnik valakinek a füst, és még hivatalos következmények is adódnak, akkor sz@r a visszaszerelésen túl még egyeztetni néhány napig a computeres beavatkozást, többszáz km-t autózni a visszaalakításhoz, majd ha nem ment el a kedvünk az egésztől, akkor a sikeres vizsga után megint a beavatkozások .....

Szóval ha volna ettől emberbarátabb megoldás, akkor szélesebb körben lehetne használni .

Előzmény: s8quattro (33696)
s8quattro Creative Commons License 2010.11.18 0 0 33696

Az már régen kiiktatható,igaz hagyományos ecu módositással.

Előzmény: BarG (33693)
vectra12 Creative Commons License 2010.11.15 0 0 33694

Sziasztok

 

Tud vki Mo-on megbízható céget aki StopTech fékrendszerek forgalmazásával foglalkozik?

Köszi

BarG Creative Commons License 2010.10.29 0 0 33693

Hali,

Szerinted valamikor megoldható lesz a dpf Unichipes kiiktatása?

Előzmény: UNICHIP (33692)
UNICHIP Creative Commons License 2010.10.29 0 0 33692
Sok sikert!
Előzmény: zsomi.vac (33691)
zsomi.vac Creative Commons License 2010.10.17 0 0 33691
Sziasztok

Ugyan még nem olvastam végig a fórumot,ezért sok sok megválaszolatlan kérdés van a fejemben a chip tuningal kapcsolatban.A lényeg hogy az autómban 1.5 dci 106 Le motor van ezt szeretném chiptuningolni.Már van kábel és szoftver a dologhoz,de a beállítási értékeket nem tudom,amit az ezzel foglalkozó cégek módosítanak és elérik a 125-131Le és 290-300Nm teljesítményt.
Mivel az ő áraik szerintem irreálisak ezért arra gondoltam,ha valaki már csináltatott ilyen motoron(1.5 dci 106Le) beavatkozást akkor annak fizetnék a kiolvasásért,ez neki-neked is jó mert olcsóbb volt a tuning.

Másik megoldás,hogy egy szakit találok aki tudja az értékeket,és eladja a tudást, nekem pedig csak be kell pötyögjem a táblázatba,és visszatölteni.

Ehhez kérnék segítséget.
Köszönöm

atoma20 Creative Commons License 2010.10.04 0 0 33690
Annyira durva, megtalálták a tuning - király Gemballa holttestét egy műanyagzsákba csavarva Afrikában. A története röviden itt van leírva.
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.29 0 0 33689

Sportlégszűrőt felejtsd el, kb 10xbe van irva.

 

Az etanol átalakitásnak már több értelme van.

 

Csodák nincsenek !

Előzmény: Jaga77 (33688)
Jaga77 Creative Commons License 2010.09.29 0 0 33688

Üdv Mindenkinek!

 

Sajnos nem értek a tuninghoz, és a szakmám is messze áll az autószereléstől. Azonban a kocsikat én is szeretem. A sport légszűrőről mi a véleményetek? Nem káros? Tényleg ad lóerőnövekedést?

A Rallysok kezdenek áttérni a versenybenzinről az e85 bioetanolra. Van is egy spéci átalakító, amivel 100%-ban mehet a kocsi, kisebb a motor hőterhelése, 105-ös az oktánszám és dinamikusabb az autó, főleg az alsó fordulatszámtartományban! Van egy átalakító ami nem fix dúsítású, ahnem a motor terheltségi fokához igazítja a dúsítás mértékét. Ennek van sport funkciója is! Ez az E85 Power. www.e85power.hu. Én nagyon meg vagyok vele elégedve, nekem nagyon bevállt! Mik a legegyszerűbb, vagy legolcsóbb tuninglehetőségek, amik nem károsítanak semmit sem a kocsi motorjában? Van olyan, amivel fogyasztásnövekedés nélkül teljesítménynövekedés érhető el?

Törölt nick Creative Commons License 2010.09.21 0 0 33687

Hááát, nem tudom....  Én azt mondom, én továbbra sem vágnék bele, főleg egy 270e-t futott c20xe motorral, -amiről soha nem lehet biztosan tudni, hányszor ugrott át a vezérlése- már nem nagyon várnám a csodát, főleg, ha Kolbenschmidt hengerfejes, mert akkor csak idő kérdése a hajszálrepedések kialakulása, de természetesen optimistának kell lenni és semmi sincs kizárva ! Effektíve jelen esetben újra kell építeni 0-ról az egész motort.

