Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Cyberlaci74 Creative Commons License 2024.07.23 0 0 123417

Nem, a digitklíma vezérlője, illetve a fejegység volt csak szétkötve...Viszont utána nem volt semmi gond...egyszer csak elkezdett villogni..

Előzmény: ovoid (123416)
ovoid Creative Commons License 2024.07.22 0 0 123416

Nem volt mostanában ECU, vagy műszercsere?

Előzmény: Cyberlaci74 (123415)
Cyberlaci74 Creative Commons License 2024.07.22 0 0 123415

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni, miszerint az összes megtett km villog a kijelzőn...Igazából egyik elindulás után elkezdte, azóta is villog.... 222750 km, esetleg van valamilyen megoldás erre a jelenségre? 2008 as Grande punto, 1.4.  16 v 95 Le

 

Köszi szépen

 

nemtomika Creative Commons License 2024.07.08 0 0 123414

Szia!

Nekem a kapcsolóban volt elszakadva a vezeték, világított a tompított,nem lehetett kapcsolni.

Türelemjáték, de a puntón javítható volt.

Előzmény: HéliásTóbiás (123412)
Airbag. Creative Commons License 2024.07.02 0 0 123413

az első,az lehet nem is hiba,

felkapcsolt gyújtáson ég a világítás,nem külföldi behozatalos az autó?

vagy át lett kötve az un. skandináv fény lett be/rá kötve,

jár a motor/vagy gyújtás ráadva akkor mefy rajta a világítás

a másodikra:nem volt rajta motormosás mostanában?

Előzmény: HéliásTóbiás (123412)
HéliásTóbiás Creative Commons License 2024.07.01 0 0 123412

Sziasztok!

 

Nem grande punto, de ez áll hozzá a legközelebb - Fiat Idea 1.4 16V 2004.

 

Külföldi oldalakon próbáltam keresni, de ott is csak grande puntonál írták, hogy ez valamiféle típushiba lehet - röviden: a világítást nem lehet lekapcsolni. Minden működik, minden megy faszán, csak lekapcsolni nem lehet. Korábban csak a helyzetjelzőt nem lehetett lekapcsolni (azaz kikapcsolt állapotban égett az is), most már tompított is megy, akármilyen állásba is teszem a világításkapcsolót. Mondjuk nálam tompított mindig világít, ha közlekedem, engem nem zavar, de vajon vizsgán ez mennyire probléma, mert a héten esedékes (távolságit, ködfénylámpákat, indexet természetesen normálisan lehet ki-bekapcsolni). Valakinek volt ilyen problémája esetleg? Olvastam olyan véleményt, hogy a bajuszkapcsolót kéne szétszedni, és a karban a világításkapcsolóhoz menő vezeték szokott elszakadni, és ilyenkor ha nem kap jelet onnan a computer, akkor automatikusan felkapcsolt állapotba teszi. Szóval ahogy gyújtásra teszem, a távolsági ég, a műszerfalon a visszajelző pedig világít.

 

Másik - egyik napról a másikra elszállt az ajtónyitás. A kulcs elvileg működik, ha nyomom a gombot, villog a LED, de biztonság kedvéért elemet is cseréltem. A kulccsal való ajtónyitásra hol kinyitja az összes ajtót, hol csak a vezető oldalit (inkább utóbbi, de néha nyitja az összeset). Zárni természetesen lezárja az összes ajtót.

 

Köszi.

 

ovoid Creative Commons License 2024.06.16 0 0 123411

X akták?

Vagy csak én nem értem, "menet közben történik álló helyzetben"?

Ha a kérdés lényege az, hogy álló motornál van ez a jelenség, akkor az jogos, mert akkor az akksiról megy.
Beindítva, a generátor visz minden terhelést, és a töltést is, és visszaáll a ventilátor a max fordulatra.....

Ha automata a klímád, akkor az másképp is kinézhet, de azt nem ismerem.

Előzmény: Bargeszt (123410)
Bargeszt Creative Commons License 2024.06.16 0 0 123410

Helló!

Van egy 2010 Fiat Punto Evo-m és azt a jelenséget produkálja, hogy kb 4-5 perc elteltével lecsökken a ventilátor teljesítménye. Legnagyobb fokozaton indítom, de néhány perc elteltével, mintha elvesztené az erejét nem fúj olyan intenzitással. Ez leginkább menet közben történik álló helyzetben, járó motorral nem tapasztalható. Találkozott valaki ilyesmivel? Mi lehet a gond? Köszi a segítséget!

amator11 Creative Commons License 2024.06.03 0 0 123409

Jól értjük, hogy amikor reggel (egy nap állás után) indítani szeretnéd, akkor csak tekre, majd egyszer elkapja és utána megy?

 

Mi történik akkor ha már elkapta és pár másodperc járás után leállítod és ujra indítod? Akkor megy rendesen?

 

Ha igen akkor a benzin pumpát és a benzin útját ellenőrizném először, hogy hosszabb állás után nem levegősödik-e fel valahol...

