design miatt Peugeot-ot vennek
dizelnek szinten valami franciat
egyebkent nemet kocsit; draga szerviz de jo minoseg. Tobb kulonbseg nincs.
Az olasz auto nalam tabu.
Nézzétek meg a Hondát. Cégünk Hondákat használ és azt kell mondanom jó kis járgányok. Az ár még jó is lehet, amit adtál, de nem tudom pontosan mert nekünk jóval több felszerelés van benne.
- Központi zár
- Riasztó
- Légkondi
- Első-hátsó ködlámpa
- ABS
- 1.5-ös motor (114 LE)
- Rádió, 6-os CD cserélő
Egy hátránya van a Hondának, 140-150 környékén már nagyon zajos.
5 éve Astrázom >100.000 km. (ikes ige?)
Vészjelzőkapcsoló konstrukcionálisan szar a Corsától az Omegáig. Ha egysze bekapcsolod, nem lehet kikapcsolni, most is 20 Ft-osokkal van kitámasztva. Szellőzés szar, télleg járatni kell a ventillátort. Az egész belseje (kárpitok, kalaptartó /ötajtós a lelkem/ ülés /ha nem ülnek rajta/) zörög, mint az istennyila. A motor (1.4 SE 82LE, ilyen már nincs) tök nyomatékszegény. Az ablakok fel/le tekerésébe bele lehet szakadni.
Ez eddig nem komoly de: a motor néha kihagy kis fordulaton, ill. lámpánál leáll. Ha nyomom, semmi baj. 5 éve nem tudják a szakszervizek megcsinálni. Már négyben próbálták. Ott bezzeg semmi rendellenest nem produkált a genya. Ennek ellenére lehet, hogy vennék még egyet egy 1.6 16V-vel. Hát ennyi.
Én szintén cégautóként Astra Caravan TD Intercooler gépet hajtok. Ez egy fapados kivitel a viszonylag jó gyorsulástól eltekintve. Eddig egy viszonylag lényeges hibáját találtam: a szellőzése szar, ha két embernél többen ülnek benne télen akkor az ablakok bepárásodnak.
Ettől eltekintve más gondom nincs vele.
Hi!
Arról van szó, hogy a cégünk lecserélne pár autót és nem feltétlenül ugyanarra a típusra. Néhány paraméter: összesen kb. 18 autónk van, most négyet vagy ötöt akarnak lecserélni. A nagyja Astra Caravan, az utódokat is hasonló kategóriában keressük. Az ár légkondival, ABS-szel, közpponti zárral meg minden egyébbel kb 3-3.2 milláig mehet el.
Kíváncsi lennék, hogy aki hasonló paraméterekkel rendelkező autót hajt, annak milyen tapasztalatai vannak.
Én egyébként az összes hibájával együtt nagyon szeretem az Astrát, pl. egy Golfra le nem cserélném. (kivétel a négyes)
Előre is kösz, ha valaki veszi a fáradságot.