 

Mindenesetre sok sikert kívánok a projektedhez és majd írj, hogy hogy haladsz !

Előzmény: stevie76 (33686)
stevie76 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 33686
Szerinted mennyi az esélyem hogy beleakadok egy 60e km-t futott 20 éves motorba?
Ha járnék rendszeresen külföldre akkor talán, de itthonról?

De ha mégis sikerülne akkor vagy ki kell menjek érte, vagy kell valaki aki arra jár és ért hozzá annyira hogy megnézze tényleg újszerű a moci és elhozza nekem.
Ilyen ismerősöm nincs, ha én mennék utána az utiköltség belecsúszhat akár egy 100-asba is! Ez részemről szerintem nem járható.

270 ezer van a mostani motorjába (170 ezret én mentem vele), valószínüleg csak a gyűrűzés nem elég neki ha nem 20-30e km-re szánom, tehát fúrni kell!

Szerinted vegyek bele itthon készített kisipari dugót, vagy valami utángyártott külföldit? Ha igényesen szeretném felújítani akkor gyári, vagy minőségi (mahle kolbenchmitt stb) dugó kell vegyek legalább, aminek az ára megközelíti 4 kovácsolt dugóét!

Nem vagyok meghúzatva az ARP csavarokért, de sok helyen olvastam, igaz nem ennél konkrét típusnál, de ilyen fordulaton a hajtókar csavar már gyenge láncszem!
Szerettem volna tudni, más kárából inkább, hogy a gyári hajtókar bírja e egyáltalán?

Azt hogy nem fejtettem ki a hengerfej témakört teljesen, lehet hogy az én hibám, de hogy mi cserélődik benne, még a jövő zenéje!
Szelepvezető biztos, ha a szelepek is akkor kap nagyobb átmérőjű vékonyabb szárú szelepeket, hozzávaló dupla rugókkal (mondjuk pont a Risse-től), a hidrotőke maradása a vezérműtengely választás függvénye, még nem döntöttem el, milyen gyártó, milyen típusa kerül majd bele, de itt nem csak a teljesítmény a szempont, az autó utcai használhatósága is fontos! (268-272 fokos esetleg, Schrick? Dbilas?)
Előzmény: Törölt nick (33685)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.21 0 0 33685

A fék cserét én is terveztem, a calibra turbó 288-as fékeit kapná meg, no meg F28-as váltót hozzá.

->a 288-as fékez nagyobb főfékhenger és fékszervó kell (pl. calibra v6-ból)

 


A futóművel nem tudom mi gond lehetne, a gyáritól keményebb és alacsonyabb van benne, így is betonkemény, legfeljebb kap majd poliuretán szilenteket is.

->pont az a baj, hogy betonkemény, mégsem fogja jól az utat. Toronytámasz és normális gátló is kell bele


Itt ami nagyobb tétel az a 4 db kovácsolt dugó kb160-170 pénz itthon, ha haver rendezi az usa-ban akkor 120 körül megvan. Annyiba 4 Mahle vagy hasonló gyári is belekerülne.
->neked ez a kovácsolt dugó a mániád ? :-))) Minek ? Én vettem 100-ért egy komplett Kadett motort, 60.000 km volt benne, egy német a rendőrségi telepről, lefoglalt autóból.

 

Mivel furatnám is, nem hiszem hogy bontóban találok túlméretes kovácsolt dugókat kadettból. Egy nagyobb motorral meg az engedélyezés a babrás, meg ha használtan veszem akkor valszeg már arra is rá fér egy kis gyűrűzés, felújítás, sztem többe jönnék ki.