 

Ugyanakkor ezt az indítási problémát okozhatja a felső (vagy alsó) holtponti jeladó  hiba is - lehet egy kontakt spray is megoldja. Egyszerűen ilyenkor nem tudja a motorvezérlő, hogy hol jár a főtengely és mikor kellene gyújtást adni neki. Ezek sem nagy dolgok, egy normális szerivzben kimérik a csere is meg van bő fél óra alatt (autó tipus függő).

 

Mondjuk azt jó lenne tudni, hogy tényleg karburátoros-e (mert autóban már vagy 20 éve nem nagyon gyártanak olyat) :). Ha a vezérlés el van menve (téve) - pl volt -e vezérlés csere mostanában - az a menetközbeni teljesítményben is jelentkezik. 

Előzmény: Zidan30 (123408)
Zidan30 Creative Commons License 2024.06.03 0 0 123408

Sziasztok,

 

újból itt. Újabb gond a fiat grande puntoval. Hidegen önindítozás, hosszas indítózás háromszor vagy négyszer. Mikor nagy nehezen elkapja robban egy párat és minden rendben van, megy alapgázon. Hagyom hogy bemelegedjen aztán míg meleg addig úgy startol mintha nem lenne semmi gond. Hibakód nincs. Gyertyát cseréltem, levegőfiltert cseréltem, pipákat cseréltem,elosztófejet cseréltem. Már elvittem szervízbe. Azt mondták cseréljem ki az olajat, lehet azért csinálja. A szerelőnél volt három napig + a hétvége. Azt mondták hogy lehet a lenkerék vagy a vezérszíjnál valami. Az okosok. Oda sem viszem az autómat többé. Nem találni egy normális szerelőt. Mindenki csak találgat. Amúgy már két szerelőnél is volt az autó. Szégyen. Van valakinek valami ötlete? Szivattyú ami viszi a benzint? Esetleg a tankban piszok? Karburátorban valami gond? Nem tudom mi lehet.

406 hdi Creative Commons License 2024.05.05 0 0 123407

Sziasztok!

Úgy néz ki, megoldódott a probléma. A mai napig minden gyújtásrá adásnál törölt, de ma mikor hátramenetben adtam rá a gyújtást, meg sem mozdultak az első lapátok. Probálgatom még, de lehet h ennyi kelllett neki, h újra megtanulja a dolgát?!

Előzmény: ovoid (123399)
Cyberlaci74 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 123406

Szia!

 

Megnézzük, mit lehet ezzel kezdeni...

 

Köszi szépen.

Előzmény: -ikszipszilonze- (123405)
-ikszipszilonze- Creative Commons License 2024.04.17 0 0 123405

Van egy mixelő lapát középen, az azt állító motor tengelyéről törhet le a bütyök, ami állítgatja magát a lapátot és szabályozza a meleg/hideg levegőt. Bravonál gyakori hiba, GP -nél én nagyon kevésről tudok. Ha letört akkor kellene hallanod ahogyan a tengely forog körbe. Csak gyújtáson fülelj a váltó és a klímavezérlő között. Ez a rosszabbik eset. Maga a motor nem drága, de vázig kell bontani a kocsi belsejét, így a munkadíj magas. Bár úgy emlékszem, hogy a GP -nél kézzel el lehet érni ezeket a mixelő lapátokat és kézzel valamilyen szinten be lehet őket állítani, mint low budget megoldás, de most erre nem mernék megesküdni. Meg kell nézni. FIAT szerelők tudni fogják miről van szó. Aki nem tudja, oda lehet nem is kell vinned.

 

Illetve lehet valami mágikus kombinációval resetelni a klímát, arra keress rá google -ön (itt is volt szó róla, de hogy mikor és milyen szavakkal....), de kevés az esély, hogy ez megoldja.

Előzmény: Cyberlaci74 (123404)
Cyberlaci74 Creative Commons License 2024.04.15 0 0 123404

Sziasztok! Abban szeretnék segítséget, tanácsot kérni, miszerint grande punto 2008 1.4 16v 95 Le, autóba lévő kétzónás digitklíma egyik oldalon meleget, a másikon hideget fúj...valamikor jó mindkettő oldalon, de időnként eljátsza a hibát..

 

Azt tudom, hogy ahol érzékeli a hőmérsékletet, oda érdemes befújni sűrített levegővel, de több ötletem nincs.

 

Esetleg volt valakinek hasonló tapasztalata, illetve hogy sikerült megoldani? 

 

Köszi szépen

406 hdi Creative Commons License 2024.04.11 0 0 123403

Lehúztám a csatit, gyujtásra tettem csati vissza, így nem törölt.

Előzmény: ovoid (123399)
hybe Creative Commons License 2024.04.10 0 0 123402

Ezt nem is tudtam, hogy ilyen is van benne, nagyon köszi! 