Ami inkább kérdéses még számomra hogy a max. fordulatszám (7500-8000-re) emelés következtében létrejövő terhelésnövekedést a gyári hajtókarok hogy bírják? A polírozás erősít rajta egy kicsit, esetleg ha rakok hozzá Arp csavarokat úgy bírja? Ha kovácsoltat kell vegyek az további 120-130e

->na a másik, ezt az ARP csavar.... Minek ? Tegyél bele gyárit, újat. 7500 felett az olajpumpa szokott megfázni, abba kell Risse motorsport fogaskerék

 

A hengerfej/ szívócső bővítést/polírozást magam csinálnám, az nem kerül pénzbe csak időbe! Az előző 1.6-os 90 lovas kadettom hengerfejét csináltam meg régebben, sokkal pörgősebb lett, igaz rá ment vagy 10 délutánom akkor!

-> Mivan ???? ARP csavart akarsz meg polirozott kovácsolt dugókat, hajtókarokat és egy ilyen hobby-barkács hengerfejet felraksz ???? Miért nem a profi hengerfejre költesz, abba bronz szelepvezetőket, javított nátriumos szelepeket ?

A chiptuningal én is gondban vagyok annyi mindent olvastam már róla, itt a fórumon is vitatkoztak eleget, de hogy a jellegmezők értékeit állította hozzáértően valaki, konkrétan még nem hallottam senkitől. Csak spéci motorvezérlőegységeknél láttam ilyesmit. Végül is a lényeg az lenne hogy a magasabb fordulat és a polírozás következtében beáramló többletlevegő mennyiség ne szegényítse el a keveréket, ne okozzon túlhevülést az égéstér körüli alkatrészekben.
A gyári légtömegmérő tudja érzékelni ezt a többlet levegőmennyiséget?
->igen, tudja
Vagy elég ha csak nagyobb üzemanyagnyomást állítunk be?
stb stb ->
nem, a gyujtás és a benzin mezőt át komplett kell írni
Ez a vezérlőegység/befecskendezés téma egy kicsit ködös még nekem...

->látom

 

És a lényeg hol maradt: milyen tengely kerül bele ? A tengely a szívómotorok legfontosabb alaktrésze !

Előzmény: stevie76 (33684)
stevie76 Creative Commons License 2010.09.21 0 0 33684
A fék cserét én is terveztem, a calibra turbó 288-as fékeit kapná meg, no meg F28-as váltót hozzá.
A futóművel nem tudom mi gond lehetne, a gyáritól keményebb és alacsonyabb van benne, így is betonkemény, legfeljebb kap majd poliuretán szilenteket is.
Itt ami nagyobb tétel az a 4 db kovácsolt dugó kb160-170 pénz itthon, ha haver rendezi az usa-ban akkor 120 körül megvan. Annyiba 4 Mahle vagy hasonló gyári is belekerülne.

Mivel furatnám is, nem hiszem hogy bontóban találok túlméretes kovácsolt dugókat kadettból. Egy nagyobb motorral meg az engedélyezés a babrás, meg ha használtan veszem akkor valszeg már arra is rá fér egy kis gyűrűzés, felújítás, sztem többe jönnék ki.

Ami inkább kérdéses még számomra hogy a max. fordulatszám (7500-8000-re) emelés következtében létrejövő terhelésnövekedést a gyári hajtókarok hogy bírják? A polírozás erősít rajta egy kicsit, esetleg ha rakok hozzá Arp csavarokat úgy bírja? Ha kovácsoltat kell vegyek az további 120-130e

A hengerfej/ szívócső bővítést/polírozást magam csinálnám, az nem kerül pénzbe csak időbe! Az előző 1.6-os 90 lovas kadettom hengerfejét csináltam meg régebben, sokkal pörgősebb lett, igaz rá ment vagy 10 délutánom akkor!

A chiptuningal én is gondban vagyok annyi mindent olvastam már róla, itt a fórumon is vitatkoztak eleget, de hogy a jellegmezők értékeit állította hozzáértően valaki, konkrétan még nem hallottam senkitől. Csak spéci motorvezérlőegységeknél láttam ilyesmit. Végül is a lényeg az lenne hogy a magasabb fordulat és a polírozás következtében beáramló többletlevegő mennyiség ne szegényítse el a keveréket, ne okozzon túlhevülést az égéstér körüli alkatrészekben.
A gyári légtömegmérő tudja érzékelni ezt a többlet levegőmennyiséget?
Vagy elég ha csak nagyobb üzemanyagnyomást állítunk be?
stb stb
Ez a vezérlőegység/befecskendezés téma egy kicsit ködös még nekem...
Előzmény: Törölt nick (33683)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.21 0 0 33683

Nekem hasonló motoros calibrám van és nem igazán támogatom a projektedet.

Egyrészt nagyon sokba fog kerülni, másrészt meg a 200+ lóerős motor ki fogja hozni az Astra egyéb gyengeségeit is, (először a vicces 256-os fékrendszer-majd a futómű- és a váltó) és ezekhez is hozzá kel majd nyúlni.

 

A z20le olajpumpát nem ismerem, de a 2.2-es omegáét fel lehet tenni és az tényleg erősebb.

 

A chiptuning amit kérdeztél, az valóban probléma, valószínűleg ez a dolog legnagyobb kerékkötője.

 

Szerintem valami kisebb teljesítményt és/vagy átépítési szintet célozz meg, vagy tegyél be C20LET, vagy 2.5-ös vagy 3.0-és, esetleg 3.2-es motort. (előtte érdemes lenne azokkal beszélni, akiknek ilyen van és azok átadják a tapasztalatot)

 

Megj.: A Kadett GSI-k ben gyárilag 10.5-ös kovácsolt dugók voltak, bontóban kell ilyet keresni, nem érdemes drágán venni. A 12.5-ös dugókhoz 280-290 fokos tengely kell

Előzmény: stevie76 (33682)
stevie76 Creative Commons License 2010.09.20 0 0 33682
Üdv!

Egy 1993-as Opel Gsi 16v -vel rendelkezem.
Az autó már 4 éve a garázsban áll, de nem volt szívem megszabadulni tőle, ugyanis mikor lejárt a műszakija, eldöntöttem hogy felújítom teljesen, de egy építkezés közbe jött, csak a kaszni rendbetételéig jutottam.
Időm se volt vele foglalkozni, meg persze a pénz is másra kellett (az asszonynak nehezen tudtam volna bemagyarázni hogy függönykarnisok helyett kovácsolt dugókat vegyek).
De most eljutottam oda hogy a télen elkezdem a mókát a motorral.

Az alábbiakat szeretném művelni vele:
- motorfúrás
- főtengely köszörülés
- kovácsolt dugók 10.5 vagy 12.5 kompresszióval
- kovácsolt hajtókarok vagy a régi hajtókarok kis mértékű könnyítése, polírozása, súlyozása
- lendkerék kis mértékű könnyítése
- ARP csavarok a hajtókarhoz, fötengelyhez, hengerfejhez?
- főtengely, lendkerék, kuplungszerkezet kiegyensúlyozása
- olajszivattyú csere (állítólag a Z20let olajszivattyúját is fel lehet rá szerelni, 30%-al nagyobb a szállított mennyisége)
- dugattyú hűtő olajfúvókák beépítése a főtengely nyugvócsapágyfészkekbe
- hengerfej rendberakása (beömlők, kiömlők bővítése, polírozása, ha szükséges akkor szelepek, szelepvezetők, hidrotőkék cseréje)
- a vezérműtengely maradna a gyári
- szívócsövek illesztése a beömlőhöz, polírozása
- powercap
- állítható benzinnyomás szabályzó, esetleg nagyobb szállítási teljesítményű injektorfejek beépítése ha szükséges
- MSD gyújtáserősítő, trafó, kábel (Magnecor, Crane, Nology?)
- 2 csöves 60-as kipufogórendszer
- és a végén mindezeket összelőni egy profi chiptuningal!

Mivel magam is autószerelő (igaz hogy nem gyakorlom a szakmám) vagyok, értek egy kicsit a témához, a tuning is régen érdekel, sok mindent olvastam már róla, az elmélettel tisztában vagyok, de azoktól várnék segítséget akik átestek már ilyen felújításon, vagy van tapasztalatuk ilyen tárgykörben. a kérdéseim a következők lennének:

- ismeretek olyan gépműhelyt ahol igazán minőségi precíz munkát végeznek, és rendelkeznek is a megfelelő gépekkel a motorfúrás (régebben de sok helyen láttam hogy a hónolást oszlopos fúrógépen csiszolópapírral végezték a "szakemberek") , főtegely köszörülés, főtengely, lendkerék, kuplungszerkezet kiegyensúlyozás elvégzéséhez?