Bár nekem a gépkönyv máshogy írja, de gondolom típusfüggő.

Ma is tanultam valamit! 

 

Előzmény: Adm (123401)
Adm Creative Commons License 2024.04.09 0 1 123401

Első körben kapcsold vissza az inercia kapcsolót:

 

https://www.fiatforum.com/attachments/gp-fuel-cut-off-jpg.89859/

Előzmény: hybe (123400)
hybe Creative Commons License 2024.04.09 0 0 123400

Sziasztok!

 

Sajnos hátulról belémszállt egy taxi a zebránál, ahol megálltam átengedni egy gyalogost. :-( A képen látható sérülésen kívül a nagyobbik baj, hogy nem indul az autó sem, Fuel Cut-off hibajelzés van a kijelzőn, gyújtásra téve elindul a be nem kapcsolt index, de csak a műszerfalon villog, az indexlámpa maga nem és még sorolhatnám az anomáliákat.

Elvileg holnap jön a kárszekértő felmérni és árajánlatot tenni, de aggódom, hogy magasabb lesz a javítási költség, mint amit fizetni szeretnének.
Ami a kérdésem lenne, hogy tudtok-e ajánlani Budapesten olyan műhelyt az autó javítására, amivel jó tapasztalatotok van illetve Allianzos kárrendezésben is hátha tudnak segíteni - vagyis ők intéznek mindent a biztosítóval.

Amúgy mi a menete a KGFB-re történő autójavításnak? Szerencsére ezen a téren semmi tapasztalatom, eddig ...

 

 

ovoid Creative Commons License 2024.04.08 0 0 123399

Azt nem is gondoltam, hogy segíteni fog, de infót adott...

Megnézném a motorban a csúszóérintkezőit.

És azt, hogy jön e rá indítóimpulzus.

Előzmény: 406 hdi (123398)
406 hdi Creative Commons License 2024.04.08 0 0 123398

Ez sem segített.

Előzmény: ovoid (123397)
ovoid Creative Commons License 2024.04.08 0 0 123397

Lehúznám a csatlakozóját.

Ráadnám a gyújtást.

Visszadugnám a csatlakozóját, és sasolnám, hogy így is töröl e.

Ha igen, ha nem, még egy kört futnék ugyanígy, de be is indítanám a motort, és úgy dugnám vissza.

Előzmény: 406 hdi (123396)
406 hdi Creative Commons License 2024.04.07 0 0 123396

Kiolvastuk, semmi hiba nincs.

Előzmény: ovoid (123395)
ovoid Creative Commons License 2024.04.06 0 0 123395

:(

Hibát kiolvastátok már?

Volt valami?

Előzmény: 406 hdi (123394)
406 hdi Creative Commons License 2024.04.06 -1 0 123394

Szia! 
2015-ős bejegyzés volt, de az sajnos nem segít. Gőggel ebben az esetben nem a barátom sajna.

Előzmény: ovoid (123393)
ovoid Creative Commons License 2024.04.05 0 0 123393

Keress vissza!

Mintha már lett volna valakinek hasonló...

Ha nem itt, akkor irány a google....

Előzmény: 406 hdi (123392)
406 hdi Creative Commons License 2024.04.05 0 0 123392

Sziasztok!

Vettem egy 2007-es 1,4 16v grande puntot.

Sajnos minden gyujtásra adáskor töröl egyet az első ablaktörlő, de csak egyet.

Mi lehet a probléma, merre keressem a hibát?

Köszönöm előre is a segítséget. 

Rigo35 Creative Commons License 2024.04.02 0 0 123391

T-jetre valaki rakott fel nem gyári dobot?Lerohadt a hátsó.

Mindenképp króm ovális végü kellene.

Unixos assot mondták,csak furcsa a vége annak.(kiesik ez).

Deviltuning,hu-ez lenne.:

Vagy még a parragi ami hasonló ehhez.

Ötleteket várok képpel akár.

 

 

ovoid Creative Commons License 2024.03.28 0 0 123390

Urak!
Most hogy tavaszodik, többször meglepett, hogy egy kereszteződéshez közeledve a még nem üzemmeleg hűtővíz miatt megemelt fordulatszámmal, gázpedálról levett lábbal, relatíve nagy  sebességgel érkeztem.

Úgy érződött, mintha belöknének a kereszteződésbe, ahol napjába amúgy többször is járok....

Télen sem volt ilyen "problémám", most meg hogy melegszik az idő, nem értem a dolgot.

 

Az autóval minden rendben van!!!

 

Érzett hasonlót már más is?

Cyberlaci74 Creative Commons License 2024.02.15 0 0 123389

Köszi szépen!

 

Előzmény: gss (123388)
gss Creative Commons License 2024.02.15 0 0 123388

...fékfolyadék, váltó olaj (ugy rémlik a hírhedt M32 van ebbe, ezt állítólag túl kell tölteni úgy kicsit tovább bírja)

Előzmény: Cyberlaci74 (123386)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!