- 10.5 -ös (JE PISTONS), vagy 12.5 -ös (WÖSSNER, WISECO) dugót vegyek bele? Páran azt írták hogy a nagyobb kompressziójú csak tuning vezérműtengely és nagyobb szelepegybenyitás esetén ajánlott?

- van-e értelme a kovácsolt hajtókaroknak ilyen mértékű tuning esetén, vagy csak elég erősítés az ha felpolírozódik a felületete, ezáltal a felületről induló repedések képződését ezzel megakadályozzuk?

- van-e értelme az ARP csavaroknak hajtókarnál, főtengelynél, hengerfejnél? Szakadt- e már valakinek gyári csavarja ezeken a helyeken?

- Z20let olajszivattyút próbált már ráaplikálni valaki?

- a fentebb említett gyújtáserősítőket, gyújtásrendszereket használta-e már valaki? tapasztalatok?

- tud-e valaki olyan chiptuningos céget akik tényleg bele tudnak nyúlni a különböző jellegmezők (gyújtás, befecskendezés) rejtelmeibe, és többszöri teljesítménymérő próbálgatás után tényleg az autóhoz tudják illeszteni a vezérlő epromtartalmát, és nem csak egy adott cég fix programját írják be a vezérlőbe?
thuleworld Creative Commons License 2010.08.25 0 0 33681

sziasztok autó szerető társaim!

 

Ha bárki Thule csomagtartót keresne az autójára vagy Thule tetőboxot, esetleg Thule kerékpárszállítót elfogadható áron

 

az kukkantsa meg ezt az oldalt

 

http://www.thuleworld.hu

oliver777 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 33680
Lenne még egy kérdésem:
Hogyha az eredeti lökhárítóhoz toldatot csinálnak akkor azt felragasztják és utána fényezik egybe a kettőt, vagy lefényezik külön és utána ragasztják fel. Mert nekem így csinálták de látszik a ragasztó, amire azt mondták, hogy majd le fog kopni, amit erősen kétlek. De ha átbasztak akkor nagy balhé lesz belőle:D

Köszi!
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.23 0 0 33679

Szerintem meg nem, egy hátsó dob nem nagy különbség.

 

Menj el a Janó Dob -hoz , ők jó minőségben szokták megcsinálni az ilyen egyedi átalakításokat !

Előzmény: oliver777 (33678)
oliver777 Creative Commons License 2010.08.23 0 0 33678
Sziasztok!

Kipufogó tuninggal kapcsolatban szeretnék érdeklődni.
A kocsim kapott egy kis optikai tuningot, ehhez szeretnék egy sportdobot, amelyből a cső két oldalra lenne kivezetve hátul. Igazából csak esztétikai szerepe lenne, meg hogy kapjon az autó egy visszafogottan sportos hangot (mert maga az autó nem erős, 1,3-as). Voltam kipufogósnál, de ő azt mondta, hogy sportkipufogót csak úgy lehet feltenni, ha hozzáhangolják a motorelektronikát, mert egyébként galibát okozhat. Ez tényleg így van? Mert én akkor csak azt nem értem, hogy mit jelent az univerzális sportdob (nekem ebből az elnevezésből az jön le, hogy minden autóra feltehető).

Köszi!
kontár866 Creative Commons License 2010.08.19 0 0 33677
Srácok olyas valakit keresek aki bosch motronikba át tudná nekem variálni (megemelni) a motortiltást.
Az auto legyen mondjuk calibra 2,0 8v.
Megoldásokat elöre is köszönöm.
Laci
ádibébi Creative Commons License 2010.08.01 0 0 33676
Sziasztok!

Remélem, ez a megfelelő topik a kérdésemhez. Ha nem, bocs.

Van-e esetleg itt vki, aki tudna tanácsot adni, hogy ráncfelvarrott 307-esre ledes nappali fénynek szolgáló lámpát (tehát nem ilyen streetracer kék borzadályt, hanem rendes fehéret) milyet, hova és hogyan szereljek?

Alapvetően két megoldás jut eszembe:

a ködlámpa égőjét cserélhetném led-es H11-esre, ami külön is kapcsolható lenne valahogyan, ez lenne talán a fizikailag egyszerűbb megoldás, nem kell fúrni-faragni, de nem értek a bekötéséhez, hogy az ecu-vezérelt ködlámpát külön hogyan lehetne külön is működtetni (hogy ne függjön a helyzetjelzőktől, hogy csak magában is menjen)...

A másik megoldás, hogy a két "bajusz"-ba (tehát a hűtőrács mellett kétoldalt, a fekete 5-6 cm magas és kb 15 cm széles műanyag elemekbe) tehetnék egy-egy hosszúkás, lapos lámpatestet, ami így normálisan lenne bekötve, külön működne, külön lámpatestek, a gyári lámpákban nincs változás. Ennek az a nehézsége, hogy nem tudom, azokba a műanyagokba hogy lehet beszerelni és milyen típusú/márkájú lámpákat.


Tehát egyrészt ahhoz kérnék tanácsot, ha lehet, hogy melyik megoldás lenne szerintetek jobb/könyebb/esztétikusabb, létezik-e a célnak megfelelően nagy teljesítményű H11-es ledes fényforrás, másrészt a második megoldás esetében milyen lámpatestet ajánlotok, és esetleg hogyha vki ismeri az autót, segíthetne a beszerelés módjával kapcsolatban...

Előre is köszönet!

Üdv,

Ádám
s8quattro Creative Commons License 2010.07.04 0 0 33674
Nulla fokos előgyújtás?? Ott valami nagyon nem jó...
Előzmény: Törölt nick (33672)
kisPonyiii Creative Commons License 2010.06.27 0 0 33673
nagy a fantáziád? tuningolni akarsz azonnal? tuninglife.hu
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.26 0 0 33672
Ma végre véglegesre felprogramoztuk a Corolla vezérlést. Az Emanage tudja a VVTI vezérlést is és a gyári tiltásnál sokkal elegánsabban oldja meg a ford szám tiltást: nem az injektorokat zárja el hanem a gyújtást veszi le.
Ez nagyon nem mindegy mert így nem fog bedadogni a motor a benzinhiánytól.

De a lényeg nem is ez. 98-as benzinre lett felprogramozva az autó és ezzel közel a gyári 0 fokhoz az előgyújtás míg ugyanez 95-ös benzinnel -10fok volt. A végén már Roland 0.5 ill. 1 fokokkal játszadozott hogy minél jobb legyen szóval nagyon fincsire hangolta a vezérlést minden fokozatban minden fordulaton. Ezzel a motor átépítéssel sokat nőtt a kompresszió és 95-ös benzinnel éppen a határon jár a motor ráadásul jócskán kisebb teljesítménnyel. Most 98-ra programozva nagyon jó lett 100-asra még jobb lehetne és ahhoz képest még 10%-al lenne jobb E85-el, amit bármikor megcsináltathatok a jövőben csak egy 5000 ft-os cuccot kell megvenni még.
Meg egy teljes AFR és előgyújtás újraprogramozás ami 1 egész napos dolog.
Ráadásul egy számítógép segítségével bármikor visszaállhatok benzinre akár 95-re vagy 98-ra csupán 2 perc és kész :))) Csak benyomom az Emanagebe a megfelelő táblát egy USB kábellel. :)

Most közel olyan motorom van mint egy GT-s Celicáé és a ford szám tiltást is kitoltuk 6800-ig a gyári 6400 helyett (először 7000-ig toltuk a tiltást de visszavetettem 6800-ra)

Na szóval szívesen gyorsulnék egyet egy GT-s Celicával, hogy megnézzem megyek olyat mint az , ha valakinek van kedve jelezze a tutinet@freemail.hu címre.
Csak azért , hogy megnézzük mit értünk el az 1.4es Corollával mit hoztunk össze.
Elvileg ugyanaz lett a motor az autók súlya is közel van kb. meg lehetne nézni 1 vagy 2 menetet.
H
Előzmény: Törölt nick (33657)
Maddens Creative Commons License 2010.06.21 0 0 33671
Nemrég nyílt egy új böngészős játék. Autót lehet tuningolni. Alkatrészvásárlás, rászerelés, meló, játékok ... Aki szeretné próbálja ki, nekem tetszik, folyamatosan fejlődik!
Weboldal: http://www.tuninglife.hu

További szép napot, és jó tuningolást!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!